Wat goed zeg! K heeft z'n speen alleen met slapen, maar hij moet er ook wel vanaf. Ben alleen egoïstisch want ik heb echt geen zin in slapeloze nachten, en zeker nu niet. Ben allang blij dat ik een beetje slaap
Kan me voorstellen dat je daar nu geen zin in hebt, dus gewoon nog even wachten. R. Had m ook alleen nog maar met slapen, maar vroeg er overdag ook nog vaak naar. Had mezelf ook voorbereid op slapeloze nachten, maar het gaat dus veeeel beter dan ik had verwacht. Maar goed, de nacht moet nog komen haha dus ben benieuwd.
Hier ook nog steeds een speen, vanaf t begin alleen maar bij slapen maar ik wil er ook vanaf! Ik doe t in vakantie... Ook nu geen energie voor slapeloze nachten... Nou Peetje, goed bedacht maar die broodrooster houd ik zelf MeldPlicht
Ik zou ook trots zijn Peetje, hopen dat hij de nacht ook goed door komt! Schism...ik snap helemaal! Komt vanzelf! Stina83 Mhoewhahahaha....wat een doos ben ik seg MFS, heb jij bewust geen foto's? Wilde je stalken maar er was niets te stalken
Hier geen speen, ze wilde hem niet. Ook niet toen ze pas geboren was. Dus toen maar niet meer gegeven... @Boes: ik ben er nog steeds niet achter hoe dat werkt met die albums. Dus als iemand het even wil uitleggen...
Goedemorgen! Hier ook geen speen, dl pakte al heel snel haar duim. Die heeft ze samen met haar konijntje. Gelukkig doet ze haar duim overdag nooit in haar mond of ze moet heel moe zijn. Afleren van duimen is natuurljk ook erg lastig.... Nou ja, zie we tegen die tijd wel weer! Mfs, album maak je door bovenaan deze pagina in de grijze balk op gebruikersinstellingen te klikken. Dan zie je links een balk verschijnen en klik je op fotoalbum. Daar kan je een album maken en foto's toevoegen (wijst zich vanzelf). Succes
Peetje, hoe ging de nacht met R?? Roos, hier ook een konijn! Ik heb er toentertijd 7 gekocht! Ideaal want er ligt overal één! Ik heb zelf geduimd, ben erg verslavingsgevoelig dus was 12 toen ik er echt mee stopte, hij is er ook altijd hè? Maar wel fijn dat ze het over het algemeen overdag niet doet! Mamasmeisje, ben je nu aan het afvallen geslagen? Hoe en wat doe je precies? En wat word je PP? Stina (uit 1983) ik zet ook in op een meisje. Maar ik heb dit soort gokpogingen altijd fout dus t zal wel een jongen zijn!! Toen ik zwanger was had iedereen ook een mening over wat het worden zou... Ik zei dan altijd voor de grap: 'als het fout is verwacht ik een flesje wijn, of ik zei een pak luiers' Uiteindelijk heb ik 2 pakken luiers en 3 flessen wijn gekregen... Hahaha, omdat ze het leuk vonden hoor, niet omdat het echt moest. Roos, even kwijt, op welke dag had je nu daadwerkelijk je ei? En toch getempt? Hoe was je PP toen? Op dag van ei? Of iets ervoor? Of beide kan ook natuurlijk Hier heeft FF gister uiteindelijk een streep gegeven. Begon echt te twijfelen, ondanks vruchtbaar slijm en posiovu's. Gelukkig maar, nu nog een week opt wb. Voel vooralsnog niets MFS, ben je al stalkbaar?? MSI, ik mis je!!!!
Wij als een idioot al onze ingepakte dozen naar schoonouders gebracht, schoongemaakt en met een 'open' blik door ons huis gelopen en nu komt ze donderdag kijken! Whaaaah, ik vind het spannend!!!!
