Fijn, Peetje, dat je je al wat beter voelt!! En MSI: Biesje heeft gelijk. Ik schat in dat wij naar jullie standaard echt een waardeloos PP hebben gehad...met bekend resultaat! Maar snap heel goed dat je er voor je gevoel echt alles aan gedaan wilt hebben. @Schism, wat goed dat het een mooi afscheid was. Houd je vast aan jullie zonnetje! @Boes: ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik ook echt zwanger ben (v.a. ovulatie gerekend nog maar 4wkn!), en nog minder dat het een jongetje zou kunnen zijn. Ik denk dat wij nog een meisje krijgen. Ik vind het beiden fantastisch hoor. Ik vind het vooral spannend of het goed gaat en moet nog steeds een beetje wennen aan het feit dat het toch veel sneller is gebeurd dan ik in mijn hoofd had (ondanks al mijn geklaag over dat het zo lang wachten was steeds). Ik heb steeds in mijn hoofd gehad dat we nu alvast moesten beginnen omdat het sowieso wel een maand of 7-8 ging duren, of langer. Nooit echt bij stil gestaan dat het ook in ronde 2 gepiept zou kunnen zijn. Suf hè?
Schism, ik kan me voorstellen dat een kleintje om je heen ook kan zorgen voor weer goede momenten op een dag. Maar al met al is het gewoon heel verdrietig en mag je daar natuurlijk ook de nodige tranen voor laten. Het is mooi dat een kindje minder besef heeft van dit soort nare dingen en daardoor op één of andere manier altijd positief in het leven staat en je daar niet anders dan in meegaan kan. Het helpt je vast... Wel fijn om even weer wat van je te horen!
@schism fijn wat te horen!!! Gewoon lekker aan toegeven.. @peetje fijn dat je weer beter bent of dat het beter gaat.. @boesje wat een gespamm ... Nee snap wat je bedoelt.. @msf snap dat het nog onwerkelijk is.. Maar gaat wel goed komen naar een echo !! Of twee !! Wel lekker ronde 2 raak.. Mag ook weleens snel, hopelijk doet goed voorbeeld volgen... Hoop zo dat de andere meiden ook snel een mooie test hebben !!! Dus meiden duim driedubbel zoveel als ik kan.. Ik heb geloof ik iets gemist van een broodrooster??! Buikpijn is helemaal weg.. Probeer goed op mijn eten te letten, gewoon vaker een klein beetje eten... Bang dat er iets met de baby is, heb ik wel een beetje gehad.. Maar Vl. Relativeert dan weer lekker, dus gaan er gewoon vanuit dat het goed zit.. Dus de gedachtes zijn weer weg... Over 2 weken weer een echo, dus dan hopelijk weer een mooi plaatje !!! Zo gaan dadelijk lekker bbqen.. Fijne zondag allen...
Willen jullie ook voor mij raden wat jullie denken dat het wordt?! Vind ik nl wel grappig, vorige keer hebben we dit ook gedaan met vrienden. Toen was het 50/50, vond wel grappig dat dat eruit kwam... Ik kan me trouwens ook helemaal niet voorstellen dat ik een jongetje zou krijgen.. Haha.. Maar vind het zo frappant, dat ik het de vorige keer zo goed aanvoelde en nu niet. Ook dat ik zwanger was en nu dacht ik al game over. Wierd hoe verschillend het allemaal kan zijn.. Zijn er nog testers aankomende week?! Of ben ik te vroeg...
Wachtbankje April {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 9 {15} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 11 {17} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 4 {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 3 {24} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 14 ZWANGER lijstje {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - 2e echo 20 mrt - jongen/meisje {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - jongen/meisje Time Out Schism - 08-2011 - 30 jaar Zo even het lijstje weer naar voren gehaald!!! Maar goed kan er geen NOD uithalen...
