Nou Schism dat heb ik ook, ik wil ook bij die dikke buiken bende horen haha Verder heb ik helemaal geen twijfel, zelf vrouwen uit een achterwijk in de bijstand lukt het met 2 en zelfs 3 kinderen dus waarom zou het mij niet lukken. En qua drukte komt het vast ook goed. Voorheen kon ik me een leven met 1 kind niet voorstellen en nu weet ik niet beter dus zal met 2 wel hetzelfde zijn. Daar groei je echt wel in en wordt je vanzelf goed in Peetje ik heb de laatste keer aan de genodigde doorgegeven dat we de hele dag thuis zijn en dat hij ongeveer van 1 tot 3 slaapt. Dan komen de mensen lekker verspreid over de dag en heb je zelf ook rust tussen de middag Haha ja Boesje dat klopt dus morgen m'n leeftijd ff veranderen hihi. En ja het is ook echt een k*tperiode (geweest). Ik blijf graag positief omdat ik niet straks wil denken van 'ik heb te weinig genoten in het leven en van mijn m'n zoontje'. Mijn motto is echt: Laat nooit de dingen waar je naar verlangt, de dingen die je hebt vergeten! Dus we gaan maar door Wel herkenbaar wat je zegt en erg knap dat je er voor hebt kunnen kiezen om NIET naar het zkh te gaan. Ja dat kamertje dat kan nog, maar met een miskraam een afspraak hebben bij een gyn en in een wachtkamer vol met zwangeren zitten vind ik het meest apart haha. Gelukkig kan ik er goed tegen maar kan goed begrijpen als iemand het daar moeilijk mee heeft. Ik houd de komende maanden hoop en hoop op een wonder haha. Ik ga dus voorlopig niet naar zkh voor IUI, maar misschien denk ik er na de eerste cyclus al weer anders over Wat is PP? Heb al een vaatwasser namelijk
Fijn Roos! Dan ga ik nog even door Niemand die voor de vaatwasser wil gaan @Peetje, ik zie er eigenlijk helemaal niet tegenop, ook financieel denk ik vask dat wanneer andere 'normale' gezinnen het kunnen, het ons ook moet lukken. En helemaal eens met Schism, die buik... Loopfiets...leuk!! Welke? Verder benieuwd hoe die flanstaart gaat worden. Ik ben echt zo'n hematype dusss, respect!!
@Boesje: wauw, onze bevallingen zijn vrijwel identiek verlopen lijkt het! Dat geduw op die buik... Ik dacht: als die gyn nog één keer aan mijn buik komt doe ik hem wat!! Ik werd s ochtends vroeg geopereerd en kwam toen na overdracht (leuk, duurde maar en mijn vriend werd niets verteld dus die wist uberhaupt niet of ik nog wel leefde) wel op een 2pers kamer te liggen. Ik kreeg 3 zakken bloed. Maar: hoe heb jij je kraamtijd ervaren? Ik vond het door dat bloedverlies echt traumatisch zwaar! Enne...jullie mogen me MF noemen hoor. Maar die was al bezet, dus moest nog een letter bij... @allemaal: Sorry, wilde niemand van jullie ontmoedigen hoor! Wat ik bedoelde: als ik geen ei vind dan was het eigenlijk ronde 0 (ontpillen). Tuurlijk heb je wel gewoon kans...mits je een eisprong hebt. Daarom test ik nu: wil die kans niet voorbij laten gaan . Dus als je niet test en ervoor gaat is het ronde 1, voor mij is dat het pas als ik een eitje vind. Deal?
Oh die zwangere buik kan ik me ook wel op verheugen! En dat getrappel, heerlijk. Ik zie inderdaad ook weer overal zwangere vrouwen en pasgeboren baby's. Hoop niet dat het erg opvalt dat ik in elke kinderwagen probeer te gluren Mijn collega (de enige persoon die weet dat ik gestopt ben met de pil) heeft gependeld en volgens haar krijg ik een meisje, bij mijn zoontje klopte het in elk geval wel (maar goed, de kans is 50% haha) @MSI Dat is ook wel een goed idee inderdaad, dan zit de woonkamer misschien ook niet zo vol haha. Als iedereen in een keer komt dan zijn er zo'n 25 mensen op bezoek dus dat is aardig druk. Morgen maar eens even met m'n man over hebben. @Boesje, Die flanstaart ben ik zelf ook benieuwd naar haha, mijn beste vriendin is degene die graag taarten bakt, maar voor mijn zoontje wil ik graag een zelfgemaakte dus heb ik haar hulp ingeschakeld. Dit loopfietsje had ik in gedachte: Goedkope blauwe loopfiets direct online kopen | Prijskiller.nl
Zooo dames wat gaan jullie snel... Ik heb ook zin in die dikke buik, ben benieuwd of het nu eerder komt.. Vorige keer pas bij 20 weken dat het zichtbaar werd.. Dus kom maar op.. @boesje thanks. Voel me prima. Begin nu moe te worden en heb last van mijn rug, denk si gewricht. Beetje vroeg ! Binnenkort de fysio maar eens opzoeken.. @peetje mooi loop fietsje
Even kort: ik denk dat PP iets van personal period is ofzo? Omdat je over je eigen cyclus begint???? Vanavond/ vannacht meer tijd om te reageren want heb nachtdienst..... Tot later!!
