Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamasmeisje fijn dat de hsg geen pijn heeft gedaan!! Hopelijk werpt het zijn vruchten af :)!!! Mooie meid heb je...

@schism mooie uitnodiging.. Creatief gedaan, super leuk :)!! Groot mannetje al... Gaat snel de tijd... Temperaturen deed ik ook niet heel stipt hoor, en altijd mijn ei gevonden.. Succes :)!! Knap van de zindelijkheid :)!!

@boesje wat leuk dat je de baby voelt :)!! Toch weer speciaal en alweer 17 weken, wat gaat dat snel.. Spannend dat wachten op de uitslag!! Lijkt me echt killing... Sterkte..

Hier nog 6,5 dag werken :)!! Echt lekker, dan nog even goed genieten van mijn meisje alleen. Zit net naar haar te kijken, wat wordt ze groot mijn bezige bijtje sjouwt de hele dag en wat lijkt ze dan ineens groot.. Kan het gewoon niet bevatten hoe snel dat het gaat.. Wil trouwens een potje en brilverkleiner gaan kopen. Alleen om haar te laten wennen.. Of is dat stom?! Is wel erg vroeg verwacht ook niet dat ze al zindelijk gaat worden, maar meer om het als een normaal iets te maken.. Man verklaard me voor gek, hahaha... Misschien ben ik ook wel crazyyyyy... Nou de baby kamer is nog niet af en mijn handen jeuken, maar mag niks doen... Wil zo graag alles wassen en indelen en poetsen... Hoezo nesteldrang 😳!!!

Hier verder een rustig weekend, heerlijk en jullie?!

2. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @peetje mooie foto btw.. Klinkt goed die dagjes weg :)!! Ook leuk toch.. Deden wij vroeger ook in de vakantie, vond ik altijd top...

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ow nou zie ik m wel schism, op mijn telefoon niet (denk dat dat het probleem was) Kei leuk zeg!!

4. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamasmeisje: wat fijn dat die HSG achter de rug is en dat het meeviel. Belangrijke stap weer gezet! Nu hopen dat een vrije doorgang meteen helpt!

@Stina: helemaal niet stom! 80% van de wereldbevolking is zindelijk vóór de 2e verjaardag. Dat is geen eis, maar laat zien dat je er dus al prima mee bezig kunt zijn. Wij zijn ook al begonnen, ze vond het zó leuk. Ik merk dat ze nog geen controle heeft, ze geeft het ook nog niet aan als ze iets moet. Maar we zijn spelenderwijs begonnen zodat ze routine heeft met op het potje gaan voordat ze in de hele ik-ben-2-dus-ik-zeg-nee modus terecht zou komen. Ze wil er niet altijd op, en dan forceren we niks. We hebben geen verwachtingen maar wilden haar puur laten wennen. Vanochtend weer succes: grote plas in het potje! ;) En daarvoor een hele tijd niks. Is helemaal niet erg. Haar interesse is al een tijd geleden gewekt en daar ging het ons om. Nu moet ze als zij eraan toe is gaan ontdekken dat ze de boel ook kan 'bedienen'/ voelen aankomen....

5. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier trouwens alles rustig. Druk aan het werk en anders met ons grote kleine meisje (wat gaat dat hard hè?). We genieten volop van haar, echt heerlijk. Morgen alweer 24 weken zwanger, gaat echt hard. Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar dit mensje in mijn buik: hoe ziet ze eruit, hoe zal ze zijn qua karakter? Nog maar 6 weken werken en dan lange vakantie+verlof...relaxen!

6. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Effe snel...

NIPT: geen afwijkingen!!

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    Gelukkig! Zal toch wel hele opluchting zijn hè.

8. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn bloesje :)!!! Hele opluchting denk ik!!

@mfs thanks... Haha dacht al dat ik Miss gek was ;)!! Nog maar 6 weken.. Dat schiet ook op... Haha... Hier nog een week :)!!!

Hoe is t verder met iedereen?!

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ohw wat ontzettend fijn boesje!!

Mfs, dat schiet ook lekker op bij jou. Heerlijk om naar uit te kijken he?!

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Joeperdepoep boesje! En nu genieten hè!!

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoe is het verder met iedereen hier?? Msi, al je iui gehad of al bijna? Schism, al een ei in zicht?
    Mamameisje, nog om de iui gevraagd?

Met de zwangeren ook verder alles goed?

Hier helaas nog geen ei. Hoop elke keer op een vroeg ei,scheelt weer wachten maar helaas nog geen positieve ovutest....

12. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Nee nog geen ei, alweer 3e dag van wéér een tussentijdse bloeding

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hmmm schism, ga je nu naar de ha denk je om eens te vragen of dit bij een normale cyclus kan horen?? Je ei ondertussen al gespot?

Hier verwacht ik straks wel een knaller op m'n ovutest, ben benieuwd! Dan vnvd en morgen/overmorgen nog eens goed aan de klus met ml en dan maar weer op t wachtbankje ;)

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Zo! Eindelijk een momentje om te reageren. Had laatst al een heel verhaal getypt en toen kreeg ik ineens bezoek en moest ik t snel wegklikken en was ik alles kwijt hihi. Dus nu poging 3.

Ik vind t wel grappig dat we nu allemaal zo dicht bij elkaar zitten met ei :D

Schism wanneer ga jij eens naar de dokter om na te vragen over die tussentijdse bloeding? Of vraag t hier op t forum aan een vk oid? Ei inmiddels wel gevonden? Jij doet nu ovulatietesten? Of deed je dat al?

