Oh dames wat een gedoe allemaal !!! Niet leuk.. Hopelijk is het jullie allemaal toch snel gegund!! @msi wat blijf je toch positief.. Knap hoor... @roos trek je het zelf nog?! Of wanneer ben je van plan toch weer mmm in te gaan?! @mamasmeisje wanneer weet je of je met iui mag beginnen?! Neem aan dat je al wel lang zat bezig bent geweest! Morgen je hsg?! Heel veel succes.. Knuffel voor jullie allemaal....
@mamasmeisje, succes morgen met de HSG. Laat je het ons weten? Ik kon na de HSG ook door voor IUI ook al was er niets gevonden. Net als Roos wel na 3 mnd ivm verhoogde vruchtbaarheid door HSG. Ik had de HSG bij E. Deze ronde zou ik er net weer voor gaan. @MSI, ik snap je, ik had het bij E ook, dat ik er op een gegeven moment bijna laconiek onder was en alleen nog maar keihard ging vloeken als ik weer ongesteld werd. Hoe zit het idd met combi IUI en IVF als je op cd 21 al beginnen moet. Wel fijn dat je nu een goed gevoel hebt bij IVF, al is goed gevoel niet het goede woord want is de hele situatie is gewoon zuur en K*T!! @Roos, jij alweer bijna bij het zh op de deur ah kloppen? @hier, voel me nog steeds prima. Ben misschien iets meer moe dan normaal maar verder niet. Begin me nu pas iets meer zwanger te voelen door zichtbaar buikje en omdat ik hem/haar nu een paar keer heb gevoeld. Binnen nu en een week krijg ik de uitslag van de NIPT, daar ben ik blij om. Het voelt wat 'onzeker' nu.
@ Mamasmeisje, ben ff alles terug aan het lezen, zie dat morgen de hsg is, veel succes, hoop dat het allemaal meevalt qua pijn. Hopelijk helpt het voor jullie. @ Mfs, een tornado kind is ook heeeel leuk, weet er alles van! Al hoop ik stiekem dat nr 2 toch ietsjes rustiger is haha, heb mijn handen vol aan R momenteel, ik weet niet waar hij de energie vandaan haalt maar jeetje.... tis net een stuiterbal de laatste tijd @ Roos, fijn dat jullie een heerlijke vakantie gehad hebben. Ml wil ook nog eens naar vlieland, hij is er vroeger vaker geweest en vindt het ook een mooi eiland. Wel weer enorm kak dat je ongesteld bent geworden @ Stina, heerlijk zeg bijna verlof! Daar mag je zeker voor aftellen @ Msi,ook weer ongesteld, dan is een potje flink vloeken wel op zijn plaats! Klote dat de ivf ook pas in oktober is. Fijn dat het met B zo goed gaat! @ Boesje, spannend hoor die uitslag, zal duimen voor een goede uitslag. Fijn dat je hem/haar al hebt gevoeld, dat is wel al redelijk vroeg toch? Ik voelde R ook al met 16 weken maar kan me herinneren dat dat erg vroeg is. @ Schism, Nu elke dag aan het tempen? Ben eens benieuwd of daar gekke dingen uitkomen, omdat je toch elke keer weer een rare cyclus hebt. @ Hier, ben lekker van de vakantie aan het genieten. Misselijkheid is eindelijk zo goed als over, alleen heb ik nu alweer een tijdje behoorlijk pijn aan mijn borsten! Tis soms net alsof ik ze ter plekke voel groeien haha.
Mooie avatar Peetje! Fijn dat je je beter voelt! Vakantie scheelt ook een hoop hè? Bij E voelde ik haar pas bij 21 wkn maar nu placenta achter en toen voor en ik denk ook omdat ik het 'herken' Ps, heb mijn banner aangepast hoor zo beter?
Ja dames goed bezig met die avatars! Kunnen we tenminste goed zien hoe ver jullie zijn En wat zijn jullie trouwens alweer ver zeg!! Al ri de 20 wk, jemig de pemig! Boesje, snap dat je het heel erg spannend vindt, zou ik ookhebben. Nu maar snel (morgen hopelijk!!) een positief bericht!! Suoer dat je je beeb al voelt, vind ik het meest geweldige van zwanger zijn! Peetje, heerlijk nu vrij he? En fijn dat de misselijkheid minder is nu, kan zo vervelend zijn!! Waar gaan jullie nu heen??
Tnx boesje! R. was héél geboeid naar de achtbaan aan het kijken in slagharen, dus heb wat mooie foto's kunnen maken. Heb m ook in m'n album gezet. En heel goed, die nieuwe banner! Roos, we gaan niet op vakantie dit jaar. We zijn 4 dagen in hengelo op familiebezoek geweest en gaan verder wat dagjes weg. Wil sowieso nog naar zee, dagje schiphol, dagje steinerbos (hier in Limburg, leuk voor de kleintjes) en verder zien we wel.
@ mamasmeisje: hoe is het gegaan vandaag? Hier alles rustig, tempen en afwachten. Wel even een hele trotste mama uithangen, zl is sinds maandag van de ene op de andere dag opeens zindelijk. Dag en nacht. En dat ondanks alle problemen in dat gebied daar.
Heb een foto van uitnodiging in m'n fotoalbum gezet. Kwaliteit is echt crappy als ik m hier upload, maar ben er zo blij mee dat ik m even moest delen
HSG viel me reuze mee. De zenuwen er voor waren erger. Alles was goed toegankelijk en geen afwijkingen te zien. Hooguit wat kleine propjes en die zijn nu weg. Eigenlijk bijna geen pijn gehad. Beetje als menstruatiepijn. Maar had dan ook flink wat pijnstilling op. 27-8 terug voor evaluatie en evt behandelplan.
Fijn dat het je is meegevallen mamasmeisje, nu duimen draaien dat het ook het gewenste resultaat boekt
Fijn mamameisje dat de pijn meeviel! En ook fijn dst het doorgankelijk is, gelukkig! En wie weet was dit her wel en heeft het de weg vrijgemaakt voor ml z'n zwemmers Leuke uitnodiging schism! Zelf de foto's ook gemaakt? Erg feestelijk!! En wauw, zo in 1 keer zindelijk, knap hoor! Is hij er ineens aan toe. Aan t tempen dus schism, wel fijner denk ik nu!
Ja zelf gemaakt, doe ik elk jaar, dus elke keer weer een uitdaging om andere foto's te krijgen haha. Ja tempen, ik vind t rete irritant (lol) en ben ook niet heel stipt met de tijd, moet door de weeks nml erg vroeg op en ga ik het weekend niet m'n wekker zetten. Maar hoop zo weer even te ontdekken wanneer m'n eisprong precies is.
Whahaha ik vind t ook geen kont aan Ik ben ook niet zo stipt met opstaan hoor, maar ontdek toch uiteindelijk wel. Ook nu icm ovutest.
Schism en Peetje; leuke foto's! En Boesje: goede banner!! Heb net even 2 foto's in m'n album gezet van S. Hele meid is t al!
Mamasmeisje: mooie meid zeg, op die leeftijd zijn t opeens echt mensjes vond ik Msi: geen idee, we zijn wel vrienden toch