@schism hopelijk heb je een mooi afscheid gehad!! Heel veel sterkte de komende tijd.. @msi zegt nog niks een witte test, wanneer is je NOD?! @boesje zou je eerste temp aanhouden, heb ik ook altijd gedaan.. Nooit specifiek mijn wekker gezet om te tempen.. Zou er ook nog een keer tegenaan gaan, kwaad kan net toch niet !!! @roos zou best kunnen dat je ei eerder is, was bij mij ook altijd anders.. Dus hup hup aan het werk!!! @msf hoe voel je je?! Al kwaaltjes ?! @peetje inderdaad ff!! En ik gebruikte eerst WomanLogPro, maar die vind niet iedereen fijn... Zo hoop dat mijn mopje rustig doorslaapt.. Heeft al een uur lopen spoken.. Gelukkig niet overstuur gehuild, maar meer mopperen, dus maar even volgehouden... Is het al weer woensdag de tijd gaat snel. À.s vrijdag alweer 13 weken wat vliegt de tijd.. Lekker aftellen naar de laatste drie weken plassen in kannen. Blij als het erop zit, maar toch een goede daad verricht !!! Zo de iedereen denkt dat we geen geslachtsbepaling laten doen, maar stiekum toch !! We gaat het pas tegen iedereen vertellen met de 20 weken echo.. Ben benieuwd of ik 5 weken mijn mond kan houden.. Hihi..
Ha Stina, Nee, nog geen kwaaltjes hier. Kwam vorige week ook pas vanaf week 6-7, toen werd ik misselijk. Wel erg moe weer, dus probeer mijn rust een beetje te pakken (gaat echt goed met zo'n actief kind dat momenteel max 1uur slaapt overdag, en niet in één keer, not! . Ik heb maar vast een afspraak gemaakt met de VK en voor een eerste echo (16 april), zodat het wat 'echter' gaat voelen....ik ben al aan het aftellen. Zondag mijn ouders vertellen als ze komen eten. Hoe is het nu met je meissie? Klinkt zo zielig! Wel fijn voor jullie als dit achter de rug is, ook weer gehad. Heb je al een gevoel of je een meisje of jongetje krijgt?
Ik had echt een heeeeel verhaal voordat mijn ipad besloot het eruit te knallen.... Booooos:x Als ik zin heb doe ik straks nog een poging!!!
@Boesje: ahh mega irritant is dat hè! Ik heb dat op mijn telefoon ook heel vaak. Volgens mij is dat gewoon een ouderwets ding op de site....als ik nu opnieuw de pagina laad is 'ie weg!
Met mijn moppie gaat t al een stuk beter gelukkig!! Ligt nu heerlijk t slapen en nog geen kik gegeven !! Hopelijk blijft t zo.. Hier geen gevoel over wat het wordt... Vl. Denkt een meisje dus zeg ik jongen, maar geen rede voor.. Hihi... Zo ga vanavond vroeg naar bedje, ben ook moe... Fijne avond..
