Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Nou je hebt er een hele grote kartonnen versie van, die is gewoon echt top!

2. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Ik leef nog hoor! Sorry voor de stilte. Het was druk met de Pasen en ik heb zooooo weinig energie!!

Ik zit weer in de wachtstand: nog 13 nachtjes slapen en dan echo!!

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Bedankt! Heb m besteld :D

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Spanneeeeeend!

5. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    MFS

gefeliciteeeeerd

6. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    MSI, hoop dat bloed voor jou weg blijft vandaag

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nou geen bloed maar ook een hartstikke witte test :( grrrr dat t bloed nu maar snel komt!

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    He enorm shit zeg!!!! 😡😡😡 :x :x
    Nou idd dan maar snel die stomme ongesteldheid... Nog ergens de hoop dat t alsnog positief kan zijn??!

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nee ik neem aan dat t nu dan wel iets had aan moeten geven ipv spierwit ;)

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Oh schism ik zie nu toevallig dat ze jouw reacties van toen verwijderd hebben. Fijn voor je dat ze dat gedaan hebben :)

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.087
    2.589
    113
    Limburg
    @ Mamasmeisje, Pfoe dat lijkt me lastig, nachtdienst en dan wakker proberen te blijven terwijl het rustig is. En op zo'n tijdstip is op zp vast ook weinig te beleven haha. Ga je van te voren nooit even naar bed?
    Succes bij de huisarts maandag, ben benieuwd.

@ Msi een witte test = niet leuk! Dat de ongesteldheid dan ook maar snel doorzet.

@ Roos, heerlijk zeg, vakantie, geniet ervan!

@ Mfs, ben je jarig? Zo ja, gefeliciteerd!!

@ Stina, Nog een bescheiden buikje, maar wel al goed te zien dat je zwanger bent. Maar ja, buikje heeft nog alle tijd om te groeien!

@ Boesje, Jij ook vakantie? Dan geldt ook voor jou: Geniet ervan!

@ Schism: Hoe gaat het nu? Al wat meer aan het werk? Fijn dat je weer terug op het lijstje staat:)

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Eindelijk ongesteld. Maandag zkh bellen dan maar....

13. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen msi :(!!!! Bah...

Hier heeft mijn buik een kleine groeispurt gehad... Gaat hard alweer 17 weken... Bijna op de helft...

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wachtbankje

Mei
    {11} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 10
    {11} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 12
    {14} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 5
    {20} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 4
    {21} Schism - 08-2011 - 30 jaar
    {25} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 16

ZWANGER lijstje
    {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar
    {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - 1e echo 16 april - jongen/meisje

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    #1435 MSI, 28 apr 2014
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
    Hoi dames. Allemaal een goede eerste koningsdag gehad? Wij wel :D eerst naar de oranjemarkt geweest. Dat was een drama met B haha. Hij kwam in een walhalla van speelgoed en mocht nergens aankomen of mee spelen. Was eigenlijk best zielig! Ik had daar dus helemaal niet goed over nagedacht. Onthouden voor volgend jaar dus hihi. Daarna naar het terras gegaan. Ook daar ging het niet goed, hij wilde natuurlijk rond lopen maar dat ging niet want dan kon ik m helemaal niet in de gaten houden met die drukte :( Ik zei al tegen ml, wat stom dat we geen speelgoed ofzo hebben meegenomen, hoe moet hij zich nou vermaken!? Ml is toen rond gaan lopen, alle mensen waren hun spullen in aan het laden wat ze over hadden van de markt. De markt was al afgelopen dus hij is gewoon rond gaan vragen. Uiteindelijk kwam ie terug met een ZAK VOL auto's hahaha. Gratis!!! We hebben ons uiteindelijk goed vermaakt en B ook met zijn zak vol goud ;) We hebben het nog volgehouden tot half 9 :D goed gezellig en de anderen vonden het ook allemaal gezellig met B. Alles gelukkig dus goed gekomen hihi. Verder nog 4 originele Disney dvd's gescoord, kunnen we lekker kijken (voor mij ook nostalgie hihi)

Vandaag het zkh gebeld, we gaan de molen weer in. Heb er wel weer zin in, heb ik niet meer het gevoel dat ik voor spek en bonen mee doe. We doen weer ECHT mee :p 6 mei eerste meting, ik denk dat de IUI op 9 of 10 mei zal zijn. Spannend!! Oja en van daag weer begonnen met Puregon spuiten (das een minder aspect ;) )

Hoe gaat het verder met jullie?

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Mamameisje, vndg toch bij de huisarts geweest? Hoe was het?

Msi, wat fijn dat je zo snel kan starten en je het gevoel hebt weer echt mee te doen. Kan ik me goed voorstellen hoor! In hoeveel x iui werd je bij zl zwanger? En bij je mk?
    Klinkt leuk je Koningsdag! Geweldig dat je die auto's gratis kreeg :)

Boesje, al je ei gehad? Flink bezig geweest met pp'en?

