Peetje, wat balen zo ineens!!! Hoe ben je er zelf onder? Nog wel vol goede moed toch?? MFS, jij al nieuws? Of nog een stiekem testje gedaan? Of even afwachten om jezelf niet compleet gek te maken. MSI, hier dus geen zh meer. Bij OFO was alles goed en toch 2x spontaan zwanger geworden. Belangrijkst is dat ml en ik daar toen op deze manier afspraken over hebben gemaakt. Misschien nog wel een HSG-tje maar dat was ook goed vorige keer... Wel leuk om op die manier eens te checken hoe dat is, 2 kindjes. Hier alleen kindjes van E haar leeftijd en nooit hele middag alleen gehad. Wel es een uurtje ofzo maar dat was goed te doen!! Ik ben vooral bang dat t niet meer gaat lukken, leeftijd gerelateerd! Stina, al gekke eetdingen?? En heb je al een jongen/meisje gevoel?! Roos, hoe gaat t met jou verder? Fase 1 nog?? Hier weer een nega ovu test! Ben in ieder geval op tijd met mij PP! Kaat, welkom Schism, hoe is t bij jou meis?! Was het plotseling? Dat denk ik omdat we je er eigenlijk nooit eerder over hebben gehoord! Tuurlijk ligt zwanger worden nu stil! Wil je heel veel sterkte wensen en veel liefs
Ja een uurtje oppassen is idd makkelijk te doen maar een hele dag was ik toch wel huiverig voor maar is toch wel makkelijk gegaan. Ze houden elkaar natuurlijk ook wel bezig en kunnen al veel zelf. Maar was aan het einde van de dag stiekem toch wel moe hihi. Scheelt ook wel dat ze wat ouder zijn. Baby's hebben toch wat meer zorg en aandacht nodig dan 1 en 2 jarigen (vind ik) Op welke cd dag zit je nu boesje? Idd je kunt er maar beter op tijd bij zijn met je PP....ben je zeker niet te laat
Oh ik zie het al, je zit op dag 15 Nou dan zal het waarschijnlijk niet lang meer op zich laten wachten!
Op e.o.a. manier vind ik het nog steeds niet spannend. Ben blijkbaar heel zeker van m'n zaak dat ik ongi word.....
Welkom Kaatje @ Msi, Wij vinden het voor jou dan wel spannend Ik hoop in elk geval op goed nieuws voor je. Ja 2 kinderen is toch opeens weer heel anders dan 1 he! Dit weekend zijn mijn schoonzus en haar zoontje (5 jaar) hier geweest. Vrijdagavond zaten ze samen in bad, aan het schateren en spetteren met elkaar en gewoon lekker druk aan het zijn. Ik zei al tegen schoonzus, stel je voor, het waren broertjes en je had ze elke dag samen thuis... haha ze zijn ook echt het hele weekend druk met elkaar geweest. Erg leuk om te zien wel hoe R met andere kinderen omgaat. @ Hier, ik ben er eigenlijk redelijk rustig onder. Tuurlijk wel een teleurstelling maar ik besef me goed dat we bij de eerste gewoon enorme bofkonten zijn geweest en dat dat inderdaad geen garantie voor de toekomst is.
Oh dat klinkt gezellig Peetje, die 2 samen Goed dat je er realistisch onder blijft! Anders zou je het wel zwaar hebben denk ik
Hè meiden, Nog steeds wel moe!! Maar slaap ook slecht, hoop dat er nu een einde aankomt, 12 weken voorbij !!! Hihi... Nog geen rare dingen die ik wil eten. Heb eigenlijk nergens zin in, het is dat ik moet eten. Niks smaakt.. Komt vast goed !!! Nou klink ik een beetje als een zeur, zo bedoel ik het niet, heb het er allemaal voor over !!! Dl heeft de waterpokken dus al het hele weekend huilerig!! Wel een beetje sneu, maar tussendoor is ze lief aan het spelen.. Af en toe hier ook een beetje bang hoe het allemaal gaat lopen. Maar dat was ik bij de eerste ook. Dus ga ervan uit dat het gezonde spanning is.. Ik heb eigenlijk helemaal geen gevoel van wat het is. Vl. Zegt meisje dus ik zeg jongen, beetje tegenwicht.. Haha.. Vorige wist ik zeker dat het een meid is. Zou nu een jongen wel leuk vinden, omdat ik dat nog niet ken... Maar gelukkig hebben we er niks over te zeggen en zou ik ook dol gelukkig met weer een meisje zijn..Dus voor nu zeg ik jongen. We willen het wel weten... Dus laat het jullie weten wat het wordt. Zeg het ook tegen iedereen, want ben slecht in mijn mond houden !! Zo beetje lang verhaal geworden geloof ik!! Ga nu eten er is voor me gekookt.. Iemand al snel NOD?! Of duurt het nog even... Tot hoe lang hebben jullie eigenlijk gesport?!
