Nou schism, lijkt me ook zo zwaar om het gewone leven weer te moeten oppakken met t nare besef dat je vader er niet meer is. Kan me voorstellen dat je nog vaak moet huilen. Idd maar kijken in hoeverre je er weer voor wilt gaan, misschien niet met tempen, ovutesten ed maar maar kijken hoe het gaat? Goede tip ook Stina, Miss goedkopere test naast die van cb. Overigens zegt mij slijm ook wel veel dus kan ook zodra dat begint de cb gaan gebruiken. Scheelt ook wel weer.
Jeetje Schism, snap ik best. Ik hoor dat vaak van mensen, dat nabestaanden het ook raar vinden om te zien dat de hele wereld om hun heen gewoon doorgaat terwijl hun wereld volledig stil staat. Erg is dat eigenlijk, dat je zo snel alweer door moet gaan. Alsof er niks aan de hand is terwijl dat niet het geval is. Ik vind wel dat je het super goed doet en goed benaderd hoor. En huilen is goed, niks mis mee.
Wachtbankje April {15} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 11 {17} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 4 {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 3 {25} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 14 Mei {11} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 9 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar - 14 april geslachtsbepaling jongen/meisje {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - 1e echo 16 april - jongen/meisje Time Out Schism - 08-2011 - 30 jaar
Wachtbankje April {15} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 11 {17} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 4 {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 3 {25} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 14 Mei {11} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 10 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar - 14 april geslachtsbepaling jongen/meisje {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - 1e echo 16 april - jongen/meisje Time Out Schism - 08-2011 - 30 jaar
Fase 1 is SO SAAI!!!! Heb lijst even aangepast want volgens mij is dit ronde 10 (ga zelf inmiddels de tel kwijtraken) Ben verder toch weer wat onder de indruk, want: Zwanger worden in 2014 zit er niet meer in E al 3 is mocht ik nog zwanger worden Ik 38 Ik nu mijn nod heb op moederdag en dat gewoon 'mijn' ronde moet worden Bah bah bah, weer van voren af aan beginnen. Mocht ik aankomende ronde niet zwanger worden dan ga ik via de ha proberen er nog eens een HSG uit te slepen. En verder heb ik conceive plus besteld dus wie weet helpt dit ook wat. Ik zit weer een beetje in mijn moedeloze periode. En tegelijkertijd heb ik verder niets te klagen dus vind ik dat ik niet zeuren moet. Dan gaat mijn hart uit naar Schism die net haar vader verloren is (mijn god! Daar stelt mijn 'probleem' niets bij voor). Lieve Schism, ik denk ook dat je vader het fijn zou vinden als er nog een broertje/zusje komen mag voor jullie mannetje. En tuurlijk ben je nog steeds verdrietig, tis allemaal niet niks wat je de laatste weken voor de kiezen hebt gehad. Ik vind het fijn dat je zo af en toe een update geeft hier, ook knap omdat ik me kan voorstellen dat je hoofd niet bij zwanger worden is op dit moment en daardoor niet bij 'ons'. En knap dat je je werk zo rustig opbouwt!
Oh, en we hebben inmiddels contact met twee makelaars. Eentje komt volgende week met info maar die van gisteren heeft ons huis op 248,000 getaxeerd. Tegen de eerste kijker hadden we gezegd dat we het waarschijnlijk voor 220,000 op funda zetten. Vind het zelf nogal hoog ingezet dus ben benieuwd waar die ander mee komt.... En rennen: heb ik ook met Evy gedaan. Begon ook weer bij t begin maar vond dit toen te makkelijk dus ging gewoon voor wat ik volhield. Conditie niets mis mee kennelijk aangezien ik t wel volhield om door te rennen en geen tussenstop nodig had. Heb ook de app van Evy maar dat was dus degene die wel heeel positief was. Bedenk me nu ook dat t inmiddels alweer een week geleden is dus moet morgen maar weer
Zaterdagavond verveelavond??? Omdat ik toch in mijn saaie week zit gooi ik er maar weer een 'brutale vraag' tegenaan. En omdat ik mij vorige keren, niet bewust, niet ad spelregels heb gehouden zal ik ook netjes beginnen met antwoord geven. Zijn jullie 'gelovig?' Ik ben van huis uit enigszins gelovig opgevoed. Mijn vader is Rooms Katholiek en mijn moeder doopsgezind. Ik ging naar zondagschool maar daarna nooit naar de kerk. Mijn ouders gingen eigenlijk ook bijna nooit. Met kerst en pasen gingen we dan weer wel. Geen idee waarom eigenlijk. Ik denk vanwege mijn moeders werk, die werkte ook op zondag. (Dat dan weer wel) Bidden voor t eten deden we ook. Maar omdat mijn zus 'Here Zege Deze Spijzen Amen' niet uit kon spreken op haar jonge leeftijd deden we dit met 'Smakelijk Eten Amen' Wanneer we nu bij mijn ouders eten zijn we nog stil voor t eten, mijn ouders bidden en wij wachten netjes tot zij klaar zijn. Ik geloof dus niet. Nou, ik geloof wel ergens in maar weet niet zo goed waarin. Niet in een God.... Oefff, nou, dat was toch wel weer brutaal hè????
