Dank voor alle knuffels! Vandaag terug gekomen van vakantie, heerlijk gehad! Echt genoten! Nu eenmaal thuis toch beetje een dipje. Dipje is misschien wel licht uitgedrukt. Voel me gewoon flink kl*te. Het kost me zoveel moeite om positief te blijven.. Heb natuurlijk alles terug gelezen maar niet alles is blijven hangen.. @MFS: echo met kloppend hartje gehad toch? Gefeliciteerd! Wel nog spannend vanwege het niet precies kunnen meten van t vruchtje toch? Wanneer heb je de volgende echo? @stina: wat leuk een jongen erbij! Dat wordt shoppen!!!!!!!! @peetje: ik weet hoe je je voelt! Echt klote van je ongi! Dikke knuffel! En bedankt voor degene die hun ervaringen hebben gedeeld over de onderzoeken. Ik wil het gewoon graag laten doen. Misschien geeft t mij een geruster gevoel als vast staat dat alles goed is. Net op internet al t een en ander gelezen over de mogelijkheden in t ziekenhuis hier in de buurt en ga dinsdag na pasen gelijk de HA bellen voor een afspraak voor woensdag. Hoe sneller hoe beter. Ergens zie ik er ook heel erg tegen op. Herkennen jullie dit? De kinderwens in enorm groot en toch zie ik er tegen op om verder te laten onderzoeken waarom t niet lukt??? Misschien is het de spanning ofzo. @msi: ben reuze benieuwd.......vertel!! Kun je een hint geven??? @pasen: wij gaan eerste paasdag eieren zoeken bij de boer. Morgen FF bij de hema dingetjes kopen om eieren te versieren. Verder blijven we gewoon thuis of gaan we naar familie ofzo.
Snap ik Mamasmeisje. Maar over een paar dagen voel je je vast beter. Goed dat je snelle stappen onderneemt! Jammer dat er nog weekend en Pasen tussen zit he ik snap wel dat je er tegenop ziet. Je wil natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn toch wetende dat die onderzoeken tijd vergen, heel frustrerend! Ik voel me wel eenzaam op t lijstje dames
Ja die onderzoeken zullen idd tijd vergen maar blijf natuurlijk gewoon proberen zoals we nu bezig zijn dus zie t niet als verloren tijd..
Ladies!! Ja gisteravond surpiseparty gehad voor ml!! (is 30 geworden) Was zoooooo leuk!! Hij was compleet verrast!!! Had echt niks in de gaten gehad en iedereen heeft super goed meegewerkt dus was echt een geslaagde surprise! Hij leest hier wel eens mee dus ik kon hier niet vertellen wat ik dit weekend ging doen haha. Ook de voorbereidingen heb ik hier dus niet kunnen delen haha. Maar het is me allemaal gelukt in m'n eentje Vandaag alles opgeruimd, paaseieren gezocht in de bossen, bij opa en oma en bij mijn zus. Een hoop eieren dus haha. Vanmiddag ook nog ff gebruncht bij mijn zus en morgen bij een gasterij (veel gevreet dus, lijkt wel kerst!). Maandag is normaal ook een vrije dag dus ik vind dit helemaal niet fijn (moet ik helemaal omschakelen dat ik dinsdag ineens al moet werken haha) Verder niks nieuws hier volgens mij. Oja vriendin van me is vrijdag bevallen. Maar dat vinden wij hier als zwanger-wanna-bees natuurlijk helemaal niet interessant Ik ga even stofzuigen en dweilen en dan op de bank liggen want ik ben kapot!
Msi, dat klinkt als een hele geslaagde verjaardag! Leuk dat je dat voor je man hebt georganiseerd. En gefeliciteerd met je vriendin Wij zitten nog gezellig in Hengelo. Zaterdag hier aangekomen en als eerste mezelf even verwend. Hier is nl een honkemuller outletsale en ik heb 3 setjes en een bikini gekocht voor welgeteld 30 euro! Gisteren lekker gegourmet en paasvuur gekeken. R vond vooral de muziek eromheen interessant, zodra ze weer begonnen te spelen draaide hij zijn hoofd haha. En het was vooral eeerrrggg warm. Vandaag nog een rustig dagje en dan straks weer naar huis.
