Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Neee joh, je houdt helemaal niks achter. Je wacht gewoon even met vertellen omdat je het wel leuk wilt vertellen!! Dus ik zou gewoon wachten tot het weekend hoor :D
    De eerste keer hebben we het verteld met een echo in een fotolijstje bij 8 weken op moederdag :D
    2e keer heb ik t mijn moeder meteen verteld omdat die door de IUI behandelingen wel wist wanneer mijn NOD was. De ouders van ml hebben we het verteld met een t-shirt. Voorop: let's do the wave. Achterop: want ik word grote broer en neef!! (wat waren ze shocked hahaha)
    Ik was namelijk tegelijk zwanger met de vriendin van het broertje van ml. We scheelden maar 2 weken. Zij is dus nu al een aantal weken verder.....ik helaas niet ;)

Ik moet wat bekennen, was gistermiddag zooooo moe dat ik dacht: huh waarom? Dus ik dacht laat ik eens een test tegenaan gooien maar die was natuurlijk hartstikke wit!! :D
    Dus nee er zit geen zwangerschapskansje in ;)

2. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mfs gefeliciteerd! Fijn om door het verdriet heen dit soort berichten te kunnen lezen.

Gister en vandaag nog even bij m'n vader geweest. Hij zag er mooi en vredig uit, heeft me een stukje rust gegeven.
    Morgen crematie. Zie er erg tegenop, omdat het dan echt voorbij is, en hij echt weg is.

3. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Kan ik trouwens oude berichten verwijderen?

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.091
    2.590
    113
    Limburg
    @ Mfs, kan me wel voorstellen dat je dat zo voelt, maar ik denk dat het wel leuker is als je het persoonlijk kan vertellen ipv via de telefoon, toch?

De dag dat ik positief testte waren mijn moeder, stiefvader en zus op bezoek dus die heb ik de test maar meteen laten zien. Mijn moeder was dolblij natuurlijk en mijn zus werd er verdrietig van (wil heel graag kinderen maar heeft tot nu toe de ware nog niet kunnen vinden) maar uiteindelijk natuurlijk ook blij voor ons.
    Bij mijn vader heb ik toen op de verjaardagskaart geschreven: Gefeliciteerd met je verjaardag, van M, P en ? Hij las er finaal overheen;)

@ Schism, fijn dat het je wat rust kan geven, hopelijk heeft hij zijn rust ook gevonden. Heel veel sterkte morgen bij de crematie, ik zal aan je denken. Dikke knuffel.

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.091
    2.590
    113
    Limburg
    Geen idee trouwens of je oude berichten kan verwijderen, volgens mij moet je dat dan aan 1 vd modjes vragen.

6. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.091
    2.590
    113
    Limburg
    Msi toch balen, zo'n witte test :(

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Heel veel sterkte morgen schism, zal idd een zware dag worden. Zo'n dag dat je, zoals je zelf al zegt, het besef krijgt hem nooit meer te kunnen zien :(. Fijn dat je een beetje rust hebt gekregen maar dat maakt de pijn en het verdriet natuurlijk niet minder om :(

Je kunt volgens mij een verzoek indienen bij de admins om je bericht te laten verwijderen. Volgens mij kan dat door bij het bericht op dat gevaren-driehoekje rechtboven het bericht te klikken en dan aangeven wat de bedoeling is.
    Heb je spijt van bepaalde berichten dan?

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja en toch ben ook ik goed in mindf*cken haha. Ik heb smiddags getest, misschien was de urine niet geconcentreerd genoeg. M'n nagels groeien ineens zo hard. Ben meer moe dan anders. En toch weet ik dat ik me gek maak en gewoon ongesteld word hihi lekker die laatste dagen voor NOD :p

9. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mijn laatste berichten zijn toch behoorlijk privé en hoeven van mij niet altijd hier te blijven staan

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja waarschijnlijk verwijderen ze die wel voor je, is immers een hele goede reden.

11. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Schism, dankjewel. Heel lief van je, zeker in deze loodzware tijd! Denk niet dat je dit nog ziet, maar heel veel sterkte vandaag. Ik kan me voorstellen dat je er tegen opziet. Als het 'gewone' leven doorgaat lijkt mij de zwaarste tijd...dikke knuffel!

@MSI: wat een gedoe die dagen voor NOD hè! Voel met je mee. Ik geloof dat ik nu de persoon bij uitstek ben die je kan vertellen dat die witte test niet zo veel zegt ;). Kan een dikke "helaas!" zijn maar kan ook gewoon wit zijn omdat je te vroeg test... Wanneer is je NOD?

12. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Schism, sterkte vandaag!

13. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Toch even licht advies nodig van de tempdames onder ons. Eergister en gister positieve ovu en goede P:D

Vanmorgen half 6 werd E wakker, snel getempt en toen 36.6
    Ze bleef toch weer stil, ik weer doorgeslapen en om 7 uur 36.8
    Normaal gesproken temp ik om 6.15 dus welke zal ik aanhouden? Of zal ik er 36.7 van maken?
    Bij 36.6 is er nog geen sprong nl maar bij 36.8 wel;)

En zal de P*rno nu genoeg zijn? Ik zou eigenlijk vanavond nog wel een x willen maar denk dat ik mijn lief niet zover krijg;)
    Zien jullie mijn aangegeven PP op t tempkaartje of kan ik die alleen zien?

Genoeg gevraagd, ik wacht geduldig tot de eerste zich meldt:)

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Schism: heel veel sterkte vandaag en de komende tijd!