@boesje: euhm MP? Zo kort ik altijd marktplaats af geen idee wat je bedoeld. En OFO?? Was da? Hier lekker dagje niksen en genieten van t weer. Ml is gaan toeren met de motor. Morgen gaat ons meisje naar de peuterspeelzaal, voor t eerst dus ben benieuwd hoe dat zal gaan. Denk dat ze het uiteindelijk hartstikke leuk gaat vinden want ze praat al weken over 'naar schooltje toe'.
@stina: heb je een buikfoto? Op de 1 of andere manier kan ik dan beter raden van het wordt Je hoeft em niet hier te zetten hoor, kan ook in je album? Ben benieuwd!
Hé Stina, waarom staat jouw leeftijd niet int lijstje? Mogen wij die niet weten Nee, mamasmeisje, PP staat normaal voor PowerPoint en dat bedoelde ik ook niet
@mamasmeisje wat leuk dat ze morgen naar "schooltje" gaat.. Als ze zo enthousiast is, zal ze het wel super vinden. Hoe is mama er onder?! Heb een foto in mijn album gezet !! Voorspel maar raak.. Hihi. @boesje 😳, mijn leeftijd wil je niet weten 😜!! Hihi. Nee geen idee, ben 30, maar zal het even erbij zetten.. (Shit ze heeft t gezien 😉
Wachtbankje April {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 9 {15} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 11 {17} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 4 {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 3 {24} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 14 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar - 1e echo 26 feb - 2e echo 20 mrt - 14 april jongen/meisje {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - jongen/meisje Time Out Schism - 08-2011 - 30 jaar
@ Schism, Fijn om weer wat van je te horen. Gelukkig dat de kleine man je kan laten lachen. Hoe diep de dalen ook, die kleintjes krijgen het toch mooi weer voor elkaar om de pijn wat te verzachten. @ Boesje, Misschien is hier iemand zonder broodrooster, dan geef ik die gewoon een kans voordat ik voor een reserve rooster ga Maar goed, ik heb geen flauw idee, ik denk dan idd meteen aan markplaats, of aan menopauze maar dat is het vast ook niet En een beetje dichterbij kan ik er menstruele periode van maken. Al kan ik vast nog wel meer bedenken hoor maar dat heeft niks met zwanger worden e.d. te maken. en uhhhh....bij de naam Stina83 moet toch minstens een belletje gaan rinkelen? @ Mfs, Als je al in je hoofd hebt dat het lang kan gaan duren kan ik me voorstellen dat je ff moet wennen aan het feit dat het al in de 2e ronde raak is! Een echo maakt het dalijk natuurlijk weer veel werkelijker. Lekker van genieten meid! @ Stina, lekker gebbqed? Fijn dat de buikpijn weer weg is. Ik zou me denk ik ook zorgen maken hoor, lijkt me een vrij normale reactie als je zwanger bent en dan inderdaad hup gedachtes weg en genieten. Ennuh ik zet in op een jongen. Geen reden voor, ik gok maar wat Buikje begint al! @ Mamasmeisje, Spannend he! Leuk dat ze er al zo mee bezig is ook. R. gaan woensdag voor het eerst. Hij zal het ook wel leuk vinden. Vandaag in de speeltuin was hij ook al aan het socializen dus dat is al geen probleem. @ Roos en Msi, jullie ook een fijn weekend gehad? Hier vandaag ook lekker van het weer genoten. Vanmorgen naar de speeltuin geweest samen met een oude schoolvriendin, haar vriend en hun zoontje (8 maanden jonger dan R) Was erg gezellig, we hadden elkaar al een tijdje niet gezien. Vanmiddag gewoon lekker thuis gezeten met m'n mannen.
