Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Whaaaa hou eens op ik krijg honger van jullie!

Ik ben echt een kneus met bakken en koken, vind er ook helemaal niks aan. Ik haal wel lekker een cheesecake bij de hema, nog goedkoper ook waarschijnlijk :D

Heb me er dit jaar nog niet echt in verdiept, wanneer moeten we stemmen? :)
    Vorig jaar PvdA gestemd, maar ook wel GroenLinks gestemd afgelopen jaren. Weet ook niet veel van politiek, maar vind het zonde om mijn stem verloren te laten gaan

2. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Tja;) en die heb ik nou weer niet...:cool:

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.067
    2.557
    113
    Limburg
    In supermarkten heb je tegenwoordig ook wel smeltchocolade, ik weet dat jumbo in elk geval witte smeltchocolade heeft. En anders gewoon repen kopen en de blokjes au bain marie smelten.

4. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik bedoelde de magnetron.... Maar, ach tuurlijk:) au bain marie! Die zocht ik:D

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.067
    2.557
    113
    Limburg
    Maar vast laaang niet zo lekker!
    Ik was ooit ook een echte kneus in de keuken. Sinds we R. hebben ben ik op een gegeven moment recepten gaan zoeken zonder pakjes/zakjes, en heb echt heerlijke recepten gevonden en het lukt me ook nog!
    En sinds we een nieuwe combimagnetron hebben, die qua grootte niet onderdoet voor een normale oven, ben ik ook meer gaan bakken. Maar ik ben nog een beginnelingetje, qua bakken nog niet veel meer dan scones en chocolate chip cookies gedaan.

6. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames!! Heb nu wel erg zin in die cheesecake. Hij lijkt me ook heel lekker zonder die fruitvulling. Of heb ik dat mis. Msi ook al zo crea Bea!! Bak af en toe, mij vriend lacht me wel een beetje uit, want heb totaal geen geduld. Lukt inderdaad ook vaak.. Die tiramisu ga ik ook onthouden. Zo hadden we laatst ook een toetje, maar hun hadden er rauwe eieren in gedaan, toen moest ik wel zeggen dat ik zwanger was.. Haha. Maar die paar hapjes waren lekker :D...

Ben ook niet zo van de politiek, schaam schaam. Laatste keer dat ik gestemd heb, was op D66..

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Pfff week van de 9-maandenbeurs :( (zou er vandaag eigenlijk heen gaan met een zwangere vriendin)

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Roos volgens mij heb ik het ooit geprobeerd met mascarpone maar volgens mij was dat wat zuurder (als ik me goed kan herinneren) Maar volgens mij verschilt dat spul niet veel van elkaar :D

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Even gegoogled:
    Mascarpone kaas schift op hoge temperatuur door zuur toe te voegen, de meeste andere verse roomkazen schiften op lage temperatuur door voornamelijk de inwerking van toegevoegde stremselenzymen.

Dus mijn geheugen laat me nog niet in de steek ;)

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Willen jullie ook weer even meekijken? Vandaag 11dpo, temp blijft ook mooi hoog. Geen bloed te zien nog.

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/498397-11-dpo-kijken-jullie-even-mee.html

Wil zondag weer testen als ik niet bloed en temp zo blijft! Ben zoooo benieuwd waar dit heen gaat!
    Heb al dagen hoofdpijn, licht gevoel in mn hoofd, rare dromen en emotioneel. Kreeg net telefoon van de peuterspeelzaal, S. kan over 6 weken komen voor 2 dagdelen, ik hang op en moet huilen. Kleine meisje wordt groot en mama is een soort hormoonbom ofzo.

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.067
    2.557
    113
    Limburg
    Ik zie toch weer iets! Spannend zeg, ik hoop het voor je!!

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    oh mamameisje, ik wil heel hard jaaaaa roepen, maar ik zie echt niets... sorry! maar zo te lezen zien anderen wel wat, dus het zal (hopelijk) wel aan mij liggen. 11 DPO is ook vroeg om te testen toch? Ik weet nog dat ik toen ik positief testte, dit pas deed op 15 DPO en echt maar een heel licht streepje zag. Ik weet zeker dat er bij mij bij 11 DPO nog niks te zien zou zijn.
    Ik moet ook zeggen dat ik gewoon wist dat ik zwanger was. Vond ik ook een hele enge gedachte (wat nou als ik het wéer mis heb) maar uiteindelijk bleek mijn voorgevoel wel te kloppen. Dus ik hoop echt dat je voorgevoel klopt!! Ik duim voor je.

