Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè dames..

Er wordt lekker gekletst hier :D!!

@roos wat fijn dat het beter gaat met je meisje!!! Hopelijk mag ze snel naar huis inderdaad, is toch het fijnste.

@schism hopelijk wordt het ruimer, lijkt me zo sneu..

Mooi gepimpt lijstje MSI, maar ik wil jullie natuurlijk heel snel bij me hebben :D staan..

@boesje inderdaad veel PP plezier :)!!! Altijd even slikken als iemand verteld dat ze in ronde 1 zwanger zijn. Maar het gaat vast lukken. Was zelf ook best wel bang dat het ons niet zou lukken. Maar is denk ik meer de angst. Dus gaan met die banaan :p. Hier inderdaad nog een weekje tot de echo, als ik eraan denk word ik wel zenuwachtig. Toch wel spannend weer. Toch voelt het wel goed, maar ja zegt helemaal niks natuurlijk.

@peetje ben echt benieuwd naar je taart :D!!! Hier geen huisdieren voel me bijna saai :p. Geen katten mensen hier, vriend is hier hondengek, maar daar zijn we te veel voor weg. Dus die is gek met de hond van zijn moeder.

Uitslapen van dl is er niet bij.. Gaat rond half 8 naar bed en ook rond die tijd wakker. Vandaag al om half zeven pfffff... Hahaha..

Iemand had het over een zw foto, die wil ik wel zien :)!! Showen die buik.. Of je moet het niet willen hoor.. Ik ben altijd zelf een beetje bang voor herkenning.. Hihi!!

Hopelijk ben ik niemand vergeten..

2. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh en mijn gevoel zegt een jongen :)! Vorige keer echt meteen dit wordt een meisje. Nu geen gevoel daarom jongen :)!

3. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    JAAAAAH Ik ook!!!! Zien zien zien:D

Ik ben op zich niet meer zo bang voor herkenning maar dat is meer omdat best veel mensen in mijn omgeving weten dat ik op een forum schrijf. Dit omdat ik, toen ik begon op zp, nog contact heb met mijn clubje waar ik toen mee schreef. Maar om foto's te plaatsen is toch ook weer net een stap verder. Dussss...wie durft als eerst:D

@Knippen, wil diegene die dit zelf kan niet bij mij langs komen? Nu zou ik bij E niet zo snel de tondeuse erbij pakken maar toch...;)

@Stina, een goed gevoel hebben is toch iets goeds denk ik...ook al blijft het idd razend spannend.

@Roos, thuis inmiddels?

Ik duik nog even de rapporten in, na deze week vakantie maar dit is dan ook echt een helse week:x

4. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Kapper is hier appeltje eitje, zitten we elke paar weken want K z'n haar groeit zo hard! Hij zit nooit stil maar bij de kapper blijft ie keurig netjes op z'n verhogertje zitten. Hij heeft een helmpje gehad en toen moest z'n haar er al steeds af, dus misschien is het ook wel gewoon omdat hij het gewend is ofzo

Foto: wat voor foto's willen jullie zien? Heb hier op de tablet geloof ik wel m'n laatste buikfoto met 40 weken

5. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Eerste foto is 17 weken, 2e foto is 40 weken

6. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Hmpf volgens mij kan ik geen foto's plaatsen via m'n ipad

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha wat knap van jouw mannetje schism dat ie het zo goed doet bij de kapper :D

Ik wist trouwens ZEKER dat het een jongen was. Ik zou echt verbaasd zijn geweest als het een meisje was geweest hahaha.

Wat deed jij ook alweer boesje? Ik zou er trouwens voor een meisje ook geen tondeuse overheen halen :p :p

8. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    40 weken

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Oooohhhh wat verlang ik daar weer naar zeg.....helemaal als ik die foto's weer zie!! <3

10. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mooie grote buik msi!

Ik wist met 15 weken opeens HEEL zeker dat het een jongen was

11. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @boesje is inderdaad ook wel goed. Durf het niet zo goed hard op te zeggen..

@schism ik kan het wel via de iPad.. Welke heb je?! Volgens mij kan het met de 1 niet maar dat weet ik niet zeker..

@msi wauw mooie buik hoor :D...

Ga ook even zoeken..

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wauw schism, dat is nog eens een naar-voren-draag-buikje ;) ik hou d'r van :D

13. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ja he? Ik heb mijn buik echt nog heel lang gemist na mijn bevalling. Ik zou zo jaren zwanger willen zijn hoor, haha

14. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw schism mooie buik....

15. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Ja ik had echt een jongensbuik, niks naar de zijkant echt helemaal naar voren

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Helemaal mee eens. Voor de miskraam was ik ook helemaal blij met m'n 5-weken-buik hahahaha

17. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    heldin:D

Ps, dat rokje heb ik ook! Althans, is dat een King L?

18. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Kun je niet meerdere foto's in 1 bericht plaatsen?

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    jawel, had ik wel iig

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Geen idee, dat ding was na 1 keer wassen kei vaal! Heb 'm teruggebracht, dus heb m niet vaak aangehad helaas. Vind m namelijk nog steeds wel mooi :D

Deel Deze Pagina