Ik snap je zeker, als het hier niet goed gaat proberen we het nog 1 mnd (dan zijn er 5 Vd 6 mnd proberen voorbij en dan vind kk het genoeg!) Hier m'n rijtje. Test is ng zeker positief, zelfs duidelijker dan eergisteren en ietsje dan gisteren terwijl dit met lichte urine was (veel gedronken maar kon niet meer wachten). Spotting is alleen echt nog niet weg en net zoals elke mnd...
Pfff jeetje roos wat een onzekerheid zo. Ik zou morgenochtend een test doen, dan kan je toch het beste zien of ze nog aan het oplopen zijn
foute boel hier meiden.... temp omlaag, test gedaan en die is nu echt suuuper licht. Ook veel meer spotting. Denk straks ongesteld te worden. jemig wat is dit rot zeg. Kon vanochtend even niet meer stoppen met huilen. Zit er even doorheen. Nu net op werk en een vriendin/collega het verteld. Zij zit in iui traject en weet helaas ook heel goed hoe teleurstellingen voelen.... Ik ga proberen er straks wat positiefs uit te halen; ik ben gewoon zwanger geraakt! En ben ook blij dat het nu dan maar gewoon heel vroeg mis is gegaan en niet pas met 12 wk. (of nog later...) Maar vndg lukt me dat nog even niet.
Meld me ook weer even.. Heb de laatste dagen met buikgriep op bed gelegen... Vandaar mijn late reactie!! @roos wat kl*t* meis. Super oneerlijk !! Dikke knuffel
Sterkte Roos! Gelukkig is er iemand die in hetzelfde schuitje zit op je werk want niets is fijner dan iemand die precies weet hoe jij je voelt! En wat je zelf zegt, beter nu dan over 12 wkn. Dat maakt het voor nu niet minder erg maar wanneer alle emoties weer wat minder zijn zeker wel!
ah bah stina... hoe gaat het nu met je? weer helemaal opgeknapt?? Helemaal waar hoor mamameisje, elke maand probeer je toch weer gewoon positief te denken en ik ben idd zooooo blij dat het niet weer 12 wk is blijven zitten. Hoop dat nooit meer mee te hoeven maken en zeker niet nog langer. En het is gewoon gelukt... alleen nu de vraag; als ik dat tegen de fert arts zou zeggen, zou ze me dan misschien weer naar huis sturen om het dus toch nog maar langer zelf te proberen?? of zal ik er gewoon niks over zeggen... Ik denk dat jouw instelling het handigste is hoor mamameisje, elke maand kijken of je het mentaal nog trekt om weer door te gaan en als dit eigenlijk niet meer lukt eerder dan de 6 mnd aan de bel trekken (en hoooopelijk is dat gewoon niet nodig!!!!)
@roos ik ben een stukje beter dan ik afgelopen dagen. Het was ellendig, dacht eerst dat ik ook aan het bevallen was, aangezien ik mijn buik ook constant hard was. Dus vk is er wel bij geweest, maar was dus echt een virus. Nadeel van als je zwanger bent dus bij het spugen of het andere reageert je buik op. Maar goed het is voorbij. Ik snap je idee wel van beter nu dan bij 12 wk, maar goed het is wel ontzettend verdrietig en fijn dat je er over kan praten met een vriendin, scheelt een hoop denk ik.. Knuffel
Ik zou niks zeggen Roos! Ze hoeven niet alles te weten! Straks zeggen ze ook dat je nog maar even moet blijven proberen en zie je dat zitten?
Dat was dan wel even spannend zeg stina! Gelukkig dat het een virus, laat je beeb maar mooi nog even zitten!!
@Mamasmeisje: goed dat jullie het erover gehad hebben. Ook al staat hij er nuchterder in dan jij, dan nog is het belangrijk dat hij weet hoe je je voelt. Anders kan hij ook geen rekening met je houden (bijv. even niet chagerijnig terug doen als jij in een slechte bui bent vanwege alles o.i.d.). @MSI: heel fijne vakantie!!! @Roos: ik had even niet meegelezen en ik word helemaal gek nu: eerst posi tests en nu niet meer?!?!? Wat is dit voor ontzettende mindf*&#ck zeg! Sjemig. Ik baal als een stekker met je mee, vind het heel naar. De positieve kant is inderdaad dat er duidelijk wel iets gaande was daarbinnen. Dat is beter dan niks. Ik zou ook niks zeggen tegen de gyn. Als jij niet zo ontzettend vroeg was gaan testen had je uberhaupt niks gemerkt, toch? Hier verder alles goed, maar het lijkt alsof er een knop om is gegaan vanaf het moment dat de eerste week van het 3e trimester aan is gebroken: fysiek vind ik het deze week even zwaar nu. Ben heel moe, en erg hormonaal (zit mezelf in de weg, heel kort lontje en ongeduldig). En last van mijn buik, want die prikkende ledematen maken me een beetje beurs . Zo, genoeg geklaagd! Eigenlijk helemaal geen reden toe, want over twee weken heb ik vakantie!!!
