Ik ben gisteren wel wezen feesten op de kermis en heb gewoon gedronken ( wel 3! mixdrankjes hahaha) maar op een gegeven moment voelde ik me echt niet lekker! Dacht meteen oh shit! haha Toen ik thuis kwam heb ik een pak vissticks opgegeten haha En dan ga ik dus wel denken van....zou het dan toch? Wat dat soort dingen is echt niks voor mij
Wachtbankje September {2} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 15 {3} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 6 {4} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 8 {7} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 19 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {17-01-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {28-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje
Ik heb alleen de maand ff aangepast, verder was t alleen om t lijstje alvast even naar voren te halen
Jij bent ook nog laat op MSI! Zit in de nachtdient dus vandaar dat ik ook nog wakker ben. Voor t lijstje: mijn NOD is 26-08. MSI wat was bij jou eigenlijk de reden dat de over zijn gegaan op IUI? En hebben ze dat eerst in een natuurlijke cyclus gedaan of gelijk in een gestimuleerde cyclus? @Roos: was fijn dat jullie zo heerlijke vakantie hebben gehad. Ik kijk ook enorm uit naar de onze. Na deze nachtdienst nog 3 dagen werken. Aftellen is begonnen. Heb de avond na het HSG vrij gekregen omdat ik graag thuis wilde zijn erna. Was jij gelijk in de ronde na HSG zwanger? En waren er bij jou daadwerkelijk blokkades te zien?
@Roos, klinkt als een heeeeerlijke vakantie! Ik vind Vlieland ook een waanzinnig eiland dus snap je helemaal! Knap balen dat de er spotting is. Het DTL!!!!!!! @MSI, toch fijn dat B weer lekker thuis is! Hartstikke stoer mannetje hoor zo in het zh. Een pak vissticks als jij niet zwanger bent... Hoop het echt voor je meis want ook bij jou duurt het veeel te lang en het zou toch wel fijn zijn wanneer het voor de IVF nog even zo zou zijn @mamasmeisje, bij mij waren er geen blokkades en toch gelijk zwanger.... Ik heb dus wel echt het idee dat het 'iets' gedaan heeft. Hopen dat dit bij jou ook een goede uitwerking heeft. Ze zeggen dat je tot 3 mnd na de HSG extra vruchtbaar bent. @Peetje, voel jij je inmiddels weer een beetje beter? Scheelt wel om lekker vakantie te hebben hè? @Stina, lukt het met rustig aan doen? Het gaat snel nu hè? @Schism en MFS, hoe gaattie met jullie?
@msi spannend meis!! Zou zo fijn zijn geen ivf... Het is zo do !!! @roos kzooi... Niet leuk !! Wel fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad.. Ook niet onbelangrijk... @mamasmeisje fijn dat je na hsg vrij bent. Kun je het even rustig aan doen, is ook lekker.. @boesje hoe voel jij je?! Hier is het aftellen begonnen.. 20 aug laatste werkdag.. Zo'n zin in.. Moet nog een aantal zaken afronden, maar wanneer ik kan probeer ik toch te gaan rusten. Mijn lijf geeft het ook wel goed aan dus daar probeer ik naar te luisteren. Maar voel me wel fijn op dit moment... Komt ook dat het verlof inzicht is.. Zoveel zin in..
En ik ben nu ongesteld. Ook wel weer fijn, want dan ook maar snel als ik weet dat het komt. Op naar de volgende kans dan maar. Heerlijk stina, snap dat je zin hebt en toe bent aan je verlof!! Zeker n je een tweede krijgt en er al een kind rondloopt! Lijkt me echt pittiger! Fijn dat het verder goed gaat! Nog even volhouden! Idd boesje, hoe gaat het met jou? Last van kwalen? Of valt t mee? Lekker aan t genieten van je vakantie?? Msi, whahahah een pak met vissticks, nou zou zo maar eens kunnen. Alhoewel je jezelf al op sep hebt gezet op de lijst?? Denk je toch echt van niet?? Hoop t zo voor je en vooral idd geen ivf nodig!!!!! Mamameisje, ik was gelijk in de ronde van de hsg zwanger idd. Een blokkade kunnen ze niet zien op de hsg, alleen maar of het wel of niet doorgankelijk is, ze kunnen niets zien zitten zeg maar. Maar bij mij lukte het dus eerst niet en doordat ik daarna uiteindelijk zo snel zwanger raakte kan je aannemen dat er 'iets' heeft gezeten. Echte verklevingen niet want dan komen ze ee niet doorheen maar Miss wel kleine verklevingen of wat meer slijm ofzo. Dat zei de gyn tenminste tegen mij. Er kan dus net zijn dat we wat slijm zit ofzo en door het spuiten is het waarsch allemaal mee open en dat vergroot de kans. Vooral de eerste mnden! Ga je meedoen aan het onderzoek ook erna??