Wauw Boesje, wat spannend! Huis nog niet te koop en dan al kijkers, dat doen niet veel mensen jullie na denk ik. Succes donderdag! Ryan heeft de hele nacht geslapen! Vandaag viel hij al een stuk sneller in slaap zonder zijn speen Ze liggen nu allemaal in de prullenbak Soms vraagt hij er nog naar maar dat gaat vast nog wel.voorbij. Hij heeft nog 3 eendjes en de bekende blauwe beer in bed liggen.
Wauw Peetje, wat goed van je kleine mannetje, hoe heb je dit nu aangepakt precies? Ga nu toch weer zitten twijfelen En morgen gaat hij voor t eerst hè? Spannend?? MFS, jij bent jarig in april! wanneer eigenlijk?
Nou eigenlijk gewoon cold turkey. Gisteren heeft hij bij de gastouder geen speen gehad tijdens het middagdutje en dat ging al meteen redelijk goed. Daarna speen niet meer gegeven en als hij er nu naar vraagt zeggen we dat die stuk is. Dan jammert hij wel nog een beetje maar daarna is het snel weer oké.
Jaar morgen voor het eerst naar de psz! Heel spannend maar ik denk dat hij het geweldig gaat vinden. Ik vroeg gisteren nog aan mijn man: wat zal ik eens gaan doen met mijn 'vrije uurtjes'? Nou, ik moet van hem niks doen en relaxen. Maar ik denk dat ik ga poetsen
Sorry sorry sorry dames! Heb zoooo geen zin gehad om te typen en geen tijd ook niet trouwens haha. Nu idd even meldplicht want kan het niet maken zo lang niks te laten horen haha. Hey Schism, lijkt me idd moeilijk om te weten dat je vader het niet meer mee kan maken. Misschien een schrale troost maar je vader heeft jouw mannetje wel mee mogen maken. Je weet hoe trots hij als opa, dat is ook een hele rijkdom om te weten. Heel veel sterkte nog! Roos gelukkig is ondanks je vroege ei je PP toch gelukt. Duimen draaien hier dat het allemaal goede timing is geweest! Mamasmeisje heb jij je ei inmiddels gevonden? Jij kunt al weer lekker aan de gang Peetje knap van je manneke zeg!!!! Zomaar ineens zonder tut! Dat is een hele stap voor die hummeltjes. Echt super! B heeft zijn tut altijd bij zich dus kan ik niet afpakken. Spannend morgen! Hij gaat het vast super vinden! Ben benieuwd in welke conditie je m daar weer op gaat halen hihi. Jij ook succes zonder kindje @speen/duimen bij B is namelijk zijn oor en zijn duim zijn tut, ja hele rare gewoonte maar heeft hij al vanaf een paar maanden oud. Die duim had hij al heel snel gevonden en op een gegeven moment pakte hij zijn oor er ook bij. Overdag doet hij het net als bij Roos alleen als hij moe of ziek ik. Ik vind het zoooooo schattig dus ik ben ook helemaal niet bezig met afleren hihi. Komt vast vanzelf wel. Hij is geen extreme duimer dus ik laat m lekker. Idd Boesje je bent echt een doos hahahaha kon niet duidelijker bij Stina En wat spannend je huis!! Nu al kijkers!! Wooooow!! Hij komt toch wel op funda he? Mogen wij dan ook spieken? Hier ging het echt super goed! Maakt me niet druk om het zwanger worden enzo, echt super fijn. Krijg ik vandaag ineens van een kennis te horen dat ze 12 weken zwanger pffff wat is dat toch telkens weer een klap in mn gezicht zeg!! Zo apart! Ik kan er laatste tijd super goed mee omgaan maar als iemand de aankondiging doet heb ik t er zo moeilijk mee dus de hele dag alweer van slag grrrr. Ook vroeg ineens iemand naar die miskraam .begin ik weeeeer te janken (wil ik nou wel eens klaar mee zijn) dus ik had een heerlijk confronterende dag kakzooi! Maar verder gaat het dus prima. Volgens mij op CD 7 ofzo (ik weet het niet eens wat erg, zo meteen eens in mn handtekening spieken haha) Maar ongi is iig weer voorbij dus we kunnen weer purnodepurno gaan spelen Oja en mijn weekend was mega druk. Zaterdag als een speer gepoetst want kreeg 3 logees (om te crashen na het stappen) smiddags een babyshower (joepie ) savonds/snachts naar een party geweest. Zondag weer op tijd eruit omdat ik toch graag bij B ben. Lekker in de tuin gezeten en naar een pannekoekenhuis geweest. En B is goed bezig met plassen op het potje dus wij zijn trots. Ik ga dit proberen vol te houden en hoop dat ie snel zindelijk is. vanochtend en vanmiddag droog na t slapen iig! Overdag ben ik af en toe nog te laat met op wc zetten!
Grrrr! Gisteravond heel verhaal getypt, poef weg! @Roos: dank! Eindelijk! Kunnen alleen jullie dan de foto's zien? En hoe zie ik die van jullie? @Boes: nog niet stalkbaar, moet het nog even leren . Ik ben jarig op de 25e, dan word ik 35. (Jemig) @MSI: wat fijn dat je niet zo bezig was met zwanger worden! Zoveel fijner! Houd dat vast! Wel naar dat je dan dat zwangerschapsnieuws en de vraag over je MK moest verwerken...pffff! Dit weekend mijn ouders verteld, was grappig! Ik: "jullie kleindochter wil jullie wat vertellen..." Mijn moeder: "ze is zwanger!" (Ik heb een bijdehante moeder) Ik: "nee, zij niet, maar ik wel!" Nou, je had die gezichten eens moeten zien! Mijn moeder: "was dat per ongeluk?" Ik: "euhhhh, nou, nee, maar wel veel sneller dan verwacht!" Mijn ouders vinden het geweldig. Maar ze waren totaal verrast. Wel heel fijn dat ze het nu weten!
@ Msi, wauw wat goed van B! Zindelijkheid is hier totaal nog niet aan de orde, R loopt gerust een halve dag in een poepluier rond (ik verschoon hem wel op tijd hoor, voordat jullie rare dingen gaan denken ) Wel fijn dat je er goed mee om kan gaan, dat zwanger worden. Dat je dan even een dip krijgt als iemand anders zwanger blijkt te zijn, lijkt mij een volkomen normale reactie. @ Mfs, Haha die reactie van je moeder, moest wel even lachen. Ik kan trouwens nog geen foto's zien van jou? Die van ons zie je als je op onze naam klikt, dan kom je op het profiel en dan staat rechtsonder het foto-album. Nou, wat een rust hier in huis!! R. begon meteen te spelen bij de psz, hij had nog niet eens zijn vest uit. Toen ik vroeg of ik nog een kusje kreeg was zijn reactie: "Hojje mama!" Gelukkig wel nog een kusje gekregen haha. Ben benieuwd wat ik straks te horen krijg!
@peetje: en? Hoe ist het gegaan? Vanmorgen is S voor de tweede keer geweest maar wel de eerste keer helemaal alleen. Maandag mocht ik er nog even bij blijven maar vandaag niet. Is gelukkig heel goed gegaan. Ze vind het geweldig om met de kindjes te spelen en gelukkig niet gehuild toen ik weg was. Heb er echt een goed gevoel bij! @ei ei ei? Nee nog geen ei voor mij. Het PP plan wordt dan ook tussentijds aangepast naar vandaag een dagje 'rust'. Verwacht morgen een knaller van een ovutest en dan gaan we er weer tegenaan Vandaag was ovutest donkerder als gisteren maar lichter als C-streep dus hij laat nog FF op zich wachten. @MFS leuk is dat om het te kunnen vertellen. Ik kan niet wachten tot het zover is dat wij het aan moeder en schoonouders kunnen vertellen. Heerlijk om te fantaseren over hoe ik het dan wil vertellen... @tut hier krijgt S hem alleen bij haar slaapjes. Ik heb er geen probleem mee en laat haar nog even lekker tutteren. Meestal als ze slaapt ligt hij ergens in bed en als ze wakker wordt heeft ze hem weer in. Onmisbaar is wel haar meneertje 'kikax'. Dat is het roze tuttepopje van Difrax. Ze noemt hem kikax en kan niet zonder.