Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
  2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
  3. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha!! Inderdaad per ongeluk :D!! Goed gemikt :p.. Ik zie ook wat, dus duim hard voor je.. Welke test is dit?!

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Is een kruidvat test, 2v5. Het frontje hebt ik eraf gehaald want foto's maken van zo'n klein vester is bijna onmogelijk met zo'n vaag streepje. Test is nu opgedroogd en streep staat er nogsteeds. Ben benieuwd over 2 dagen...

En ben blij dat jullie ook iets vaags zien. Tis mega vroeg maar toch. Soms tuur je jezelf helemaal kwijt en denk je streepjes te zien. Ik weet dat t alle kanten nog op kan gaan en ga nergens van uit nog.

5. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ik zie m ook vaag maar moet wel goed kijken. Spannend zeg, ik duim voor je!!

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Schism, merk je al verschil bij je zoontje? Gelukkig zag de dokter wel dat er echt iets aan de hand was.

Peetje, ik had voor mijn zoontje een vrachtwagen taart. Zo mooi! (laten maken) maar was helemaal in shock toen ik er een mes in zette en er een stuk vanaf sneed. Huilen, huilen! Dus zoiets doe ik maar niet meer haha, was best zielig. Dus je bent nu voorbereid he (was niet om je bang te maken ofzo) Jij deed iets met Teletubbies toch he? Ben wel benieuwd  Krijgt ie ook een eigen (mep)taartje? In ieder geval alvast veel voorpret gewenst ;)

Stina ik had bij mijn zwangerschap ook dat ik de hele dag moest eten. Ben nooit echt kotsmisselijk geweest, mede doordat ik de hele dag door at. Was ook wel aan m’n omvang te zien hahaha. Heb ik die foto al ooit op dit forum geplaatst?

MFS ik ben nu ook meer bezig met ongesteld worden en cyclus lezen dan met zwanger worden. Ik moet zeggen dat ik dat best prettig vind. Sinds 1,5 me er een keer niet druk om maken, heerlijk. Ik zal ook sinds jaaaaaaaaren blij zijn wanneer ik straks ongesteld word hahaha. Fijn dat jij nu ook de rust kan vinden, en tuurlijk….die weken na de ovulatie zijn voor iedere vrouw die zwanger wil worden spannend.

Wauw mamasmeisje!!! Ik zie ook een streepje hoor! Al moet ik zeggen dat ik ‘m op mijn telefoon (lees: klein schermpje) beter zie dan op m’n laptop (lees: groot scherm) Echt gaaf! Ben benieuwd naar je volgende test!

Hoe gaat het met je dochtertje nu Roos?

En wat is Boesje stil? ;)

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wachtbankje:
    Februari
    {22} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 9
    {23} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 1
    {28} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 1

Maart
    {12} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 8
    {19} MFS - 01-2013 - 34 jaar - Ronde 2
    {18} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 2
    {24} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 2

ZWANGER lijstje
    {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - jongen/meisje

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Als jullie het niet erg vinden: ik heb het lijstje aangepast. Ik vind het persoonlijk leuker om die NOD's te volgen ipv overzichtelijk te hebben in welke ronde iemand zit. Er mag geprotesteerd worden hoor :D

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    @Msi, mij hoor je niet protesteren hoor, lijstje is zo ook goed :)
    Wat sneu trouwens, heb je een mooie taart en dan moet hij huilen omdat die stukgemaakt wordt! Vind het ook wel heel aandoenlijk.
    Hij krijgt idd een teletubbies taart. Geen meptaartje, hij krijgt gewoon het allereerste stuk en mag meppen wat die wil daar op haha.

@Roos en Schism, Hoe is het met dochter en zoon?

Ik heb het luxe zeg, zoonlief ligt nog in bed!!
    Moet hem alleen zo wakker maken want om 9:20 moeten we bij de huisarts zijn omdat hij al 2 maanden een droog rood plekje heeft bij zijn mond en na de zalf die we gekregen hebben is dat plekje groter geworden, dus dat klopt niet helemaal. Daarna even met m naar de kapper zodat hij weer een puik kapsel heeft ;)

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @peetje: lekker is dat he, als ze uitslapen! Hier is het dagelijks uitslapen. Ze wordt vaak pas na 9 uur wakker, meestal zet ik de wekker wel want soms loopt het echt uit de hand en slaapt ze tot 10u/ 10.30! Nu zet ik rond 9 uur haar deur open en daar wordt ze vrijwel gelijk wakker van.

