Ik heb ook niet het gevoel dat het raak is. Maar dat zal inderdaad ook zelfbescherming zijn omdat het vorige keer zo lang duurde. Aan de andere kant wel weer fijn want ik ben er nu super relaxed onder haha
@ Brutale vragen: Mja ik dacht nog, zal ik of zal ik niet? maar ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gewoon naar namen gevraagd @ MSI: Yep groentemiepen bestaan! Ik werk al bijna 11 jaar op een agf afdeling, dus noem me gerust miss broccoli. Ik heb een tijdje als assistent afdelingschef gewerkt maar toen ik minder ben gaan werken teruggegaan in functie. Ondertussen werk ik weer meer, doe eigenlijk nog dezelfde werkzaamheden als assistent maar officieel ben ik het niet meer (komt ook door reorganisatie, er zijn geen afdelingschefs meer, die zijn nu assistent...)
Das mooi, dat je relaxed bent. Ik op zich ook nog maar merk wel dat elke ronde steeds weer ietsie zwaarder wordt. Heb jij alleen een OFO gehad of ook nog een HSG? Toch fijn dat t uiteindelijk spontaan lukte. 15 mnd is ook best lang. @brutale vragen....wie durft de volgende te stellen
Haha nee heb toch voor de dure gekozen omdat ik daar per acceptgiro kon betalen (ik betaal niet graag voor iets wat ik nog niet heb )
Ow leuk!!! Ik hoor van veel mensen dat het een stomme, ouderwetse boerennaam is Ik vind m kei leuk en vlot. Vind het zo raar, Bram kan wel maar Bart vinden mensen raar tsssssss
Ow peetje dat wist ik niet, grappig zeg! En zo lang al! Ik voelde ook niks bij de zwangerschap van Bart, bij de laatste zwangerschap bleef ik zeurende buikpijn houden.
Ik moest even opzoeken wat OFO was, wist niet dat dat zo heette Ik moest als ik ongesteld werd bellen de afspraak voor de hsg te maken, maar toen kon ik gelukkig bellen omdat ik zwanger was
Ff snel vanuit m'n weekendje weg dl ligt op bed en haar nichtje ook, de rest is ff boodschappen doen of naar t strand en ik ff lekker ontspannen in t huisje! Mfs, hè wat irritant dst ml het zo voelt....hier hebben we maandenlang verplicht moeten pp'en, niet leuk, maar ml besefte ook dat het op sommige dagen wel moest om het goed een kans te geven en niet weer een maand voorbij te laten gaan. Maar goed, als je net begint snap ik ook wel dat je het eerst spontaan wil laten gebeuren. Lastig hoor... Hopelijk komen jullie er samen uit! Msi, na mijn miskraam had ik een cyclus van 35 dg, dus ergens rond dag 20 m'n eisprong. Ging dus best wel snel weer. Idd goed je afscheiding checken, daaraan kan je ook wel veel zien.
Uhhhh wat is idd ofo?? Bart vind ik echt een leuke naam!! Hou van Hollandse namen, overigens vind ik Bram ook super! Onze dochter heet Lize.
Whahaha Lize wilden we als het een meisje was!! Zo'n mooie naam en stoer en lief tegelijk! Maar goed aan het genieten van het weekendje dus! Oh dan hebben jullie toch nette cyclus na de miskraam gehad! Hoop dat dat mij ook zo is Wanneer ik ongesteld word moet ik gyn weer bellen en dan gaat (wel net na mijn ongi) kijken of alles schoon enzo. Dus ik word op zich wel goed in de gaten gehouden. Ik ben gewoon verkouden maar mijn hoofd doet zo ontzettend zeer! De hele rechterkant voelt zwaar aan en doet zeer als ik met m'n hoofd naar beneden hang (als ik iets opraap) In bed kon ik niet op de rechterkant van mn gezicht liggen van de pijn. Echt raar!
Ik moest hier zo om lachen. Z'n kleurplaat is een chaos maar voor de rest heeft ie alles netjes achter gelaten. Hij doet overal netjes de dop weer op en zet/legt het terug op de plaats waar hij het gepakt heeft. Hij zet de doppen tijdens het kleuren zelfs neer zodat ze niet van tafel rollen!
NOD lijstje Ronde 1 Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD 10 feb Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb MFS - 01-2013 - 34 jaar - zoekt ei MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - NOD ??? Ronde 2 Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb Ronde 7 Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - NOD 9 feb Ronde 9 Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 20 feb ZWANGER lijstje Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje Hoe gaat het op het wachtbankje Boesje en Schism??
Toevallig msi! Vonden wij dus ook van de naam krijgen er ook veel positieve reacties op. Ik denk dat je holtes volzitten,dan voel je idd die druk als je met je hoofd naar beneden gaat. Goed je neus doorspuiten helpt goed en lekker stomen! Beterschap. Wel fijn dat je zo goed gecontroleerd wordt idd!
Nog geen tekenen van ongesteldheid, maar geloof ook niet dat het raak is. Is sowieso even afwachten of ik echt m'n ei heb gehad wanneer ik dacht, omdat ik natuurlijk die bloeding opeens tussendoor had. Misschien morgenochtend testen, maar vooral omdat ik dan niet teveel hoop ga krijgen als er nog geen ongi is
De laatste dagen richting NOD zijn altijd mindf*cking! Echt verschrikkelijk. Wat je ook voelt en er van denkt, je hebt altijd 2 opties en beide opties houdt je open terwijl je er maar 1 wilt. Ik vind het altijd zo moeilijk!
Ja roos ik hoop maar dat het die holtes zijn. Maar mijn neus zit niet eens dicht haha. Ik denk idd dat verderop wel alles dichtzit. Voel me verder gelukkig wel prima.
Ow en nog even over brutale vragen, de enige echte brutale vraag in NL is: hoe hoog is je inkomen? hahaha