@boesje: k weet niet welke temp je het beste kunt aanhouden. Ze zeggen toch de eerst temp na zoveel uren slaap?? Anders zou ik idd het gemiddelde nemen. Of deze dag niet invullen en morgen wel op tijd tempen dan geeft FF ook een kruis.
    Je PP zie ik niet in je kaartje. Dat kun je er ergens aanpassen in FF zodat het wel te zien is. Ik vul trouwens alleen de PP dagen rond mn eisprong in, rest vd tijd is het niet belangrijk om te onthouden wanneer er gebatst is ;)

@MSi: wat balen van de witte test maar t hoeft nog niks te zeggen. Hopelijk was je te vroeg!

Ik ga eens bedenken met welk PP plan in dit ei kan gaan veroveren om te voorkomen dat ik volgende maand toch bij de HA zit, haha. De om de dag theorie heeft nog niks opgeleverd dus denk dat het een iedere dag plan gaat worden. Mn NOD zal rond 15 april zijn, dan zijn wij precies een midweekje weg. Twijfel of ik wel een niet een zw test mee neem. Als ik hem niet mee neem en ik wordt niet ongi, dan weet ik zeker dat ik de dichtstbijzijnde kruidvat ga opzoeken want wachten kan ik niet. En wel meenemen geeft weer een gevoel van: je bent er te veel mee bezig....
    We zien wel!

Gekke vraag: wil graag proberen weer wat af te vallen. Vorig jaar 10 kg kwijt geraakt maar ze komen er weer langzaam bij. Zou t uitmaken mbt het zwanger worden? Ik ben heel steng voor mijzelf als het gaat om afvallen want anders boek ik geen resultaat. Mocht ik zwanger worden deze ronde, dan stop ik wel direct met afvallen maar ga ik gewoon voor het gezonde :)

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    #1095 MSI, 26 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
    Wachtbankje

April
    {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 9
    {15} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 11
    {17} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 4
    {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 3
    {24} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 14

ZWANGER lijstje
    {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - 2e echo 20 mrt - jongen/meisje
    {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - jongen/meisje

Time Out
    Schism - 08-2011 - 30 jaar

16. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.091
    2.590
    113
    Limburg
    Vraagje: Gebruiken jullie een cyclus app?
    Ik wil mijn cyclus een beetje bijhouden zodat ik niet hoef te gaan rekenen wanneer ik het meest vruchtbaar ben;)
    Heb nu de period tracker gedownload, maar als jullie nog een fijne app weten hoor ik het graag:)

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    peetje, die van fertility friend vind ik echt heel fijn (ik zie die nu bij mamameisje en boesje ook staan). Kan je een heleboel bij bijhouden (temp, ovutesten, batsmoment, cervixslijm) en je ziet het mooi in een grafiek allemaal staan.

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    boesje, ik zou de eerste temp aanhouden want je bent daarna opgestaan en tempen daarna is minder betrouwbaar. Het is wel wat vroeg dus het kan zijn dat ff het dan met een open bolletje aangeeft (dat betekent dat de tijd teveel afwijkt). Dat zou dan inderdaad betekenen dat je temp nog niet genoeg omhoog gaat. Maar wat de ovutesten betreft zou dat ook wel kunnen, want het kan zijn dat je ei nu aan het springen is en morgen je temp hoger is en je ei dus is geweest. Ik zou nog wel een PPmoment ertegenaan gooien als je dat voor elkaar krijgt. En anders morgenochtend of avond nog een keer? want als je het gisteren nog hebt gedaan ben je mooi op tijd!
    pp-moment kan je bij ff aangeven bij insemination (yes aanklikken). dan zie je het op de kaart. Ik doe net zoals mamameisje: geef ze alleen aan op de momenten die er waarschijnlijk toe doen.

@mamameisje: ze zeggen dat elke dag niet meer resultaat oplevert en zeker niet in het geval als het zaad wat zwakker is. Maar goed, snap dat je eens een andere poging wil wagen :) Het kan volgens mij geen kwaad mits dus het zaad goed genoeg is.

idd MSI het kan nog best alle kanten op! Was bij MFS ook zo maar begrijp ook dat je daar niet in wilt/kan geloven.

ik weet niet hoe het met afvallen zit mamameisje...... geen idee.

schism, sterkte vandaag, zal wel een emotionele dag zijn voor je.... heftig hoor. En zeker ook de tijd erna, het leven gaat gewoon door maar wel met het besef dat het voor jou zonder vader is.

MSI, jemig wat pittig zeg van je vader. Heeft hij zelf door dat hij anders is? Heel lastig lijkt mij om te accepteren dat hij zo anders is zeg....

MFS: ik zou de ouders ook op een leuke manier inlichten en dan dus maar even wachten (leuk idee trouwens MSI met dat shirt!)
    Ik had een EHBO-doos gemaakt (eerste hulp bij opvoeden) met allemaal babydingetjes erin. Was ook erg leuk!

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    even een vraag, ik heb nu (zit op dag 9 van mn cyclus) afscheiding die eiwittig is??? Heb ik noooooit zo vroeg. Bij mij begint het eerst met creamy, dan wateriger en dan eiwittig (zoals de volgorde ook vaak is) maar dan begint meestal rond dag 12. En nu dus op dag 9 al echt eiwittig.... ben nog niet begonnen met tempen wat dat doe ik normaal pas vanaf dag 10 of 11 ofzo. Wilde deze ronde eigenlijk het tempen loslaten maar ik denk dat ik morgen toch maar wel even temp. Het kan toch haast niet dat mijn ovu er nu al bijna aan zit te komen? En moet mn afscheiding niet eerst creamy en waterig zijn?????
    hoop dat jullie mee kunnen denken!

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    normaal dus rond dag 12/13 creamy, dan 1 a 2 dagen waterig en dan rond dag 15/16/17 eiwittig..... (nog even ter aanvulling en voor de duidelijkheid want ik zie nu dat ik een beetje in wartaal sprak geloof ik ;) )

Deel Deze Pagina