@Schism: Verder nog nieuws? Heeft het al doorgezet? "Geen bloed geeft moed", toch? Heb je alweer opnieuw een test gedaan? Misschien was je hcg nog laag? @Roos: jaaaaaaah, inderdaad. Veel te lang, veel te veel wachten. Ik hoop steeds zo dat ik een soort van relaxte manier vind om ermee om te gaan. Tot nu toe lukt dat enigszins, maar nog niet naar tevredenheid. @MSI: lekker relaxed jij, fijn hoor. Ik voel me achteraf altijd zo dom als ik er heel hard op zat te hopen (alvast de eventuele uitgerekende datum uitrekenen en dat soort flauwekul) en dan gewoon keihard ongesteld word. @Mamasmeisje: aha, weer wat geleerd! Nou, ik houd het op NOD. Anders word ik helemaal gek denk ik . Zeker als het negatief is en je moet nog zo lang wachten tot je ongi doorzet...
Haha ja idd. Nou ja dom..... dat vind ik niet dom hoor. Dat heet hoop Alleen jammer dat wij onszelf altijd zo teleurstellen! En ik ben dan ook altijd teleurgested in mijn eigen lijf. En dan kun je jezelf idd voor je kop slaan dat je jezelf zo hebt laten gaan en voor de gek hebt gehouden. Maar op e.o.a. manier is die fantasie er over ook zoooo heerlijk! En die gedachten komen altijd pas een dag of 4 voor NOD opzetten. En die gedachten zijn heerlijk, stel je toch een voor dat.... Om vervolgens als klap in je gezicht ongesteld te worden een paar dagen later. Ik neem het me ook altijd voor: deze ronde laat ik me NIET gek maken! Maar dat is gewoon niet te doen, echt waar niet. Vrouwen die bezig zijn om zwanger te worden en tegen mij zeggen dat ze er helemaal niet zo mee bezig zijn blablabla die geloof ik gewoon niet Ik moet wel zeggen: sinds ik heb geaccepteerd dat ik me iedere ronde gék fantaseer en tóch weer die paar dagen voor NOD mezelf voor de gek ga lopen houden gaat het wel iets beter. Dus ik vind dat je het helemaal niet hoeft te laten, als je het maar accepteert. En ook accepteert dat de week van de ongesteldheid moeilijk zal zijn dan ben je volgens mij al een heel eind. Dus ja ik ben relaxed en nee dat blijft niet zo. Ik gok nog een dag of 3/4 relaxed te zijn en dan ga ik weer die geweldige fata morgana bezoeken
Haha! De ultieme fata morgana trip! Goed advies hoor, MSI. Je hebt gelijk, dank. Ik vind het alleen een beetje vermoeiend als mijn gedachten zo beheerst worden hierdoor. Blij dat ik niet vrij ben en het werk me afleidt. Inmiddels lig ik nu al met een kop thee en een somber humeur op bed. Werd eind van de dag ineens down en had net kramp in mijn buik dus ik weet wel hoe laat het is. Blèch!!!
Dank je wel! Ja ze heeft hele mooie ogen! Lang wimpers van dr papa, kleur van zichzelf. Ik heb groen/grijze ogen, mn man bruin en zij dus hele felle blauwe
Het zijn idd die laatste paar dagen die je gek maken. Was echt heel stellig in de gedachte dat het heus niet gelukt was met die ene keer batsen. En dan heb je weer rare dingen en denk je nou zou het dan toch? En nu zit het dus heel de dag in mijn hoofd. Vandaag geen bloed meer, gewoon witte afscheiding weer, sorry voor de info. Mocht het nog nodig zijn ga ik woensdag pas testen, maar ongi zal er morgen wel aankomen dan
Hmz schism, witte afscheiding... Dat lijkt niet echt op een aankomende ongi wel? Hoe gaat t vandaag? Hier buikpijn, zoals gewoonlijk.... Ik heb altijd precies een week voor nod het gevoel dat ik ongesteld ga worden (is dan de volgende dag weg om vervolgens 2 dagen later ontzettend sjaggereinig te worden). Dus hier is t al duidelijk helaas.
Schism, hoe gaat t vandaag?? MSI, bah! Daar gaat je relaxte houding! Dat je daar nu al uitspraken over kunt doen, zo vroeg! Klote constatering:x
Msi balen maat je weet nog niks zeker natuurlijk Hier vandaag wel wat bruinige afscheiding dus ongi moet maar gewoon opschieten. Misschien volgende maand toch maar even een ronde tempen om te zien wat m'n lichaam allemaal aan het doen is
Haha ja het k-woord mag hier echt niet hihi. Ben nog steeds super relaxed eigenlijk. Heeeeeel raar! Maar vind het zeker niet erg! Nou schism ik vind het echt vervelend voor je zeg! Schiet niet op zo. Misschien is tempen idd een goed idee
Hoe staat het eigenlijk bij jou MFS? Heeft het doorgezet vanaf die buikkramp of nog steeds in spanning?
