Pffff ben al bijna 2 uur wakker. Normaal slaapt zoon tot 8 uur half 9, behalve als mijn man nachtdienst heeft, dan wordt hij wakker als die thuis komt en gaat niet meer slapen. Truste mamasmeisje
SEG:x ga je nou lelijk terug zitten doen over mijn nick?! @MSI, wat omschreef je dat helder en duidelijk. Alsof er een leven vòòr je 32e is en een leven erna. Ik hoop idd dat niet alleen de keuze rust geeft maar dat het ook natuurlijk snel lukt. Was je van de eerste zwanger geworden van IUI of spontaan? @mamasmeisje, na knaltest kan hij idd nog 2 dagen later pas springen. Maar je hebt ook FF zie ik dus kan je 'm bijna niet missen. Of denk jij dat het nog zin heeft 'de liefde te bedrijven' de dagen na ei? Al wel eens proberen te SMEP-pen?
Wtf is smeppen?? Jaaaa ben echt klaar met de mmm. Moet ml nog wel ff inlichten hahaha. Ik ga gewoon weer naar de osteopaat (verricht wonderen als je het mij vraagt haha) en ga ovulatietesten aanschaffen! Moet toch gewoon lukken!?!? Nee onze zoon was ook IUI, wel de 1e IUI meteen raak!
Mamsmeisje lijkt mij ook verstandig om t daarna ook te doen! Bij mijn allereerste IUI was mijn ei al weg. Ze hebben gelukkig toch geinsemineerd. En dat is maar goed ook want ik was daarvan zwanger!! Haha.
Sperm Meet Egg Plan Waar t op neer komt: vanaf cd 10 om de dag t/m posi ovu, dan die dag en de 2 dagen erna, 1 dag rust en dan voor de laatste keer. Voor eventueel langzame eieren....
Nou denk dat het geen zin heeft lang door te seksen na m'n ei maar wel paar dagen na de positieve test. Idd voor het geval dat m'n ei traag is. Vanaf dag 10 ga ik het echt niet om de dag doe ! Weet dat m'n ei er rond dag 16/17/18 zal zijn dus vanaf dag 13 vind ik vroeg zat. We zien het wel deze ronde. @nachtdienst: slecht geslapen overdag...van 9 tot half 1..bah! Had gehoopt iets langer door te slapen, ga vanavond naar de bios en wil niet in slaap vallen daar, haha. Iemand al naar Toscaanse Bruiloft geweest? Daar gaan we heen, zin in!
@ Boes, Zou niet durven om je nick te dissen, vroeg me echt af hoe je eraan kwam ) De jouwe is beter dan de mijne, makkelijker onthouden. @MSI, mijn meisje is van januari 2013.
Hier ook vaak ei op cd 16,17 of 18 dus pp vaak ook vanaf cd 13. Dan begin ik ook altijd met de ovu's. Ik ben ook geen smepper Ik gebruik cb met smiley, dipsticks vind ik zo waanzinnig onduidelijk. Tè duur maar ik wil niet anders. @MFS (hij zit erin hoor nu) Boes komt van mijn achternaam met een e ertussen gepropt Zo word ik door vrienden genoemd. Het nadeel van deze nick is dat ik, toen ik net begon op zp, in een clubje schreef met meiden waar ik nu nog contact mee heb. Zij noemen me nog steeds Boes. MFS word je in ieder geval niet in real life genoemd. @MSI, man al op de hoogte? Benieuwd wat hij er van vindt. Hoe gaat het met de rest? Roos, lekker op het wachtbankje... Kun je al iets zeggen?
