Jammie...

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Een gebruikt luciferstokje in de nasi en een dikke lange zwarte haar in de bami. Beide keren van de afhaalchinees ;)

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Het was niet iets wat er niet hoorde, maar wel zo ranzig dat ik daarna nooit meer vlees heb gegeten:
    Ik sneed mijn stukje vlees door en toen stak er een vertakte ader uit, iiieeeeuuuwwww!
    Principieel was ik al een poos overtuigd tegen de bio-industrie, maar ik was een te grote vleesliefhebber om vegetarier te worden. Tot dit incident dus, geen hap vlees of vis meer op sindsdien.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

nog maar 2 pagina's gelezen en de rillingen lopen over mijn rug!

bah, wat een smerig topic :D

4. senta

senta Niet meer actief

Ik smeer brood in de ochtend en pak een paar plakken eruit en terwijl ik de boter op mijn mes doe kruipt er een worm uit. Bleghhh brood in de prullenbak en erghh zo vies

5. Islah

Islah Niet meer actief

Maar je kan toch ook biologisch vlees eten? Sorry, wil geen discussie starten hoor. Maar er zijn wel opties tussen bio-industrie vs. vega, dat bedoelde ik ermee te zeggen...

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vind beestjes tussen de groente zoals een lieveheersbeestje tussen de spinazie bijvoorbeeld nou niet heel schokkend. Ik bedoel..spinazie wordt nou eenmaal niet in een fabriek gemaakt. Ik heb ook wel eens een dooie rups russen mijn sla gevonden. Niet fijn, maar ok.
    Maar haren en pleisters en valse wimpers enzo..dat vind ik echt TE ranzig. Ik heb ook weleens gehoord van een condoom in een kroket. (ik zit gewoon te kokken nu ik het schrijf!! :$ )

7. Islah

Islah Niet meer actief

O, nu schiet me ineens iets te binnen. Een gedroogd insect in de bruine linzen, gewoon bij de AH gekocht. Weet niet precies wat voor insect, daar was het denk ik al te lang dood voor.

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    In Scheveningen schijnen ze te spugen in de burgers van de mac en dan aan hun klanten te geven :) Zelf keer een haar in mijn burgertje gevonden. Lekker

9. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

<offtopic>

Zeker, maar ik vond het voor mezelf makkelijker om cold turkey te gaan. Dan is de verleiding om steeds meer vlees en 'slechter' vlees te gaan eten te groot voor mij. Nu mis ik het totaal niet hoor, de overtuiging is vele malen groter dan de behoefte aan vlees.

</offtopic>

10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Oja, dat had mijn moeder ook een keer met een bonbon, maar t waren meer kleine rupsjes als maden yuk;)

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Een keer een salade besteld in turkije. We zater er lekker van te eten totdat we er maden uit zagen komen, bah!! Gelukkie geen maden gegeten verder!

Verder gelukkig nooit meer iets gevonden! Dus die gekke dingen verbazen me :p

Deel Deze Pagina