Nou na dat beetje bloed van vanochtend helemaal niks meer. Zou die bloeding tussendoor dan wel ongi geweest zijn en heb ik me gewoon zo vergist toen ik m'n ei leek te voelen? Kan het me haast niet voorstellen
@schism balen meis!!! @iedereen geen idee hoe het gaat met lesbische stellen!! Dus kan geen inbreng leveren !!! Hier een vermoeiende week... Ben niet vooruit te branden, echt ko!! Nog 1 dagje en dan weekend !! Zin in... Iemand al zwangerschaps kwaaltjes of vermoedens?!
Hallo dames, Hier een mamma van 32 en gaan voor een 2e. De 1e zwangerschap was raak in ronde 11 en nu zit ik in ronde 2 net nog maar. Spiraal verwijderd 6 januari en ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren.
Ow die doen gewoon zelfinseminatie!? Ja dan is het voor hun gewoon een gok, net als voor ons hoor. Maar 1 keer zou voldoende moeten zijn als je het op het perfecte moment doet. Dat wij het vaker dien om de ovulatie heen is volgens mij alleen maar om de kansen te vergroten.....toch?
Jeetje! Wat vreemd! Je hebt dus wat bruinverlies gehad en later wat bloed? Echt apart! Ik zou niet weten in welke je fase je nu dan zit sorry Misschien je bloed laten testen?
NOD lijstje Ronde 1 Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb Motherlove - 37 jaar - NOD ??? MFS - 01-2013 - 34 jaar - NOD 21 feb MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - NOD 28 feb Ronde 2 Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD ??? Ronde 8 Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - NOD 12 mrt Ronde 9 Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 22 feb ZWANGER lijstje Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje
Ik heb denk ik toch een licht trauma opgelopen aan de miskraam haha. Ik droom zowat iedere nacht dat m'n kind verdrinkt. Maar het kind is niet B (gelukkig!!), maar wel míjn kind. Apart hè!? Ik heb nooit nachtmerries gehad. En nu 3 tot 4 keer in de week. Wanneer het in mijn droom zover komt dat ik er achter kom dat het verdronken is reageer ik ook zovan 'ik wist t!' echt heeeeeeel vaag hihi Het kind ziet er meestal ook niet uit als een kind, de ene keer is het een pop en de andere keer een foetus oid
Nou laatste bericht voor vandaag : ik heb de ovutesten binnen! Vind het erg jammer dat ik nu een hele ronde moet wachten voordat ik ze kan gebruiken hihi, heb er zin in. Ze lijken me erg makkelijk in gebruik
Ja heb na de knaltest aan het PP gewerkt als je dat bedoeld. Zie tempkaartje. Wilde eigenlijk de dag erna ook nog maar ml voelde zich net een gebruiksvoorwerp zei hij en ik moest werken tot laat. Wel duidelijk mn ei gevoeld, denk 2 dagen geleden. Ik blijf echter na mn ei ook steken voelen links onderin mn buik. Lijkt beetje op ovupijn maar minder hevig aanwezig. Maar wel continue. Vorige maand had ik dat ook. Soms twijfel ik daardoor of mn ei misschien niet is gesprongen maar temp is weer omhoog dus denk van wel. Zou zo graag eens binnenin willen kijken of te checken wat ik voel is wat ik denk dat het is. Maar goed, we wachten af. Gelukkig is de wachtbank voor mij niet heel lang, ik wordt altijd op dag 10 na mn ei ongesteld dus mocht ik dat niet zijn op dag 10, dan ga ik wat hoop krijgen. Ben benieuwd...
Hihi dat vind ik echt een vrouwenuitspraak Nou succes op het wachtbankje!!! Jij hoeft niet lang te wachten, dat is fijn zeg!
@msi wat een nare droom.. Misschien de verwerking ervan?! Hopelijk hoef je geen gebruik te maken van je testen ipv een mooie zw test ... @mamasmeisje spannend... 10 dagen is inderdaad niet lang..
Msi bedoelde geen gebruik ovutesten maar een mooie zw test... Stond een beetje krom en volgens mij nu nog steeds !!
@msi, bah wat een nare droom inderdaad..... Als je dan wakker wordt ben je blij dat het een droom is he?! @mamameisje, 10 LF is echt kort idd, dat scheelt een boel dagen wachten! haha, die uitspraak van je man zou van een vrouw kunnen zijn ik zou gewoon zeggen: inderdaad schat, je bent ook gewoon even een gebruiksvoorwerp, want je bent toevallig mijn zaaddonor Dat zeg ik altijd voor de gein tegen ml, en dan snapt hij ook wel weer, dat we maar weer 'even moeten'. We proberen er dan maar iets gezelligs van te maken vaak met wat humor. jemig stina, alweer bijna 7 weken zwanger!!! gaat ineens snel zeg!
@ego: hier nu op 11 DPO. Maar goed, mijn LF is altijd tussen de 14 en 17.... nog even wachten dus. Tot nu toe nog niks bijzonders te merken. Verder een zieke dochter, zo zielig! voor de allereerste keer echt ziek, tot nu toe alleen nog maar een keer verkouden geweest. Maar nu echt koorts, niet willen eten, veel hoesten, hangerig/jengelen.... Dit is de 2e dag met koorts. Telefonisch overleg gehad met HA en als het morgen nog zo is, dan ga ik daar morgen heen. Zal haar eerst e doktersbezoek worden, ook wel raar hoor!! Maar nu zit ik dus op werk, en dat voelt zo niet goed. Wil bij haar zijn! Vanochtend was ml nog thuis en nu zo mn schoonmoeder, wel prima natuurlijk, maar wil zelf bij haar zijn. Gelukkig morgen vrij en daarna een week vakantie (lang leve het onderwijs!!).
Nou ik heb gezegd dat hij misschien mijn gebruiksvoorwerp is maar dat ik hem iig niet bij het grootvuil zet als ik hem niet meer nodig heb straks, haha.
@roos: ah tis zo zielig als ze ziek zijn he! Hopelijk knapt ze snel op! Onze meid had 1 week voor dr 2e verjaardag voor t eerst koorts, en gelijk ook flink, 39,5. Kinderen kunnen veel hebben want ze speelde gewoon lekker door, was alleen wat meer aanhankelijk. Beterschap iig!
@roos: beterschap met je meisje! Mijn mannetje is al vaak ziek geweest. Pikt natuurlijk een hoop op op de creche en hebben lang met z'n oren gekwakkeld. Van het weekend is er 1 buisje uitgekomen, dus ik hoop maar dat dat goed blijft gaan. Hier nog steeds niks te bekennen van ongesteldheid. Ik ga nu maar even 17 dagen doortellen na die tussentijdse bloeding, misschirn was dat dan toch wel een ongesteldheid?