Ja! MFS en mamasmeisje, ik ook benieuwd en nieuwsgierig. Effe gemist maar Roos, bij jou dus doorgezet? Fijn van nog steeds relaxed MSI! Hier begint morgen t PP zit dan op cd 11. Benieuwd wat het deze maand gaat doen....mijn ei!
Hier nog niks, geen kramp meer, maar morgen nog alle tijd om ongesteld te worden want dan is het echt mijn NOD. Ik ben er nu weer relaxed onder gelukkig. Morgen moet ik werken (normaal vrij). Heb met ML afgesproken dat we pas testen als ik morgenavond thuis kom (en dan nog niet ongesteld ben geworden). Ineens wordt het heel interessant om steeds naar het toilet te gaan hihi! @Boes: succes met PP-en!! Dat ML maar lekker veel zin heeft op het juiste moment! @Mamasmeisje: en?? EN??
@ Schism, Hoe gaat t vandaag? Heeft er ondertussen al iets doorgezet of zit je nog steeds met die onzekerheid? Inderdaad een goed idee om eens een ronde te tempen, misschien dat je dan enigszins een idee krijgt van wat je lichaam allemaal aan het doen is, nu zit je weer zo lang in onzekerheid, echt vervelend! @ Mfs en mamasmeisje, En en?? Al rood gespot of al over een testje heen gepiest? @ Boesje, Succes (en uiteraard veel plezier) met jullie pp!! @ Hier, ik zit gezellig met msi op het wachtbankje dus ik heb niks te melden eigenlijk haha. Of eigenlijk wel, want we hebben hier thuis een primeur, we hebben gewoon al een jongensnaam en meisjesnaam, en ik ben nog niet eens zwanger Manlief is echt zo'n lasige met namen, terwijl ik al sinds mijn 12e ofzo namenlijstjes in mijn hoofd had haha. Nou duurde het bij R. ook even, want hij kwam met namen als Pietje, Klaasje en Miep... Ik denk dat hij gewoon echt niet goed is in namen bedenken R. zijn naam was mijn favoriet sinds ik 16 was ofzo, dus ben heeel blij dat ml het daar mee eens was. Nou ben ik dus op tijd begonnen met af en toe eens wat namen strooien, en met succes! Dus, het namenprobleem is hier al geen issue meer
Hihi, grappig Peetje, nou nog een beeb bij de naam zoeken Jij hebt toch een beetje een engelstalige naam voor R (zal m niet noemen hoor) dus waarschijnlijk weer iets in die trant?! jihaaaaa, lekker aan de PP boesje, lucky you idd MFS en mamameisje......vertel vertel!! Schism hoe is het nu daar? tja MSI, wachtbankje is zo saai he. Knap hoe je erin staat trouwens. Stina, hoe is het met jou?? hier 2e dag menstruatie alweer. 17 april is nu mijn NOD, ronde 4 in.... Ach, ben gelukkig ook heel relaxed verder hoor. T was tenslotte ook nog maar ronde 3, maar goed, had t zoooo gehoopt want we hadden zooooo goed gepp't deze maand. En was zo mooi geweest als hij/zij verwerkt zou zijn op de verjaardag van dl. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar. Weet nog heel even niet of ik deze maand ga tempen. Weet nu eigenlijk wel heel goed wann ongeveer mn ei is door mn slijm. Niet precies natuurlijk maar weet dan wel rond welke dagen we aan de bak moeten. En daarnaast heb ik wel het gevoel dat ik ml kan overhalen om er deze mnd voor te gaan hoor. Maar dat is nog wel een issue. Schism, snap dat je bij een volgende ronde misschien inzicht wil krijgen door te tempen. Is niet verkeerd denk ik!
Namen: ik ben nog steeds verliefd op de naam van mijn zoontje, maar het gaat moeilijk worden om er nog een jongensnaam bij te verzinnen. Meisjesnamen daarentegen heb ik al een hele lijst die er bij kunnen haha. Geloof dat ongi nu aan het doorzetten is, heb flinke buikpijn.
he jammer schism, maar laat het nu dan ook maar komen en dan op naar de volgende ronde..... Zullen we gewoon afspreken dat we allemaal aankomende ronde dan zwanger zijn? kunnen we verder praten als mama in spe van de 2e wat betreft namen, wij hebben het de vorige keer al wel over jongensnaam gehad en daar hebben we 2 favorieten voor. Nog een meidennaam hebben we nu niet, maar komen we vast wel op. Wel lastig dat er dicht om ons heen wat favo namen van ons al zijn gebruikt... Maar komen we tzt wel uit. De naam van onze dochter zijn wij inderdaad ook zooooo blij mee, elke dag nog steeds vind ik het een stoere en lieve naam