Jeetje Roos, dat is schrikken... Voor die vrienden dan. Ik wist helemaal niet dat zoiets over het hoofd gezien kon worden bij de 20 weken echo oid. Wat een heen en weer geslinger aan emoties dan zeg. Jij verder veel plezier met je PP vanaaf Stina, vandaag de echo!! Spannend!! Peetje, toch ongesteld geworden. Bah! En dan ook nog R ziek. Nog meer bah!! Rustig aan meis! MFS, hier geen verplichte actie meer. Ik zit te koekeloeren opt wachtbankie msi fasering 3 MSI, wat een heldere gedachten gang en wat hoop ik dat het spontaan toch lukt!! Ik was met E op 21 dec uitgerekend, vond ik zo bizar, na zolang niet zwanger worden uitgerekend in dec. Ik zit nu soms zelfs te denken dat het me niets verbazen zou dat ik nu weer zwanger zou zijn met dec als uitgerekende datum! Nou graag!!! Hoe lang hebben jullie t geprobeerd zonder de MMM? Wij hebben er nu dus bewust voor gekozen het zh links te laten liggen... Ik heb ook geen idee hoe de kansen spontaan vs IUI zijn. Jij? @Huis, wij wonen op dit moment midden in het centrum van Groningen in een fantastisch huisje uit 1550. Vroeger hebben ze hier gewoond met 13 kinderen en wij merken nu met E dat het te klein wordt. En daarbij zijn er wel wat kroegjes om ons heen wat niet echt kindvriendelijk is. We gaan ons verplaatsen naar een dorp rondom Groningen. Erg spannend en daar gaan we dan ook niet meer weg. Mamasmeisje en schism nog nieuws?
Hoi allen, Even een paar dagen niet gereageerd!! Was een beetje futloos.. Maar wat een nieuws allemaal. Lijkt me heel emotioneel @roos!! Geen kans op voorbereiding. Lijkt me inderdaad zwaar... Schrikken zeg... @peetje balen van je ongesteldheid en van je zieke mannetje.. Heerst volgens mij echt... De rest weet het even niet meer. Succes met PP en wachten.. Op naar mooie ovulatietesten en zwtesten. Zou ik zeggen.. Heb zin in veel roze wolkjes hier.. Vandaag mijn echo gehad. Toch wel weer spannend.. Mooi kloppend hartje gezien!! Yeaaaaah... Op naar de termijn echo 20 maart!!!
@Peetje: jemig, hij heeft het wel te pakken zeg. Fijn dat hij goed drinkt, ze kunnen wel even een tijdje zonder eten gelukkig... Heel veel beterschap! @Stina: wat ontzettend fijn dat je een goede echo had! Garanties heb je nooit, maar dit geeft vertrouwen, toch? @Roos: wauw....wat een schok voor die vrienden zeg! Ik had het er toevallig vandaag nog over met iemand: door de zeer intensieve prenatale screening krijg je een beetje het idee dat als er een positieve echo is, dat het dan 100% goed is. En die garantie heb je gewoon nooit... @Actieweek: doordat mijn eisprong naar verwachting weer 5 dagen later komt dan gemiddeld (LF 9 dagen), duurt mijn actieweek nog even. Pas eind volgende week moeten we aan de bak. Dat valt dit keer gelukkig wel in het weekend, dus dat komt mooi uit. Ik heb ontdekt dat ik niet goed ben in het verleiden van mijn man. Komt omdat het 'moet' denk ik. Hebben jullie nog tips, zonder dat het er duimendik bovenop ligt??
@mfs thanks.. Geeft zeker vertrouwen, maar blijft spannend!! Ik heb er wel een goed gevoel over, maar is ook geen garantie natuurlijk.. We wachten weer geduldig af!! Het verleiden van je mannetje!! Ik ben denk ik bevoorrecht die van mij wil altijd!! Enorme sexdrive dus ook als het moet vind die het niet erg.. Heb je geen mooi lingerie setje?! Of beginnen met een lekkere massage?! Heerlijk ontspannen en dan lekker PP en... Of lekker samen een avondje van maken. Lekker uiteten, misschien een wijntje erbij en dan lekker thuis gezellig maken.. Je mannetje eerst lekker maken, zodat hij zin krijgt 😃!!! Je hebt nog even bedenkt tijd, misschien al lekker op tijd ermee beginnen, zodat hij het minder door heeft!!! Succes...
