Wachtbankje: Februari {23} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 1 {28} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 1 Maart {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 8 {19} MFS - 01-2013 - 34 jaar - Ronde 2 {18} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 3 {22} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 9 {24} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 2 ZWANGER lijstje {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - jongen/meisje
Idd peetje, bijna je nod!! Voel je al wat?! Balen mamameisje... stom hoe je lichaam je dan fopt... Er hoeft maar 1 zaadje te zijn boesje... Je weet t maar nooit. Zelf helemaal niet fit nu, erg moe ondanks besteel geslapen en beetje keelpijn en hoofdpijn. Komt er allemaal nu uit denk ik. Ben idd erg blij dat ze iig drinkt, dat eten komt vast wel (hoop ik) want ze was een hele goede eter. Heb t kado voor dl vndg gekocht, volgende wk zondag wordt ze 1. Een loopfiets met 4 wielen van hout, een koe, erg leuk!! En outfit voor haar gekocht (vd zara, erg leuke kleding voor meisjes vind ik ) Nu lekker slapen, hoop me snel fitter te voelen, hele vakantie voorbij zonder er van te hebben genoten helaas
@ mamasmeisje, jeetje wat jammer zeg, ik had het zo voor je gehoopt. @ Roos, fijn dat je dochter zo goed opknapt. En al bijna 1 jaar, de tijd vliegt hè! Leuk cadeau hebben jullie uitgezocht, loopfietsjes doen het volgens mij altijd wel goed. @ hier, ik voel nog niks bijzonders en alles is wit... Heb al 2 dagen veeeel witte afscheiding en vanmorgen een witte test. Gisteren een zeer geslaagde verjaardag gehad, zoontje is gruwelijk verwend! Het eerste wat hij vanmorgen deed is weer van de.glijbaan af die hij van opa heeft gekregen
ja roos dat zal een rare vakantie zijn geweest Maar gelukkig kon je er nu wel op je gemak voor je kleine meid zijn. Hahaha peetje! Die weet hoe je met een taart om moet gaan zeg! haha. Leuk dat ie blij is met zn cadeautjes. Hmz alles wit, wat jammer zeg. Witte vloed is aankondiging van menstruatie (volgens mijn theorieën dan) en dat icm met witte test zegt niet veel goeds. Maar ja, geen bloed geeft moed zeggen ze dan Hier nog steeds niks, ik hoop uiterlijk woensdag toch wel ongesteld te zijn (onderhand)
Haha nee een testje zou ik pas over een week of 4 doen. Daar geloof ik namelijk niet in. Volgens mij is m'n eispong ongeveer op dinsdag of woensdag geweest dus nog 3 daagjes wachten denk ik zo. Jij al over de 8 weken, gaat snel zeg! Deze week echo, eindelijk
@Peetje: gefeliciteerd met je taartmonster! Leuke foto! Was erg mooi geworden trouwens je taart, bijna zonde om aan te snijden. En, nog altijd niks? @Roos: wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Maar ook wel een beetje voor jezelf zorgen nu hè? @mamasmeisje: wat naar dat je toch ongesteld bent geworden, zeker na het turen naar roze streepjes. Bah! @MSI: begrijp ik nou goed dat je pas 4wk na NOD zou gaan testen?? Jij bikkel! Ik zou dat nooit volhouden denk ik. Hier alles rustig. Ben met het 'recreatieve' PP begonnen om ML zand in de ogen te strooien . Maar heb wel tegen hem gezegd dat hij dan als tegenprestatie wel moet 'proberen' of hij in the mood kan raken als ik hem verleid. Hij mag dan dus niet al bij voorbaat zeggen dat hij geen zin heeft.... Want dan kan ik mijn frustratie niet verbergen. Pffff! Gedoe!
Haha mfs, nou ja jullie hebben iig goede afspraken gemaakt hihi. Maar hij hoeft officieel volgende week pas aan de bak toch hè? Normaal zou ik echt niet zo lang wachten met testen hoor! Maar ik weet helemaal niet wanneer m'n NOD is door die miskraam en de gyn zei dat t lang kon duren. Aangezien mijn eisprong een schatting was van mezelf heb ik dus geen enkel idee wanneer m'n NOD is, alleen een vermoeden. En daarbij word ik niet zomaar zwanger dus zou sonde zijn om er een test voor te verspillen. ik zou nog eerder de gyn bellen hihi.
