Naar een bruiloft hoor je geen witte kleding te dragen (behalve als je de bruid bent natuurlijk ). Hoe strikt nemen jullie dat? Mag je wel een wit shirtje ergens onder dragen als daar een andere kleur echt niet bij kan? Of een witte broek als je er iets langs in een andere kleur over heen draagt?
'Iets' wit kan wel maar geen jurk of helemaal vind ik. Tenzij dat de dresscode is. Hadden wij ooit was een prachtig gezicht!
Ik neem 't niet zo strikt en mij persoonlijk had het geen bal gescheelt als er mensen in 't wit waren. Bij nader inzien... er waren op onze bruiloft ook een aantal mensen in 't wit. Maakt niet uit, 't was evengoed wel duidelijk wie de bruid was. Maar als je twijfelt, zou ik even informeren bij de bruid in kwestie. De ene is er wat gevoeliger voor dan de ander.
Een wit shirtje onder een jasje ofzo vind ik nog wel kunnen al zou ik het zelf niet doen. Witte broek gaat mij al te ver. Ben heel oudbollig in die dingen. Bovendien zijn er zoveel leuke andere kleuren die je aan kan trekken.
Iets wit kan zeker wel maar zeker geen witte jurk of pak. Blouse, broek, schoenen of truitje vind ik wel kunnen.
ik vind een v- halsje nog wel kunnen, maar in het geheel mag het geen wit zijn. Op de foto's moet de bruid eruit spatten en niet de bruid en een gast
Gewoon geen wit, ik draai diegene de nek om die wit aan heeft op mijn bruiloft, alhoewel ik een roze jurk wil, maar toch
Iets wit vind ik zelf wel kunnen als het maar 1 item is en in elk geval geen jurk, maar ik zou het zelf niet zo snel doen.
Dit ja.. Mijn vriendin gaat over 1,5 maand trouwen en ik weet zeker dat als er iemand in het wit komt dat ze woedend word.. Ik heb een jurkje en daar zit wel iets wit/creme in, maar dat vond ze niet erg. Mannen ook liever geen wit overhemd omdat haar aanstaande en vader dat alleen mogen
Op mijn trouw dragen ze waar ze zin in hebben en waar ze zich goed in voelen. Komen ze in 't wit, dan komen ze in 't wit. Ik maal er niet om. Ik ben zelf overigens niet van zin om wit te dragen. En ook geen jurk. Sta ik gewoon niet mee.
Ietsjes wit vind ik niet heel erg, maar echt helemaal in het wit is op die dag maar voor 1 persoon bestemd en dat is de bruid