Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    En? Schism? Doorgebroken?

2. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    #462 Schism, 15 feb 2014
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
    Nondeju hele lap tekst getypt is alles weer weg omdat ik even naar een andere tab ging.... Zucht

Roos: hoe gaat het nu met je meisje?

Bij de hap hadden we een of andere stoffige muts die perse urine moest hebben voordat ze verder wilde kijken. Nou kan mijn zoon heel lang z'n plas ophouden (hij plast maar 3 keer op een dag) en heeft nog nooit op het potje geplast. Wordt erg lastig dan kan ik je vertellen. Hij was daar hysterisch en toen we thuis kwamen moest hij plassen met een hoop gehuil dus toen hebben we hem maar even z'n gang laten gaan. Maar daarna heeft hij dus helemaal niet meer geplast. Zitten we dan. Ga maandag wel naar m'n eigen huisarts daar voel ik me tenminste serieus genomen.

En jaaaaaaa m'n ongesteldheid is doorgezet! Hoe blij kun je daarmee zijn! Kunnen we tenminste verder.

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Yes schism! Heel dubbel ja, blij zijn met je ongi haha. Maar snap helemaal dat je er blij mee bent! Mooi kl*te dat ze daar op de HAP zo moeilijk deden :( zit je er morgen ook nog mee terwijl er al iets aan gedaan had kunnen worden. Altijd van van die protocolmensen grrrrr
    Beterschap met de kleine en 'geniet' van je ongi haha ;)

4. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik hoop maar dat t goed gaat Roos....

@schism, nou, lekker dan! Nu weet je dus nog niets? En mannetje nog steeds veel pijn? Bah!!

Hoe lang was je lf nu? Cyclus van 40 dgn is niet echt fijn! Hoe is dit anders dan?

@allen, wat wonen jullie allemaal ver weg :p

5. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Lieve Roos, ik hoop maar dat t allemaal weer beter gaat! Zijn jullie nog in t zh of alweer thuis. En vandaag ook nog je nod hè! Nog maar even een dikke knuffel dan maar!

En Schism?! Hoe gaat t met jouw mannetje?

En hoe gaat t met de rest? Hier is het echt 'nietskunnenondernemendruilweer'

6. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Zoon werd om 3 uur vannacht huilend wakker omdat hij moest plassen. Tot nu toe nog niet geplast dus geen idee hoe het gaat eigelijk :(

@all: waar wonen jullie dan? Ik regio den haag

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    Ik hoop ook maar dat alles goed gaat bij roos.

@ schism, arm mannetje, ik hoop dat je morgen bij de huisarts wel fatsoenlijk geholpen wordt.

@ weer, hier is het wel droog, maar het waait flink. Ben vanmorgen wel nog een stukje gaan wandelen met R maar binnen is het toch beter.

Ik woon ik Limburg, maar dat staat ook bij mn info:p

8. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Groningen....staat ook bij mijn info:p

Limburg, dat is ECHT heel ver weg;)

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    Grappig, mijn woonplaats staat in jouw zin:D

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Eindhoven!!

Groningen dát is pas ver weg!!!

Ik zou toch graag willen weten hoe t bij roos gaat, hoop dat er niks ernstigs is. Knuffel roos!

Och gut schism hij durft zeker niet meer te plassen omdat ie weet dat t zeer gaat doen :(

Hier is het trouwens heerlijk weer, zijn de hele ochtend buiten geweest (papa voetballen hè) en nu zit ie als een zombie zn boterham te eten, zo moe haha. Dadelijk bedje toe en ik bankje toe haha

11. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ja ik hoop ook snel op een berichtje van roos.

Hier schijnt de zon! Ik heb gepoetst terwijl mijn 2 mannen naar de kinderboerderij waren. Niet eerlijk.

Moppie had net een luier zo vol dat ie overstroomde, dus snel in potje gegoten. Vriend is het nu naar hap brengen

12. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Maarre.... Hoe doe je dat dan? Ik zie 'm effe niet. Vanuit een luier in een potje gieten?:$

Peetje, hahah, grappig! En dan weet ik wel waar jouw huis woont!

Hier is t inmiddels droog maar niet lekker! Mijn schatje heeft de ramen gelapt en ik moest nog effe wat werken...
    Straks maar even met de fiets naar buiten toe! Hoelang slaapt Bart nog MSI? Hier echt nog strak 2 a2,5 uur. Heeeerlijk! Eerst zo schaatsen kijken!

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja gelukkig slaapt hij nog zo lang. 2 tot 3 uur. Heerlijk :D haha. Hij is vanaf zn geboorte al een slaapkop. Sliep meteen door en slaapt snachts altijd 12 uur. Ben blij dat ie nu nog maar 1 keer slaapt want voorheen kon ik nergens heen omdat hij altijd in bed lag haha. Ik heb gelukkig nooit gebroken nachten gehad (uitzondering als ie ziek was)

Gelukkig is t gelukt schism! Heb je tenminste iets :D

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    :$:$:$:$

15. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik durf t bijna niet te zeggen maar die van mij is een betere poetser dan ik zelf ben...:)

16. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @boesje wow fijn zo'n poetsert ;)!!!

@msi jaloers.. Haha.. Mijn dame slaapt ook wel goed.. Maar vannacht was het half vijf en ik slaap dan niet meer.. Zo krijg je wel mega wallen :p..

@schism das een hele volle luier!!! Nou hopelijk snel de uitslag en iets voor de kleine..

@roos hopelijk gaat het goed met je meisje..

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Heel kort een update: ze knapt helaas nog niet op, maar ze is in goede handen. Wordt goed in de gaten gehouden, krijgt extra zuurstof en al het eten en medicatie door een sonde. Maar ze is echt doodop, zo zielig, heeft heel veel pijn ook aan haar keel van t hoesten. We hebben geduld nodig, maar wat is dat lastig zeg..... Ze krijgt nu extra pijnstilling wa hopelijk snel gaat helpen!!

18. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh roos wat vervelend voor je kleine meisje. Lijkt me zo frustrerend... Duim voor jullie dat het met jullie meisje snel beter gaat. Dikke knuffel..

19. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    @ roos, bah wat vervelend zeg. Ze is wel in goede handen, hopelijk knapt ze snel op en mag ze snel mee naar huis.

@ schism, dat is wel veel plas in 1 keer! Maar wel goed dat je dan eindelijk een urinemonster hebt. Heb je inmiddels ook al een uitslag?

@ poetsen, mijn man doet altijd de ramen lappen:D hij helpt gelukkig best wat mee in het huishouden, daar bof ik wel mee!

@ slapen: zoontje slaapt ook nog 2-3 uur in de middag, heerlijk! Het is een kleine wervelwind dus dan is het even lekker rustig;)

20. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Jeetje Roos, wat een heftige nare situatie voor zo'n kleine dame! En voor jullie natuurlijk ook! Gelukkig kunnen ze haar daar in het zh goed helpen en knapt ze snel weer op. Zo'n sonde ziet er gelijk ook zo angstig uit! Veel sterkte en hopen dat ze snel opknapt!!! Liefs

Deel Deze Pagina