Welkom boesje! Ook jij succes met zwanger worden @mamasmeisje: weer wat geleerd! Ik wist dat ook niet, ben echt niet thuis in die termen haha. @msi: fijn dat hij weer goedgekeurd is Ik wacht nog op de oproep. Welke testjes moeten ze doen bij deze afspraak? Ben wel benieuwd naar zijn lengte en gewicht, hij zat altijd op -1 -2 maar de laatste tijd eet hij als een bootwerker dus wie weet zit hij in een groeispurt.
Fijn dat t goed was op cb mamameisje!! Ik ben vndg toevallig ook op cb geweest, ook helemaal door de keuring ze is nu 72 cm en 9200 gram. Lengte iets boven de -1 en gewicht net iets boven gemiddelde lijn. Heel keurig dus! Verder is de dame ook snel met praten, probeert echt alles na te zeggen, begrijpt al best wat woorden en zegt ook al wat woorden. Gek genoeg geen papa of mama maar wel woorden zoals eten, hap, daag. Qua motoriek doet ze het prima, heel gemiddeld. Ze gaat nu zelf zitten en trekt zich op tot staan, maar wiebelt nog wel heel erg! Korte lf idd, geen idee of dat 'normaal' is. Al gegoogled? Hier m'n ei gehad nu. Vandaag is m'n temp omhoog. Zit nu op dag 18 dus gisteren was als het goed is m'n ei.
Hoi Allemaal! @Boesje, welkom!! Fijn dat je je thuisvoelt hier! En je zat er inderdaad niet ver vanaf met mijn naam onthouden hoor! @Mamasmeisje: jemig, jij bent goed op de hoogte zeg!! Ik kan nog van alles in kaart gaan brengen dus... @frequentie: knap hoor, dat jullie het keurig om de dag doen rond je ei! ML werd dat al snel te geforceerd dus wij hebben dat niet eens gered. Ik vind het achteraf dus nog wonderlijker dat ik gewoon zwanger geworden ben! Update: nog steeds geen ei gevonden. Had gisteren 'moeten' ovuleren maar geen positieve test gehad. Ik ga binnenkort stoppen met testen anders ben ik zo door die dingen heen!! Ik wil alles weer te snel: het kan zelfs nog een paar maanden (!) duren tot ik een eisprong heb na de pil lees ik net... Het komt er dus op neer dat ik het gewoon weer los moet laten: eerst maar eens rustig wachten op een heus ei. En dat is dan pas ronde 1! Jeeeeeeeemig zeg!
haha als een bootwerker, die uitdrukking kende ik nog niet - Ze legden blokken voor 'm neer en die ging ie meteen opstapelen. Dat was gelukkig goed. Ze moeten nu minimaal 3 blokken stapelen zei ze (hij bouwde meteen een hele toren haha) - toen kreeg ie een pop voor zijn neus en ging zei dingen zeggen: neus, hand, voet enz. En die moest ie dan aanwijzen. - hij kreeg een bal en daar moest ie mee voetballen en gooien En ze gaan natuurlijk een beetje een gesprekje aan om te kijken hoe ie praat. Het viel haar op dat ie vooral niet verlegen was. Aha mamasmeisje zo heet dat dus hihi. Nou ik weet wel dat dat allemaal geen kwaad kan maar dat je dan wel goed moet weten wanneer je vruchtbare dagen zijn. Dat weet jij dan als geen ander. Verder maakt het volgens mij niet uit hoe lang welke fase nou is. Ok zitten jullie liever in ronde 0? Zou voor mij in principe ook ronde 0 zijn maar dat vind ik zo raar. Je hebt deze ronde toch wel een kans? Dus lijkt mij gewoon ronde 1, toch? Ow Roos dat is toevallig haha. Toch altijd fijn die bevestiging dat je het goed doet he hihi. En je ei gehad! Joepie nu afwachten MFS wel balen dat je 'm maar niet gevonden krijgt en dat bericht dat het heel lang kan duren is al helemaal niet leuk! Hopen dat ie toch snel komt hoor. Kun je niet gewoon 1x per dag een testje doen? Ik zou het gewoon volhouden als ik jouw was, dan weet je in ieder geval iets!
