Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ik denk dat boesje bedoelde; bevallen in 2014??!!!!

Thanks voor het aangepaste lijstje msi :) (weet helemaal niet hoe dat moet nl op m'n tel)

Ja mfs ook bijna!!!!!!' Spannend!

Wat rot dat je je zl voelt msi... Gatver. Hopelijk snel weer fit! Je weet het nooit of het raak is maar snap hoe je denkt hoor. Maar weer eens afwachten maar ;)

2. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Ik snapte het al niet, Boes, dat van zwanger in 2014. Daar heb je nog maaaaanden de tijd voor!

Ik had al eerder gereageerd, maar jullie raden het al: even geen internetverbinding meer tijdens het typen dus weer plof! Weg!

Sinds zaterdag hebben de zwangerschapshormonen toegeslagen: echt hondsmoe en misselijkheid als ik honger heb. Gelukkig net als vorige keer goed tegen te gaan door iets te eten. Zaterdagmiddag 3 uur geslapen en daarna gewoon ook nog vroeg naar bed en de hele nacht door... Vanochtend vroeg heb ik me echt naar het werk gesleept. Nu gaat het gelukkig wel weer. Door dit soort perikelen krijg ik wel iets meer bevestiging haha! Overmorgen is het eindelijk zo ver. Als de echo goed is vertel ik het donderdag ook meteen mijn leidinggevende. Ik heb met hem een goede klik en ik zou het vervelend vinden als hij zich afvraagt of het wel goed gaat met me (later binnenkomen, moe gezicht)...

@Geloof: ik kom uit een notoir ongelovige familie, beide kanten, opa's en oma's ook al niet gelovig meer. De EO werd bij ons thuis altijd resoluut uitgezet. Mijn vriend komt uit een NL hervormd nest maar wilde al sinds zijn kindertijd niet meer naar de kerk. Ik geloof wel in een 'leven' na de dood. Natuurkunde: energie verdwijnt niet, en als ik een dood iemand zie is er toch echt energie weg die volgens mij dús ergens anders moet zijn.

@MSI: beterschap!! Wat een narigheid! Hoop dat je je snel weer beter voelt.

@Mamasmeisje: weten we al wat?

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Mooie gedachte!

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Even iets heel anders. Weet hier iemand iets van de Veluwe af?
    Ik wil er in de herfst graag heen. Zie nu op groupon een roompot vakantie en dacht "dan ga ik daarheen" (Bospark de Schaapskooi - Wissel/Epe) maar weet niet of ik dan aan de 'goede' kant van de veluwe zit, of zou dat niet uitmaken?

5. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    #1325 boesje, 14 apr 2014
    Laatst bewerkt: 14 apr 2014
    MSI, ik heb werkelijk geen idee, is daar een goede en een slechte kant dan? En tuuuuurlijk bedoelde ik bevallen in 2014!! Want ik mag toch hopen dat zwanger worden wel lukt

Roos, toch balen van je menstruatie!!

MFS, nog effe en dan echo maar toch fijn dat je watmeer voelt

HSG, ja, heb ik gehad, ben even kwijt wat ik er precies mee moet.
    Wie er wat over wilde weten zeg maar😏

Mamasmeisje, voor jou nu ook weer spannend!

Peetje en Schism, gewoon even een knuffel!

Stina, DTL!! Ik hoop maar dat alles goed is...

6. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Stina: wat maak je het spannend, ik hoop op goed nieuws!

Mfs: mooie gedachte inderdaad, laten we hopen dat als er iets is, mijn vader het daar nu goed heeft.

Geloof: ik ben totaal niet gelovig. Er gebeuren veel te veel slechte en verdrietige dingen in de wereld. Alles gebeurt vast om een reden, maar ik geloof niet dat er ergens iemand op een wolkje zit om dat allemaal te regelen.

Verder: weet ik niet zo goed meer wat er allemaal gezegd is :)

Wil jullie allemaal wel bedanken voor de lieve woorden, doet me goed!

7. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames!! Even snel ego: morgen lees ik even bij!!

Alles zag er goed uit, al een flinke check gehad, goede voorbereiding vd 20 weken echo!! En ja hoor het wordt een jongen :)!!! Heel raar, maar wat was het weer prachtig om alles te zien.. Wow.. Half uur flink kunnen genieten... Zie voor foto's mijn album!!!

8. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Msi balen dat je ziek bent!! Beterschap.. Altijd een beetje hoop hè!!!