Roos jij de knaller inmiddels ook gehad? Flink aan de pp geweest :p

Mamasmeisje hoe gaat t nu met jou eigenlijk? IUI gekregen? Of ben je nu gewoon ff in afwachting?

Met alle zwangeren ook goed zie ik, dat is mooi! Vind wel dat t echt snel gaat bij jullie haha.

Ik heb gisteren laatste IUI gehad. Ironisch, mijn NOD is nu precies op de dag dat ik uitgerekend zou zijn. Nou ben benieuwd wat voor dag dat gaat worden :/ maar ik zit nu dus op t wachtbankje, er waren 6mln zwemmers. Zij vonden t goed maar ik vind t maar weinig. Maja we wachten maar weer af. Ik ben nu druk aan t wachten tot t gips er bij B af gaat (donderdag de 28ste) en dan gaan we lekker zwemmen, dan inpakken en wegwezen naar de zon ☀. Dus ik weet niet of ik hier nog zal zijn voor mijn vakantie. Maar als je dus lang niks hoort ben ik aan t genieten van t goede weer (hoop ik haha)

Iedereen succes met PP'en en wel 2 streepjes deze keer hè dames!

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @msi hele fijne vakantie!! Geniet ervan samen. Hopelijk met een mooie test erbij! Blijf duimen...

@schism blijft inderdaad raar die bloedingen, zou ook gewoon een keer naar de dokter gaan, al is het maar voor je eigen geruststelling. Lijkt me ook heel vervelend..

@roos al een knaller gehad?!

Hier nog twee dagen werken?! Vandaag en morgen.. En dan alweer verlof, gaat als een speer :)!! Toch fijn... Dan hopelijk lekker een beetje aan rommelen..

16. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    @ Stina, wat een heerlijk vooruitzicht! Hopelijk krijg je er ook nog goed weer bij.

@ Msi, wel bijzonder, dat je nod op je uitgerekende datum valt.
    Fijn dat het gips er bijna vanaf mag bij B. Hoe gaat het zo met hem?
    Fijne vakantie alvast!

@ Roos, Ondertussen de knaller gehad, en een goed pp erbij?

@ Schism, Ei al gespot? Die cyclus van jouw is toch elke maand weer een mysterie he...

@ Mfs, Bij jou gaat het ook al snel, lekker snel verlof al ook. Ik vind het bij mezelf nu ook sneller gaan dan bij de zwangerschap van R. Maar ja, nu heb ik R erbij, die laat de tijd ook omvliegen ;)

Boesje en mamasmeisje, hoe gaat het met jullie?

Wij zijn nog heerlijk aan het genieten van onze laatste week vakantie. (helaas zonder zon:( )
    Ik lijk overigens wel een vroege nesteldrang te hebben haha. Ben dingen aan het poetsen die ik normaal niet zo vaak poets...

R. Heeft gisteren weer 2 keer op het potje geplast! Na lange tijd weinig interesse getoond te hebben, wilde hij nu zelf op het potje. Vanmorgen zelfs een poepje! En hij slaapt in zijn nieuwe kamer, zonder slaapzak, maar wel nog in het ledikantje, alles op zijn tijd ;)

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Stina, jaaaaa je hebt gewoon lekker verlof!! Wat ontzettend heerlijk zeg. Lekker rustig aan doen en genieten thuis!!

Msi. Raar he de laatste iui?? En dan gewoon naar ivf, maar ...... Ik duim voor een posi test voor je!!!! Je weet maar nooit! En een fijn vooruitzicht om even lekker weg te gaan, even genieten met het gezin en gelukkig dan ook het gips eraf!

Schism. Nog contact gehad met de ha? Inmiddels al wel je ei gehad??

Mamameisje, hoe gaat het met jou nu??? Wat gaat er traject nu worden? Toch al starten met iui??

Boesje, wann moet jij weer werken?

Hihi peetje hier zelfs nesteldrang zonder dat ik zwanger ben ;) hele huis bijna grote beurt gegeven (je moet wat met dat slechte weer) en paar dingen geklust, erg fijn!
    Hopelijk nog een lekkere vakantie voor jou deze week!
    En wat super van r, gewoon op t potje!!!! Trotse moeder :)

Hier is m'n ei geweest, is niet helemaal duidelijk voor me welke dag maar denk dag 16 (en zit nu op dag 18). Op t wachtbankje maar weer ;) netjes om de dag pp gehad dus tja, wie weet zit er een goede zwemmer tussen!

18. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Nee nog geen huisarts hier. Heb begin september vakantie en daar wil ik gewoon even lekker van genieten dus geen poeha aan m'n lijf. Bloeding bleek echt gewoon ongesteldheid te zijn, die was gister pas over. Dus nu weer wachten op ei en blijven tempen. Vreemd blijft het wel maar ik heb gewoon geen zin in die huisarts en dan weer naar het ziekenhuis enzo.

19. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooooo hier ook een berichtje van mij!!! Ik heb officieel verlof.. Raar gevoel... Bedenk me gewoon dat ik al 34 weken ben 😳!! De tijd vliegt voorbij.. Echt raar. In een keer een besef binnen een aantal weken weer een baby in mijn midden... Wow... Vl is de hele dag weg vandaag... Ik heb vanmiddag verjaardag en dan breng ik moppie weg naar mijn ouders, zodat ik lekker op tijd naar bedje kan en morgen een beetje kan blijven liggen... Echt top... Alle kleertjes zijn gewassen en wil volgende week ook vast de vluchttas inpakken, dan staat die klaar...

Hoe is het met iedereen?! Iemand al op een test moment?!

Fijn weekend allen..

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wachtbankje

Augustus
    {26} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 16

September