@boesje welkom!!! @iedereen wat leuk de verhalen over het cb. Ik mag volgende week vrijdag weer, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Vorige keer bij 7,5 mnd was ze 68 cm en 7200 gram. Eten doet ze goed dus ben benieuwd.. Ze is vrij klein geloof ik. @mfs wachten is gewoon minder en duurt veel te lang in welke ronde je ook zit. Moest je de vorige keer ook ontpillen?! @mamasmeisje volgens mij moet het geen probleem zijn met jouw lf... Maar anders misschien toch even navraag doen?! Kan nooit kwaad, toch?! Wie zitten er allemaal op het wachtbankje ?! Hopelijk hebben de ei speurders hun ei snel gevonden....
mfs, hmmm jemig dat dat zolang kan duren zeg?! hoe was dat de vorige keer dan met het ontpillen?! Wat MSI zegt, je hebt deze ronde toch al wel een kans, wat bij een eisprong heb je altijd een kans om zwanger te worden lijkt mij?! @stina, 68 cm bij 7,5 mnd is toch best gemiddeld?! mijn dl was bij bij 7 mnd 67 cm en bij 9 mnd 69 cm. Dat zat dan net iets boven de -1, maar heel prima lijkt mij. Mijn dl was toen wel met 67 al 7850 gram, stukje zwaarder dus! ik zit nu op het wachtbankje! gisteren als het goed is mn eisprong gehad. Spannend hoor. Weten jullie nog van de vorige keer op welke DPO je voor het eerst positief hebt getest? Ik heb elke keer gewacht tot NOD, dus na 14 dagen. Eerder durf ik niet, bang voor teleurstelling!
Ik wacht ook gewoon tot NOD hoor. Vind ik veel leuker! Niet ongesteld worden....je afvragen wat het nou zal zijn, zwanger of cyclus overhoop. En hoe langer de ongi weg blijft hoe meer ik kan fantaseren over dat ik zwanger ben....heerlijk hihi. En dan uiteindelijk ook echt een positieve test....dat is toch het gaafste wat er is. En weet je wat het is, als ik eerder test en hij is wit blijf ik toch hopen dat ik te vroeg ben geweest enz enz. Die onzekerheid vind ik irritanter dan wachten op NOD. En jullie kindjes zijn allemaal normaal hoor. Ons manneke was bij 4 maanden al 8,4 kilo echt absurd! En hij is al heel lang groot en mensen denken al maanden dat ie 3 is. Dus mensen keken m wel eens aan zovan wat ben jij onderontwikkeld hahaha. Mensen die dan vragen: hoe oud ben jij? Ja toen kon ie nog niet praten want zo oud was ie nog niet. En dan zeiden ze tegen mij op een troostend toontje: komt wel goed hoor hahaha. Gelukkig kan ik daar goed tegen Gaaf Roos! Ik kijk er ook echt naar uit om op het wachtbankje te gaan zitten
Even hierop terug komen: bij ' Plaats reactie' kun je wel terug lezen, scroll maar eens verder naar onderen
Nog steeds niet de tijd gehad om alles terug te lezen... Komt vanzelf maar daardoor misschien paar dingen dubbel. Ik loop natuurlijk een beetje achter de feiten aan door jullie gebabbel van de laatste maand maar zijn toch paar dingen waar ik op wil reageren. @cb, bedenk me door jullie dat ik ook nog geen oproep heb gekregen bij 2 jaar. Zal er woensdag (das mijn vrije dag) es achteraan bellen. Wel zelf gemeten en gewogen ze ziet er echt niet dik uit maar... mijn meisje is 87 cm en 14 kg @MFS (Seg??! Hoe kom je aan zo'n nickname, kwam er alweer niet uit). Ik heb een vergelijkbare bevalling gehad. Bevalling okay hoor maar de placenta kwam niet. Hebben ze bij jou ook zo gruwelijk op je buik lopen drukken? Ik werd met 3 liter bloedverlies en vele uren later omdat mijn lichaam niet zelf oxytocine gaf weer