Mamasmeisje B was al via IUI. Hebben toen onderzoeken gehad en ze vonden niks maar toch wilde het maar niet lukken. Ze hebben toen IUI geadviseerd. Gedacht wordt wel dat het bij mij binnen de agressief/onvriendelijk is voor de zwemmers. B was bij 1e IUI meteen raak, zonder hormonen oid. Toen we voor een 2e wilde gaan was in het zkh de aanpak ondertussen gewijzigd en deden ze voortaan alle IUI's met hormonen. Vandaar wij nu dus ook. Maar die hormonen zijn eigenlijk alleen bedoeld om meer dan 1 eitje te krijgen want bij mij werkt alles gewoon prima verder. Nou hier de IUI weer mislukt, zat op het werk op de wc en zag bloed op het wcpapiertje en heb hardop zitten vloeken!! :x:x
Wachtbankje Augustus {26} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 16 September {1} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 20 {1} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 7 {1} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 9 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {17-01-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {28-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje
Nou ik sluit me hier volledig bij aan. Gatver de gatver de gatver..... Waarom lukt het nou gewoon niet!! Vloek maar ff goed hoor, niet dat het het minder erg maakt, maar hopelijk lucht het iets op.
MSI: klote zeg! Wat een frustratie he!!Waarom lukt t nou niet!! Grrr!! Dank je voor de uitleg vd IUI. Als ik nou bij de evaluatie aan zou geven dat ik dat zou willen, ondanks dat alle onderzoeken goed zijn, zouden ze akkoord gaan? Ik zie het gewoon als extra kansen. Blijven dan natuurlijk ook gewoon pp-en maar die IUI zie ik dan als vergrote kans ofzo. Ik weet het ook niet. @roos en Boesje: hoop dat ik jullie mag volgen met na het HSG zwanger zijn! Had jij voor deze zwangerschap een HSG gehad Boesje? Of was dat bij je eerste? Zitten jullie nu met z'n 3-en op 1 sept voor volgende NOD? Grappig!
Mamasmeisje dat je wat zou willen? Volgens mij houden ze jouw wensen aan. Zo wilde ik de allereerste IUI vorig jaar zonder hormonen proberen. Dat respecteerden ze en mocht dus ook gewoon. Het is jouw lijf zeiden ze. Nou extra balen hier, wilde nu al met ivf starten maar blijkbaar moet je dan al op dag 21 van voorgaande cyclus al beginnen met bepaalde medicatie. En tsja die was vorige week al. Dus nu dan maar nog 1 IUI, cyclus daarna zijn we op vakantie dus dat is verloren ronde en dan daarna pas ivf. Dus dat is dan oktober pas. Shit shit!
Starten met IUI. Wanneer alle onderzoeken goed zijn en ik zou aangeven dat ik IUI wil proberen, zullen ze daarmee akkoord gaan ondanks dat alle onderzoeken goed zijn. Ben 'bang' dat ze zeggen dat we nog maar een half jaar moeten ofzo. Ik heb geen hoop meer dat het op natuurlijk manier gaat lukken. Met wat voor medicatie moet je starten dan op cd 21? en wat nou als je net IUI hebt gehad en zwanger bent en dat nog niet weet op cd 21, kunnen die medicijnen dan kwaad? Ben een beetje een leek hierin hoor. Maar wel balen dat t nog een maand langer gaat duren zo. Hoe is het met B zijn been?
Bij mij was het zo dat ik na de hsg het 3 mnd moest proberen vanwege ze hogere kans om zwanger te worden. Na die 3 mnd zouden ze starten met iui. Een collega van me (zelfde zh maar stuk jonger) moest 6 mnd na hsg wachten maar uiteindelijk heeft ze zelf na 3 mnd gebeld en mocht ze starten met iui. Betekent dus denk ik dat je zelf ook echt duidelijk je wens moet aangeven en vooral ook hoe je het mentaal trekt! Geldt nu voor mij ook, ik moet proberen het een jaar te proberen maar lukt dit mentaal niet mag ik eerder komen voor de mmm. Succes morgen!! Msi, he gatver, ook dat weer... Maar wellicht dat deze iui wel gewoon slaagt (alhoewel ik snap dat je er nog weinig vertrouwen in hebt). En dan ook ng 1 mnd vakantie afwachten (en dan dus geen iui begrijp ik?) lastig hoor.....
Nee je krijgt echt wel IUI. Bij ons waren alle onderzoeken ook goed! En aangezien je al meer dan een jaar bezig bent krijg jij gewoon IUI hoor. Ja die medicijnen weet ik niet meer welke dat zijn weet wel dat ze niet schadelijk zijn als je zwanger bent, dat had ik ook al gevraagd Met B gaat goed, kan al kruipen en zelf gaan staan en op de bank klimmen, haha hoezo terug in de tijd
Ja roos ik denk idd ook dat als je je wensen goed aangeeft dat ze je dan echt niet nog langer laten klooien. Ik heb deze ronde niet eens verdriet gehad (alleen flink gevloekt haha) en doe komende IUI omdat ik niet zomaar wil overslaan maar heb daar geen vertrouwen meer in. Heb nu echt zin in IVF en daar ben ik erg blij mee want zag er erg tegenop. Nu blijkt gewoon dat de tijd daar is om te starten met IVF en ik daar wél (nog) vertrouwen in heb. Hoef ik gelukkig niet met twijfel daar aan te beginnen echt fijn! Dus komende 2 rondes vergooien kan er nog wel bij wat is 2 nou op die 20 die ik al gehad heb.... En daarna zijn wij aan de beurt!!!!!!
And that's THE spirit!!!! E tja wie weet lukt de iui nu ineens wel!! Er hoeft maar 1 goed zwemmertje tussen te zitten. Maar snap dat je focus nu ligt op ivf, dat heb ik op de mmm geloof ook niet dat he bij mij nog spontaan lukt.
Ja op een gegeven moment geloof je het allemaal niet meer he hihi. Hoe lang gaan jullie nou zo nog door maximaal?