Wel fijn dst je het niet spannend vindt msi! Gelukkig maar. Ik hockey (hen tennis staan in m'n omschrijving maar dat is om niet tegen bekenden aan te lopen) en dat mag niet als je zwanger bent (risico sport vanwege het contact en de bal ed). In t begin nog hardgelopen maar al snel veel bekkenklachten en kon niks meer. Toen obv Fysio gesport tot m'n bevalling. Jij dan Stina? Nu nog tennis toch? Hoop dst de moeheid snel afneemt Stina! Spannend jongen of meisje hè? Klinkt zeker gezellig peetje! Idd goed om nuchter te blijven, want in 1 keer is wel heel bijzonder snel. Heel goed dar je op tijd bent boesje zet m op
@ Stina, Beterschap voor je dochter! En ja, ik denk dat een beetje angst vrij normaal is bij een zwangerschap. Je wil natuurlijk dat alles goed blijft gaan, maar je hebt er zelf weinig grip/controle op en je kijkt van echo naar echo. Wil je een extra echo doen voor geslachtsbepaling of wacht je gewoon op de 20-weken echo? @sporten, ik heb gevoetbald, maar omdat ik net voor de zomerstop zwanger werd ben ik er gewoon 1 seizoen mee gestopt. Anders zou ik misschien maar heel even kunnen voetballen en wel een seizoen moeten betalen.
Oooohh schism wat verschrikkelijk! Wat erg dat je vader alleen dat als uitweg zag! Fijn dat er veel gepraat wordt bij jullie. Ik ken je gevoel wel, is een schrale troost maar het komt goed met je. Veel sterkte en kracht de komende tijd. Ik heb gisteren een crematie gehad, moeder van mijn beste vriendin. Was mooi en emotioneel. Ze was 52 jaar en viel vorig weekend zomaar dood neer. Daar veel onbegrip en ongeloof. De jongste dochter van 19 kan het niet bevatten en niet accepteren, zo zielig om te zien
Jeetje schism wat heftig zeg! Fijn dat jullie er over kunnen praten thuis. Ik wens jullie heel veel kracht toe.
Lieve lieve Schism, fijn toch even wat van je te horen... Wat een ontzettende nare tijd die je zo voor je kiezen krijgt! En dan ook nog zo onverwacht!! Gelukkig dat er dingen duidelijk zijn geworden waardoor jullie hopelijk goed met elkaar verder kunnen! Rustig aan en heel veel sterkte
MSI, nou, dat klinkt ook heftig!!! Zo ineens dood neervallen ik zou gek worden denk ik... Ik snap de jongste dochter wel. Ik ben zo'n doetje die t al vreselijk vindt te moeten zien dat ouders ouder worden. Terwijl er niets aan de hand is verder eigenlijk
En nog even snel voor Stina... Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was gelijk gestopt met rennen... Maar dit was ook ondat ik veel te bang was dat ik weer een mi zou krijgen.
Ik ook gestopt met sporten toen (deed een soort vechtsport) Ik heb toentertijd 3 weken voor mijn bevalling te horen gekregen dat mijn vader mijn bevalling niet zou halen (heel verhaal!) Hij leeft nu nog steeds hoor maar dat heeft mij wel een beetje geholpen met accepteren. Het was een beetje een generale repetitie zal ik maar zeggen. Hierdoor heb ik het gevoel een beetje voorbereid te zijn maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Als het mijn moeder zou overkomen zou ik wel in shock zijn! Daar wil ik niet eens over nadenken!