Heb ik ook, idd EERST maar eens zwanger raken, dan blijven plakken, graaaaag thuis bevallen en hopelijk wat snellere aanloop! Lijkt mij een deal Nu al weer zin om bv te geven, dat vond ik zo fantastisch om te doen.
Ik wil ook graag thuis bevallen maar mijn vriend niet. Dus dat gaat het voor mij niet worden. Ik ben blij met als ik na de bevalling lekker mee naar huis mag met ons gezonde kindje.. En als ik toch even mag wensen, hopelijk kan ik dit keer rustig in komen en heb ik het pompje niet nodig. Ik was net zo als Peetje zo stoned als een garnaal !!! Vond het toen wel prettig.. Tijdens de weeën trouwens wel scherp.
@msi welkom!! Wat een naar onderschrift !! Bah.. Hopelijk snel weer een mooie test en een plakbeebje!!!
@ msi: welkom, inderdaad naar onderschrift, jullie zijn zo te zien ook al lang bezig. Bevallen: ik ga er nog niet over nadenken waar ik wil bevallen, als mijn bloeddruk weer zo hoog is als vorige keer heb ik niks te kiezen. Ik heb altijd gedacht dat ik 2 jongetjes zou krijgen. Net voor de lol even op de Chinese geboortekalender gekeken. Als ik die moet geloven krijg ik alleen bij conceptie in januari, november en december een jongen. Ik ben benieuwd, vorige keer klopte hij
Welkom msi, zeker heftig onderschrift.... Pfff helaas ken ik het gevoel om een echo met hartje te zien en dan toch nog een miskraam... Kreeg jij 'spontaan' de miskraam, of zag je op de echo dat t mis was of curettage oid? Heb je voor je zoontje ook iui gehad? Mag je nu meteen weer zwager worden of moet je nog een cyclus overslaan?
Zo....ik heb alles van jullie terug gelezen en merk nu al dat ik een lijstje mis! Ben zo slecht namen icm met hun verhaal te onthouden hihi. Maar dat komt van goed! Even voorstellen: Ik ben 31 jaar (wordt volgende week dinsdag 32). Bij mijn zoontje was ik zwanger bij de 1e IUI (super snel achteraf!) Nu zijn we alweer serieus een jaar bezig (heb nooit de pil geslikt ofzo) Sinds juni zit ik weer iedere cyclus braaf in het zkh. Mijn man en ik zijn beiden onderzocht en er is niks mis met ons. Beetje vreemd dus dat we zo moeilijk zwanger worden. Laatste keer bij de 6e IUI was ik er klaar mee en bleek ik gelukkig zwanger! Jeeeetje wat was ik blij!!! Maar helaas is dat dus mis gegaan. Ik kreeg bij 7 weken bloedverlies, 2 dagen later een echo en het kindje inclusief kloppend hartje zat er gelukkig nog, wat heb ik gehuild van blijdschap. 3 dagen later weer echo en toen was het mis wat heb ik toen gehuild van verdriet (zit nu gewoon weet te huilen). Vandaag de eerste dag in 2,5 week zonder bloed! Wat een grote stap in de goede richting hihi. Maandag een echo gehad en alles zag er goed uit dus waarschijnlijk ben ik nu schoon. Nu op naar m'n ei en vol goede moed weer verder. Ik was tegelijk zwanger met mijn schoonzusje (2 weken verschil) dus dat is wel moeilijk voor mij maar komt vast goed (hoop ik). Voor ons zoontje had ik een t-shirt besteld: Let's do the wave...want ik word grote broer én neef. Aan gedaan, aan iedereen laten zien.....volgende dag begon de ellende....typisch Ik heb het t-shirt maar aan haar gegeven, ik kan er niet meer naar kijken. Ei: Ik doe geen ovutesten omdat ik in het zkh loop, daar houden ze dat allemaal in de gaten. Maar ik heb een super constante cyclus en weet dat mijn ei op dag 15 is. Bevalling: Ik vind