Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hahaha zaaddonor :D Ik vind dat die mannen niet zo moeten zeuren. Het enige wat ze moeten doen is klaarkomen :p haha. Wij moeten cyslus bijhouden, gezond eten, foliumzuur slikken, druk maken, afwachten. En zij willen toch ook kinderen, nou daar hoort nou eenmaal bij dat je seks moeten hebben hihi. Mamasmeisje wel lief van je dat je m niet bij het grof vuil zet hihi

Aaaahhhh Roos dat is zielig ja, beterschap met je meisje!
    En even het weekend door en dan is je NOD al zowat dus jij hoeft niet lang meer te wachten, fijn :)

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.064
    2.557
    113
    Limburg
    @ Msi wat een nare droom, dat is dan ook niet fijn wakker worden lijkt mij. zulk soort dromen blijven bij mij altijd een hele dag hangen.
    Ik ben dan wel een kei in vreemde dromen hebben...

@ Mamasmeisje, succes met wachten, ik moet een dagje langer wachten, maar dat wil nog niks zeggen. Bij mijn zoontje testte ik eerst ook een paar keer negatief, dus heb toen waarschijnlijk mijn eisprong later gehad. Aangezien mijn cyclus weer op gang moet komen is het nu ook maar de vroeg hoe en wat. Maar goed ik gooi er tegen die tijd gewoon een testje tegenaan.

@ Gebruiksvoorwerp, ergens klopt het wel, we hebben een kwakje nodig en that's it, meer hoeven die mannen niet te doen haha.

@ Roos, beterschap voor je meisje. Lekker hoor, bijna vakantie, hopelijk is je meisje snel beter zodat jullie optimaal van een weekje vrij kunnen genieten. En ook nog bijna je nod, ik duim voor je!!

@ schism: Jeetje wat een gedoe bij jou, zo blijft het wel heel onduidelijk he.

@ hier, ik heb niet veel te melden haha. Al heb ik soms wel het idee dat er vanalles gaande is in mijn buik. Soms een beetje buikkramp en een steekje hier en daar.
    Net het loopfietsje besteld voor zoontje zijn verjaardag:D Volgende week vrijdag ga ik samen met mijn beste vriendin de taart maken, het wordt een teletubbietaart, aangezien hij daar de laatste tijd helemaal wild van is.

3. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @roos gaat inderdaad best snel... Ik hou me er ook minder mee bezig dan mijn meisje. Is ook echt raar.. Bij de eerste was het dromen dromen dromen. Nu moet ik er af en toe bij stil staan. Ik vind de echo wel weer spannend... Dus jij moet nog even wachten... Al symptomen?! Lekker een weekje vakantie...

@mamasmeisje hahaha!!! Moest ie toen niet lachen :D... Gewoon vol er tegenaan en niet zeuren ;)!!!

@schism misschien bruinverlies van een innesteling dan?! Beetje raar..

@peetje spannend ook voor jou! Taart wel showen wil zelf ook een taart maken...

@msi fijn dat je me toch begreep :p....

@boesje en @mfs hoe gaat t met jullie?!

4. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    SO!!! Ben ik hier de enige die werkt:$:p
    Heeeerlijk, al dat geklets...

Effe kijken, waar zal ik es beginnen...

@Roos, naar hè, zo'n ziek meisje en dat je dan ook nog eens niet bij haar kan zijn. Hoe gaat het nu met haar?

@zelfinseminatie, nou ehm, tja, die ik ken wel. Gewoon het kwakkie er met een spuitje inmikken en even blijven liggen. Vriendinnen van mij hebben zo al 3 kinderen. Misschien ga ik ook es een maandje proberen alleen op posiovu te mikken.

@MSI, wat een nare droom!! Zo'n mk is ook niet niets.

