Mijn zoontje is van augustus 2011 Hier heel relaxed, ga er niet vanuit dat het snel raak zal zijn, dus we zien het allemaal wel
Hmz ok....ik denk dat ik het er maar gewoon op houd om het de hele cyclus om de dag te doen dan zit ik altijd goed haha
Pfff houden jullie dat echt vol? De hele cyclus om de dag? Ik vind het heel leuk en gezellig hoor maar dat gaat me echt te ver haha. Ik hou wel bij wanneer ongeveer m'n ei is en dat merk ik ook aan m'n lichaam en m'n zin, maar ik heb toch ook wel gewoon eens geen zin
Schism, zeker niet hele cyclus hoor! Vanaf dag 10 om de dag totdat ik zeker weet dat m'n ei is geweest! Dus tot dag of 18/20. En ik moet zeggen dat ik bij de eerste dat pas deed vanaf een maand of 10 bezig te zijn. Alleen als je bedenkt dat we uiteindelijk pas na 2 jr. zwanger waren is er veel verplicht geklust... Want idd vaak zat gewoon geen zin! Maar ja, wil niet een kans (hele maand) mislopen doordat ik even geen zin heb. Dus tussen dag 10 en 18 moet het maar gewoon alhoewel de zin er dan wel vaak meer is. Afgelopen dagen was het klussen gelukkig leuk, komt ook daardat we natuurlijk weer net begonnen zijn. Dus nu is het allemaal nog leuk!
Zo, zit in de auto terug naar huis dus heb ff bij kunnen lezen Dat tempen heb ik me nooit in verdiept dus ik lees al dingen die ik niet wist. Dacht altijd dat je temp op de dag van de eisprong omhoog zou gaan ipv daarna. Bij de eerste hebben we wel de hele cyclus om de dag sex gehad, maar dat ben ik nu niet van plan. Denk eerder zoals roos al zei, een periode rondom de eisprong.
Ik kwam bij toeval in dit topic terecht en wil graag meeschrijven... Effe wat achtergrond informatie: Ik ben in nov 37 jaar(slik) geworden. Dat betekent dat wanneer ik deze maand zwanger word ik nog net voor mijn 38e zit. Behoorlijk confronterend maar zwanger worden ging hier niet gemakkelijk. Ik werd in eerste instantie na 2 jaar zwanger. We zaten al in een OFO. Dit werd na 13 weken een mk. Uiteindelijk na een half jaar een HSG gehad en hierna gelijk zwanger. Nu zit ik in ronde 7 voor een tweede. Beetje lastig allemaal want ik wil heeeeel graag een tweede maar ben ook een beetje bang dat het weer zolang duren gaat en mijn leeftijd zit me ook wat in de weg. Dit even tot zover over mij, geen idee met hoeveel jullie nu zijn want heb nog niet teruggelezen maar voelde me wel gelijk aangesproken. Groetjes
Welkom boesje! Gezellig dat je komt meeschrijven. Jemig, wij hebben behoorlijk wat overeenkomsten zeg... Ik werd ook na 2 jaar zwanger, toen na een HSG en ook direct daarna, dat eindigde ook in een mk (na 12 wk). Toen na een maand weer gewoon zwanger! Ik ben alleen nog ietsje jonger, namelijk 35. Spannend om er weer voor te gaan hè? Alweer 7 mnd bezig lees ik. Snap dat je het lastig vindt gezien je leeftijd. Wann ga je weer naar de gyn dan? Ik mocht al na een half jaar weer komen! Maar dat vind ik wel heel snel hoor. Maar dan krijg ik weer een HSG.
Roos, jij jonge bloem Ik las het idd net op de eerste pagina... Mijn bevalling heeft meer van ehm, naam kwijt.... MFP? (Das echt een enorme gok) Toen we net begonnen vond ik het vooral spannend, nu we weer in ronde 7 zitten merk ik dat de frustratieweer wat toe begint te nemen. We hebben besloten niet meer de MMM in te gaan. Eventueel een HSG ga ik nog wel proberen maar mijn vriend wil dit echt niet, was ook een heftige tijd toen. Ik snap hem heel goed en aangezien er niets 'mis' is en ik uiteindelijk toch 2x spontaan zwanger ben geworden is dit de keuze. (Vraag me niet hoe ik daar over een paar maanden over denk want grenzen zijn er om te verleggen) Hopen dat jij ook niet weer voor de HSG hoeft te gaan, bij jou was het geen pretje zo te lezen. Ik hoop voor je dat het je bespaard blijft en dat je voor die tijd zwanger bent.