Aha MSI, ik hou ook erg van zuur (meer dan zoet) dus daarom zal t wel mijn voorkeur hebben :)

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Mamasmeisje ik zie nu niks, vorige keer wel. Kun je niet een ander merk test proberen?
    Roos volgens mij heeft Mamasmeisje een kortere fase na ei dan wij dus in principe is ze nu overtijd (toch Mamasmeisje?)

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ok, dat betekent dan ook dat je eerder kan testen? Want dan heb je ook eerder HCG in je bloed?!

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja das een goeie vraag maar ik denk van wel. Maar ik heb er geen verstand van hoor:(

16. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Lieve meiden,

Ik moet echt even mijn ei:D kwijt. Normaal gesproken beginnen wij met ons pp op cd 12. Gister hadden we beiden niet zo'n zin dus hadden we zoiets van.... Een keer op dag 13 beginnen is ook prima. Ei jump is vaak op cd 17. Had ik vanmorgen ineens een smiley:$ en mijn lief is nu het hele weekend weg :$ en geen zaadjes op voorraad want zondag was de laatste x p voor de lol.

Dat betekent dat ik dan nu noodgedwongen 'the lesbian way' probeer. We konden het nog effe snel doen nadat ik uit mijn werk kwam en voordat hij weg is met vrienden. Maar wat voelt dit K*T seg:x alsof ik deze ronde half mee doe. Balen balen maar ook zo niets aan te doen!!! Ik verwacht er dus weinig van. 1x p*rno tttssssssk:x

@mamasmeisje, ik had al eerder gezegd dat je aan mij geen goeie tuurder hebt en zo ook nu:)

@Roos en MSI, bij een korte lf is er niet eerder HCG dan bij een lf van 14 dgn. HCG komt na innesteling en die kan met een korte lf ook best op dag 9 pas zijn. Je wordt dus wel eerder ongesteld als je ongesteld wordt maar het testen is pas safe vanaf dpo 14 ofzo.... Net als bij anderen...

17. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Boes, ik herken je frustratie volledig, meid! Het voelt als verspilling. Vraagje: wat is 'the lesbian way'? 1 keer? Aan de andere kant: je ei landt nu toch in een bedje van zaad (Roos, omschreef jij dat niet zo laatst?;))? Misschien ter geruststelling: toen ik zwanger werd van mijn dochter hadden we ook niet uitgebreid ge-PP'd hoor.

Interessant trouwens, wat denken jullie: vaak sexen rondom ei doe je om er zeker van te zijn dat zaadjes het ei op het juiste moment bereiken, toch? Maar heb je als je dat doet een grotere kans om zwanger te worden dan dat je op 48 uur nauwkeurig weet wanneer je ei is en dan 1 of 2 keer sext?

@mamasmeisje: waar moet ik kijken, naast die donkere streep of in het roze vlak?

18. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mamasmeisje: ik twijfel of ik wat zie, lijk wel iets roze te zien. Spannend!!

Boesje: snap dat je baalt, maar aan de andere kant: 1 keer goed mikken kan genoeg zijn!

19. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.067
    2.557
    113
    Limburg
    @boesje, kan me voorstellen dat je baalt, maar zoals al gezegd is, 1 keer goed mikken...;)
    The lesbian way heb ik nog nooit van gehoord.:)

Nou, de taart af en hij is leuk!! Van dat fondant plakken:( krijg je wel sticky fingers zeg.
    Vriendin wat de uitstekers voor de letters vergeten dus.deze zijn handmatig gesneden, dat zie je er wel aan.
    Huis is ook versierd, fietsje in elkaar gezet (erg schattig ding) dus we zijn er helemaal klaar voor:)

20. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen

Wauw!! Mooi Peetje!!

Ik ken the lesbian way ook niet, das weer net zo'n verzinsel als PP. Het houdt idd 1x in.

Deel Deze Pagina