@ Schism, goed van je dat je alweer een beetje aan het werk gaat, maar gewoon rustig aan doen! Er zullen nog zoveel momenten komen waarbij je in tranen kan uitbarsten en daar kun je maar het beste gewoon aan toe geven. En wat zou het toch mooi zijn als je toch snel zwanger wordt. @ Boesje, Ik vond mijn term voor mp (multiposts) toch ook wel erg pakkend, want jij kan er wat van in elk geval! haha. @ Geloof, Ik ben niet gelovig. Ik ben wel gedoopt en heb de communie gedaan, maar heb er verder niks mee. Ik mocht van mijn moeder zelf kiezen of ik het vormsel wilde doen, maar ik kwam (en kom) nooit in de kerk dus ik zag er het nut niet van in. Ik kom alleen in de kerk voor huwelijk, doopsel of begrafenis. (en dan te bedenken dat ik wel in het kerkkoortje gezongen heb) Ik denk trouwens wel dat er meer is dan alleen dit... maar ik geloof dus ook niet in een god.
Ik ben niet gelovig! Ik ben wel gedoopt en communie gedaan, daarna ook niks meer. Ik ga nooit naar de kerk, alleen met begrafenissen.. Geloof wel dat er iets is, maar een god ik weet het niet!!! Hoop dat mijn dierbare nog ergens dichtbij me zijn in ieder geval !!!
Haha Boesje! Je moet wat als je je verveelt en ook nog in de rotfase 1 zit!! Gelukkig kom je met zp de avond ook wel een beetje door! Heb je wel eens vaker een hsg gehad? Ik denk dat ik na deze rond ook naar de HA stap voor een verwijzing, gewoon voor de bevestiging dat alles goed is. Komende week is mn NOD. Ik denk dinsdag want dan 11dpo, officieel dus de 18e maar die red ik niet denk. Tenzij ik zwanger ben. Maar mocht ik ongi worden, dan bespreek ik met ml de optie om naar de HA te gaan. Duurt mij te lang nu... Maargoed 9 dpo en probeer overal een symptoom van te maken wat enigszins hoopvol zou kunnen zijn. Paar dagen terug pijnlijke borsten, steken gehad in mn onderbuik, blauwe aders, beetje meer moe maar t zal niks zijn. Ik kan niet positief denken. Alleen maar hopen...
STINA!!! Morgen weet jij gewoon of je een meisje of een jongen krijgt. Wauw!!! Heel veel succes op eerst goed nieuws en daarnaast ook veel plezier als alles goed blijkt te zijn, laten we daar vooralsnog vanuit gaan!
@mamasmeisje!! Hoop met je mee!!! Spannend... @boesje... Vind het super spannend!! Zin om de baby te zien.. Inderdaad if het lekker aan het spartelen is, geslacht is bij zaak !!!
Mamaeisje, hoop zo voor je dat je zonder mmm zwanger raakt. Zou super zijn als het nu raak is bij je! Snap dat je het nu echt lang begint te vinden, 11 x duurt ook lang! Idd boesje, had jij al x HSG gehad?? Ik weet voor mezelf ook niet hoe lang ik zou wachten, zeker niet een heel jaar nu we ook sl echt tempen en ovutesten nu gaan gebruiken. HSG was het bij mij, direct 2 x daarna zwanger (ook de ma nog) dus zou dat dan graag weer willen., maar goed, nu loop ik op de feiten vooruit Ohw Stina, echt spannend hoor!! Natuurlijk gaat het er vooral om dat alles goed gaat maar weten wat het wordt is ook zoooooo spannend!! Hier btw eerste dag ongesteld, eindelijk na 4 dg spotting op naar de volgende poging dan maar, heb al cb digitaal gehaald, ben benieuwd!