Boesje, hoe is het nu met je temp? Ei gehad? Stina wat fijn dst je meisje beter gaat!! Gelukkig. Msi, en en en?? Peetje al gestart met ff? Mfs, ja fijn dat je al een afspraak hebt bij vk! Idd naar uitleven. Schism, hoop dat je een mooi afscheid hebt gehad. Mamameisje, hoe is het daar? Hier toch raar wat betreft afscheiding, ben dus toch maar gaan tempen en we zijn al goed gestart met PP. Zou zo raar zijn als ik nu een korte cyclus zou krijgen want heb ik nooit, maar zou t ook wel fijn vinden hoor want dan hoed ik minder lang te wachten
Lees wel mee maar weinig te melden. Ben een PP aan het bedenken van de afgelopen 9maanden heb ik mn ei altijd op dag 15-16-17 en 1x dag 18gehad. In die dagen altijd om de dag gezellig gehad en nu ben ik het beu en kijk ik of ik ml zo ver krijg om een paar dagen achter elkaar te batsen denk 14-15-16-17 ofzo. Beetje afhankelijk van wat mn ovu testen doen. Zou blij zijn als we weer een week verder zouden zijn, dan ben ik van dit gereken af
Stelletje slapers heb dagen geleden al een nieuw lijstje geplaatst met m'n nieuwe nod Vind t niet erg. Maar gisteren in een ruimte gezet met 4 zwangere buiken pff dan is t weer ff slikken. Verder vind ik ik ongesteld zijn op zichzelf gewoon verschrikkelijk haha. Leuk MFS een afspraak bij de vk Gelukkig gaat t wat beter met je meisje stina Mamasmeisje iedere dag is blijkbaar ook niet goed voor de zaad productie maar altijd t proberen waard, ben benieuwd naar t effect
@ Stina, fijn dat het beter gaat met je meisje. Hoe gaat het met jou verder? Al goed aan de buik te zien dat je zwanger bent? @ Boesje, ben nog steeds benieuwd naar je hele verhaal @ Roos, je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen he dus goed dat jullie al aan het pp zijn begonnen! @ Mfs, fijn dat je al een afspraak hebt bij de vk, nu aftellen geblazen? @ Mamasmeisje, Je kan het altijd proberen he, wie weet werkt het op die manier wel voor jullie. Mijn man zou een gat in de lucht springen als ik hem zou vragen elke dag te batsen @ Msi, oh echt, wat een blinde vinken hier dan zeg. Ik had wel het lijstje voorbij zien komen maar dacht dat alleen het zwanger lijstje was aangepast oepsie! Maar wel klote zeg. En om dan ook nog in een dikkebuikenkamer te zitten maakt het er niet makkelijk op natuurlijk. En ja ongesteld zijn sucks big time, maar sinds ik van de pil af ben, ben ik nog maar 3-4 dagen ongesteld ipv 7, dat dan weer wel @ Schism, hoe gaat het met je? @ Hier, poepoe wat kan een mens zich belabberd voelen! Gisternacht kreeg ik het opeens ijskoud en dat is de hele dag zo gebleven. Overal spierpijn, hoofdpijn, buikpijn, bleh. Vandaag zelfs ziekgemeld op het werk, dat is de 2e keer pas in 11 jaar! Morgen ga ik ook alleen maar naar het werk om de bestellingen te maken en dan ga ik weer naar huis, ik kan nog geen kilo tillen zonder spierpijn te hebben. Maar ach, zoals ik altijd zeg: Gaat wel weer over
Over de zaadkwaliteit staat ook overal wat anders geschreven. Dus gaan t gewoon proberen. Geloof dat t pas echt slecht is als t meerdere keren per dag is. Dus 1x per 24 uur moet kunnen denk ik.
Volgens mij is het ook alleen zo bij mannen die verminderde zaadkwaliteit hebben, dan is elke dag niet handig. Als t goede kwaliteit is dan maakt t volgens mij niet zoveel uit! Snap zeker dat je eens wat anders wilt proberen, heb ik ook weleens wat maanden gedaan hoor (maar achteraf had toen niks zin gehad dus zegt eigenlijk niets...)
Oeps msi, foutje..... Ik heb ook echt hekel aan ongesteld zijn, voel me dan nooit echt heel fit... En bah peetje, en net met dit super heerlijke weer beterschap!!!!!
@peetje beterschap!! @mamasmeisje zou het ook proberen.. Ik weet niet of het zoveel uitmaakt.. @msi balen van ongi... Vond het ook nooit leuk. Ble... Hier flinke last van mijn buik gehad.. Denk dat het mijn maag is geweest.. Heb geen trek in eten en soms druk waardoor ik het vergeet... Dus buik is nu een beetje gevoelig !!! Hier kun je het een beetje zien, denk ik, maar duurt niet lang meer. De vorige zag je bij 20 wk nog bijna niks.. Hier rustig weekend... Jullie nog plannen?!