Hier: vandaag niet getest. Heb vannacht een halve nachtdienst gedraaid ivm zieke. Ook niet getempt vandaag. Wacht lekker morgen af nu! Wel zere borsten sinds vandaag, hoofdpijn al 2 dagen. Verder gewoon verkouden, keelpijn en beetje spierpijn maar dat zijn geen symptomen 😉 Iets in mij zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden morgen of overmorgen...

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi meiden, hier een meisje wat echt aan het opknappen is en hopelijk mogen we eind vd dag naar huis met haar en anders morgen. De sonde is eruit en ze moet nu wel echt zelf drinken wat nog niet heel best gaat. Spannend dus!

Mamameisje, ik zie eigenlijk geen streepje maar ben ook niet goed in turen. Denk idd dat je over een dag of 2 nog een x moet testen om hopelijk een knalstreep te hebben! Hoop dat je voorgevoel ongelijk heeft!

Wat heerlijk die uitslapende kindjes! Mijn meisje slaapt ook meestal tot uur of 8, al best heel knap en is natuurlijk nog stuk jonger.

Mooi lijstje hoor msi, vind t idd erg duidelijk zo! Voor mij nu alleen ronde 3, ronde 2 was mislukt.

Stina, ik moest idd de eerste 4 mnd continu beetjes eten om niet over te geven,d an was ik 'alleen' misselijk.

Schism, hoop dat de zalf hebt bij zl.

12. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Roos: wat een goed nieuws! Ik hoop dat je haar vandaag lekker mee naar huis mag nemen!!

Mamasmeisje: wat spannend! Ik duim nog steeds hoor!!

Lijstje: ik vind m ook beter zo!

Uitslapen: mijn zoon kan ook goed uitslapen, maar wij maken m om half 8 wakker omdat hij anders tussen de middag niet meer gaat slapen, en dat vind ik toch wel heel lekker nog!

Plassen gaat weer beter bij zl gelukkig, nu duimen dat het allemaal wat ruimer wordt en dat ze geen andere enge dingen hoeven doen

13. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Hier druk druk druk maar nu Eef op bed dus kan ik effe snel op iedereen reageren...

@MSI, mijn complimenten voot t lijstje, ziet er erg overzichtelijk uit zo... ook minder confronterend dan de ronde... Enne, sorry van de verkeerde rondeinformatie van Roos:)
    Mijn vriendin had bij de eerste verjaardag van haar dochters een fototaart. Moest ook huilen omdat ze eigenlijk niet door het hoofdje wilde snijden;)

Hoe gaat het verder met de emoties rondom mk? Ben je nog veel verdrietig? Het zou al schelen als je cyclus gewoon weer op gang komt hè?

@Roos, wat heerlijk dat het met je dametje weer beter gaat. Ben jij er al die tijd bijgebleven? Nu nog hopen dat ze vandaag goed drinkt zodat jullie vandaag weer naar huis kunnen.:)

@mamasmeisje, ik zie helemaal niets maar ben echt een enorm slechte tuurder. Ik vraag me altijd af waar anderen die streepjes vandaan halen. Ik heb geprobeerd op ipad en foon. Hoop voor je dat wat de anderen zien echt is en dat je over paar dagen mooie knaller hebt.

@Schism, fijn dat het met je mannetje zijn plassen weer beter gaat. 6 weken is best een lange periode zeg! Maar om nou na te denken over een evt. plasbuisoperatie (bestaat dat:$?) lijkt me ook niet fijn dus hopen dat het hiermee beter wordt.

@Peetje, loopfiets inmiddels gearriveerd? Lekker dat hij zolang slaapt zeg! Die zoon van jou. Hoe ging dat bij de kapper? Ik ben nog nooit gewwest:) zou best mogen hoor maar is niet hoognodig. Blijft die van jou rustig zitten?

@Stina, ik herken het niet van mijn zwangerschap. Best vervelend lijkt me als je veel misselijk bent. Nog een week tot de echo hè?! Spannend hoor. Hoe is t met t onderliggende gevoel? En heb je al een jongen/meisje gevoel?

