Het potje staat er al een poos... 1x een perongeluk plasje maar ze wil er gewoon niet op... Zegt wel vaak: ik moet plassen dus dan alles uit, erop zetten en na 1 sec gaat ze er weer af... 'S ochtends zeg ik altijd, ga maar plassen op t potje maar dan krijg ik altijd een 'neeeh' Ik ga slapen! Ben kapot. (En mijn been en buikspieren ook)
Oh deze had ik ff gemist. Eigenlijk zou ik het ook wel bijzonder vinden als je juist deze ronde zwanger zou raken... maar ik begrijp ook wel wat je bedoelt.
Neeeee, en ik vind deze zkh pauze wel fijn. En wintersport is al geboekt, ik kan niet met 40 weken naar de sneeuw rijden ;p 24 april bel ik het zkh weer en dan gaan we er voor met 36 weken kan ik heus nog wel naar Oostenrijk hihi
Hahaha!!! Geweldig zindelijkheidstraining !! Hier nog niet begonnen ... @boesje wow das snel... Haha, ik zou het niet halen, is ook wel even geleden.. Maar ik had meestal zo'n 5 km in 30-35 min, wssl ben ik traag !!! Hihi. Ben benieuwd met de andere app.. @msi mooi begin van het nieuwe jaar !!! Of mooi uiteinde ....... Ja ga vertellen wat we krijgen... Ook aan iedereen buiten zp.. Hihi.. Alleen weten jullie het eerder, we laten iedereen even wachten!!! We willen het vertellen met de verjaardag van ons meisje... Vonden we wel speciaal.. Dus niemand weet dat we geslachtsbepaling doen !!! Vind ik ook wel leuk.. Even samen een geheimpje als ik mijn mond kan houden..
@msi: dat zou heel toevallig en mooi zijn!! Als het bij ons deze. Ronde niet raak is en de volgende wel, dan ben ik ook precies uitgerekend op dezelfde uitgerekende datum als van S maar dan 3 jaar verder. Maar zet toch eerst mijn zinnen op deze ronde! Vanavond idd rustdag gehad, weet zeker dat ik morgen of vrijdag een knaltest heb en om te voorkomen dat ml de handdoek in de ring gooit omdat hij het wel genoeg vind zo, vanavond maar even niet. Daarbij is het nu amper 24 uur geleden dus komt goed! @potje: hier staat hij ook al een tijdje in de kamer maar S heeft niet altijd het geduld erop te blijven zitten. Ze doet met als R van Peetje: pssssssssst en klaar! Op de wc hetzelfde maar dan moet en zal ze een stukje papier krijgen. En dan trekt ze door en zegt ze: dag plas van S (hele naam dan) Ik ga komende zomer echt actief met zindelijk aan de slag. Laat ik ze ook lekker in dr blote billen lopen en zien wel. Nu eerst het project psz en daarna de overstap naar een nieuwe kamer. Zelfde kamer maar met peuterbed en andere inrichting. Wat voor stijl is jullie babykamer of peuterkamer? Ik vind het geweldig om kamertje te kijken en om hiermee bezig te zijn. Nu dus voornamelijk de peuterkamer. Mijn stijl is retro, oud gecombineerd met nieuw, vintage.
ohw wat leuk al die verhalen over potjes, poepjes en plasjes lijkt me zo leuk om straks dl zindelijk te maken. Maar goed, dat duurt nog wel ff! snap dat je gisteren hebt overgeslagen mamameisjes, zaadjes genoeg klaarliggen en ook wel ff lekker om wat 'rust' te pakken op batsgebied. tja 1 januari, is natuurlijk geen leuke datum, maar ach, hoeveel kans is er nou dat je dan ook op die datum bevalt??! Ik vind december ook minder leuk, als ik nu zwanger zou zijn zou ik op 20 dec uitkomen. Maar ja, ook zonde om een hele maand mis te lopen qua kansen. stina, ik heb het bij dl ook aan iedereen verteld hoor, veels te leuk om te delen! Ook heel praktisch vond ik. En daarbij zou ik me denk ik toch verl*llen. @kamertje; hier een hele landelijk rustige kamer. 1 muur die mintgroen is, de rest wit. Meubeltjes die ook wit zijn, landelijke stijl maar dan niet degene met 'tierelantijntjes'. Een paar roze accessoires erbij. ohw lekker al wintersport geboekt msi!! wij ook, gaan met de kerst... dus idd als ik dan een bolle buik heb ik eigenlijk wel heeeeel erg balen, maar ja, helaas pindakaas dan. Vraagje: hier ff mijn tempkaart. Gewoon ff ter analyse. Heb pas getempt vanaf dag 10, de temps ervoor heb ik maar gewoon ingevuld. ff geeft dag 10 aan als ei maar het zou dus ook dag 13 kunnen zijn. Rare is dat ik dag 11 geen afscheiding meer had, op dag 12 alleen 's ochtends weer wat, maar daarna dus weer kurkdroog. zo raar. Nah ja, kan er nu toch niks meer aan doen, maar ben dan toch benieuwd... ohw wat leuk al die verhalen over potjes, poepjes en plasjes lijkt me zo leuk om straks dl zindelijk te maken. Maar goed, dat duurt nog wel ff! My Ovulation Chart
@mamasmeisje mooie stijl hoor!! Hou ik ook wel van.. Zelf niet echt een stijl geloof ik.. Haha. @roos ik hou van mintgroen... Denk dat ik dit keer wat accenten mintgroen wil !!! Over je temp vind ik lastig te zeggen omdat je niet de hele maand tempt!! Anders ga je uit van dag 13, heb je niet het risico dat je te vroeg test..