terug gebracht. Heel vervelend omdat ik 's ochtends bevallen was en ' s middags om 16 uur pas weer naar de zaal mocht. Toen gelijk een bloedtransfusie, heb jij dat ook gehad? Mijn HB was toen 4.1 maar gek genoeg had ik daar geen last van. Verder zou ik als ik jou was ook verder gaan met ovu's. Heb je dipsticks? @ PP (gratis vaatwasser voor degene die dit raadt) Mijn eisprong is ook vaak rond de 17e dag. Wij doen het dan om de dag tot na eisprong. Ik als ongelooflijke controlfreak gebruik ovu's, ik temp en ik broektuur naar vruchtbaar slijm. Mijn lf is altijd 14 dgn en aan pre-testen doe ik ook niet. Dan is rood meer mijn kleur dan wit @Stina, jij van harte met je zwangerschap! Leuk hoor! Hoe voel je je verder? Dat er maar snel velen mogen volgen. @Peetje, thanx voor welkom! Jouw kindje wordt bijna 2 toch? Weet je al hoe je het gaat vieren? Wat gaat het snel hè? @mamasmeisje, dat het maar snel mag lukken voor jou. Ronde 9.... @wachtbankje: JA (plof maar naast me neer hoor Roos) @MSI, zuur van je mk hoor maar je klinkt positief, hoop dat het voor jou nu ook snel raak is.
Heb ik nu iedereen gehad? Eerlijk zeggen hoor Het moet hier niet drukker worden, anders houd ik t niet meer bij (ben ook de jongste niet meer)
Mijn zoon wordt ook al zijn hele leven veel ouder geschat. Ze vroegen hem al moeilijke dingen toen hij nog niet eens kon praten, en hij was echt snel met praten. En nu is hij vaak groter dan kinderen van 3 en soms zelfs 4 jarigen. Hij is nu 97 cm en bijna 15 kilo.
(Hebben jullie al t gevoel dat ik jullie stalk) Ik moet toch echt nog even reageren op MSI. Wat een heftige tijd meis. Tranen in mijn ogen toen ik het las. Wat is het soms gemeen hè? Ik na 2 jaar ook eerst een kloppend hartje en 2 weken later ineens niets meer. Bij ons ook niets mis dus kiezen bewust voor geen zh ( met hetzelfde gevoel als jij, alles in hetzelfde kamertje kon ik psychisch nog moeilijk behappen) hoe ze dat bedenken En nu? Eerst afwachten en dan weer voor de IUI?
Nou voor mij moet het ook niet drukker worden hoor, anders houd ik het ook niet meer bij, en ik ben 1 vd jongsten hier Ja heb wel al een beetje een idee hoe we de verjaardag gaan vieren. Ik ga in elk geval samen met een vriendin zelf een taart in elkaar flansen. Van ons krijgt hij een loopfietsje cadeau. Verder nodigen we gewoon dezelfde mensen als vorig jaar uit, alleen zit ik een beetje met de tijd. Hij slaapt namelijk nog wel een uur of 2-3 's middags. Gaat om 13:00 naar bed. Hadden jullie trouwens ook last van zenuwen nadat jullie er echt besloten voor te gaan? De dag nadat we besloten hadden voor een 2e te gaan begon ik opeens te denken; weet ik het wel zeker? Is het haalbaar (financieel) Maar dat was gelukkig maar 1 dagje, ik weet het absoluut zeker Herkenbaar?
Ja ik heb nog steeds wel eens twijfels haha. Alles is zoveel makkelijker met 1 kind. Vraag me nu al af hoe ik straks alles moet gaan doen. En beetje gek, maar ik wil vooral heeeeeel graag weer zwanger zijn. Dat er dan een baby uitkomt is leuk, maar vooral die dikke buik wil ik weer!
vermaak me kosteloos met je gestalk boesje Jaaaaa ben idd ook erg bezig met dikke buiken! Zie nu ook ineens weer allemaal zwangeren om me heen (waar komen ze toch ineens vandaan ) Ik heb eigenlijk niet eens nagedacht hoe t financieel zou gaan... Leuk peetje een loopfiets!