@mfs klagen mag altijd !! Nog 2 weekjes bikkelen dan hoef je voorlopig niet meer te werken. Lekker idee... Ik ben ook alweer 2 weken thuis, gaat super hard. @roos hoe gaat het nu?! Lijkt me nog steeds onwerkelijk.. @hoe gaat het met de rest van de dames?! Hier vandaag het bed op klossen gezet en de hele slaapkamer gepoetst.. Alles lekker fris, heerlijk.
Hoi dames, Wat zijn we allemaal rustig!! Vandaag met Vl en dochter wezen zwemmen... Ze vond het heerlijk, dus was geslaagd. Alleen zelf weer niet lekker. Dit keer keelpijn en hoofdpijn. Dus lekker dikke keel en nek. Dus zit aan de ijsjes... Lijkt wel of mijn lijf zich van alle ziektekiemen wil ontdoen. Of klinkt dat niet logisch?! Probeer maar een verklaring te zoeken.. Begin hem hier wel een beetje te knijpen voor de bevalling, dit terwijl mijn vorige prima is verlopen. Misschien juist daardoor 😳!!! Zijn ook een aantal bekende bevallen en zijn redelijke horrorbevallingen geworden, dus ja helpt niet echt mee. Dus kan nog niet zeggen laat maar komen (bij 37 weken), mentaal mort de knop nog om.. Hoe gaat het met jullie?!
Klinkt best logisch inderdaad, beter nu ziek worden dan in je kraamtijd toch? (niet ziek was nog beter natuurlijk ) Niet te geloven dat je al bijna mag bevallen zeg, gaat echt snel he! Ik zit zelf ook al op de helft, woensdag alweer de 20-weken echo. Kan echt niet wachten! gelukkig al om kwart over 9, dus lekker op tijd. Verder druk met werken, normaal werk ik 30 uur, maar nu mijn collega vakantie heeft moet ik 3 weken lang 38 uur werken en dat ben ik niet meer gewend, ben nu al kapot en ik moet na deze week nog zo'n week, pfff. Maar gelukkig heb ik in oktober weer een weekje vrij Vandaag zijn R. zijn haartjes eindelijk weer geknipt. Hij is heel bang voor de kapper dus ik heb het eerst maar flink lang laten groeien, maar het werd toch wel tijd. Dit keer een thuiskapster laten komen en dat ging iets beter dan bij de kapper. Hij zit er meteen weer een stuk ondeugender uit haha. Even een voor en na foto showen
Nou peetje dat is wel ff bikkelen.. Hakt er zeker in. Klinkt niet zoveel 8 uur meer, maar om te doen, is dat wel.. Aan lekker kort koppie!! Mijn meisje is pas 1x geknipt, vond ze ook niks.. Nou laten we het groeien.. Duurt even 😳!!!
Dag dames, even snel vanuit het ziekenhuis!! We zijn vannacht weer papa en mama geworden na een turbo bevalling. Net te vroeg dus ziek zijn, zijn toch voortekenen geweest!!! Voor een foto en de naam (stttt) zie mijn album... Verdere info volgt nog....
Jeeeeeetje Stina! Neeeeeh! Dat is onverwacht nieuws?! Zal zo in je album kijken. Gefeliciteeeerd Peetje, succes vandaag!! Roos, wat een naar en vervelend bericht van de laatste dagen... Hele dikke knuffel want wat moet dat kl*te zijn geweest! Snik... MSI, ah genieten van je vakantie? En hoe bevalt je rustmaand? MFS, jij nu ah genieten van je verlof? Schism, hoe met jou? Mamasmeisje, bij jou alweer meer nieuws??? Hier vriendin met relatiecrisis, huis verkocht en werkstress. Vriendin in huis waardoor rustig reageren niet altijd lukt. Sorry... 20 wkn echo goed en krijgen een jongetje
Gefeliciteerd Stina!! Wat een prachtig manneke met een hele leuke naam. Geniet van je gezinnetje, hopelijk ben je snel beter
Nou dames, mijn gevoel heeft me flink voor de gek gehouden, R. krijgt een broertje!! Alles erop en eraan, helemaal goed gekeurd.