Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Heh wat jammer dat je dochter het niet leuk vindt! Ik denk ook wel dat ze bijtrekt hoor. Maar idd, 13 jaar gewend zijn dat je de enige bent en dan ineens weten dat je aandacht moet delen lijkt mij ook moeilijk, vooral in de puberteit ;)

Bloedverlies begon op 13 januari bij 7 weken, maar had toen nog een kloppend hartje tot 17 januari (7w4d).
    Heb 2x dosis cytotec gehad (op 20 en 21 januari). Naar mijn idee vruchtzakje verloren op 25 januari. Ben er dus een beetje van uit gegaan dat toen ook de cyclus is gestart. Maar ben bang dat ik te voorbarig ben geweest omdat dan dit weekend mijn eisprong geweest moet zijn, maar aan het slijm e.d. te zien lijkt dat er niet op. Dus ik weet het nu echt niet :(. Tempen doe ik niet, snap ik niks van en lijkt me zo'n gedoe.

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ok mamasmeisje, bedankt voor de info. En je bent natuurlijk niet verplicht om te reageren he ;)

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    #363 MSI, 10 feb 2014
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
    NOD lijstje
    Ronde 1
    Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb
    Motherlove - 37 jaar - NOD ???
    MFS - 01-2013 - 34 jaar - zoekt ei
    MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - NOD ???

Ronde 2
    Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb
    Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD ???

Ronde 8
    Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - NOD ?????

Ronde 9
    Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 22 feb

ZWANGER lijstje
    Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje

Ik heb Schism alvast op ronde 2 gezet maar ik hoop natuurlijk dat ik je alsnog bij zwanger kan zetten.

4. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies, ik zit nu in week 3 van de "MSI-fasering"! Zullen we die aanhouden? ;)
    Dus rust aan het front. Ben even iets minder actief omdat ik wil 'oefenen' met er minder mee bezig te zijn. Gisteren wel met een goede vriendin gedeeld dat we met een 2e bezig zijn mede omdat we er niet jonger op worden. Bleek dat zij dat kon beamen: ze wordt ook 35 dit jaar en na haar eerste zwangerschap die supersnel kwam (niet eens een onttrekkingsbloeding na de pil kunnen waarnemen zo snel was het al raak) zijn ze nu alweer 8 maanden bezig voor een tweede... Héél fijn om hier even over te kunnen praten met elkaar. Je gaat voor een tweede keer toch vaak uit van hoe de eerste keer is gegaan, terwijl het totaal anders kan lopen.

Ik lees wel lekker mee hoor, dat blijft te leuk! Laat meer weten als ik nieuws heb.

@Motherlove: welkom! Dat jullie wens maar snel mag uitkomen na alle ellende van de afgelopen tijd...

@MSI: ik wilde het lijstje updaten met mijn NOD, maar is er ook een manier om de lijst te kopieren zonder dat ik de kleurtjes er weer apart in moet gaan zetten? Of zie ik iets over het hoofd? Mijn NOD is 21 feb...

5. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wat een eer hahahaha

Wat heerlijk om er met z'n 2en over te kunnen praten en in hetzelfde schuitje te zitten.

Ik 'Quote' de tekst met het lijstje en haal dan vervolgende 'QUOTE' aan het begin en einde van die tekst weg. Zo blijft alles behouden.

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Welkom motherlove! Wauw, gaaf besluit toch nog hoor! Dl trekt idd vast wel bij als t zover is, ze zal wel moeten.... Eerst even wennen en dan trotse zus worden :)

Mfs, snap t helemaal hoor! Maar op 1 of andere manier gaan deze cyclus de dagen snel voorbij en ben ik er niet idioot mee bezig ondanks het lezen en schrijven hier. Maar gewoon doen wat het beste voelt!

Cb testen heb ik geen ervaring mee....

Ideetje: is t wat om in de titel iets van ledenstop erbij te zetten? Nu zijn we met z'n 9en en om t overzicht een beetje te kunnen houden lijkt me t groepje groot genoeg?!
    Maar dan.... Hebben jullie enig idee of en hoe ik te titel kan aanpassen :(

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lastig msi, kan je het normaal wel aan je slijm zien? Want het kan natuurlijk zo zijn dat je cyclus nu langer gaat duren en je je ei nog niet hebt gehad. Wellicht zodra je slijm de goede kant op gaat starten met de testen?

Hihi, de msi-fasering!! Goeie beschrijving trouwens msi!!

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Schism, hoe is het nu?

Boesje, bah..... T is en blijft zo'n enorme teleurstelling!

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Je kunt eventueel ook een club aanmaken/oprichten. Daar is alles afgeschermd en kunnen alleen leden het lezen. Kun je ook zelf meerdere topics aanmaken én topics aanpassen. Daar kan de lijst bijvoorbeeld blijven staan ipv telkens opnieuw geplaatst worden. Het nadeel daar is wel dat je elkaars handtekening niet ziet en dat je geen foto's in je bericht kan plaatsen (alleen in de fotomap van de club)

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    @ motherlove, lijkt me toch moeilijk dat je dochter het niet leuk vindt, maar zoals je zegt, ze zal wel moeten. Kan het ook wel begrijpen, 13 jaar enig kind geweest en ze zit, denk ik, volop in de puberteit nu. Hoop dat ze snel bijdraait.