@roos denk niet dat je alleen staat in dat gevoel van eenzaam voelen. Het is wel anders nu je een kindje hebt, maar maakte voor mijn gevoel niet zoveel uit, want je wens is net zo groot, alleen je bent wat meer afgeleid door nr 1.. @mamasmeisje snap dat je zo snel mogelijk door wilt met onderzoeken. Als ik het allemaal zo lees, kost het inderdaad dan weer veel tijd !! Dames, dames wat een ziekenhuis verhalen... Wordt er wel een emo van, gun jullie het ook allemaal zo, dus stuur positieve vibes jullie kant op dames!!! 🌹🌕 @schism als ik stress ervaar dan grijp ik vaak ook naar een sigaret!! Komt echt wel goed, en het gaat je echt wel lukken om weer te stoppen. @msi wat een leuke verrassing !! Goed geheim gehouden.. Leuk leuk... Gefeliciteerd met je man en met je vriendin. Wat heeft ze gekregen en wat is de naam ? @peetje goed gescoord !!! Mijn buik begint nu te groeien!! Ik vind het nu best hard gaan, zal even foto toevoegen in mijn album..
Klinkt allemaal erg gezellig Peetje. En zo'n score bij Hunkemoller is altijd goed voor je PP hihi Vriendin heeft een dochter gekregen: Elaine (op z'n Frans uitgesproken, weet anders ook niet hoe ik dat uit moet leggen hihi)
Msi hoe is het? Al stiekem getest? Mag ik weer voorzichtig in het lijstje? Zet nod voorlopig maar op 21 mei, dan pas ik m wel aan wanneer mijn eisprong is geweest
Wachtbankje April {25} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 15 Mei {11} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 10 {11} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 12 {14} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 5 {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 4 {21} Schism - 08-2011 - 30 jaar ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - 1e echo 16 april - jongen/meisje
En... Neemt je psyche een loopje met je of ben je kalm en relaxed. Hier het bed opgemaakt, cd 13 nu dus nu hopen op snel posi ovu. Al wel wat vruchtbaar slijm gespot! Hopen dat de conceive mij deze ronde zwanger maakt. Op de rest reageer ik later... Eerst even slapen.
Ik test niet voor nod, heeft naar mijn idee totaal geen nut. Als ie namelijk negatief is denk ik toch dat dat komt door te vroeg testen Verder dartelt mijn hond enorm om me heen. Iets wat ze bij beide zwangerschappen ook deed (om gek van te worden) dus je begrijpt wel dat het me nu toch allemaal enorm bezighoudt Aan de andere kant is het al 5 jaar niet op de natuurlijke manier gelukt dus ik snap ook wel dat een positieve test niet echt voor de hand zal liggen
Nou boesje, dat conceive zijn naam maar waar maakt dan! En Msi, wie weet heeft je hond er een neus voor, ze zeggen dat dieren zulke dingen aanvoelen hè. Maar kan me voorstellen dat je het na 5 jaar niet spontaan ziet gebeuren. Al zou dat natuurlijk geweldig zijn! Ik ben weer home alone, wat een rust!
Aangezien ik momenteel in de o zo saaie 1e faseweek zit en het hier toch best wel stilletjes is, kom ik jullie even vervelen met 2 leuke uitspraken van zoonlief. Aangezien hij ons tegenwoordig de oren van het hoofd kletst, lig ik vaak dubbel om de onzin die hij verkoopt. Zo was hij laatst aan het zingen: poesje mauw, kippe auw.... (en nog een hoop onverstaanbaar geneuzel) En vanmorgen op de fiets van psz naar huis Meneer zit achterop en opeens voel ik zijn hand op mijn rug. Hij trekt mijn shirt een stukje omhoog, trekt mijn broek naar achter en zegt vervolgens: nee, mama niet gepoept. Maf kind
@msi balen !!!! Maar goed hou toch nog een beetje hoop , eerst helemaal doorzetten he... @boesje ben benieuwd of het zijn naam eer aan doet... @schism fijn dat je er weer bij bent!! @Peetje wahahaha wat een uitspraak.. vooral mama niet gepoept, whahaha.. te grappig Nou wilde gaan werken vanavond, ligt het netwerk van het werk eruit, ofja het programma wat ik dan net nodig heb... Dus dan maar morgenavond nog wat werken... Zo dus maar een beetje op zp rondhangen..