@MSI, fijne dag gehad vandaag? Wat heb je allemaal gekregen? Ben jij een eigenverjaardagvierder? @Peetje, wat een leuk stoer fietsje. Mijn dochter kreeg er 1 met haar tweede verjaardag maar snapt er nog weinig van. Ze neemt het allemaal nèt iets te letterlijk dus ze 'loopt' echt. Wanneer ik tegen haar zeg dat ze op het zadel moet zitten stopt ze met lopen. Nu wil ik mijn meisje niet als dom bestempelen hoor maar dit... @mamasmeisje, personal period is een mooie maar nee, niet goed Wilde je nog door voor de waterkoker? @PP Toen we bij de gyn liepen en te horen kregen hoe we invulling moesten geven aan ons sexleven en dat dit weinig met romantiek te maken heeft en we klussen echt een vreselijk woord vinden is het PP geworden. Wij beginnen niet met klussen maar met 'ons' P*rno Plan ( ik durf niet volledig, aangezien het woordje kl*tewerd veranderd in rot @Stina, fijn dat je je goed voelt! @MFS, ik kreeg ook 3 zakken! En ik heb het toen ook echt gezegd, dat ze stoppen moest anders zou ik haar een trap verkopen. Ik was er toe in staat. Mijn kraamtijd was wonderbaarlijk eigenlijk. Mijn lichaam is niet zo goed in het geven van signaaltjes maar ondanks een te lage HB waar zij zich zorgen over maakten maar ik helemaal niet voelde ik me kiplekker. Ach, wel wat moe hoor maar niet overdreven. Zat binnen een week onder mijn oude gewicht en na 4 weken dacht ik weer te gaan joggen. Dit mocht alleen niet omdat HB nog steeds veel te laag was. Mijn vriend dacht ook dat ik dood was, hij hoorde niets! Heel naar. Ze konden bij mij het bloeden niet onder bedwang houden na de curettage vd placenta en mijn bloeddruk deed allerlei idiote dingen. Ik was zelf heel bang dat de binding niet goed zou gaan en de bv omdat het allemaal zo lang duurde voor ik dl zag. Gelukkig is beide goedgekomen
Hoi Boesje, (van BoesBoes de koe? ) Wat fijn dat je een goede kraamtijd hebt gehad. Ik was echt zo ziek door dat bloedverlies! Kostte me al mijn energie. Alleen al bij toiletbezoek klopte mijn hard als een bezetene en brak het zweet me uit....plus de BV die niet lukte.. daar had ik allemaal zó niet op gerekend dat die tijd erin gehakt heeft. Ik beval veel liever dan dat ik die hel nogmaals meemaak... Het lijkt me fantastisch om je enigszins normaal te voelen na de bevalling zodat je zelf voor je kind kunt zorgen en niet hysterisch meejankt als de kleine kramp heeft!
Wooooow zelfs hier felicitaties! (in mega en roze nog wel haha) Wat leuk hihi. Bedankt allemaal!! Heb vandaag gewoon gewerkt maar heb zon leuke collegas dat ik me daar goed jarig voel hihi. Het hele kantoor komt je dan steevast feliciteren en je werkplek wordt versierd dus kei leuk Seizoen 3 van desperate housewives gekregen dus ik kan weer ff bankhangen, hersens op sleepstand en luieren maar haha. Savonds familie en schoonfamilie op bezoek, nu iedereen weg .was gezellig. Volgend weekend voor vrienden en in de zomer doe ik altijd nog een BBQfeestje. En met vriendinnen vaak nog lunchen oid hihi. Leuk fietsje!! Zal ie vast heel blij mee zijn! PP hahaha dat vind ik toch wel echt een goeie! Klinkt zeker meer sexy dan klussen
NOD lijstje Ronde 1 Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD 10 feb Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb MFS - 34 jaar - zoekt ei MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - NOD ??? Ronde 2 Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb Ronde 7 Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - NOD 9 feb Ronde 9 Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 20 feb ZWANGER lijstje Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje
Lig nu in bed.... Krijg ineens heel erg sterk t gevoel dat t prima is zo. Geen mmm meer voor mij. Als t komt dan komt t, zo niet dan jammer maar helaas. Geen zin meer in dat circus, wil genieten van t leven en van kleine man. Wil me niet meer bezig houden met iets wat niet wil lukken... Mijn eigen motto slaat hier ineens in als een bom. Hoop dat dit gevoel blijft, geeft me rust! Weltrusten
Zo ben ik dan!! Aangezien ik in de nachtdienst zit en niet helemaal helder ben hoop ik dat ik niks vergeet: Allereerst MSI; alsnog van hart gefeliciteerd! Hopelijk heb je een fijne dag gehad! Jeetje wat een sterk gevoel wat je nu omschrijft. Betekend dit echt dat je stopt in de MMM en de natuur zijn gang laten doen? Knap hoor! Hoe staat je man/vriend hierin? Wie weet ben je gewoon wel zwanger zonder MMM, ik lees zo vaak op t forum dat vrouwen snel na hun miskraam toch weer zwanger zijn. Hoop het voor jullie! @boesje: haha wat grappig, de betekenis van jullie PP klinkt inderdaad aan niet romantisch maar gepland seksen. Ik vind nu we in ronde 9 zitten het romantische er ook al van af en tis altijd wel beetje plannen rond mn vruchtbare dagen want werk onregelmatig. Maar ik kondig gewoon heel subtiel aan dat binnen nu en 1 week mn eisprong is en dan is de boodschap duidelijk Heb mn cyclus dus bestudeerd en wij hebben altijd seks op de dag van de knalpositieve ovutest en daarna niet meer. Daarvoor wel dus. Dit keer ga ik eens kijken of het lukt om op de dag va de knalpositieve ovutest en dan nog 2x extra te doen ofzo. Misschien stoppen we wel te vroeg ofzo. Dus das mijn plan van aanpak deze keer, haha. Nou ik ga nog ff beetje rondneuzen op t forum, duurt nog lang tot het 8uur is.......