@MSI fasering: mooie term, ik opper m voor het woord van het jaar 2014 en daarmee een plekje in de dikke van Dale :D

@roos: volgens mij kun je de topictitel laten veranderen door iemand van beheer/modje

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hmmm zo'n club vind ik idd minder fijn... (Ook lastig met doorklikken naar laatste blz. Of vinden jullie het wel wat meiden?

Als het alleen via beheer kan, dan houdt t op.... Want je mag officieel geen forum betitelen met ledenstop (bij m'n andere groepje kwamen ze er pas na 1,5 jr achter maar het mag dus niet).

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    Zo'n afgeschermd clubje hoeft van mij niet, vind het zo ook wel goed.
    Mag je het wel in je openingspost laten aanpassen? Misschien een optie dan om daar te zetten dat we een ledenstop hebben.

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Je kunt eventueel ook gewoon aangeven als een nieuwe zich meldt, maar ik geloof niet dat veel mensen nog bij voegen hoor.

14. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    @ motherlove: welkom! Jeetje wat een verhaal zeg. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger raken. Fijn dat je bloedonderzoek goed was

Hier zet de ongesteldheid weer eens niet door. Word er zo moe van, mijn cyclus is elke keer al zo lang pffff. Mocht er woensdag nog niks zijn dan gooi ik er nog wel een testje tegenaan.

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Jeetje jij maakt het wel spannend schism!

Ik heb alweer testen ingeslagen bij de Action, hoe erg! Ik zag ze liggen en dacht....ach ja kan ze maar op voorraad hebben :D

16. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Haha niks spannends hoor. Bruin/rozeverlies is er helaas al wel

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Bah schism, dst wachten is dan zo irritant! Dan maar snel ongesteld worden zodat je weer een volgende kans hebt, zo stom een lange cyclus....

18. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    #378 boesje, 10 feb 2014
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
    @Stina, wat een lief berichtje....thanx en dikke knuffel terug. Het was nog niet echt een jankdag, die bewaar ik voor volgende maand:p maar wel wat emo de hele tijd.

@MSI, is het niet handig om 28 jan als cd 1 te doen? Toen had je ook nog een heftige bloeding toch? Lastig of je nu verder moet met de cb. Waren ze er vandaag?? Ik geloof dat ik het wel zou doen maar tja, ze zijn niet echt goedkoop natuurlijk.
    Goed van doktersassistent belletje, ik had nl echt geen idee. Ook nooit naar gekeken eigenlijk. Tempen is echt geen gedoe hoor:$ ik vind dat veeeel makkelijker eigenlijk dan ovu's. Althans, met de dipsticks. Tempen is veel duidelijker vind ik. behalve als je ziek bent:p

@Schism, hoe gaat het bij jou?? Ik hoop echt dat jij beter nieuws hebt dan ik...;)
    Edit: lees net je laatste berichtje! Bah! Balen meis

@mamasmeisje, geen probleem meis. Je moet je vooral niet verplicht voelen hoor. Kon je je ogen nog open houden bij de film laatst? Veel plezier je PP

@MSI fasering, :D:D:D

@MFS, idd fijn om toch te kunnen bespreken met iemand in je omgeving hè! Ik hoop dat het lukt om er even minder mee bezig te gaan. Zodra het lukt wil ik wel van je leren hoe;)

@Roos, hoe was je weekendje? Lekker genoten? Ik vind je idee goed. Ik weet niet hoe de regels met ledenstop zijn maar ik zie het wel regelmatig voorbij komen. We kunnen ook een nieuw topic openen bij zwanger worden club met een deel 2 erbij en dan gelijk het eerste berichtje iets over inzetten dat we volledig zijn...nu...zo
    Volgens mij bedoelt Peetje dat ook, of niet?

Of is dat echt not done:$

Ik snap je wel hoor. Ik kan het anders niet meer bijbenen en dan haak ik af. Zou ik jammer vinden nu ik jullie net begin te kennen.:D
    Zo'n club voor alleen leden maakt nog niet heel enthousiast geloof ik.

@Motherslove, welkom:)
    Ben ik gelukkig niet meer de enige 37 jarige:p
    Leuk hoor, nog een kleintje naast zo'n puberdame. Reageerde ze na je mk ook niet iets milder of enigszins teleurgesteld? Volgens mij, hoop ik, trekt zoiets echt wel bij hoor!

@lijst, nieuwe nod is 12 maart. (Ik ben niet zo'n lijstjestiep:))

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    NOD lijstje
    Ronde 1
    Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb
    Motherlove - 37 jaar - NOD ???
    MFS - 01-2013 - 34 jaar - zoekt ei
    MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - NOD ???

Ronde 2
    Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb
    Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD ???

Ronde 8
    Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - NOD 12 mrt

Ronde 9
    Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 22 feb

ZWANGER lijstje
    Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    28 januari is juist eerste dag zonder bloed. Maar had wel bedacht dat die dag het beste als cd1 telt idd. Vandaag ziet het slijm er perfect uit! Dus die 28 jan zou goed wel eens kunnen kloppen! Hihi. Testen helaas nog niet binnen...

Deel Deze Pagina