Wachtbankje April {15} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 11 {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 3 {25} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 15 Mei {11} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 10 {14} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 5 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar - 14 april geslachtsbepaling jongen/meisje {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - 1e echo 16 april - jongen/meisje Time Out Schism - 08-2011 - 30 jaar
Boesje sorry ik was idd vergeten je ronde aan te passen. Kunnen we maar beter goed bij houden voordat je de tel kwijt raakt. Fase 1 is echt wel saai ja!! De tijd kruipt dan ook voorbij pff. Concieve plus, ik heb het even gegoogled want ik had er nog nooooit van gehoord! Ken je daar verhalen van? Het lijkt een beetje een tellsell product maar als het werkt wil ik het ook wel bestellen hahaha. Kun je het volgende uitleggen? Dat kan ik niet helemaal volgen: Zwanger worden in 2014 zit er niet meer in E al 3 is mocht ik nog zwanger worden Ik 38 Ik ben benieuwd naar je huisje, dat ie maar snel op Funda staat. En fijn toch, dat ie hoger getaxeerd wordt dan je zelf dacht hihi. En qua gelovigheid is mijn antwoord hetzelfde als alle anderen, ik heb alleen mijn vormsel nog wel gedaan (jaja voor de cadeautjes ) Peetje ik heb ook nog ooit in het kerkkoor gezongen hihi en volgens mij ook best wel lang Mamasmeisje die symptomen zouden het zomaar kunnen zijn he, ik duim voor je! Stina weet je het al? M of J? Heh balen Roos dat het toch ongesteldheid is geworden. Irritant ook dat je er dan zo lang op moet wachten. Of ben je ook niet zo lang ongesteld? Sterkte in deze saaie stomme fase! Schism misschien is het ook wel goed om het even lekker zn beloop te laten. En wat je zegt, je vader zou super trots zijn. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen ofzo dat jij aan kinderen denkt. Hier al vanaf woensdagavond ziek, bah! Alles wat ik eet komt er na een hoop geborrel als water weer uit, zit echt de hele dag en nacht op de wc. Heb nu besloten om niks meer te eten dan hoeft het er ook niet uit haha. Heb ook geen honger ofzo dus dat scheelt. Goed voor de lijn deze balansdagen Maar ja donderdag had ik dus wel een smiley .. ik heb dus een heeeeel vreemd PP gehad hahaha. Gelukkig kon ML gewoon zn mannetje staan. Maar ja ik heb dan het gevoel dat als je niet met plezier PPt het dan ook niks kan worden . Hierna toch weer beginnen met IUI dus het maakt me ook allemaal niet zo uit. En qua uitgerekende datum is het ook beter zo. Maar we zullen zien, het is niet dat ik helemaal geen hoop heb hoor maar dat snappen jullie natuurlijk ook wel
Boesje sorry ik was idd vergeten je ronde aan te passen. Kunnen we maar beter goed bij houden voordat je de tel kwijt raakt. Fase 1 is echt wel saai ja!! De tijd kruipt dan ook voorbij pff. Concieve plus, ik heb het even gegoogled want ik had er nog nooooit van gehoord! Ken je daar verhalen van? Het lijkt een beetje een tellsell product maar als het werkt wil ik het ook wel bestellen hahaha. Kun je het volgende uitleggen? Dat kan ik niet helemaal volgen: Zwanger worden in 2014 zit er niet meer in E al 3 is mocht ik nog zwanger worden Ik 38 Ik ben benieuwd naar je huisje, dat ie maar snel op Funda staat. En fijn toch, dat ie hoger getaxeerd wordt dan je zelf dacht hihi. En qua gelovigheid is mijn antwoord hetzelfde als alle anderen, ik heb alleen mijn vormsel nog wel gedaan (jaja voor de cadeautjes ) Peetje ik heb ook nog ooit in het kerkkoor gezongen hihi en volgens mij ook best wel lang Mamasmeisje die symptomen zouden het zomaar kunnen zijn he, ik duim voor je! Stina weet je het al? M of J? Heh balen Roos dat het toch ongesteldheid is geworden. Irritant ook dat je er dan zo lang op moet wachten. Of ben je ook niet zo lang ongesteld? Sterkte in deze saaie stomme fase! Schism misschien is het ook wel goed om het even lekker zn beloop te laten. En wat je zegt, je vader zou super trots zijn. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen ofzo dat jij aan kinderen denkt. MFS bijna je echoooooooo!!! Trek je het nog???? Hier al vanaf woensdagavond ziek, bah! Alles wat ik eet komt er na een hoop geborrel als water weer uit, zit echt de hele dag en nacht op de wc. Heb nu besloten om niks meer te eten dan hoeft het er ook niet uit haha. Heb ook geen honger ofzo dus dat scheelt. Goed voor de lijn deze balansdagen Maar ja donderdag had ik dus wel een smiley .. ik heb dus een heeeeel vreemd PP gehad hahaha. Gelukkig kon ML gewoon zn mannetje staan. Maar ja ik heb dan het gevoel dat als je niet met plezier PPt het dan ook niks kan worden . Hierna toch weer beginnen met IUI dus het maakt me ook allemaal niet zo uit. En qua uitgerekende datum is het ook beter zo. Maar we zullen zien, het is niet dat ik helemaal geen hoop heb hoor maar dat snappen jullie natuurlijk ook wel