Mfs heerlijk die hormonen ;)!!! Ik heb er weinig last van, alleen ik ben erg emo, was ik bij ons meisje niet... Ben helemaal geen jankerd en nu dus wel.. Hahaha... Spannend morgen :)!!!

schism nog een even een knuffel voor jou!!!

Roos balen van je ongi!!

Boesje ben ook benieuwd naar je woning :)!! Wel fijn van de taxatie, beter dan andersom...

@mamasmeisje en?!

9. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stina, wat geweldig zeg, dat het er goed uitzag!!! Heerlijk! En ook nog een jongetje! Lijkt me heel erg leuk om twee 'smaken' te hebben ;). Twee meiden is sowieso top, maar een koningskoppel zou ik ook geweldig vinden.
    Gek dat je emoties met je op de loop gaan he? Ik ben ook meer emotioneel (helaas ook de opvliegende kant op soms, maar dat is dan ook meteen weer klaar en dan keert de rust weer).

@Schism: ik hoop ook dat je vader het goed heeft volgens die gedachte. Toen ik mijn opa dood in zijn kist zag liggen (was de eerste dode persoon die ik zag, ik was begin 20) ben ik er meer over gaan nadenken en boeken gaan lezen. Toen mijn andere opa ernstig ziek werd heb ik mijn oma het boek Stemmen van de overzijde van Rosemary Altea gegeven. Daar had zij veel steun aan. Het is wel een heus medium dus wel een paar korrels zout nodig, maar het gaat er vooral om wat je er voor jouzelf aan gedachten uit kunt halen vind ik. Ik heb toen met mijn oma afgesproken dat als er inderdaad meer zou zijn na de dood, dat zij mij zou proberen een teken te geven als ze zelf overleden was (waar je het al niet over hebt tijdens een kopje thee ;)). Daags na haar overlijden zag ik buiten een prachtige regenboog tegen een knal- rozerode zondsondergang. Dat had ik nog nooit gezien. Tuurlijk kan dat ook prima toeval zijn, maar ik vind het veel leuker om te geloven dat dat betekende dat ze het goed heeft daar. Ik vertel je dit omdat ik hoop dat je er heel misschien iets aan hebt in deze moeilijke tijd.
    Zo, genoeg gezweefteefd. Nu weer aan het werk! ;)

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Vandaag mn NOD (gebaseerd op 10 dagen LF) en niet ongi nog. Ook geen roze of bruin. Soms beetje wittig of doorzichtig slijmverlies, that's all.
    Ook niet getest nog. Ik durf niet zo goed en we zijn momenteel een midweekje weg. Heb wel testen bij me maar ik wacht nog FF. Vandaag dus 11dpo en er kan nog vanalles gebeuren.

Wat vinden jullie van mn tempkaartje????????????

Na onze vakantie zal ik verder en weer wat uitgebreider reageren, nu FF snel ego om jullie op de hoogte te houden :)

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.088
    2.590
    113
    Limburg
    @ Msi, Jij ook al ziek. Ondertussen al wat beter? Beterschap!
    Wel een raar pp zo inderdaad, maar goed, beter een raar pp dan helemaal geen pp ;)

@ Mfs, Niet leuk, die zwangerschapssymptomen! Maar het maakt het wel allemaal weer wat echter denk ik. Morgen je echo, spannend!! Ik duim voor een mooi kloppend hartje.

@ Stina, jaaaa ik had het goed! Leuk zeg, dan heb je over een tijdje een koningskoppel thuis!

@ Boesje, dat is wel een fijne taxatie zo! Meestal is het toch minder dan je verwacht. Ben reuze benieuwd naar jullie woning:)

@ Mamasmeisje: Je maakt het wel spannend zo! Geen rood is in elk geval al een goed teken, hopen dat het wegblijft en jij snel een positieve test in handen hebt.

@ Roos, balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden

@ Schism, voor jou gewoon even een dikke knuffel.

@ Hier: Ml en ik gisteren allebei ziek geworden. Heb lang niet meer zoveel tijd op het toilet doorgebracht. Nog geen slokje water hield ik binnen. Ik denk dat we wat verkeerds hebben gegeten... We hebben eergisteren kip cordon bleu gehad van de aldi, ryan heeft niks gehad daarvan en die is niet ziek geworden.
    Vandaag vooral spierpijn en heb net ook weer eens wat gegeten sinds gistermiddag. Het scheelt dat ik vandaag vrij heb ipv morgen (normaal altijd woensdags vrij) dus hoefde ik me in elk geval niet weer ziek te melden.
    Normaal ben ik nooit ziek en zo ben ik 2 keer in een maand ziek;)

12. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamasmeisje: spannend!! Heb je al getest inmiddels? Is zo gepiept hoor, ook tijdens een tripje! :p

@Peetje: Dank! Ik vind het wel echt spannend worden nu. Zo, nou, die kip cordonbleu vermijden we dan even, want dat klinkt heel naar! Heel veel beterschap!

13. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Wauw Stina!!! Mooi nieuws. Ik zei toch dat ik het altijd fout heb ;)

MFS, jij ook alvast succes met de echo van morgen.

Mamasmeisje, nog steeds mooi boven de coverline zie ik, spannend hoor. Misschien morgen afwachten en bij morgen nog hoog testen?

Roos, ik snap je tell sell idee... Ik weet het ook niet. Het gaat vooral om het feit dat glijmiddel eigenlijk zaaddodend is, behalve deze ( en preseed maar daar betaal je ook goed voor) en omdat ik soms wel wat droog ben vonden we het proberen waard, het kan ook geen kwaad en ik lees er wel goeie dingen over.
    ps, de cb digital is via het internet wel stukken goedkoper dan in de winkel....wist je dat?

@huis, de andere makelaar kwam met 180.000 op de proppen. Nou, dat wordt hem niet maar we vinden het beiden wel enorm verwarrend, zo'n prijsverschil. Ik denk maar dat wij er tussenin gaan zitten...

Peetje, hmmm lekker zo'n cordon blue;) hoop dat jullie je snel beter voelen.
    En MSI natuurlijk ook.

14. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamasmeisje zit inderdaad nog boven je lijn... Dus spannend hoor :)!!! Duimen duimen...

@peetje mmmm minder!! Hopelijk snel fit..

@mfs aftellen maar :)!!

@boesje wat een raar verschil.. Vind ik ook wel erg veel.. Zou je eigen gevoel aanhouden dan!!! Zakken kan altijd nog... Ik heb vorige zwangerschap pre-seed gebruikt! Kreeg er jeuk van... Hopelijk jij niet :p...

Vinden jullie de echo duidelijk?! :)

15. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mfs: mooi verhaal, ik heb er ook al een. Twee dagen na zijn overlijden vroeg K naar opa. We hebben hem toen verteld dat opa er niet meer is, dat hij een sterretje is geworden.
    Toen mijn vriend daarna met hem naar huis ging, zei K: kijk papa, ster.
    En toen stond er serieus maar 1 ster aan de hemel.
    Dat moet K z'n lieve opa wel geweest zijn....

16. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen

Wat een mooi verhaal Schism...

Dat moet idd K zijn opa zijn geweest!

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Schism wat een mooi verhaal zeg. Ik vind dat altijd fijn om te horen zulke verhalen (buiten het feit dat er natuurlijk iets verschrikkelijks aan vooraf is gegaan)

Boesje ik was dat van dat tellsell ;) maar geeft niet nu heb ik alsnog antwoord :D dan zal het wel alleen het feit zijn dat het niet zaaddodend is.
    Ik weet ook niet of de Veluwe een slechte kant heeft maar vind het echt iets voor mij om daar helemaal heen te gaan en vervolgens de verkeerde/lelijke/saaie hoek te kiezen :p :p Dus ik dacht ik vraag t ff na

mamasmeisje ben je nu alsnog ongesteld geworden of snap ik die kaartjes gewoon niet?? :$
    Geniet (ondanks dat toch) van je midweek! Heerlijk even er tussenuit!

Peetje dat klinkt eeeeeecht niet fijn!! Ik heb ooit salmonellabesmetting gehad (of hoe noem je zoiets) nouououou zo ziek ben ik nog nooit geweest :( deze keer leek het er op alleen dan zonder de enorme buikkrampen. ik hoop dat je er snel vanaf bent! Gelukkig heeft jullie kleine man het niet, blijft dat m bespaart.

Stina gefeliciteerd, een zoon! Niks is leuker dan een zoon hoor! :cool: Super gaaf van alle smaken wat :D

MFS ik vond die symptomen altijd super fijn, heerlijke bevestiging van de zwangerschap, fijn toch :D

En uuhh Roos ik denk ook aan jou hoor :D

Ik voel me gelukkig een stuk beter, heb gelukkig ook weer kunnen hardlopen. Verder zit ik in een saaie fase en hoop ik dat ik weer net zo rustig kan blijven als vorige ronde :)

18. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Potverdorie mamasmeisje.... Ik zag je tempkaartje😥

19. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993