Goedemorgen (vanuit huis ). Jeeeeeemig, allemaal foto's gemist dus..... maar uh, wat ook kan (doe ik met m'n andere forumgroepje), vrienden worden van elkaar en dan kan je elkaars foto's in fotoalbum zien. Die zijn alleen zichtbaar voor vrienden nl! Haha, jaaaaaa ik sta goed in het lijstje Mooi mannetje peetje (enige die nog zichtbaar is voor mij!). Heerlijk weer in m'n eigen bedje geslapen, wat fijn zeg! En dl heeft ook veel beter geslapen dan in in het zh. Komende dagen lekker rustig aan doen met haar thuis zodat ze flink kan aansterken. Ze is een halve kilo afgevallen, wat veel is voor zo'n klein wurmpje, zie je ook heel goed.
Jaaa fijn dat ze weet thuis is, nu maar goed aansterken en die halve kilo er gauw bijspekken Vrienden worden is ook een goed idee, ik ben helemaal vriendenloos hier dus ik sta er helemaal voor open En dank voor de complimenten dames
Ook al zo'n knappe bink Peetje! Roos, fijn dat jullie weer thuis zijn. Zo had je je vakantie week natuurlijk niet voorgesteld maar het belangrijkste is dat het weer beter gaat gelukkig!
Hier sinds gisteren weer gevoel in m'n onderbuik. Was alweer lang geleden, ik dacht 'hey! dringt nu pas tot me door dat ik al ff geen pijntjes ofzo heb gehad' Maar sinds gisteren dus wel, dus ik denk dat m'n ongi in aantocht is Hoe blij kun je zijn met ongesteld zijn hahaha. Ik dacht net wat in m'n string te zien en dacht Yes!! Maar 't was schaduw hahaha. En ik dacht ineens 'wow daar reageerde ik wel heel blij op' hahaha Maar ja, ik denk dus binnen nu en 5 dagen ongesteld te worden. Voorheen begonnen die lichtje pijntjes ook altijd 5 dagen van tevoren dus denk nu ook. Dat icm met mijn zelf berekende/bepaalde eisprong kan dat ook wel kloppen. Dus ik ben eeeerrrgggg benieuwd de komende dagen!
Ik ben ook ooit creatief geweest (met kerst) Die bolle moet zo'n sneeuw-schud-bol voorstellen (of hoe heet zoiets?)
Jeeej Msi wordt ongesteld! Haha normaal ben je daar inderdaad niet blij mee, nou ik hoop voor je dat je gelijk hebt Yep morgenavond gaan we de taart maken. Als vulling doe ik bosvruchtenbavarois, dat vond ik wel lekker klinken Ik heb al wel een heerlijke witte-chocolade-cheesecake in de koelkast staan. Vandaag al gemaakt, mocht er niet genoeg taart zijn dan heb ik die nog achter de hand. En als die helemaal over blijft, is ook niet erg Ziet er erg leuk uit, die kerstcreaties! En geen idee hoe je die dingen noemt, maar ik weet wat je bedoelt
@Peetje, leuk dat je nog een foto hebt geplaatst van je stoere mooie ventje. Was ook een mooi tijdstip om te posten.... ik vind die bosbessenbavara nogwat ook erg lekker klinken. En ik wil ook wel een foto van die witte cheese cake.... Jammie @MSI, wow! Das ook een knappe taart! Hoe krijg je die cupcakes recht in hun omhulsel? Bij mij zijn ze altijd scheef en/of lopen over. En fijn meis, dat je ongesteld wordt. Geniet maar van dat blije ongigevoel want dat is straks weer t omgekeerde. Maar heel fijn dat je lichaam weer leuk meewerkt! @mamasmeisje, ja, per ongeluk nog over testje gepiest? @Roos, heel fijn dat jullie weer thuis zijn. Die halve kilo komt wel weer. Allang fijn dat ze weer goed kan drinken. @MFS, ik heb altijd al een lf gehad van 14 dgn. Op 1 keer na en toen had ik een lf van 19 dgn en ook heftiger ongesteld dus denk stiekem achteraf dat ik toen misschien wel een bevruchting had maar geen goede innesteling. En idd, die tarwekiemolie... Baat het niet.... Maar wel goed om effe goed uit te zoeken. @Stina en Schism, nog nieuws?
@ Msi haha ja dan heb je een excuus om je eens even goed uit te leven met ongezonde dingen Ik heb me voorgenomen om 's avonds minder te snoepen, maar als ik ongesteld ben, dan is dat voornemen opeens in de vergetelheid geraakt
@ Boesje, ja ik was er op tijd bij he Ik zat al in de trein op weg naar het werk... En ik zal morgen wel een foto posten van beide taarten. De cheesecake is nog niet helemaal af, moet nog kersenvlaaivulling overheen, maar dan kan pas als de taart goed is opgestijfd.
Ik stem niet, in mijn hele leven pas 1 keer gedaan. Politiek is echt iets waar ik me totaal niet mee bezig houd
Wauw, mooie taarten msi!! Was ik maar zo creabea, helaas niet.... Peetje, hmmmm witte choco cheesecake, dat lijkt me echt verrukkelijk! Heb je misschien t recept daarvoor, want ik hou zoooo van cheesecake! Haha, idd, hoe blij kan je zijn met je ongi Gatsie wat heb ik ontzettende zin in iets lekkers nu! (Goede smoes nog, want zit op m'n 5e dag ongi )