bevallen echt geweldig ondanks dat ik er 2 dagen over gedaan heb hihi. Ik ben in het zkh bevallen omdat ik uitgeput raakte na 2 nachten niet slapen. Heb uiteindelijk een uur met persweeën gelegen en na 5 minuten persen bevallen. Placenta heeft vervolgens nog meer dan een half uur geduurd (ja ze werden wel zenuwachtig daar) Bij mij viel ALLES van m'n schouders op het moment dat mijn zoontje eruit kwam dus ik ben METEEN in slaap gevallen hahaha. Heel apart. Borstvoeding: Ik heb 11 maanden bv gegeven. Ik vond het GEWELDIG!! En ik kan niet wachten tot ik weer mag! Ik ben gestopt omdat mijn zoontje het grappig vond om te bijten. Vanaf 7 maanden ben ik ook af gaan bouwen naar 's ochtends en 's avonds. Tot die tijd heeft hij volledig bv gegeven en daar ben ik nog altijd best trots op. Ik had ook een enorme hekel aan kolven haha, mja dat hoorde er helaas bij op de werkdagen Hoe nu verder: Ik wacht nu op mijn ei (en menstruatie). Ik heb nog even geen zin om meteen naar het zkh te gaan. De ruimte waar de inseminatie plaats vindt is de ruimte waar ik een echo met kloppend hartje had en echo met miskraam dus is ff allemaal teveel voor me denk ik. Aangezien er met ons beiden niks mis is heb ik nog steeds hoop dat we het ook op de natuurlijke manier kunnen dus die kans ga ik eerst proberen te benutten de komende paar maanden. Misschien toch ovutesten kopen om het moment beter te kunnen plannen. Zo...is toch best een lang verhaal geworden haha. Ik heb alles van jullie gelezen maar om daar allemaal nog op te reageren is een beetje achterhaalt he haha. Maar wil wel even Stina feliciteren! Grappig dat je dacht dat je ongi ging worden hihi. Had ik laatste keer ook, had zelfs al een nieuwe doos tampons gekocht (die helaas toch van pas komen haha) Voel me wel echt al thuis bij jullie dus ik hoop dat dit echt een actief groepje blijft. Vind het wel leuk om anderen te volgen en mn eigen verhaal een beetje kwijt te kunnen
Hebben ze eigenlijk niks over gezegd, moest terug komen na mijn eerste menstruatie. Is ook logisch want ik moet altijd beginnen met prikken op dag 3 en eerste afspraak op dag 10. En die dagen zijn pas bekend als ik weer ongi ben geweest Stiekem hoop ik natuurlijk dat het allemaal niet meer nodig is
Jij was al 12 weken toch? Echt verschrikkelijk! Snap niet dat de natuur de mens zoiets aan moet doen haha. Dat kloppend hartje was voor mij echt bevestiging van 'dit zit goed'! Nou niet dus. Ik snap het ook nog steeds niet. 2 dagen bloed en toch kloppende hartje en dan paar dagen later alles al in de war in de buik! Ik heb allemaal het idee dat de bloeding het kindje heeft 'meegenomen' en dat niet het doodgaan van het kindje de bloeding heeft veroorzaakt. Maar ja daar zal ik nooit meer achter komen..... En dan niet te vergeten de onzekerheid waar je in terecht gaat komen de eerstvolgende zwangerschap....maar ja zoals het al eerder werd gezegd: Eerst maar eens zwanger zien te worden hihi.
@msi wat verhaal !!! Lijkt me zo onwerkelijk allemaal, zeker als je al een hartje gezien hebt!! Wat vreemd dat ze geen oorzaak hebben gevonden wat betreft het zwanger worden. Gelukkig hebben ze vele methoden .. Hopelijk voegen jullie je snel bij mij !!! Inderdaad misschien een lijstje maken?! Stina, 2de kindje, uitgerekend 4-10-2014, afspraak vlos 26 feb Zoiets msi?!