@ovu's cb, die zijn ook makkelijk! ECHT

@mamasmeisje, hoelang na de knalovu nog? Of nog 1 dagje erna. Aangezien jouw 'gebruiksvoorwerp' niet meer wilde. En wat heeeerlijk, zo'n korte lf! Succes op t wachtbankje.

@Schism, hmmmm, dit is het ook niet hè, die onzekerheid en dat gewacht steeds. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Gebruikte jij nu ook ovu's of niet?

@hier beneden is de 'zooi' (thanx msi:D) weer genormaliseerd:) ik ga alweer bijna voor mijn gevoel wk 2 in. Verder erg druk op het werk dus zorgt voor genoeg afleiding. En op dit moment zijn er 3 collega's zwanger en kon ik daar gelukkig blij om zijn, voor hen. Dat vind ik fijn. Dat is nl wel eens anders geweest na 2,5 jr en een mk voordat ik Eva had. Blij dat ik wat dat betreft nog in fijn 'psychisch' vaarwater zit.

@MFS, hoe gaat het met jou? Al een poosje geleden of niet?

5. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Boesje @Stina, lief dat jullie aan me denken. Druk op het werk en geniet even van rustige week 3 uit de MSI fasering...maar net als Peetje vraag ik me bij elk krampje of steekje of er misschien iets gebeurt daar... Volgende week wordt interessant, eerste keer NOD na stoppen met pil!

6. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @boesje: tja wel heerlijk zo'n korte LF maar zelf zou ik hem toch het liefst langer hebben hoor! Soms wel eens 9 dagen en dan maak ik me zorgen of het niet te kort is om goed te kunnen innestelen..
    Maar heb mn gebruiksvoorwerp gebruikt op dag 15in de avond, de volgende dag had ik een smiley op de CB ovulatietest maar geen seks gehad. Op dag 17 heb ik alleen een dipstick gedaan (cb ovulatietesten opperdepop) en die knalde, die avond ook seks gehad en die dag/avond en nacht ovulatiepijn gehad, dag 18 dipstick weer lichter en temp omhoog, die avond wilde ik nog wel voor de zekerheid maar moest werken tot 23.30 en ml sliep al. Dag 19 voor de lol nog eens.
    Denk dat we wel goed zitten...

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha die houden we er in 'gebruiksvoorwerp' Hahaha :D klinkt zo leuk: ik heb m'n gebruiksvoorwerp gebruikt :D

Reageer morgenavond uitgebreid, voor nu eerst slapen ;)

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi lieve meiden, ben ik ook weer. Hier echt een doodziek kind gisteren in de loop Vd dag steeds slechter: flink hoesten, hoge koorts (40 graden), Heel kortademig en dus benauwd, wilde niks meer drinken en nauwelijks contact mee te krijgen. Ik zat dus op m'n werk, gatver! Gelukkig zei m'n leidinggevende dat ik samen met ml naar de ha moest gaan! De ha stuurde ons meteen door naar de SEH, want dacht aan een longontsteking. Daar zei de artsassistent dat hij dat ook dacht en dat ze opgenomen moest worden. Toen kwam de kinderarts en die dacht meer aan een bronchipneunomie (ontsteking Vd bronchiën en stukje Vd longen) maar dan wel veroorzaakt door het rsvirus en niet door bacterie en dan helpt antibiotica niet... Omdat ze ml goed kent (door zijn werk) en als wij het vertrouwden mocht ze mee naar huis met allemaal instructies om haar te observeren. Dat hebben we gedaan. Moest hoge dosis PCM en goed neus doorspuiten en proberen zoveel mogelijk vocht te geven en als ze het zelf niet wilde met dwangvoeding (met spuitje in haar mond spuiten). Dat laatste hebben we gedaan.
    Nacht was (wederom) pittig, veel hoesten (pfff dat is echt naar hoor, soms net alsof ze stikt) maar ze sliep ook gelukkig veel. Ik natuurlijk niet zo goed.
    Vanochtend was de koorts ietsje lager (39) en ietsje minder snelle ademhaling lijkt t. Ml is nu werken, dus ik moet het alleen doen maar ik heb tot nu toe nog vertrouwen erin, en anders moest ik meteen naar het zh en wordt ze opgenomen. Duimen dus dat het geen fikse longontsteking gaat worden!!
    Sorry voor het lange verhaal, maar bah wat rot om je kindje zo enorm ziek te zien!