Haha was natuurlijk wel een beetje een grapje om het de hele cyclus om de dag te doen maar ik probeer dat nu wel vol te houden omdat ik nu echt niet weet hoe mijn cyclus zal lopen en dus ook niet weet wanneer mijn eisprong ongeveer zal zijn en ik wil echt geeneen kans missen haha. Maar natuurlijk wel zolang het leuk blijft. Door de miskraam lang geen sex gehad dus ik ben er nu voorlopig wel weer flink voor in Welkom Boesje, fijn he je zo aangesproken voelen in een topic heb je echt het gevoel dat je 'niet de enige bent' Zal het lijste ff bijwerken
NOD lijstje Ronde 1 Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD 10 feb MSI - 01-01-2012 - 31 jaar - NOD ??? Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb MFS - 34 jaar - zoekt ei Ronde 2 Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb Ronde 7 Boesje - 01-2012 - 37 jaar - NOD ??? Ronde 9 Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 20 feb ZWANGER lijstje Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje
Thanx MSI, ik zie dat onze kinderen even oud zijn... Mijn dochter is op 4 januari geboren. Zie ik nou aan je onderschrift dat jij ook al best lang bezig bent? En net een mk achter de rug?! Bah!! Hoe gaat t met je? En voor t lijstje: Ronde 7, nod 9 februari
Ja zijn Iets langer dan een jaar bezig geweest. Toen eindelijk zwanger, helaas miskraam. Klote gewoon! Zit nu bij CB.... Aaaaahhhh al die pasgeboren babietjes! Zwijmel! Ja leuk die kindjes zo beetje even oud
NOD lijstje Ronde 1 Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD 10 feb Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb MFS - 34 jaar - zoekt ei MSI - 01-01-2012 - 31 jaar - NOD ??? Ronde 2 Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb Ronde 7 Boesje - 01-2012 - 37 jaar - NOD 9 feb Ronde 9 Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 20 feb ZWANGER lijstje Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje
Hij is weer door de keuring van het CB Alle testjes netjes voldaan hihi. 95,5 cm en 14,8 kilo. En met praten lag ie voor op schema. Op de curve lengte i.c.m. gewicht zat ie nu eindelijk ook op de middellijn i.p.v. helemaal bovenin. Dus al met al een trotse mam hier
Zo weer terug van even weggeweest Welkom Boesje! Heel veel succes deze ronde ook! Kan me best voorstellen dat de frustratie weer komt kijken nu. Hier in ronde 9. Gelukkig zie ik het nog wel positief in. Mn man is er heel nuchter in, het komt wanneer her komt zegt hij. Pfff ik heb minder geduld hoor. En jij ook een dochter van 2 jaar! Leuke leeftijd! Hier is mevrouwtje lekker in de nee-fase en dan lekker hard gillen en huilen als ze dr zinnetje niet krijgt. Maar tis een ontzettend lieverd en kan veel hebben @MSI: fijn dat alles weer goed was op cb. Flinke jongen heb je. Mijn dochtertje is denk ik rond de 86 cm nu en weegt 11 kg. Wacht nog op uitnodiging van cb. @seks en timing wij rond de vruchtbare periode om de dag. Kom dan meestal op een keer of 4 uit gedurende die periode. Heb mijn cyclus eens goed bestudeerd op FF en denk dat wij iets langer moeten doorgaan dit keer. En iets later beginnen. Altijd wat later ei, rond cd 17 en korte LF van ongeveer 10 dagen. Soms 9. Hebben jullie ook korte LF? Ik maak me daar wel eens zorgen over.
Daar kan ik niet over meepraten nee sorry. Weet niet welke fase nou welke naam heeft maar 1e fase is bij mij 14 a 15 dagen en 2e fase 14 dagen. Als dat is wat je bedoelt Zo gauw mijn cyclus bekend is zal ik ook zo'n teller in m'n handtekening plaatsen.
De eerste fase is de folliculaire fase en die is bij mij 16/17 dagen en de tweede is de luterale fase en die is 9/10 dagen bij mij.