Idd lieve meiden, het is ook zeeeeeeker niet mijn keus...... Ik wil zeker wel er gewoon voor gaan , dan maar een kerstkindje maar het is vooral ook doordat ml dan veel weg is en hij dat dan niet zo kunnen aankomende december vmwwege bevalling..... Pfff weet ook nog niet hoe stellig hij blijft hoor, zou zo kunnen dat ik hem kan overhalen. Sowieso wil ik maar eens niet tempen, zie aan m'n slijm eigenlijk goed genoeg wanneer we moeten pp'en.
Hihi, nou inderdaad pfff gelukkig hier een cb die heel normaal doen gelukkig! Super leuke verpleegkundige!
Nou idd, ben heeeeeel benieuwd wie de eerste zal zijn!! Als t bij schism en mij echt dus niks wordt is mfs de eerste die kans maakt om aan te schuiven bij Stina!
@ Schism, je lijf werkt idd niet echt mee, zo zit je toch steeds een hele tijd in onzekerheid, echt vervelend! En zoals Boesje al zei, als je wat kwijt wil over je werk, ook hier staat de pb open! @ Boesje: oh,oh als mensen dat tegen mij zeiden toen ik net bevallen was kon ik ze wel schieten Maar nu besef ik me maar al te goed dat het gewoon een feit is, het gaat ook veel te snel! Ik ben trouwens 1.65 en mijn man 1.95. Ik was zelf als baby ook heel fijntjes. En de smalle bouw zal hij wel van mijn man hebben, die is ook heel smal. R. eet al een hele tijd als een bouwvakker maar zit geen grammetje vet aan, hij heeft niet eens babyspekjes gehad (vind ik altijd zo schattig )
Thnx boesje, is niet datj jullie het niet mogen weten, maar wil het gewoon niet op forum zetten. Privé wil ik het best vertellen. Ik ben zelf 1.83 en vriend 1.86, dus zoonlief heeft het niet van vreemden haha.
Wauw Schism, wat een schatje!!!! Hoe maak ik trouwens een prive fotoalbum aan waar alleen contacten in kunnen kijken? Ik ben zo'n doos op dat gebied. Peetje, heb ook stiekem al jouw foto's bekeken....heeel leuk!
Aah Schism nou zie ik hem ook eindelijk, wat een.knapperd! Boesje, jij stiekemerd! Volgens mij kun.je op je op je.profiel een fotoalbum maken (links onderin als me niet vergis, maar kan t mis hebben) en dan kun je meteen selecteren of die openbaar of privé moet zijn.
Gevonden Ik heb even een kleine selectie er op gezet. Had alleen niet zo heel veel op de ipad staan. Ben ook zo stoer geweest eentje van mij en mijn lief te plaatsen... Weten jullie gelijk met wie jullie ah kletsen zijn.
Boesje, super leuk om jou nu ook te zien (en je ml!) wat een ontzettend lief meisje heb je! Lieeeeefff gezichtje zeg!