Ja en de rest kan bijvoorbeeld: naam - leeftijd eerste kindje - leeftijd - ronde .. - NOD MSI - zoon 25 maanden - 31 jaar - ronde 1 na miskraam - NOD onbekend Zoiets? Hier vandaag weer geen bloed!! Dat gaat de goede kant op Nadeel bij een miskraam is dat je geen tampons mag gebruiken dus ik loop al bijna 3 weken met die verschrikkelijk maandverbandlappen tussen m'n benen haha. Vandaag een inlegkruisje aangedurfd....wat een verademing hihi
Welkom msi: wat een heftige tijd heb je achter de rug zeg! Een nachtmerrie die werkelijkheid is geworden..hopelijk hervat je cyclus zich snel en heb je snel weer een ei te pakken! Het is je gegund!! @lijstje: is idd makkelijk! Zal vanmiddag of vanavond eens kijken! Lijstjes zijn lekker overzichtelijk 😃 @stina: hoe voel je je? Heb je al wat kwaaltjes?
Dank je mamasmeisje.....die nachtmerrie klopt wel een beetje ja haha. Ik was ook zo naïef om te denken dat zoiets mij nooit zou overkomen....lekker dom Ja als jij een beter en overzichtelijker lijstje hebt.....graag!
Ik kom uit Bergen op Zoom, zuid west Brabant dus! Zie dat jij een hele andere kant op woont! Tja en over naïef gesproken. Ik dacht dat ik van de tweede ook snel zwanger zou zijn want bij de eerste was het direct raak! Dus lekker naïef te denken dat het nu weer zo zal zijn. Helaas is dat niet zo bij ons Onze kindjes schelen 12 dagen zie ik
Ja ik zag t ook grappig Bergen op Zoom is best een eind ja Ja helaas is er niks te zeggen over zwanger worden. Alhoewel ik wel 3 mensen om me heen heb die altijd de eerste ronde meteen zwanger waren 1 met 2 kinderen, 1 met 2 kinderen en 2 miskramen (na iedere miskraam meteen weer zwanger) en 1 met 3 kinderen alle 3 de kinderen meteen raak en ook 2 miskramen met daarna meteen raak. Die weten van zichzelf onderhand dat ze snel zwanger raken. Maar ja....toch is het nog niet met 100% zekerheid te zeggen. Komt zoveel bij kijken! Maar dat is ook klote, denken dat het snel gaat en dan valt het zo tegen...echt vervelend! Mensen zeggen wel eens...je hebt er toch al 1. Ja en daarom is de wens juist zo groot!! Je weet wat het in houdt, je weet dat het je zoveel liefde en plezier geeft, je weet dat het je leven verrijkt! Ik vind het nu zwaarder dan toen het bij de eerste niet lukte hoor!
Ik zie telkens mijn eigen onderschrift staan en vind het zelf allemaal zo nog onwerkelijk! Ik was gewoon zwanger na al die pogingen! Echt apart....
Welkom Msi! Wel heftig inderdaad, na zoveel pogingen eindelijk zwanger en dan een miskraam. Sterkte nog ermee en hopelijk hoef jij ook niet te lang te wachten op de volgende positieve test. En voor het lijstje: Peetje83 - Zoon 23 maanden (22-02-2012) - 30 jaar - 1e ronde - Nod geen idee, als mijn cyclus gewoon 28 dagen is zal die 23 februari zijn.
Hoi allemaal, Was even van de radar. Nog steeds ziek, ML nu ook. Alleen ons kleine meisje lijkt 100%. Dank voor jullie felicitaties! Dit weekend vieren we het...we weten nu al niet hoe we dat qua energie gaan doen... @MSI: Welkom welkom! Wat leuk dat je bent aangesloten. Wat je allemaal hebt meegemaakt vind ik echt heel erg voor jullie. Iedereen zou bij goede echo's denken dat het goed zat en dan dit... Ik hoop dat je snel weer zwanger bent! Voor het lijstje: MFS - dochtertje 1 jaar - 34 - ronde 0 (eerste ong. na pil moet nog komen) - NOD onbekend
Heb trouwens met plezier jullie bevallingsverhalen gelezen!! Loop alweer erg ver achter om op alles te reageren, maat het is duidelijk dat we allemaal ons eigen avontuur hebben beleefd! Ik vond bevallen ook echt super. Zou het zo weer doen! De kraamtijd na bloedverlies, daar zit voor mij eerder een soort 'trauma'. Dat heb ik als ontzettend zwaar ervaren. Daarbij vergeleken was de bevalling een eitje!!