Hier weinig spannends, gister lekker naar het strand geweest, even uitwaaien. Verder weer begonnen met het opmaken van het bedje haha
Leuke foto Peetje!!! Hier toch wat opluchting... Aan temp te zien nog geen eisprong geweest dus vanavond ook nog wat dekens erop gegooid Met vrijdag posiovu was ei gister of vandaag dus ik geloof dat dit me wel opluchting geeft... Mfs, ik moet effe graven... Hoe zit t ook alweer met wat je had afgesproken? Dat hij niets weet van de pp week maar dat hij wel mee moet werken als jij hem verleid?! Roos, rustig aan hoor... Tis niet niets wat je afgelopen week hebt meegemaakt met je meisje! Msi, ik snap je wel...eerst maar weer es een menstruatie hè? Al zou zoiets wel echt fantastisch zijn, spontaan na mk zwanger Jaah! Stina, deze week eindelijk echo. Mamasmeisje, hoe gaat t met jou?
Wel jammer dat FF mijn eisprong op vrijdag zet Ik heb even teruggekeken en de laatste keer dat ik een eisprong op dag 13 had was in 2010 Balen!! Maar goed, ik stap in msi fasering 3
Aan je test en slijm te zien zou t wel kunnen, maar dag 15 zou ook nog kunnen, afhankelijk van wat je temp nu doet. Wat denk je zelf? Hoe gaat t verder met iedereen? Super leuke foto peetje! Idd mfs,jij had afgesproken dat je hem zou verleiden en niks zou zeggen over je cyclus? Wel lastig hoor....
Ja boesje idd, eerst maar eens ongi Wat raar bij jou. Het is toch zo dat je ei is geweest als je temp stijgt (als ik het allemaal goed heb begrepen) Die + wil zeggen dat dan je ei is geweest volgens dat staatje? Of wat ik moet ik daar nou uit op kunnen lezen hihi? Nou hopen dat die 2e keer de kansen toch wat vergroot heeft Ik wens bij iedereen wat goeds tussen de lakens in ieder geval haha. Hier nog steeds niks.....ook niet meer het gevoel dat het gaat komen, heel apart. Mijn lijf lijkt in rust....lijkt een beetje de week ná de mentruatie haha. We wachten maar af..... (misschien stilte voor de storm)
Shit MSI, ik hoop voor je dat lichaam zich aan de afspraak houdt en je ongi snel komen mag... En idd, die rode + streep is mijn eisprong. En als hij als echte streep staat heeft FF geen twijfel. Ik nog wel een beetje. Hij zou ook nog de 15e (gister) kunnen zijn maar dat kan ik pas zien bij aanhoudelijk tempen. Als het wel vrijdag geweest is dat was die ene keer p*rno niet genoeg vrees ik. Ik hoop dus nog op een kruisverplaatsing Mijn lichaam doet niet aan eipijn dus ik heb zelf geen idee. Ik kan het pas weten wanneer ik ongesteld word met een lf van 14. Wat een gedoe ook soms... Bleeh Maar goed, laat ik mezelf op het wb vleien Ik geniet nu van mijn eerste vakantie dag. We gaan over een maandje ons huis te koop zetten dus ik heb een poging gedaan het huis 'fotoproof' te maken. 12 verhuisdozen verder en de zolder is nog steeds een puinhoop. Morgen lekker dagje shoppen en Bourgondiën in Zwolle. Daar spreek ik vaak af met een vriendin uit Amsterdam, mooi halverwege. Heeerlijk! Hoe is het verder met jullie meiden?
Oh dat klinkt lekker! Waarom ga je je huis verkopen? Hebben jullie iets nieuws op het oog? Lijkt me echt verschrikkelijk, verhuizen. Wat een zooi dat ik dan zou moeten inpakken hahahaha. Waar ik nu woon wil ik, zoals ik er nu over denk, nooit weg dus verhuizen hoeft voorlopig ook niet. Tja qua FF, dan wordt het idd wachtbankje met een grote W haha. Rustig zit je er toch niet want het blijft spannend altijd. Fijne vakantie!
YES!!!!! Ik zie bloed!! Whoehoe! Nou kan ik ook beginnen Ik tel morgen als dag 1 omdat het nu nog minimaal is en al 4 uur is.
Wachtbankje: Februari {23} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 1 Maart {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 8 {19} MFS - 01-2013 - 34 jaar - Ronde 2 {18} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 3 {22} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 9 {24} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 2 {25} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 1 ZWANGER lijstje {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - jongen/meisje