R. is een Ierse naam. De jongensnaam die we in gedachten hebben is Welsh, dus ook engelstalig idd. De meisjesnaam blijkt scandinavisch te zijn, dat wist ik niet eens haha. Maar is wel een nederlandse uitspraak. Beide namen passen in elk geval goed bij R. (vinden wij dan )
Gisterochtend getest en was ultra licht streepje te zien, alweer! Ik plas altijd ultra lichte streepjes op de kv testen denk ik. Hecht er geen waarde aan. Gisterenmiddag bij afvegen helder slijm met sliertje bloed. Vannacht en vanmorgen buikkrampen gehad, dacht echt dat ik ongi was geworden. Tot op heden niks nog. Een heel klein beetje roze bij afvegen na een goede inspectie maar verder nog niks. Ook geen buikkrampen meer. Vandaag 11dpo, denk vandaag of morgen echt ongi te worden. Ik heb er een hard hoofd in dat dit van een innesteling is...ik vrees de volgende ronde in..
Hee ladies! Hier nog steeds niks... af en toe heel licht krampje in mijn buik en ik voel mijn blaas steeds. Maar zit ook wel erg veel thee te leuten zodat ik telkens naar het toilet 'mag' om te checken, haha! Wat een rare achtbaan zo: ik was er volledig van overtuigd dat ik zeker ongesteld zou worden, dat had ik ook geaccepteerd. Rationeel denk ik dat ook nog steeds. En toch, nu ik alweer halverwege NOD ben neemt de hoop weer toe... Vanavond meteen testen als ik thuis kom. Straks ben ik er mentaal zó mee bezig dat daardoor mijn ongesteldheid later komt...ik wil 'klaar' mee zijn voor deze maand en duidelijkheid hebben! Ik laat het jullie weten... @Namen: daar ga ik echt pas over nadenken als ik zwanger ben . Ik heb ook verder nooit lijstjes gehad ofzo. Tijdens mijn zwangerschap kon ik wel meteen een jongensnaam bedenken, maar toen werd het natuurlijk een meid .
@ Schism, shit zeg, laat het idd dan maar doorkomen en op naar de volgende ronde. @ Mamasmeisje, eigenlijk ben je nog niet veel wijzer dus, aangezien je vorige maand ook zo'n licht streepje had. Ik blijf in elk geval nog voor je hopen!
He dames, Ben ik ook weer. Druk met een tennis toernooi, dus weinig puf gehad om te reageren. Wel meegelezen hoor! @schism is het al echt doorgebroken??!! @ mamasmeisje spannend, ik had ook een beetje bloed, dus wie weet... @mfs spannend al getest!!!?? @roos gewoon lekker doorgaan met het gePP!!! @peetje jij bent er vroeg bij! Je kan ze maar hebben. Hier wordt het een kriem.. Vl. Wil pas bedenken als die het geslacht weet. Vorige keer geen jongens naam kunnen bedenken en maar 1 meisjesnaam !! Maar eerst maar op naar een goede termijn echo morgen!!! @boesje succes met PP!! @msi zat jij ook in die fase?! Of al wachtbankje!!!
Ik zit op t WBtje ja Ja MFS ben ook benieuwd. Stina have fun morgen Ja Mamasmeisje lijkt mij ook een goed idee van schism
Nu eindelijk pas tijd om te reageren... Test was knallend NEGATIEF. Ik zou willen dat mijn ovutests zo duidelijk waren . Het klinkt misschien raar maar ik ben blijer dat ik nu duidelijkheid heb dan dat ik teleurgesteld ben met de uitslag. Die zwanger-word-pogingen zijn gewoon één grote mindf*ck zeg!!
Wachtbankje: Maart {16} Schism - 08-2011 - 30 jaar - Ronde 2 {19} MFS - 01-2013 - 34 jaar - Ronde 2 {22} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 10 {25} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 2 {26} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 2 April {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 9 {17} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 4 ZWANGER lijstje {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - 2e echo 20 mrt - jongen/meisje
Thanks dames!! Beetje zenuwachtig!! Mag pas vanmiddag om 16:00, duurt lang.. Haha... Vl. Wilde pas zo laat ivm werk... Als het een goede echo is, gaan we het mijn nichtje meteen vertellen... Vind ik wel leuk.. Balen mfs !! Misschien test je laat positief, hoor ik ook heel vaak!!!
Mfs: shit balen zeg! Mamasmeisje: hoe is het, nog getest? Stina: oooohhh wat lang wachten, spannend ik duim voor een horde echo!
Dank voor jullie medeleven, lieverds!!!!! @Stina, het is nu bijna zover! Wellicht volgende keer toch even een 'tandartsafspraak' om 8.00 uur inplannen, want eind van de dag duurt even he? Het is heeeel veel vaker wel goed dan niet, dus moet goedkomen! Leuk hoor! We horen graag hoe het was! Wat je zegt over later posi testen....dat had ik vanochtend ook ineens bedacht. Zit ik daar weer op te googlen, ben ik er dus toch weer mee bezig Maar ik kan het me haast niet voorstellen want bij mijn dochter testte ik meteen vanaf NOD hartstikke positief. Aan de andere kant: nog steeds geen bloed en ook geen kramp-achtig gevoel meer. En ik zie verhalen op internet van vrouwen die pas twee weken na NOD een keer positief testten...Wat een gedoe....ik ben wel echt in een pesthumeur vandaag, ik voel me nu al ruim twee dagen ongesteld zonder het te zijn. Misschien heb ik met mijn intensieve 'gehoop' een soort schijnzwangerschap veroorzaakt en is mijn lijf nu van slag ofzo. Pluspunt: wèl goed voor de lengte van mijn LF!
Sorry dames, was ik alwéér! Nog even dit: ik kom net tot de conclusie dat het weliswaar mijn NOD was gisteren, maar dat vandaag pas 9(!) DPO is door mijn erg late ovulatie. Ik kwam net op deze hele goede site uit: Pregnancy Test Results for 9 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy Blijkt dat je dan 47,3% kans hebt om (vals-)negatief te testen!! Potverdrie , dacht zekerheid te hebben en nu raak ik weer in de war. Wat een gedoe. Dit is nieuw voor mij, in alle rondes dat ik niet zwanger bleek werd ik altijd op of al vóór NOD ongesteld.
Oh natuurlijk MFS! Jij wordt natuurlijk wel 'te vroeg' ongi maar zo vroeg kun je nog niet positief testen natuurlijk! Dat is volgens mij was mamasmeisje eerder al ooit heeft uitgelegd dat je misschien wel op 9 of 10 dpo wel ongi wordt maar dat zou dan nog geen goede testdag zijn want een positieve test heb je dan pas 14 dpo.....toch?? Jij maakt het in ieder geval spannend