@MFS, Amersfoort, das tenminste iets minder ver weg:D hoe zit t op t wachtbankje? Je luteale fase begint na eisprong pas te tellen. Volgens mij is tussen de 10-15 gemiddeld. Een innesteling gebeurt na 5-10 dagen. Effe wat theoretische kennis... Had je dit bij je eerste ook al? Een korte lf bedoel ik? Het hoeft geen probleem te zijn maar is goed om in de gaten te houden... Je kunt met het slikken van tarwekiemolie tabletten slikkend vanaf eisprong je lf verlengen. Hoe dit precies zit weet ik niet maar misschien iets om naar te kijken? Ik zou me niet teveel zorgen maken omdat je de eerste keer toch ook gewoon zwanger bent geworden?

@slapen, die van mij slaapt van 19-6. a 6.30. Bij ons gaat de wekker om half 7 dus leggen we haar nog even tussen ons in. Heeerlijk kletsen en knuffelen. In t weekend slapen we vaak zo nog samen tot 9 uur ofzo.

@hier, lading dipsticks gekregen van vriendin omdat ze zwanger is (gewoon....gelijk....slik:)...zucht:)) maar heb een hekel aan dippen.... Toch maar gedaan, vanaf vrijdag weet beginnen met ons PP en cb erbij betrekken. MSI fasering week 2 van start:D
    Soms overvalt me dan toch weer de angst dat het niet lukken gaat en brrrrr.... Verder nog niet aan denken:cool:

14. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    @ Roos, Fijn om te lezen dat ze aan de betere hand is, hopelijk gaat ze nu zelf nog lekker drinken zodat ze vandaag nog mee naar huis kan, ik duim voor jullie.

@ Schism, Gelukkig dat het plassen weer beter gaat. Hopelijk blijft het zo!

@ Boesje, veel pp-plezier:p

Mijn zoontje vond het vreselijk bij de kapper! Geen idee hoe dat zo komt.
    De eerste keer hebben we zelf zijn haartjes gekortwiekt met de tondeuse. was een dag na zijn 1e verjaardag. Hij vond het niet zo leuk, maar met goede afleiding van zijn tante en neefje ging het toch best goed. Later weer zelf gedaan met de tondeuse en 2,5 maanden geleden voor het eerst bij de kapper. Nou hij bleef zelf niet zitten dus moest hij op schoot, en de tondeuse was hij bang voor, maar het ging nog redelijk.
    Maar vandaag, pfff tranen met tuiten gehuild. Vooral als hij richting spiegel keek. Op een gegeven moment gedraaid en daar stonden 3 dames op rij (denk stagiaires) en daar ging hij maar naar zwaaien en een beetje mee sjansen:D. Dit keer is de tondeuse niet eens gebruikt want hij werd echt panisch. Dus ik zei laat dat bijwerken maar zitten.
    Heb eerder eens een poging gewaagd om zijn haartjes te laten groeien (zo'n surfdude kapsel) maar hij heeft toch meer een "kortkapselhoofd"

@ Uitslapen. Normaal gesproken slaapt hij van 19:00 tot half 8/8 uur. Nu moest ik m dus wakker maken om 8:40. We waren nog net op tijd bij de huisarts, was nog niet goed en wel binnen en werd al geroepen.

15. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    Ow en het loopfietsje is gearriveerd ja, alleen nog in elkaar zetten :)

16. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    Oh er valt me plots weer een uiterst brutale vraag binnen!
    Hebben jullie eigenlijk huisdieren? En hoe gaan jullie kleintjes er mee om?
    Hier 2 katten en 1 hond (Indy, Diesel en Minky, maar R. noemt ze allemaal Inny ;))
    Meestal is hij er wel lief voor, Inny aaaaaien zegt ie dan en dan krijgen ze vaak een knuffel waarbij ze zo platgedrukt worden dat ze met moeite wegkunnen haha.
    Laatst zat hij naar een canvasfoto te kijken waar Diesel met Tommy opstaat (de kat die we hebben laten inslapen) en toen zei hij: Poesje weg :(

17. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Wij hebben 2 katten. Een hele dikke rooie die alles prima vindt. Daar ligt zl dan ook geregeld bovenop om te knuffelen, die twee zijn echt dikke vrienden.