Begint spannend te worden mfs!

Boesje, ook binnenkort vakantie!?

Klinkt leuk die taart peetje!

Pfff ik ben kapot, weet even niets meer om te reageren, excuses van mijn ego verhaal!

9. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @roos wat vervelend :(!! Lijkt me echt super eng... Hopelijk voelt je meisje zich snel weer beter... En hoeft er geen ziekenhuis aan te pas te komen.. Sterkte..

10. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Roos1978 - wat een nare toestand ik hoop dat het gauw weer goed gaat.

Ik moet wel ff inkomen hier hoor.
    Ben een ander forum gewend dus vandaar.
    Vandaag heerlijk gewerkt (werk 2,5 dag) en was er lekker door afgeleid.
    Rond de eisprong mn ml maar ff aan het werk zetten :)
    Het is soms best oneerlijk vind ik...
    Wij: menstruatie, pijntjes, dikke buik, misselijk, 9mnd dragen.
    Mannen: lust en shoot...

Maar goed ik zou het voor geen goud willen missen de bewegingen in onze buik.
    Ben ook best wel lekker afgeleid vanwege het switchen van kdv voor mn dochter.
    Tuurlijk ben je er wel mee bezig maar niet meer zo veel als de eerste maand.

Fijne valentijn!! en goed weekend!! en Klus ze!! ;-p

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.064
    2.557
    113
    Limburg
    @ Boesje, nee hoor, ik werk ook :D:p
    @ MFS Spannend he, ik heb 2 dagen later mijn nod.
    @ Roos, he bah wat naar zeg, jullie meisje zo ziek! Ik duim voor je dat ze gauw beter wordt en zeker niet naar het ziekenhuis hoeft.

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.064
    2.557
    113
    Limburg
    Zo, in een maandje tijd hebben we toch alweer zoveel gekletst dat we al op pagina 44 zitten!

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ooowww Roos, wat zielig voor je meisje! En wat eng voor jou! Goed van je leidinggevende dat die je naar huis heeft gestuurd trouwens!! Echt netjes! Gelukkig heeft iedereen de symptomen serieus genomen en is ze meteen goed onderzocht! Gelukkig slaapt ze wel redelijk, dat is vast goed voor d’r herstel. Maar pffff wat is zoiets vreselijk voor een ouder. Hopen dat ze snel beter wordt, beterschap!

Meiden op het WBtje, toitoitoi!!

Ja hè Peetje! Ik vind het wel leuk dat er zoveel gekletst wordt, toch een beetje afleiding door met anderen mee te leven hihi.

PS1. Ik wil ook weten wanneer mijn NOD is!!!! Hahahaha Het duurt voor m’n gevoel allemaal zooooo lang. Mja dat hoort er helaas bij.
    PS2. ik blijf maar verdriet houden over die MK. Echt irritant....ik denk iedere keer ik was gewoon ZWANGER!! Hoe lang gaat het weer duren voordat ik weer zo'n leuke test in handen heb......word ik ook nog wel zwanger enz.enz.enz pfff

In RL ben ik echt geen klager hoor, maar hier kan ik gewoon lekker m'n ei kwijt.....hoop niet dat jullie moe worden van m'n geklaag :)

14. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.064
    2.557
    113
    Limburg
    Klaag jij maar een end weg, dat vind ik (en ik denk de andere dames ook niet) helemaal niet erg!
    Het is ook echt niet niks, na zo'n lange tijd eindelijk zwanger en dan gebeurt je dit! Dat is niet iets waar je je zomaar overheen kan zetten en daar mag je best een tijd verdrietig over zijn. Dikke knuf!

15. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Hé lieve meiden,

@Roos, gatver wat een angstig verhaal!!! En er dan ook nog alleen voor staan vandaag. Ging dat wel een beetje? En lijkt t nog steeds beter te gaan? Zh opname lijkt me echt heel naar maar kan misschien ook voor geruststelling zorgen. Ik moet nog 1 week en dan vakantie! Heeeerlijk. Jij ook dan? Of heb jij nu al?

@MSI, lieve lieve MSI, wat kan ik me goed voorstellen dat je er nog steeds verdrietig om bent. Het voelt soms zo oneerlijk allemaal!! En ook kan ik me invoelen in het gevoel of het wel weer lukken gaat. Is de keuze om de MMM los te laten een goeie geweest? Geef het de tijd meis.... En hier lekker klagen!!! Ook al ben je dat in rl niet.

@EGO, zullen we afspreken dat we ons daar niet meer voor hoeven te excuseren? Deze momenten zijn absoluut EGO waardig.

@Stina, hoe gaat het met de vermoeidheid? En heb je al gekke eetdingen? 26e duurt nog best lang hè?

@Peetje, fijn dat ik niet de enige ben:D:p
    Ps, nog effe en je mannetje wordt 2:$
    We doen het knap hè met onze 44 pagina's

@Schism, SEG:p hoe, wat waar zit jij nu en doet lichaam inmiddels weer een beetje leuk mee?

@MFS en mamasmeisje, dikke knuf

@afzonderen, gaan we dat nog doen? Ik voel de behoefte ergens wel wat maar ik vind ook dat ik geen recht van spreken heb als laatste bijgekomene...:cool:

16. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @ego: helemaal mee eens Boesje!! Ik vind het zo naar klinken als er staat, sorry voor ego bericht enzo. Niks sorry, gewoon je verhaal kwijt hier!

@roos: jeetje dat is schrikken zeg! Hopelijk knapt je meisje snel op!

@msi: gewoon klagen hoor en er over blijven praten. Het is belangrijk dat t een plaatsje krijgt en dat heeft tijd nodig. Wat ik doe als ik er helemaal doorheen zit is bewust even stilstaan bij die lieve kleine meid (bij jou knul) en hoe mooi ze is en hoe gelukkig we met haar zijn. Daar haal ik de kracht weer uit om weer optimistisch te zijn en ervoor te gaan.

Oja ik werk ook hoor dames!! 20 uur per week op de HAP. Ideale baan om met thuis te combineren, ik ben altijd overdag thuis, werk om en om het weekend en door de week 2 avonden. Nooit geen kinderopvang nodig dus!

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ow en club of afzonderen; geen behoefte aan en vind ik persoonlijk minder leuk ook. Foto's plaatsen niet mogelijk en handtekening ook niet te zien. Misschien wel een ledenstop doen?

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi meiden, nou meteen maar weer even een egobericht dan ;) maar m'n meisje is wel opgenomen in het zh. Ze was zo ziek en helemaal op. Was niet fijn thuis alleen, ze werd wakker en zo naar hoesten, helemaal slap, bah.... Maar goed, ze ligt nu met een sonde met voeding en medicatie en is nu al ietsje rustiger en slaapt bijna de hele tijd gelukkig.

Ik lig bij haar op de kamer, ml is net weg en ik ga zo maar liggen denk ik. Ben helemaal gesloopt.

Kom morgen denk ik wel weer ff langs hier!

19. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ach Roos, wat vervelend maar ze is vast in goede handen! Tis gewoon een rotvirus voor die kleintjes en het put ze enorm uit! Hopelijk knapt ze op met de sonde en de medicatie en hopelijk slaap jij vannacht ook een beetje!

20. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @roos dikke knuffel hopelijk knap ze snel op...

Deel Deze Pagina