Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    @ namen, lekker Hollandse namen allemaal. Qua jongensnaam ben ik meer van het Engelstalige, meisjesnamen varieert nog wel eens.

@ MSI, kun je je zoon eens hierheen sturen? Kan hij de mijne nog wat leren haha. Mijn zoon is zo'n rommelkont, die gebruikt zijn potloden liever als schroevendraaier;) heb ze maar weer weggeborgen en haal ze over een paar weken wel weer te voorschijn. Beterschap trouwens!

@ boes en schism, toch wel spannend!

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ow het was niet echt als vraag bedoeld van mij hè! Ik zou die vraag echt nooit durven stellen. Alhoewel ik er zelf wel open over ben hoor, mag iedereen van mij weten ;) Tis toch zo...

Bart is geen Hollandse naam hoor, is een Engelse naam. Maar ik was eigenlijk wel echt op zoek naar een Hollandse naam dus ik snap jou wel :)

Ja dat opruimen snap ik ook niet, ik heb het er niet echt ingestampt ofzo. Wel ooit gezegd: dop terug op de stift doen, maar meer ook niet. Hij schuift ook altijd zijn stoel aan, gooit zijn kleren (ook schone) in de wasmand enz. Zijn speelgoed ruimt ie helaas niet op haha.

3. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, jullie zijn kletskonten! Ik wil graag reageren maar houd het niet meer bij!

@MSI: een week eerder zeggen dat ik vruchtbaar ben is een goeie!!!

@Roos: moet voor jullie ook pittig zijn geweest zo lang verlicht PP-en. Respect! ;)

Update: gisteravond toch nog leuk PP! Net binnen de 36 uur na positieve test. Overigens staat overal iets anders over wanneer je het beste kunt sexen na posi test: heb binnen 24 uur gelezen maar ook 48 uur! Jullie een idee?

Met maar 1x PP is het een gok, maar officieel maak ik kans, dus nu echt in ronde 1! En op het wachtbankje, toch? Mijn NOD 21 februari. Nu lekker relaxen!

@namen: mijn dochter heeft ook geen naam uit de top 10 dus zeg het liever niet, maar het is een klassieke Italiaanse naam die je precies zo schrijft als je hem uitspreekt. Ik vind Bart een leuke naam hoor!!

@inkomen: Ik verdien ruimschoots boven modaal, maar we hebben een dure hypotheek en ML nu in de WW en kinderopvang is onbetaalbaar. Dus koop ik mijn kleding via Marktplaats en hebben we geen ruimte om leuke dingen te doen of te shoppen. En hoop ik dat we een tweede wel kunnen financieren ;) ;) ;)

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Leuk MFS dat je toch meedingt deze ronde!! Is natuurlijk veeeeel spannender hihi.

Ik weet dat wanneer ik de inseminatie kreeg, kreeg ik van tevoren pregnyl. Pregnyl zorgde ervoor dat het ei ZEKER binnen 48 uur springt. Dus volgens mij kun je die 48 wel aanhouden als je het mij vraagt aangezien ze binnen die 48 uur de inseminatie doen en niet binnen 24 uur.

Nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar je naam haha. Ben je bang dat iemand m 'inpikt'? Of dat iemand je herkent?

5. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MSI, dat is waardevolle info, dank! Legt ook iets minder druk dan 24 uur... Wellicht vanavond nog een keer?
    Het is zeker niet zo dat ik bang ben dat iemand de naam gebruikt (dat is alleen maar een compliment!), maar het gaat om de herkenning idd. Wat we hier schrijven gaat er nooit meer af....vandaar!

6. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Hier helaas al bruinverlies gespot, dus ongi afwachten en dan op naar ronde 2!

7. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Zo dames! Goed bezig vandaag!

Hier toch redelijk nerveus voor morgen. Bij hoge temp gooi ik er een test tegenaan maar ik denk toch dat ik morgen ronde 8 in ga. Ik weet niet meer wie het gezegd heeft maar ik ben eens dat deze laatste week echt slopend is. Continu mezelf afvragen of t raak zal zijn enzo en alles wat ik voel/niet voel met mezelf ter discussie stellen.

Schism, ik hoop voor jou dat het bruinverlies nog geen aankomende ongi is.

Mfs, ik ben eens met msi over eisprong en pp en ik denk zeker dat vanavond helemaal niet slecht is als je lief daar nog voor te porren is.

@salaris, tsjonge, ik heb eigenlijk geen idee:)
    Er is genoeg, vooral omdat mijn lief goed betaald krijgt. Ik vind dat onderwijs niet goed betaald wordt maar (Roos, help effe;)) volgens mij wel modaal.

@namen, ik vind Lize ook erg leuk. Dochter van vriendin heet Lise. Ik snap ook best dat je hier je naam niet kwijt wilt en dit had ik in het begin ook. Nu valt die herkenning met een naam als Eva wel mee.;)

Ik ga vanaf nu effe struisvogelen. Hopend dat ik morgen goed nieuws te brengen heb.

Msi, is dit nog dezelfde hoofdpijn als wat de osteopaat had behandeld?

Fijne avond en ik wil nog kwijt dat ik het gevoel heb in het juiste clubje beland te zijn...:)

8. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    @ schism; balen als dit het begin is van je menstruatie.

@ boesje, fijn dat je dat gevoel heb.
    Ik moet zeggen ik vind het een heel gezellig clubje, maar soms vraag ik me wel af of ik hier wel hoor. Maar dat komt alleen omdat het hier bij de eerste keer raak was en het bij jullie allemaal zo lang duurde. Maar ik dacht hey, 30+ en 2e kindje! En al die andere clubjes zijn zo vol..
    Maar goed dat ligt dus niet aan jullie dus zolang niemand er problemen mee heeft blijf ik hier gewoon gezellig meekletsen:)

9. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Peetje, ik heb niet dat gevoel omdat het bij de meesten lang duurde... Maar omdat ik jullie gezellige schrijvers vind:D

Dus wat mij betreft hoor jij daar helemaal bij:)

10. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ik vind het ook gezellig hoor dat je hier meekletst hoor peetje!

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    Oké gelukkig, fijn om te weten :)

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nee deze hoofdpijn is volgens mij echt van de verkoudheid.

Heeft t doorgezet schism of is er nog hoop?

Nou peetje, als we zo gaan beginnen hoor ik er ook niet bij. Ik ben bang dat ik als enige niet zwanger overblijf :( maar niemand weet met zekerheid hoe lang ie bezig zal zijn dus iedereen hoort erbij hoor! En idd, al is t maar voor de gezelligheid! :D

13. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ronde 8....

14. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ah shit boesje had gehoopt dat het bij jou wel raak zou zijn!

Hier nog geen ongi dus voor m'n eigen rust maar wel even testje gedaan, maar die was witter dan wit. Dus laat me nu maar ongesteld worden want nijn cyclussen duren al zo lang

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @boesje balen meis :(!!

@schism hopelijk snel duidelijkheid!!

Naam zeg ik niet :p!! Komt weinig voor.. Lize wat een leuke naam. Staat ook wel op mijn lijstje ;)!! Wat is er mis met Bart, prima naam. Zou niet weten wat er raar aan is :)!!

Verdien ook boven modaal.. Maar hier gaan ze reorganiseren. Dus einde jaar wssl geen baan meer, dan doen we het met minder.. We zien het wel, komt vast goed.. Een kind kun je niet plannen, er isaltijd wel een rede voor uitstel.opeen of andere manier komt het altijd goed.. Ondertussen maar goed sparen..

Kom op dames hoop dat jullie je snel bij mijmogen voegen.. Duim hard voor jullie!!

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    NOD lijstje
    Ronde 1
    Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD 10 feb
    Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb
    MFS - 01-2013 - 34 jaar - zoekt ei
    MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - NOD ???

Ronde 2
    Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb

Ronde 8
    Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - NOD ?????

Ronde 9
    Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 20 feb

ZWANGER lijstje
    Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje

Balen Boesje :(

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Geen bloed geeft moed! ;)

18. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Niet als je test heel erg wit blijft hoor :(

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja bij mij wel, ik bleef dan 50% hoop houden

Tegen beter weten in, dat wel :p

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    En vorige keer testte ik 2 dagen voor NOD spierwit! En 1 dag na NOD lichtpositief

Deel Deze Pagina