Ik doe altijd alleen maar leuke dingen Hier vandaag eeeeiiiindelijk ongesteld geworden! (voor het eerst sinds maanden ben ik er blij mee haha) het IVF avontuur gaat nu echt beginnen....spannend! Dinsdag eerste fm en dan beginnen met nog meer spuiten
Hoi meiden, wat fijn schism nu zonder bloedverlies!! Super!! Beetje goede pp momenten denk je? Msi, haha jaaaaaa fijn ongesteld maar eindelijk kan je beginnen meis! Spannend allemaal hoor!! Dit gaat m gewoon worden! En hoop zo dat alles meteen mee zit!! Mamameisje, hoe gaat het nu met je?? Nog 1 mnd proberen en dan echt bellen he?! Dan heb je de hsg de kans gegeven en is het wel klaa met het geprobeer!! Peetje, boesje en mfs? Gaat alles goed? Mfs weer terug van vakantie? Lekker gehad? Nu lekker verlof!! Peetje en boesje, trekken jullie t werken nog een beetje?? Hier helaas weer spotting. Heb vanochtend meteen gebeld en heb gewoon voor aanstaande vrijdag al een afspraak bij de fert arts! Echt snel, super fijn! Ben ook gematigd qua gevoel, ben eigenlijk blij dat de mnd proberen erop zitten en er nu hopelijk snel wat gaat gebeuren! Kan ik daar m'n hoop weer op vestigen!
@ Msi, Spannend!! Dus vanaf morgen gaat het balletje echt rollen voor jullie @ Stina, hoe was het op de kermis? Hier is vanaf zaterdag kermis, dat wordt weer rondjes draaien in de carroussel Hoe gaat het ondertussen met voeden? @ Schism, Dat is een mooie ovulatietest! En geen bloedingen, helemaal mooi, nu hopen op net zo'n mooie zwangerschapstest. @ Roos, Jammer van de spotting, maar wat fijn dat je al zo snel terecht kan. Hoe is het met de rest? Hier gaat het redelijk. Heb afgelopen week 2 k*tdagen gehad op het werk. Zat er helemaal doorheen en heb ook aangegeven dat het niet meer gaat. Het werk is me gewoon te zwaar nu (veel tillen en bukken), donderdag en vrijdag was ik net een oud vrouwtje van 80, overal had ik pijn. Omdat ik vanaf woensdag een weekje vrij heb, heb ik vandaag nog wel op de afdeling gewerkt en morgen ook nog, maar dan alleen de lichte werkzaamheden en alles op mijn dooie gemak en dan ga ik na mijn vakantie alleen nog maar bestellen en aan de kassa zitten. Ze houden gelukkig goed rekening met me en ik heb lieve collega's die me goed in de gaten houden Maar gelukkig bijna een weekje vrij, ben ik wel weer aan toe, terwijl de zomervakantie nog niet zo heel lang geleden was
@ peetje: wat fijn dat ze rekening met je houden op t werk, dan kan je het ook makkelijker aangeven als het niet gaat @ roos: nou idd snel, fijn zeg! Hier op het wachtbankje. Denk wel een goed pp gehad, sowieso dag voor en dag na post ovu test. Nu weer afwachten, bah
Balen Roos van de spotting. Kan allemaal wel hoopgevend woorden enzo sschrijven van wie weet is het de innesteling maar zelf voel je ws al aan dat het niet zo is. Al hoop ik van wel. Wel fijn dat je zo snel kunt komen. MSI: succes he met de IVF! Heb er een goed gevoel bij voor je! Komt goed! Schism: spannend!!! Wachten wachten wachten Hier gaat t redelijk. Soms nog wat huilbuien en dan voornamelijk als iemand vraagt hoe t gaat. Kom de dagen wel door. Kan er met collega's en gelukkig met mn man wel over praten. Het lucht op als het eruit is. Ik krop alles een paar maanden op en daarna barst mn bom zoals vorige week en langszaam gaat het weer. Dus we gaan er weer tegenaan. Nieuwe ovu testen tochmaar wel besteld. Heb van een collega zelfs een maansteen gehad die voor vruchtbaarheid staat, ben ik totaal niet zo in thuis maar ach, baat het niet dan schaad het niet dus draag hem bij me
goed dat je je hart lucht! En er weer tegenaan! thats the spirit!! hier morgen starten met puregon en volgende week vrijdag pas fm.....wordt een lange week pfff
Mamasmeisje fijn dat je er goed over kan praten, opkroppen is niet goed Msi succes met je lange week! Hier van de week gedroomd dat ik zwanger was. Toch weer een bummer als je dan wakker wordt
Msi, succes! Schism, een voorspellende droom zou in deze dan wel heel mooi zijn he Ik droomde vannacht dat ik in een pretpark was en niet in de achtbaan ging wegens mijn zwangerschap, en vervolgens stak ik schaamteloos een sigaret aan
Hihi schism, die dromen ken ik helaas ook. Wat een heerlijk gevoel tijdens die droom en idd als je dan wakker wordt... Bah! Ik ben trouwens zomaar 5 kilo afgevallen!! Ik denk doordat ik meer dan een maand geen hormonen heb gespoten. Dus voelde vanochtend echt kloten om ineens t dubbele te moeten spuiten! Jakkes!
Das idd jammer schism dat t een droom was maar wie weet een voorspellende droom! Msi, spannend hoor, jemig 5 kilo trouwens, nou maar hopen dst het er weer aankomt door de hormonen. Hier dus bij de fert arts geweest. Kans op spontaan is nog net ietsje groter dan met hulp. HSG doen ze in principe niet nog een x, maar de arts wil t nog wel in t team overleggen. Dinsdag hoor ik t. IUI is voor mij een groter risico op trombose door t hormonen spuiten omdat ik trombose heb gehad en daarbij is de kans op een meerling groter doordat de zaadkwaliteit van ml zo goed is.... Dus... We moeten het nog even proberen, moet volgens protocol eigenlijk nog 6 mnd maar mag gelukkig toch eerder, nog 3 mnd proberen en lukt t niet start ik januari met iui en de HSG gaat ze dus nog proberen te overleggen maar kleine kans.
Nou, iig schot in de zaak roos. Vind alleen wel het argument over het goede zaad een beetje onzin, is bij ons toch ook denk ik dan. Maja arts bepaald hè
Haha lees nu terug msi maar bedoel natuurlijk dat de 5 kilo er NIET aankomen natuurlijk was dat woord vergeten Nou, ze zei het nog wel wat meer uitgebreid hoor; voornamelijk dat zaad wat zo ontzettend goed is en ook de verdere omstandigheden zoals mijn baarmoeder, cyclus ed. met iui zou ze nu de kans op zwangerschap nog niet kunnen vergroten vergeleken met spontaan proberen maar wel de kans op een meerling en zeker dus door de gunstige omstandigheden dan (meer rijpe eitjes) was de kans dan bij mij daarop groter dan gemiddeld bij iui. (Hmm beetje vaag verhaal nu volgens mij ) Ach zo heeft iedere arts weer zijn of haar verhaal. Maar vooral t risico op trombose is de reden om nog even te wachten. Ben nu idd ongesteld, morgen dag 3 alweer!
Oh balen. Nee ik snap je verhaal wel, icm met hormonen idd grotere kans op tweeling. Haha ja had door dat je het woordje 'niet' vergeten was, kon er wel om lachen
Ik haat die wachtweken! Heb natuurlijk weer allemaal klachten die niks hoeven te betekenen: al 2 dagen ongi krampen en pijnlijke borsten. En met de gedachte dat ons pp goed was deze maand ga ik natuurlijk weer hopen terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen :x