Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Oh hihi nou ik heb echt geen hoop. Ik heb vorige keren heel veel testen gedaan en die bleven altijd wit. Toen ik zwanger was testte ik een paar dagen voor nod al met een knalstreep. Dus wit is voor mij echt wit helaas

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nou dat die ongi maar snel komt dan, kun je weer vooruit kijken ipv afwachten. Ik pas je alvast aan in de lijst dan?

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Anderen mogen de lijst ook aanpassen trouwens hè

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ah bah boesje.. Niet leuk! Dat je eisprong maar weer snel mag komen dan voor een nieuwe kans

Hmmm schism, lijkt ook richting je ongi te gaan. Niks aan dat afwachten....

Peetje, tuurlijk kan je hier lekker meekletsen!

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    Ah balen zeg boesje!

En schism, als je test witter dan wit is kan ik me voorstellen dat je de hoop voor deze ronde hebt opgeheven. Ook balen dus!

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik heb even een vraagje voor de CB ovutest kenners: kan het zijn dat die meerdere dagen een :) geeft of geeft ie dat echt maar 1 dag aan?

Boesje gaat het een beetje?

7. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    *haalt even haar hoofd uit t zand*

Bah bah bah wat toch weer kl*te dat t weer niet gelukt is. Het meest baal ik ervan dat ik er SO ontdaan van ben! Waarom niet gewoon relaxed blijven?

En dat terwijl ik normaal gesproken heel relaxed ben weet dit mij volledig van de kaart te krijgen...

*verstopt zich nog heel even hoor*

8. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    En hoe gaat t met je hoofdpijn? Hopelijk over. Had je een :)
    Dat zou wel echt te gek zijn namelijk!!

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Is toch logisch! Als je relaxed zou blijven zou je je afvragen of je wel echt wilt ;)

Het is gewoon klote!!!! Voor mij is het iedere cyclus dezelfde fasen:
    Week 1: ongesteld, wat een kutweek! én niet zwanger én die zooi tussen je benen. Waar zijn we toch mee bezig, waar doen we het allemaal voor. Kunnen we weer helemaal vooraf aan beginnen.
    Week 2: ok, we gaan er gewoon weer voor. Alle aandacht op het ei, we kunnen het.
    Week 3: relax.....ik kan niks meer doen en NOD is nog heeeeel ver weg
    Week 4: drama!!!! Wel of niet? Voel ik iets? Naar de wc, checken checken checken. Zal ik al testen? Enz enz. Mindf*ckweek ;)

Even iets heel anders: ik keek vanmiddag in de keel van B. En zag dat die amandelen en groot zijn!! Niet rood oid maar wel echt groot! Is dat normaal op die leeftijd?

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ok bedankt! Nee ik had nog geen :) Ik heb ze nog niet binnen hihi. Maar vroeg me af ,als ik ze maandag binnen krijg of het nog nut heeft om alvast te gaan testen. Of dat ik beter kan wachten op volgende ronde?

11. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Hoi dames,

Ik zou mij ook graag willen aansluiten bij dit gezellige clubje. Ik ben 37 jaar, ben al 19 jaar samen met mijn lieve man en heb een dochter van bijna 13 jaar! Afgelopen jaar hebben wij samen besloten om voor een tweede te gaan. Ik wilde al veel eerder, maar mijn man was er nog niet klaar voor en wilde in eerste instantie helemaal niet meer. Ik was helemaal verrast toen hij opeens het idee opperde om voor een tweede te gaan, terwijl het thema voor mij al afgesloten was. Tja, en toen ging het allemaal heel snel. Ik raakte die maand meteen zwanger, dat was in september. Helaas eindigde deze zwangerschap na 7 weken in een missed abortion met een lange nasleep. Het vruchtje kwam niet vanzelf los, 2 keer cytotec gebruikt, schoon verklaard en toch bleef er nog restweefsel achter. Daarmee werd ik afgelopen maand ineens verrast, toen ik op een dag flinke buikkrampen kreeg en een groot stuk weefsel verloor. Daarna weer schoon verklaard door gyn. en nu heb ik voor het eerst weer een cyclus met een 'normale' lengte van 27 dagen sinds de miskraam.

Ik hoop dat we er deze maand weer voor kunnen gaan. Maar ik moet eerst nog een bloedonderzoek afwachten, waarin wordt gekeken of ik eventueel last heb van mijn schildklier. Na het verliezen van het restweefsel had ik veel last van een brok in de keel. Dit houdt nu al 5 weken aan. Het is wel al iets minder geworden nadat ik ongesteld werd. Hopelijk is er niks aan de hand en kunnen wij zonder zorgen weer verder. Maar aan de andere kant wil ik graag weten waar de klacht vandaan komt.

Ik wens iedereen hier veel succes met zwanger worden en zwanger blijven!

12. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @boesje ik was toch ook altijd weer overstuur.. Of ja een jankdag en dan langzaam aan weer opbouwend wat msi zegt... Zoals zij het omschrijft klopt te het wel... Dikke knuffel... Eva leuke naam trouwens..

@motherlove welkom spannend weer na zo'n lange tijd.. Hopelijk heb je snel weere en mooie test in handen..

13. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @msi hoe ver in je cyclus zit je?! Anders zou ik er een nieuwe ronde mee beginnen.. Maar als je het niet weet dan zou ik toch een paar keer testen, want misschien heb je je ei nog niet gehad..

@schism ik heb wel vaker gehoord dat er ook meiden zijn die na hun NOD pas positief testen.. Dus duim toch nog even verder voor je!!!

14. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    Welkom motherlove, wat leuk dat jullie er na zo'n lange tijd weer voor gaan. Wat vind je dochter ervan dat jullie bezig zijn voor een broertje of zusje?

15. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    @ boesje, je kan nou eenmaal niet altijd relaxed blijven en daar heb jij nu een hele goede reden voor. Dikke knuffel!

@ schism, hoe is het bij jou, heeft t al doorgezet?

@MSI, geen idee of dat normaal is, lijkt me niet eigenlijk, ik kan straks wel eens bij mijn zoontje in de keel kijken. Heb je het idee dat hij er last van heeft?

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hoi Motherlove! Wat bijzonder zeg, na 13 jaar voor een 2e gaan. Is jullie dochter er ook blij mee dat er een broertje of zusje gaat komen?
    Wat verschrikkelijk dat je er zo'n lange nasleep van hebt zeg!! :( Irritant dat je dan niet gewoon door kunt gaan. Wel gaaf dat je zo snel zwanger was, toch een fijne gedachte lijkt me! Ben ook benieuwd naar de bloeduitslag.

Stina het probleem is juist dat ik niet weet waar ik zit in de cyclus door die miskraam. Dus ik dacht als ie nou meerdere dagen een :) geeft dan kan ik om de dag gaan testen. Maar als je maar 1 dag een :) krijgt dan zou ik iedere dag moeten testen. Maar dat gaat me een beetje te ver aangezien ik werkelijk geen idee heb wanneer m'n NOD zou zijn.

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Heb de doktersassistent gesproken, die zei dat het normaal is. Als ze een virus onder de leden hebben zetten ze op. En zolang hij niet benauwd wordt is er niks aan de hand. Ik zei het nog tegen m'n moeder, zegt ze 'oooohh das normaal'. Vervolgens kijkt ze en zegt 'wow die zijn wel heel erg groot' hahaha :D Maar goed, hij heeft er verder geen last van dus zal wel goed zijn. Ik hou het wel ff in de gaten, kijken wanneer z'n verkoudheid voorbij is of die dingen dan ook kleiner zijn.

18. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Thanks! Ze vindt er helemaal niks aan, helaas :(. Toen ik zwanger was, maakte ze er een groot drama van. Wij dachten dat ze het wel leuk zou vinden, vooral omdat ze zo leuk omgaat met haar kleine nichtjes en neefjes. Wij gaan er vanuit dat ze uiteindelijk bijdraait als de kleine er uiteindelijk is. Het is een moeilijke leeftijd met veel veranderingen en tot nu toe draaide alles om haar. Dus, ik begrijp het wel. Bij een volgende zwangerschap wil ik het mij niet zo proberen aan te trekken als ze er weer een drama van maakt. Deze keuze moet ze uiteindelijk wel respecteren.

Oh ja, de uitslag is binnen van het bloedonderzoek. Alles is ok. De waardes van de schildklier waren zelfs keurig. Gelukkig! En nu maar hopen dat de brok in de keel vanzelf verdwijnt.

19. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Lijkt mij heel vervelend als je niet weet waar je zit. Ik heb niet alle berichten gelezen, maar hoe lang is de miskraam geleden? Gebruik je ook de temperatuurmethode? Ik vind deze heel fijn. Ik temp al bijna 2 jaar en ben er na mijn miskraam meteen weer mee begonnen en zag dat ik ondanks zwangerschapsweefsel een eisprong had.

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Sorry dames dat ik zo weinig reageer..ben zo druk de laatste dagen dat ik gewoon geen tijd vind om lekker uitgebreid alles bij te lezen en te reageren..nu ook ff kort, hopelijk kan ik vanavond wat tijd vrij maken of uitgebreid en op iedereen te reageren:)

Over de cb ovutesten: ik heb ook soms 1 en soms 2 dagen een smiley. Gisteren toevallig een smiley gehad en dipstick was precies even donker als controle streep. Vandaag alleen dipstick gedaan en streep knalde eraf dus denk gister aan begin vd piek gezeten en nu nog in de piek. Vanavond en morgenavond nog even gezellig doen met ml en dan op wachtbankje. Verwacht NOD ietsje later dus!

Moet weer gauw verder! Tot vanavond hopelijk!! X

Deel Deze Pagina