Hoe is het met de zwangeren?? Super dat je buik begint te groeien Stina, ikvind zwangere buiken zoooooo mooi!
    Mfs, begint jouw buik al een beetje te groeien?

Peetje en schism, hoe is het mer jullie? In de saaaaaie eerste week, bah.

Hier Gisteren m'n ei gehad, heel zeker! Heb zowel temp gemeten, slijm in de gaten gehouden en ovutest, wel super duidelijk beeld zo! Heb op hele goede momenten ht bed op gemaakt, vnvd nog even voor de zekerheid. Dus daar kan het deze cyclus niet aan liggen. Wordt het weer wachten.... Wel fijn dst m'n cyclus weer niet heel lang is, op dag 14 m'n ei, altijd lf van 14dus m'n Nod nu de 12e.
    Hier lekker vakantie, 2 weken, de eerste week samen met ml. Heerlijk!!

Fijne avond meiden!

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wow roos! Klinkt super goed dat pp van jou!!! Kan haast niet missen zou je denken zo he!! :D

Bij B was ik zwanger bij 1e IUI bij MK de 6e IUI, hoop nu binnen 6 IUI's zwanger te zijn. Binnen 1 is wel erg optimistisch ;)

18. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @msi fijn dat het toch nog goed gekomen is op Koningsdag :)!! Lang volgehouden wel zo leuk voor papa en mama...

Hier een beetje in de tuin gewerkt en s middags gefietst.. Merk nu wel dat ik af en toe gas terug moet nemen, want had gister behoorlijk last van mijn buik.. Jaja heel eigenwijs hier.. Toch mijn grens overschreden.. Dag rust in gelast met werk en vandaag vanuit thuis gewerkt. Morgen weer volle bak...

@msi spannend van iui!! Hopelijk snel raak :)!!

@roos lekker vakantie!! Jammer van het weer.. Nog leuke dingen gepland?! En spannend op het wachtbankje...

Hoe is het met de rest vd dames?!

19. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Hier weinig bijzonders te melden. Werken is zwaar, maar ook wel weer fijn. Pasen en Koningsdag was k*t omdat m'n vader daar echt mistte.
    Nu wel weer redelijk rustig, af en toe een knoop in m'n maag en een jankbui, maar over het algemeen gaat het redelijk.

Pp is nog niet echt van start gegaan, m'n hoofd staat er gewoon nog niet zo naar. Maar ei komt eraan dus ik hoop dat ik mezelf vanavond zover kan krijgen haha:)

20. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Hé meiden,

MSI, hopen dat de IUI weer snel aan mag slaan...
    Kan me voorstellen dat dat een rustig gevoel geeft. Voor hoeveel krijg je vergoed vanuit je verzekering? Goede vangst gehad dus op koningsdag. Hier was het ook een uitdaging om de kraampjes bij langs te gaan.

Roos, ja, hier ook 2 weken vakantie. Ben vandaag en gister wel ah werk geweest dus het gevoel is er nog niet helemaal. Maar wel even wat administratieve dingen weg kunnen werken. Aan je pp zal het idd niet liggen. Duimen!!

Schism, nou, kan ik me goed voorstellen dat die dagen zwaar kl*te zijn. En ook dat je hoofd niet naar P staat. Komt vanzelf wel weer

Stina, goed dat je gas terug hebt genomen. Voel je je verder wel goed?

Peetje, leuk idd die opmerkingen van je zoontje. Wat gaat het ook ineens razendsnel hé met die taalontwikkeling? Hoe gaat het met hem op de psz?

MFS, hoe gaat het met jou?

Hier even een dipje in het PP. Zaterdag mijn eerste posiovu maar ml was koningsnacht weggeweest dus het lukte hem niet zaterdagmiddag:)
    En zo ook zondag... Ik denk dat de druk wat te groot werd voor hem want ik dacht, nou, dan zal hij maandag wel springen maar toen had hij even genoeg van het hele verplichte PP. Ik ging er vanuit dat ik deze ronde dus wel weg kon strepen maar FF geeft mijn ei op zaterdag aan, op de eerste posiovu dag zeg maar. Kan dat wel? Ik weet wel dat hij na de piek 12-48 uur kan springen maar als hij zaterdag is gesprongen waarom heb ik dan zondag nog een posiovu? Even kijken wat temp de aankomende dagen doet maar ik verwacht er weinig van... Donderdag voor het laatst P;)

Huis, nog steeds niet op funda omdat er allerlei investeerders om de hoek kwamen kijken. Vooralsnog niet verkocht en morgen gesprek met de makelaar. Het zal nu wel niet lang meer duren.

Deel Deze Pagina