Ow oke, dan had ik je verkeerd begrepen. Was 27 nog laatste bloeding? Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik ze effe langs kunnen brengen...
Nou wij wonen wel allebei in t uiterste van NL haha. België is hier 10 minuten vandaan Ja 27ste was idd nog bloed Ik doe de PP gewoon om de dag tot komend weekend dan zal ik vast goed zitten. Als slijm weer wit weer wordt weet ik voldoende Mijn manier is trouwens een echte bestaande methode, de billings ovulatiemethode (BOM) weer een leuke afkorting ik gooi de BOM op mijn relatie
Ja, we zijn de oma's van de club . Niet dat ik mij oud voel, maar het zorgt er wel voor dat ik een beetje haast heb. Niet goed natuurlijk, maar wel de realiteit. De mk deed mijn dochter weinig en ze ging er heel nuchter mee om. Teleurgesteld was ze niet. Ze vond het wel vervelend voor me toen ik de mk opwekte en wat buikpijn had. Ze was toen ook thuis en hield wel rekening met mij. Ik vind tempen ook niet lastig. Ik temp oraal. Het enige lastige is dat je het dagelijks op dezelfde tijd moet doen. Het geeft mij een mooi overzicht/inzicht. Ik kan er veel uithalen. Mijn nod is trouwens: 6 maart.
Dat klinkt al veelbelovend. Voel je ook dat je baarmoedermond al iets meer open staat en zachter aan voelt? Lijkt mij handig om in de gaten te houden i.c.m. waarneming van slijm om je vruchtbare dagen te bepalen (naast testen). Maar dan moet je dat wel bijna elke dag doen om het verschil te merken.
Nee dat doe ik ook niet, heb ook echt geen idee wat ik dan moet voelen. Enige wat ik weet is dat ik altijd 28 dagen ben (met puregon 26) en dat de IUI (7 stuks) altijd op dag 15 was en ik weet hoe het slijm er dan altijd uit zag. Dus...... wanneer dat slijm er weer zo uit begint te zien ga ik PPen. En straks ga ik ovutesten rond die tijd gebruiken, neem aan dat ik dan wel goed zit. En ik kan niet meer doen dan rond die tijd veel sexen.
Ja, precies . Meer kunnen we inderdaad niet doen . Ik denk dan ook niet dat je meer technieken nodig hebt. Op een gegeven moment ken je je lichaam wel. Ik heb mij zojuist kort verdiept in wat Puregon en IUI inhouden, anders is het lastig om mee te praten . Ben een leek op dit gebied en ken de voorgeschiedenis nog niet van iedereen. Maar wat is PPen ?
NOD lijstje Ronde 1 Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb Motherlove - 37 jaar - NOD ??? MFS - 01-2013 - 34 jaar - NOD 21 feb MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - NOD ??? Ronde 2 Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD ??? Ronde 8 Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - NOD 12 mrt Ronde 9 Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 22 feb ZWANGER lijstje Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje
Ga vanavond terug lezen maar nu even melden dat die piep ongesteldheid nog steeds niet door is gebroken. Zit al op dag 37, vind het echt niet leuk die lange cyclussen
Niet nog even een testje ertegenaan?! Bruin kan ook bij de innestelfase. Of ben je overtuigd van ongi?
Ga morgenochtend eventueel nog wel testen, maar ben wel overtuigd van ongi. Begint namelijk elke maand met paar dagen bruinverlies en elke keer denk ik grrrr schiet nou eens op
Zo jullie kletsen wat af! Even voor de bom methode: is na je eisprong het slijm altijd gelijk weer troebeler of niet? Ik merkt van het weekend dat het eiwitachtig was enzo, maandag knaller van ovutest gehad maar slijm was alweer meer troebel. Maandagnamiddag en avond ovulatie gevoeld. Hopelijk zitten we goed met het pp plan. Ben benieuwd! Officieel op het wachtbankje weer.. @schism: balen dat je zo in onzekerheid zit. Hopelijk zet het niet door maar merk dat je zelf de hoop al hebt opgegeven? Lijkt me heel vervelend, lange cyclussen. Zo lang wachten steeds en die onzekerheid! @Roos: hoe gaat tie bij jou? NOD de 16e? Merk je al iets?
Balen zeg. Wat kl*te dat je menstruatie dan steeds zo langzaam op gang komt, zo zit je toch steeds lang in onzekerheid.
Ja ik moet maar een langere lf aan gaan houden. Heb oude temp kaartjes bekeken een daar was ie ook steeds 17 of 18 dagen
@Schism, wel goed om es te bekijken idd. Anders zit je steeds na 14 dgn te wachten. Ik heb altijd precies 14 dagen. Bijgehouden sinds E er is en altijd 14. Bizar bijzonder zo'n vrouwenlichaam. @OFO, hier vroeg laatst nog iemand naar en volgens mij had ik helemaal niet meer gereageerd. Staat voor Oriënterend Fertiliteit Onderzoek. @MSI, ovu's al binnen? @mamasmeisje, ik heb alleen 1-3 dgn voor ei echt slijmafscheiding. Daarna is t weg en minder. Heb je nou voorbij de knaltest ad P gezeten?
Wat ik me ook nog afvroeg... Beetje gekke vraag misschien hoor maar... Ik gooi er nu elke maand een waanzinnig PP tegenaan maar lesbische dames laten zich alleen op dag van knalovu insemineren toch? Daar ligt dus ook niet een mooi voorraadje klaar en toch genoeg stellen die op deze manier zwanger worden. Hoe zit dit precies?
Wanneer je geinsemineerd wordt krijg je pregnyl (ongeveer 24 uur van tevoren) deze zorgt ervoor dat ei ZEKER binnen 48 uur springt. Het blijft natuurlijk gokken maar op die manier springt ei zeker wanneer zaadjes rondzwemmen. Testen komen vanavond binnen dus ga ze pas volgende ronde gebruiken. Heb eergisteren P gehad en gisteren niet, baal daar nu toch wel van. Maar ja deze ronde was sowieso een gok, volgende ronde helpen de me wel hihi