Vanmorgen had ik echt een kutochtend, heel veel gehuild. S middags kwamen schoonouders en zijn we terras met speeltuin opgegaan. Lekker om eruit te zijn en ik heb zelfs wat kunnen genieten. Ben toch zo blij dat ik nu niet zwanger ben. Sowieso een maand rust nu, komt ook niet verkeerd uit met de december maand, en dan weer eens kijken wanneer ik er weer aan toe ben. Van de gedachte dat mijn vader het allemaal nooit mee zal maken word ik wel héél erg verdrietig. Aan de andere kant zou hij willen dat we doorgaan en zou hij ook supertrots zijn. Dubbel dus, maar heel moeilijk om te beseffen allemaal.
Pfff heftig besef idd schism dat als je straks zwanger bent je vader het niet meer meemaakt.... Maar tuurlijk zou hij super trots zijn! Wel super fijn dat je kleine man je kan laten lachen en vrolijk maak. Snap dat je deze maand wilt overslaan. Poe boesje, mp...? Tja.... Ik ben bang dat ik het broodrooster niet win... Stina, echt geen idee hoor wat t wordt.... Maar uh, wilde gok, een meisje. Mfs, bizar dat t dan 2e ronde raak is hè? Maar super joh! Hoop dat na jou snel iedereen hier volgt, mogen we naar zwanger zijn Leuk peetje en mamameisje, jullie kids zullen het vast super vinden! Hier heerlijk weekend gehad, veel gefietst met dl, midden op de hei lekker lunch gegeten, lekker in de tuin, dl op speelkleed, heerlijk! Nu divorce aan t kijken, grappige serie! Verder denk ik echt dat ik m'n ei heb gehad, echt zoveel eerder dan dat ik meestal heb. Temp is al hoger en afscheiding nu niks meer. Was te laat met tempen om de precieze dag te weten, maar t zal dag 10/11/12 zijn geweest. Houdt in dat mn Nod nu ook eerder is. Staat de 17e maar dan tussen 11en 13 april zijn nu. Gelukkig nog PP gehad, was puur voor de leuk maar gelukkig nu dus ook voor de kans op zwanger worden. Zit dus nu alweer op het wachtbankje. Ben wel heel blij dst m'n ei eerder was want daardoor mooi een kortere cyclus (en hopelijk natuurlijk al lekker op tijd een positieve test )
@schism dikke knuffel meis!! Lijkt me ook super verdrietig.. Kan me voorstellen dat je hoofd niet naar zwanger worden staat! Sterkte.. @peetje en roos thanks !!! @roos nou zou helemaal fijn zijn als het nu raak is, geen "moetjes" geweest.. Ook wel lekker. Bedoel het niet zo negatief als het er staat... Komen er al weer wat NOD aan !!! Duimen draaien...
@schism:dikke knuffel! Dr gaan nog veel moeilijke momenten komen en je moet gewoon aan het verdriet toegeven. Sterkte! @Stina: euhm.. Lastig te zeggen maar ik denk een meid. Spannend! @peetje: spannend he voor t eerst naar de psz! Ik ben er vanmorgen een uurtje bij gebleven want ze zag me niet eens meer staan Vroeg nog om een kus toen ik wegging en kreeg een 'nee' terug..Daarna is het ook goed gegaan, niet gehuild. Ze vonden dr al heel pienter, ze kan tot 10 tellen en kan alle kleuren juist benoemen. Verder lief met de kindjes gespeeld. Woensdag mag ze weer maar dan hele ochtend zonder mama. @ei: hier lopen de ovutestjes langzaam op. Verwacht deze week mn ei ergens, dus PP gaat iets eerder van start...
@ Mamasmeisje, wauw dat is heel goed gegaan dan, hopelijk gaat het bij R. ook zo goed woensdag. @ Msi, Boesje heeft gelijk, wat ben je stil?! Hier een trotse mama! Vanmiddag is R. zonder zijn 'tutte' naar bed gegaan, na een beetje gejammer 2 uur geslapen. Nu weer zonder speen naar bed en hij heeft een poos gekreund, gevolgd door geklets en luid gegaap en nu slaapt hij als een roosje!