@ mfs: kun je niet eerder beginnen met je pp, of langer doorgaan. Zo weet je man niet wanneer je ei is @ roos: wat heftig! En ook wel eng dat dat toch kan gebeuren na allemaal goede echo's @ Stina: wat fijn een mooie echo, geeft toch wel een beetje rust @ peetje: beterschap! Hier weinig nieuws, bezig met ons pp. Vriendlief zit te werken hoop dat hij straks even tijd heeft
Stina gefeliciteerd met de goede echo. @derest: ik volg jullie maar ff geen zin om te reageren. Misschien morgen!
@ Stina, super zeg, een mooie echo! @ verleiden, daar heb ik echt geen tips voor. Ik heb net als Stina een man die altijd wel wil. En dan nog, ik en verleiden... daar ben ik veel te lomp voor, ik zie het al gebeuren dat ik net op verleidelijke moment val of mijn kleine teen stoot ofzo, zo ben ik wel
@Stina: je tip werkt! Gisteravond een leuke film gekeken. Lekker ontspannen dus en toen tegen elkaar aan gekropen. Et voila! Het hoeft nog niet, maar we zijn letterlijk aan het oefenen, haha! Nu nog volhouden dit...
Peetje hoe is het met de kleine man? Altijd zielig he, als ze ziek zijn! Wel fijn als ze eens een keer bij je komen hangen hihi (ik persoonlijk vind dat in ieder geval wel ) Maar dat overgeven is helemaal zielig, je voelt je dan ook zo hulpeloos. Ik hoop dat ie er weer bovenop is! Hier was er ook eentje ziek. 38,9 graden en hij wilde toch bij de kindjes spelen (kinderdagverblijf) dus ik heb m dinsdag gewoon gebracht. Heb m s middags wel op tijd opgehaald omdat hij weer richting de 39 graden ging. Hij had ook wel genoeg gespeeld Woensdag bij oma geweest en vandaag thuis. Hij voelde nog steeds heet aan maar speelt, eet, drinkt en slaapt goed dus komt wel goed. Ik merk eigenlijk altijd weinig verschil alleen dat ie aan het einde van de dag wat hangeriger gaat worden. Hij is erg vaak verkouden/luchtweginfectie maar komt er telkens wel weer bovenop. Roos wat heftig voor die vrienden zeg! Een kindje met down is natuurlijk niet het einde van de wereld maar zou wel fijn zijn als je daar op voorbereid wordt! Aan de andere kant heeft ze wel een lekker onbezorgde zwangerschap gehad of is dat cru om te zeggen? Ik bedoel het in ieder geval goed Ben je al flink aan t voorbereiden voor zondag? Of wanneer vieren jullie het? Is ze al zo goed opgeknapt dat het feestje gewoon door kan gaan? Wat hadden jullie ook alweer voor cadeautje voor d'r? Boesje ik snap je verhaal niet helemaal, waarom vond je t nou bizar dat je in december uitgeteld was? Door die feestdagen dat het een echt cadeautje was? Of begrijp ik het verkeerd? Volgens mij is de kans bij IUI met hormonen 15% en onze kans is ongeveer 11%. Dus ja zijn niet echt schokkende verschillen als je t mij vraagt. Het zou natuurlijk geweldig zijn als het spontaan lukt en dat maakt het me ook echt niet uit welke datum ik dan beval Maar ik steeds vaker bekruipt me het gevoel dat ik nooit meer zwanger word .brrrr enge gedachte! MFS je bent super goed bezig! Je man mag echt trots op je zijn want je moet het toch maar in je eentje klaren! Inderdaad wel volhouden! Dat zal wel moeilijk zijn maar je kunt t!!! Ik hoop ook echt dat het zn vruchten afwerpt! Ik heb verder ook geen tips voor je, ik heb ook een man die iedere dag wel wil (helaas haha) en mij nog supersexy vind in een vuilniszak hahaha (geloof me, zo sexy ben ik echt niet maar in zijn ogen gelukkig wel) Schism is het gelukt met de PP....heeft je man meegewerkt? haha Ik zit duidelijk weer in fase 1!!! Bahbah. Ben 1 dag blij geweest met mn menstruatie, gewoon omdat ik trots was dat alles toch weer werkte zoals ik gehoopt had. Maar de dag erna had ik er weer flink de P in Vind het zo irritant dat een cyclus zo lang duurt. En dan mag ik niet eens klagen met mn gemiddeld 29 dagen hoor! Maar ik baal er wel weer van. Zal blij zijn als ik in fase 2 zit! Dan kan ik er in ieder geval aan werken ipv stilzitten en afwachten