@MSI: zet m op, straks rijpt er weer een ei! @Peetje: beterschap, hoop dat je er snel weer bovenop bent. @Stina: jij ook beterschap! Doe je wel rustig aan? Ik lig even op bed, tegelijk met DL. Een drukke werkweek, gisteravond feestje, vanochtend sporten...da's best veel nu merk ik!
Ik ben mij even bewust van mijn MP ( we gaan voor een broodrooster) Dus even snel, Roos, ik weet niet zo goed hoe dat zit met afscheiding.... Ik heb altijd alleen maar vruchtbaar slijm, 1 of 2 dagen voor ei. Heb je nou uiteindelijk wel getempt of ovu's gebruikt? Waar zit je nu? Welke cd? Over je advies richting mij... Thanx nog maar ik ken de spelregels vh tempen idd. Ik was er alleen niet uit geweest, vandaar ook mijn vraag... Heb toch de eerste aangehouden. Btw, mijn temp doet raar en stom. Nog steeds geen eien kan er niets van maken. Maakt onzeker. Ik heb toch echt vruchtbaar slijm en 2x posi ovu gehad. Ik zet ook alleen PP tijdens ei erin, maar vind het wel prima dat dit niet te zien is voor derden. MSI, ik had het ook even gemist in het lijstje, dacht ook dat je alleen de zwangere had toegevoegd. @all, normaal gesproken lees ik de historie terug op andere blz maar ik kies er nu even voor dit niet te doen en dan maar wat vaker posten! Anders straks weer hele stuk weg Dusssss....tot zo
Mamasmeisje, ik weet van mijn gyn dat dagelijks prima kan bij een goede zaadkwaliteit. Wanneer deze niet fantastisch is, is de kans voor om de dag groter. Volgens haar was dagelijke P geen meerwaarde. Het blijft toch een kansberekening dat het juiste eitje, het juiste zaadje binnen laat. Hoe flauw ook. Ik denk dat jouw PP prima is hoor maar snap ook dat je eens anders wilt proberen.... En als je man er geen problemen mee heeft kun je ook eerst voor een zaadonderzoek gaan voordat je het OFO in stapt. Maar ik snap je dilemma en gevoel helemaal. En idd, wat een gereken steeds hè! Dat. Heb ik ook! Bah!
Peetje, ik gebruik ook period tracker en wat Roos al zei Fertility Friend. Die is nog meer secuur dan PT maar dat ook vanwege het tempen. Dit vul ik alleen in bij FF. Heb je die al geprobeerd? Verder heb ik mijn telefoon nog volstaan met zwangerschaps apps. Die laat ik nog maar even staan! Las ergens dat je ziek bent Beterschap, ik lees het waarschijnlijk zo...
Stina, fijn dat het beter gaat met je meisje! Rustig aan met jezelf nu. Maagpijn echt niet fijn. Wel gerustgesteld over kindje? Hier druk weekend, maar vanavond wel even gezellig met mijn lief op de bank.... (En een beetje met jullie) MFS, voorzichtig met jezelf idd en goed dat jezo goed naar je lichaam luistert. Jij al jongen/meisje gevoel Schism, hoop dat het goed met je gaat... Is het nog gelukt met het verwijderen van die berichten?
Hoi meiden, Het gaat redelijk met me. Woensdag een heel mooi afscheid gehad, maar nu de rustige dagen met veel tijd voor jezelf. Best zwaar ook al had ik het van te voren nog zwaarder ingeschat. Ik kan gelukkig nog lachen om m'n kleine zonnetje en het verdriet is ook niet continue, maar komt met vlagen.
Ik heb al een broodrooster, dus ik laat het over aan de rest Ik hou het voor nu bij period tracker. Mocht het zover komen dat ik wil gaan tempen (wat ik niet hoop natuurlijk) dan ga ik wellicht op ff over. Had deze ook gedownload en voor het tempen bij te houden zag die er inderdaad wel beter uit. Bedankt voor de beterschapswensen allemaal! Heeft blijkbaar geholpen want ik voel me al een stuk beter.