Jeetje wat praten jullie veel zeg, sorry als ik het niet allemaal bij kan houden! Ik zit nog rustig op het wachtbankje. Ga zo even terug lezen
@toscaanse bruiloft niet gezien maar wel veel goede dingen over gehoord. Hoe vond jij m mamasmeisje? @mijn man Ik heb hem verteld over het smeppen, klonk interessant omdat hij dan vaak 'mag' hahaha. Ik heb gezegd dat ik komende 3 maanden in ieder geval zelf wil proberen, daar kon ie wel mee leven. Kan ik tegen die tijd weer opnieuw kijken hoe ik me voel en hoe ik er over denk. @ovutesten die CB testen klinken wel erg handig! Ik ga die denk ik ook bestellen. Heb op internet nu 20 stuks voor 42,95 gevonden, is dat een beetje normale prijs? Kan ik denk ik wel 4 cycli mee doen. @osteopaat Osteopaat was positief en zei dat alles goed aanvoelde. Heeft nu mijn hersens behandeld (ja vraag me niet hoe het werkt haha) en heb nu echt kopppijn! Maar dat hoort er bij zei hij. Had ik al verteld dat ik in december bij hem was geweest ivm niet zwanger kunnen worden? Dag erna had ik IUI6, 2 weken later bleek ik zwanger!! Dus ik geloof er heilig in
Het wordt hier steeds gezelliger MSI begint zelfs met kleurtjes te strooien Dus jij gaat smeppen?? Whaah stoer!!! Laat ons weten! Das nog es een goed PP Volgens mij mag ik hier geen site vermelden maar ik bestel ze via internet voor 40 Doe er ook 4 a 5 cycli mee! Zijn echt ideaal en veel handiger dan dat gedipstick. @mamasmeisje, hoe was ie? Ik ken 'm niet en had er ook nog niet van gehoord. Kon je wakker blijven? @osteopaat, hmmm, die ga ik in gedachten houden. Ik heb voor accupuntuur gekozen toen. Maar had ook de HSG. Het was wel heeeerlijk ontspannend en ik kon er goed mijn verhaal kwijt. Maar dit klinkt ook niet slecht. Osteopaat kijkt toch of er andere delen van je lichaam blokkades vormen om het probleem op te lossen? Ipv alleen het baarmoeder/eierstokken gebied zeg maar? Ik duik erin! Trusten
Wat ik nou toch weer heb...? Afgelopen zondag mijn laatste menstruatie gehad, een ietsjepietsje nog maar. Nu heb ik vandaag opeens weer bloedverlies Niet veel, beetje als eerste menstruatiedag. Iemand dit ook al s gehad, zou dit al van t ontpillen kunnen zijn?
@Peetje, was het bloedverlies daarvoor een onttrekkingsbloeding? @allemaal: ik heb net ineens een positieve ovutest in handen! Net toen ik dacht nog 1x te testen voor de vorm en dan te wachten tot volgende maand.... Over een paar uur test ik weer (gebruik nu oude tests, straks is deze vals-positief)...
@ mfs Dat was een onttrekkingsbloeding ja. Ik heb 23 Jan mijn laatste pil gehad. Zondagnacht 26 Jan. ongesteld geworden tot afgelopen zondag (jaja ik heb het geluk een hele weel aan de klats te zijn, laatste 2 dagen ziin altijd minimaal) en nu dus opeens weer licht bloedverlies. Hopelijk is de test straks weer positief!
Tweede test heeft vager streepje dan controle streep, maar toch echt wel een streepje... Pfff! Jullie hadden toch gelijk, het is idd erg onduidelijk! Ik las gisteren trouwens dat er nu ook extra gevoelige dipstick tests bestaan, die duidelijker kleuren. Nou heb ik er nog 30, maar als die op zijn...
Nou MFS das mooi toch! Raar Peetje, maar het vrouwelijk lichaam is helaas raar Boesje mag je geen sites noemen nee?? Nou kun je het me dan via PB doorgeven? Hier geen spannende verhalen Ik heb besloten te wachten met ovutesten te kopen tot ik ongi ben. Ff het lijstje weer voor de dag halen
NOD lijstje Ronde 1 Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD 10 feb Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb MFS - 01-2013 - 34 jaar - zoekt ei MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - NOD ??? Ronde 2 Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb Ronde 7 Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - NOD 9 feb Ronde 9 Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 20 feb ZWANGER lijstje Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje
Ik ben niet iemand die op elk klachtje let, maar heb al heel de middag ongi krampen en geen bloed. Normaal pas krampen als ik echt flink ongi ben. Spannend!
Haha PP geniaal bedacht!! Wordt je tenminste vrolijk van ipv dat klussen.. !! @peetje kan wel van het ontpillen zijn denk ik.. Weet even niet meer wei vroeg over de ovutesten, maar ik deed altijd als ik dacht mijn ei te hebben er 1 van cb met zo'n !!! Vaak zo'n dipsticks niet echt superknallers en bij cb toch een mooie !! Schism spannend .. De rest ben het alweer vergeten.... Echt verschrikkelijk ben geneigd er een kladblokje bij te pakken... Onthouden ken ik niet meer !!