Wachtbankje: Maart {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 8 {19} MFS - 01-2013 - 34 jaar - Ronde 2 {18} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 3 {22} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 9 {24} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 2 {25} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 2 {25} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 2 ZWANGER lijstje {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - 2e echo 20 mrt - jongen/meisje
@ Msi, Ik kan me best voorstellen dat je eerst blij bent en dan baalt. Want natuurlijk ben je blij dat je weer verder kan, maar eer zo'n cyclus weer voorbij is ben je weer een dag of 30 verder, dus klagen mag best hoor! Met R gaat het nog steeds niet zo goed, eigenlijk nog steeds hetzelfde, overgeven en lusteloos. Gisteravond heeft hij wel een beetje vla binnen kunnen houden en vanmorgen een beetje banaan. De andere 2 keren dat hij een klein beetje at, kwam er bijna meteen weer uit, incl al het water wat hij gelukkig veel drinkt. Mijn man is vandaag met hem bij de huisarts geweest en heeft een ab-kuurtje meegekregen voor 3 dagen, dan zou hij weer beter moeten zijn. Ik hoop het maar want dit is echt niks Dat hij dan lekker bij me komt hangen dat is wel fijn, want dat doet hij normaal nooit, dus daar profiteer ik nu maar even van
Even heel snel vanaf m'n telefoon. Volgens mij heeft vl nu opeens koudwatervrees, wilde gister en vandaag niet!! Pfff heeft ie nooit last van. En ik had bij de action ovulatietesten meegenomen meer voor de lol ik eens een test te doen op t moment dat ik denk dat m'n ei komt. Net dus gedaan met dit resultaat. Zucht zal je zien dat ik m mis loop. Zou wel een vroeg ei zijn voor mijn doen
Dat ziet er wel positief uit, dat zou inderdaad wel vroeg zijn, gezien je banner. Misschien toch even vl subtiel proberen te verleiden dan, zou toch wel heel erg zonde zijn als je m mis loopt!
@schism: ben niet zo heel bekend met de testen van action maar deze ziet er al redelijk positief uit! Hopelijk krijg je vanavond nog een kans om deze goed te benutten! @peetje: veel beterschap voor je kleine man! Je zou evt ORS kunnen gebruiken bij t drinken. Hopelijk knapt hij snel op met het kuurtje. @msi: hier ook nog net in fase 1. Ik vind een cyclus altijd heel snel gaan. Die van mij is gemiddeld 27 dagen en vind de tijd voorbij vliegen. Ik gebruik fase 1 altijd om het wat meer los te laten, niet tempen en weinig zp. In fase 2 draait alles om eieren zoeken en hopelijk op tijd klussen. Die fase begint deze ronde voor mij pas na de carnaval. @mfs: heb ook geen tips voor je en heb zelf ook een man die echt niet iedere dag zin heeft. Dat is soms wel eens lastig maar ik laat hem wel weten wanneer mn ei ongeveer komt. Hij weet in ieder geval wat hem dan die komende week te doen staat! @stina: wat fijn dat je een goede echo gehad hebt!! Mooi hoor!!
Niet meer gelukt gister, en vanavond ga ik op stap. En ei is weg dus helaas pindakaas deze ronde, baal ervan joh. Enige goede is dat ik dus wel heel goed voel wanneer m'n ei is!
Peetje en mis, hoe gaat het met jullie kids? Al aan de beterende hand? Msi, ongesteld zijn is gewoon ook irritant, maar in jouw geval wel fijn om te daardoor te merken dat je weet waar je in je cyclus zit nu! Schism, die ovu test ziet er positief uit! Nu hopen dat ml wel wil hoor en anders maar gewoon even verplicht het bed op maken?? Of doet jouw ml daar niet aan? Goed verleid hoor mfs!! Ze zeggen toch altijd dat een goede intense zoen belangrijk is voor je s*leven? Dus wellicht ook goed om even uitgebreid te doen Wat dat betreft is mijn ml heel makkelijk, kan en wil altijd, zeurt niet als ik geen zin heb, en wil nu ook wel verplicht pp'en omdat hij inziet dat dat de kans enorm vergroot. Besef dat ik daar dus mazzel mee heb!