Thanks voor de tip msi! Hier in dikke vette onzekerheid. Heb gewoon vroege zw testen gedaan (doe ik normaal nooit!) en zie gewoon streepjes (de 2v5 van kv en wel binnen 5 min, ook roze). Whaaaa. Op 10dpo begonnen, gisteren 11dpo best een hele duidelijke maar vndg is hij heeeeel ietsje lichter dan gisteren maar wel donkerder dan eergisteren. Kan natuurlijk aan van alles liggen (de test, concentratie urine, of toch mis...) zoooo spannend allemaal. Is iig wel raak alleen dus de vraag of het raak blijft... Tot nu toe bog geen spotting en ook geen voortekenen ervoor (gele afscheiding altijd eerst) wat ik altijd uiterlijk op 12dpo krijg. Spannend dus!! Het beste is om morgen niet te testen denk ik om ook het de kans te geven om te stijgen, maar jee. Wat een getwijfel zo!! Rechts is vndg
Overigens vind ik de testen op de foto niet zo duidelijk, in het echt is het goed te zien en hoef ik niet td turen.
@ Mamasmeisje: Wat ongelooflijk balen weer! Misschien wel beter om er toch met je man over te praten hoe je je voelt (of heb je dat misschien ondertussen al gedaan? Misschien lucht het wel heel erg op om je eens goed te laten gaan. @ Msi, voor jou ook balen! Gelukkig pak je het luchtig op. Lekker genieten van je vakantie en dan zeker hopen op een goede ivf! En nog gefeliciteerd met je neefje/nichtje Dat potje vd Ikea hebben wij trouwens ook, best handig dat je het groene gedeelte eruit kan halen. @ Stina, heerlijk, geniet van je verlof. Je bent er in elk geval al klaar voor zo te lezen dus de komende tijd lekker relaxen zou ik zeggen! @ Schism, ik zie aan je banner dat het feest is vandaag, gefeliciteerd met de verjaardag van K!! @ Roos, als ik op de telefoon kijk zie ik de streepjes zonder te turen. Wat geweldig zeg!! @ Boesje en Mfs, hoe gaat t met jullie? Hier is alles goed, heb een zeer beweeglijke beeb in de buik, heerlijk Vakantie helaas voorbij, ben alweer een week aan het werk en ben al weer aan vakantie toe haha R. Slaapt ondertussen ook al in het peuterbed, we mochten het kleine bedje afbreken en daar mag de baby in slapen. Het is nu dus echt een grote jongen met een grote-jongens-kamer haha. Alleen nog een leuke mat erin (die van de ikea met een vliegtuig erop) en dan is zijn kamer helemaal af. 10 sept. hebben we de 20-weken echo dus daarna kunnen we ook met de babykamer aan de slag
@msi balen meis !! Je pakt het inderdaad luchtig op.. Op naar ivf en een mooie test !!! Fijne vakantie... @peetje 10 sept alweer 20 weken echo, wat fijn.. Vind je het spannend?! Moet zeggen dat ik het lang niet zo spannend vond als bij de eerste... Heel gek.. @roos zie ze op allemaal zonder te turen !! Hopelijk lopen ze snel op... Spannend... Kun je dat morgen niet testen?! Kan hoor.. Zou me suf testen.. Niet dat het helpt i know.. Haha... Hoe is het met de rest?!
Ik vind het deze keer ook minder spannend, maar dat heb ik al de hele zwangerschap. De vorige zwangerschap zat ik heel internet af te struinen voor informatie maar ja dat weet ik nu allemaal wel dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik ben alleen zoooo nieuwsgierig naar het geslacht, vooral omdat ik heel erg het gevoel heb dat het een meisje is. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat hij/zij gewoon gezond is.
@roos: ja! Ik zie ze duidelijk hoor! Woehoeeeeee ik ga heel hard duimen dat het een plakbeeb is, maar gaat vast goedkomen! @ peetje: leuk he zo'n groot bed, vond m zo stoer maar toch ook zo klein in dat bed. @ all: volgens ff een paar dagen geleden m'n eisprong gehad. Normaal herken ik m wel maar deze keer niet heel duidelijk geweest. Maar ja, we zien het allemaal wel weer. Vandaag was het feest ja! Mijn grote man alweer 3 jaar. Hij heeft een superdag gehad en is heel erg verwend. Voor mij wel een hele dubbele dag. Mix van verdriet en blijdschap. Verder hebben we lekker vakantiieeee. Gaan ook nog lekker een weekje weg en we boffen heel erg met het weer!