En nog een schildpadje die wat schuwer is maar die komt ook geregeld kopjes geven en als het te druk wordt gaat ze ergens anders liggen.

En nog vissen maar dat is niet zo bijzonder haha

18. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Tut tut tut Peetje, hoe durf je:D

Hier waren er 2 zwarte katten (broer en zus). konden elkaar niet uitstaan!!
    Toen ik zwanger was is t poesje overleden. Nu dus nog 1 zwarte kat. Hij kan veel aan maar rent regelmatig naar buiten omdat hij dl maar niets vindt. Zij heeft ook door hoe ze 'm naar buiten kan jagen en maakt hier regelmatig een spelletje van...

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wachtbankje:
    Februari
    {22} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 9
    {23} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 1
    {28} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 1

Maart
    {12} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 8
    {19} MFS - 01-2013 - 34 jaar - Ronde 2
    {18} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 3
    {24} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 2

ZWANGER lijstje
    {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - jongen/meisje

Sorry roos, dacht dat je de vorige keer nog in 1 zat. Ach ja, is ook niet zo spannend ;)

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    @kapper ik knip z’n haar ook zelf. Zet op de Stokke voor de tv met een koekje en hij verroert geen vin ;). Heb een kindertondeuse die minder herrie maakt (snap niet dat een kapper dat zelf ook niet heeft) Maar snap wel dat kinderen dat niks vinden hoor…..vooral in een kapsalon: stilzitten en niks leuks mogen doen.

@uitslapen Wij mogen meestal gelukkig ook wel uitslapen. Half 9/9 uur in het weekend. Door de weeks wordt ie tegenwoordig om 7 uur wakker als papa de voordeur dicht trekt. Ik denk dat ik papa voortaan verplicht om achterom er uit te gaan op mijn vrije dagen haha. Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om gewoon rond 8 uur uit bed te komen. Heb ik nog wat aan m’n dag, super fijn.

@huisdieren Aaahhh Peetje, wat schattig dat hij dat zegt. Poesje weg…hihi. Wij hebben een hond. Ze zijn geen dikke vrienden maar vinden het niet erg om bij elkaar te zijn. Maar ze gaan niet knuffelen of spelen ofzo. Ze is al bijna 11, maar ze vind alles prima en als ze er ff geen zin in heeft loopt ze gewoon weg. Ze wordt nooit boos ofzo. Maar B gaat ook niet aan d’r staart hangen ofzo dus ze zijn gewoon lief voor elkaar ;)
    Van de week naar de dierenarts geweest om gebit te laten reinigen, was het helemaal niet nodig hahaha. Dus heb ik r maar ff gewoon na laten kijken, bleek ze een fikse oorontsteking en 40 graden koorts te hebben, ocherm! Medicijnen gekregen, over een week weer terug om te kijken of het goed is gegaan.

Mamasmeisje ik hoop dat je gevoel niet klopt. Ik snap wel dat mensen m niet zien, ik zie m wel op m’n telefoon dus misschien dat het aan het apparaat ligt waarom mensen het niet zien.

Roos wat FIJN dat het beter gaat met jullie meisje! Mocht ze mee naar huis uiteindelijk?

Schism bij jou gaat het gelukkig ook beter met de plasser :D

Boesje ja dat vorige lijstje had op e.o.a. manier toch een negatieve uitstraling hihi. Volgens mij gaat het qua gevoelens omtrent (jeetje is hier ook een ander woord voor?) de miskraam wel beter. Maar ik heb er ook niet meer over gepraat, dat scheelt wel enorm. Ik ben nu ook wel heel erg bezig met mijn cyclus idd dus ik denk dat dat me wel afleid. Ben echt benieuwd of mijn berekening een beetje klopt. En ik kijk er (heel stom eigenlijk) naar uit om die ovutesten te gaan gebruiken dus ik heb genoeg andere bezigheden ;)
    Jeetje, je vriendin zwanger. Is toch altijd weer een klap he. Hoe erg je het de mensen ook gunt, je gunt het jezelf veel meer. En iedereen heeft die angst dat het nooit meer gaat lukken denk ik. Gelukkig weten we zoiets niet zeker dus kunnen we vol goede moed doorgaan. En anders is de medici al zover dat ze je vast wel kunnen helpen :p

Deel Deze Pagina