Ik denk eerder dat het dag 13 is roos. Dag 10 lijkt me erg vroeg en aangezien je de temps van de dagen ervoor zo ingevuld hebt lijkt me het een grotere kans dat het dag 13 is geweest. Maar goed, ik ben maar een leek he
Ergens lijkt dat wel zo, maar vanaf dag 10 wel temp gemeten, heb altijd daarvoor ong 36,4 heb. Dus de temp vanaf dag 10 klopt dus het lijkt wel dag 10 te zijn (zegt ff dus)..... Alleen vind ik het zo vroeg en m'n slijm weer zo raar.... Ach het maakt ook niet veel uit. Ga van nod dag 27 van m'n cyclus uit, 14 dagen dus na ei als ik dag 13 aanhoud. We zullen dan wel zien! Test toch niet eerder dus wordt dan toch ongesteld (of dus niet....!)
Nou weet ik het niet meer hoor..graag even advies. Zojuist ovutest gedaan en was knal knal knal positief! Temp iets hoger vanmorgen. Gisteravond en vanmorgen doorzichtig slijmverlies, als eiwit. Je zou denken; ei komt eraan. Net had ik alweer wittig verlies, zou mn ei zo snel zijn gesprongen?? Met een beetje geluk kunnen we vanavond als S. op bed ligt al PP-en maar er bestaat een kansje dat ik moet werken en dan kan het pas rond middernacht. Zou het op tijd zijn???
Ow en mn beste vriendin (met wie ik heel graag gelijk zwanger had willen zijn maar helaas...) is nu aan het bevallen. Vanmorgen braken vliezen en va 10 lichte weeën. Ze is 40.2 wkn nu. Ben zoooooooo benieuwd! Hopelijk gaat alles goed. Zou wel heel mooi zijn als ik het stokje van haar over neem en met deze knaltest op haar bevaldatum een mooi kindje verwek. Haha
Wachtbankje April {9} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 9 {15} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 11 {17} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 4 {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 3 {24} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 14 ZWANGER lijstje {04-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 31 jaar - 1e echo 26 feb - 2e echo 20 mrt - jongen/meisje {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - 1e echo 16 april - jongen/meisje Time Out Schism - 08-2011 - 30 jaar
Zie je! Ik wist wel dat het zo snel kon gaan! Mijn testjes zagen er de vorige ronde ook zo uit. Heeeel lang niks en toen ineens knal!! Maar even terugkomend op jou: natuurlijk ben je op tijd! Zo snel is ie niet weg die zweeft daar binnen lekker rond, komen vannacht de zaadjes precies op tijd
Wow dat zou idd vet zijn!! Succes alvast als je op kraamvisite gaat Mijn vriendinnetje is nu 38 weken (ik ben eerder begonnen dan zij maar ja ronde 1 zwanger daar kan ik niet tegenop ) Als jij het stokje overneemt ga ik dat ook proberen te doen Dan gaat ze volgende week woensdag bevallen, ik zal het haar ff doorgeven hahaha.
Maar denk je dat hij idd al rondzweeft en dus is gesprongen of dat dat nog moet gebeuren. In dat laatste geval ben ik zeker op tijd maar dat wittig verlies maakt me onzeker, dat het zo snel ineens veranderen van eiwit naar witvlies?
Ja daar heb ik helaas geen verstand van. Ik weet alleen dat ik bij B mijn IUI had terwijl mijn follikel al weg was (dus ei gesprongen neem ik aan dat dat dan zo heet) dus ik denk NA de eisprong pas zaadjes ingebracht. En 3 dagen vóór de eisprong géén sex gehad omdat dat niet mag bij IUI ivm zaadkwaliteit en -kwantiteit. Maar dus WEL zwanger Dusssss nadat de folikel gesprongen is gaat het zwemmen richting de baarmoederhals en in die tussentijd moet het bevrucht worden. Volgens mij heb je daar 12 uur de tijd voor. Het enige wat ik niet weet is: geeft de ovulatietest positief als ie op springen staat of als ie al gesprongen is?
@mamasmeisje zeker op tijd!! Wordt het gewoon een jongetje !! Zou het nog wel doen, ff batsen.. Spannend van hè vriendin... Gewoon het stokje overnemen idd... Ik wil mooie testen zien !!! Hè msi vind je een leuke meid, maar waarom ben ik in 1x 31??!!! De uitgerekende datum staat ook weer verkeerd... Hahaha...