Nou zeker dubbel schim.... Wel fijn dat je ei nu geweest is, beetje goed kunnen benutten? Was hier deze mnd voor mij ook minder dus duidelijk dus dat biedt perspectief Geniet maar lekker van je vakantie! Nou ik zou de echo denk ik juist spannender vinden denk ik ,meer zoiets van : zullen we weer zoveel mazzel hebben dat alles gezond en goed is.... Denk ik hoor! Maar idd spannend t geslacht, zo leuk dat je dat bijna gaat horen! Hihi ga me denk ik niet beheersen morgenochtend hoor, maar 1 dg verder geeft nog niet veel verschil lees ik overal. Heb ook een cb liggen met termijnindicator maar daar wacht ik mee tot Nod. Pfff vindt t allemaal zo onwerkelijk. Gewoon een positieve testm whaaaaaa!! Nu idd hopen op een plakbeeb
@ MFS en eigenlijk alle anderen: heb het er met ml over gehad. Hij is een stuk nuchterder als mij en ook wel een binnenvetter en is er ook veel minder mee bezig. Logisch want dat zijn mannen. Denk ook wel dat t goed is dat hij er minder mee bezig is. Hij ziet ook wel een beetje meer voordelen van dat er wat meer leeftijd tussen zit ed en dat is ook wel zo. Kortom hij kan t beter relativeren als ik. En uiteindelijk lukt mij dat ook wel maar gaat alles wat lastiger. We gaan er weer voor en proberen moed en hoop te houden. @Roos: vooral bij de middelste zie ik hem duidelijk meid! Ik hoop dat ze op gaan lopen! Spannend zeg! Ik zou een gat in de lucht springen met zo'n test. Duimen! @schism: gefeliciteerd met je mannetje!! 3 jaar alweer! @peetje: spannend en alweer richting de 20 weken joh! Wat goed dat je t al zo goed kan voelen. Weet je al wat het wordt of wilde je dat niet weten? Of hoor je dat op de 20wkn echo pas? @msi: jij ook weer ongi las ik. Spannend nu want jullie gaan t ivf traject in nu toch? Snap je gevoel een beetje van niet teleurgesteld zijn ed. Merk aan mezelf dat ik ook wat vlakker wordt met emoties ed. Maar als ik dan toch ook eindelijk die test in handen zou hebben met die 2 streepjes en het echt is binnen gekomen dan zou ik huilen van geluk! Wat zou er dan een last van mn schouders vallen zeg! Nou nog 2 dagen vrij en dan is mn vakantie weer voorbij. Gaat toch altijd enorm snel! Heb nog een ander doel: afvallen! Vandaag begonnen rond mijn verjaardag, over 2 maanden, wil ik er 8 kg af hebben. 1 kg per weer dus. Moet lukken toch?
Jaaaaa meiden, het is toch echt gewoon zo, HOE BIZAR!!! Weer een streepje binnen de tijd, ietsje donkerder nu ook en geen spotting! Nou ben ook echt zooooo blij mamameisje, maar vind t ook heel eng omdat ik nog wel 1 a2 dg voor nod zit. Moet vertrouwen krijgen dat het goed zit. Vind het wel heel lastig voor jullie, voel me bijna schuldig.... Jammer dat je vakantie er weer bijna opzit mamameisje, hier ook weer begonnen! Hoe is het verder met iedereen? Boesje lang niet gehoord van je, hoe is het??!
Jaaaa roos wat goed! Zeker als ie donkerder wordt zit het echt wel goed hoor! En denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je je zeker niet schuldig moet voelen, iedereen gunt het elkaar hier zo verschrikkelijk hard! Ik word iig happy van jouw bericht
Nou blijdschap vsn korte duur.... Spotting #%^*$£ geloof nooit dat t nu dan nog goed kan gaan. Dit trek ik even echt niet zeg....
Oh bah! Ik snap dat je daar van schrikt, maar het hoeft nog niks te betekenen he? Ik ga heel hard voor je duimen!
O nee Roos! Wat een enorme domper op je blijdschap.. Ik hoop zo dat t niks betekend maar jij kent je lichaam het beste en je gevoel zal t vaak ook wel goed hebben. Althans, bij mij meestal wel. Heb je foto van de test van vandaag?
Nee geen foto gemaakt.... Maar was echt binnen 5 min een streep en duidelijk te zien. Ik heb eigenlijk geen (voor)gevoel...beetje vlak, 'kan er ook nog wel bij'-gevoel. Kans is 50-50, kam innesteling zijn of menstruatie...pffff
Hè bah roosje! Kan me voorstellen dat. je hier wel heel onzeker van wordt. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat het niks te betekenen heeft.
Nog steeds enorm in de twijfelmodus.... pff lastig hoor. Heb nu zoiets van 'zet dan ook maar door want dan weet ik waar ik aan toe ben". Maar goed, zo werkt dat helaas niet. Heb nog steeds mini beetje bruin, maar wel bijna geen afscheiding. Dat is nu wel anders. Zit erover te denken om vanmiddag maar een test te doen zodat ik kan zien of hij afloopt of oploopt. wellicht dat dat wat duidelijkheid kan geven?! Heb jij nog contact gehad over mogelijk eerder starten met iui of wil je het toch echt 6 mnd nog proberen?!
Nee geen contact meer gehad. Denk dat we gewoon aan die 6 maanden gaan beginnen en zien wel waar we komen. En wanneer het me te veel wordt, dan bel ik wel. Tis natuurlijk al wel te veel maar je snapt me wel denk ik. En hoe was de test?