Lees nog wel mee hoor dames! Even iets minder actief, minder tijd en afstand. Gisteren wel een heel bericht getypt wat ineens helemaal weg was dus toen was ik het beu. Heb wat blz terug gelezen, niet alles want jullie kletsen zo snel! Hier gaat het verder goed. Ik moest zo lachen vanavond tijdens het eten: vraag ml ineens: hoe ziet ons bats-programma er uit de komende dagen? Haha. Ik zeg: bats-programma? Haha maar waar het op neer komt is dattie even duidelijk wilde maken dat hij as maandag overdag naar cursus moet incl hotelovernachting voor z'n werk. Dus maandag hele dag niet thuis en dinsdag na t eten weer uit savonds. Dus daar moesten we even rekening mee houden vond hij, haha. Dacht dat alleen ik zo bezig was, hihi. Aangezien ik vanmiddag al een bijna positieve ovu test heb gehad ( denk dat ei 2 dagen eerder komt als normaal) is het bats-programma gelijk gestart voor t hele weekend als ik het dan toch voor t zeggen heb. Oja en wat wordt ik vrolijk van dit weer!! Ik hou van de lente!! Hopelijk een hele vruchtbare lente
haha bats-programma! die uitspraak zou mijn ml ook niet misstaan haha. Jaaaa heb WIDM net ook terug zitten kijken, wie denk jij dat het is Roos? Iedereen veel plezier komend weekend met dat lekkere weer!
Hahaha mamasmeisje moet wel even lachen om de uitspraak van je vriend!! Haha.. Toch fijn dat hij er ook mee bezig is.. Wens je een fijn bats weekend .. Wat zijn de plannen voor het weekend?! Ik ga high teaën vandaag en vanavond verjaardag.. Meisje naar opa en oma en mama morgen uitslapen... Yeaaaah.. Nog een vraagje. Iets minder smakelijk misschien 😳!!! Heb na het avond eten regelmatig last van diarree.. Voel me dan toch wel even goed beroerd. Moet ik waar ik het van krijg niet meer eten?! Heeft iemand tips?! Sorry voor de rare vraag..
Haha, batsprogramma, geweldige uitspraak! @ Stina, vervelend zeg, maar als je precies weet door welk eten het komt zou ik dat even vermijden. Verder geen tips helaas. Wij zijn nu op weg naar het kasteelpark, dat is een leuk dierenpark, met kinderboerderij en speeltuintje erbij. Vrienden van ons komen zo ook nog met de kinderen. Morgenavond ga ik met een collega en wat oud collega's eten bij 1 van hen thuis, die gaat voor ons koken. Verder niks op de planning, lekker genieten van het weer.
Leuke drukke weekenden allemaal! Wij zijn al naar tuincentrum geweest en hebben ijsje gegeten in de zon, zonder jas zelfs! Love it haha. Vanmiddag na middagslaapje bij vriend op bezoek, woont net op zichzelf. Ja onze vrienden zijn allemaal nog twintigers. Ml trouwens ook hihi. Vanavond een housewarming van vriendin. B bij opa en oma slapen. Morgen voetbal kijken bij papa, uit eten met heel de family en ik ga nog naar de film met m'n moeder. Hier dus ook druk druk druk
Effe snel... Vanmorgen nog steeds hoge temp, testje tegenaan gegooid, witter dan wit. Waarschijnlijk zelfde cyclus met langere lf Ik ben er niet eens van onder de indruk...
Ow wow ik dacht ff dat je ging vertellen dat de test positief was! Maar shit nee! Je had t natuurlijk wel verwacht maar is toch altijd balen
Hihi, batsprogramma veel plezier mamameisje Poe msi, ik had jan Willem als mol.... Nu denk ik Sophie of tygo, alhoewel zij allebei misschien iets te voor de hand liggend zijn?! ?: wat denk jij? Stina, lekker weekend hoor! Heerlijk ff uitslapen morgen, fijn! Als je weet waar t van komt zou ik dat even vermijden en wellicht over een tijdje nog een keer proberen? Ook lekker weekendje peetjeen msi! He mooi k* boesje! ook al verwachtte je niet echt wat, toch is het rot!
Haha ik dacht jan Willem of freek, met voorkeur voor Jan Willem. Dus ik was deze aflevering ook shocked hihi. Nu alle pijlen op freek en lichte neiging naar susan. Maar ik verdenk tygo en sophie zeker niet! Als 1 van die 2 t is zou ik echt verbaasd zijn
Ahh Boesje, shit zeg. Ook al ging je er al van uit, het blijft klote. @ De mol, dat heb ik echt nog nooit gezien! Terwijl zoiets wel wat voor mij is om te kijken, misschien volgend seizoen maar s kijken. Iemand van jullie prison break helemaal gezien? Wij hadden de dvdbox geleend van mijn zus. Retespannend allemaal, we hebben in een paar weken tijd alle 4 de seizoenen gekeken. (R. in bed, hop dvd speler aan) En toen kwam het eind.... omg wat een k*t eind zeg. Ik was helemaal van de wap haha.
Wachtbankje: Maart {16} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 2 {19} MFS - 01-2013 - 34 jaar - Ronde 2 {18} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 3 {22} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 9 {25} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 2 {25} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 2 April {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 8 ZWANGER lijstje {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - 2e echo 20 mrt - jongen/meisje
Kom vanavond weer even reageren hoor, maar bah ben ziek. Keelpijn, hoofdpijn, stijve nek. Balen met dit weer.. Mijn nod is trouwens 16 maart, had natuurlijk een vroeg ei
@boesje balen !!! @peetje whahaha!! Erg leuk.. @schism beterschap!! Mijn mopje is ziek !!! Lekker knuffelen met mama...
Hè nee hè Boes! Wat sh*t zeg. @Stina en Schisma: beterschap!! Hier hult mijn ei zich in raadselen. Vandaag had ik echt wel een positieve ovutest verwacht: niks hoor! Gisteren ook niet. 2x getest en bij de eerste heel licht streepje dus ik dacht dat de piek eraan kwam. Misschien heb ik hem gemist (2e test was pas 11,5 uur later), misschien ook niet! RaRa!
Kun je je piek binnen dat aantal uur al missen? Moet je 2x per dag testen dan? Ik doe telkens maar 1x, savonds. Is dat niet genoeg? Ik denk dat ie bij jou gewoon wat later komt MFS.... Beterschap stina
Hoe lang was jouw cyclus normaal ook alweer? Want als jou nod de 19e is denk ik trouwens ook dat je m gemist hebt. Te laat begonnen met testen misschien?