Balen roos !!! Ble niet eerlijk!! Met stip op 1 Ian Somerhalder !!! Zucht zoooo lekker... Mmmmm... daarna Chace Crawford gorgeous!!! Mmmmmmmmmmm Vroeger Nick Carter van de BB en of course Leonardo diCaprio!!!!
Jullie hebben gelijk meiden. Toen we begonnen aan de tweede had ik zo'n goede hoop dat t nu sneller zou gaan maar dat vertrouwen is echt weg. Ml vindt ook dat we nu naar de ha moeten gaan en niet langer moeten wachten. Duurt nl ook weer even doordat je een afspraak hebt ed. Er is ons toen ook gezegd dat we bij een tweede het een half jaar tijd moeten geven en daarna moesten komen. Nou, 5 mnd is toch bijan een half jaar en ik heb gewoon echt het gevoel dat die ene maand toch geen verschil maakt. Kortom, ik ga aankomende week naar de huisarts. Ben dan natuurlijk wel weer heel bang dat de hsg nu niet zo'n goed resultaat geeft en zie op tegen de pijn weer, maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over.
Goed zo Roos! En dan hoef je ook niet meer te twijfelen over de HSG dan heb je die gehad en kun je die van je lijstje strepen. Dan weer 3x proberen en dan weer verder kijken. Maar wie weet is die HSG gewoon weer DE uitkomst!
Nu even mijn mannenlijstje haha De cocacola man (zie foto) Jesse metcalfe Taylor Lautner (helaas kan die er ook echt NIET uitzien ) Jan Kooijman kijk ik toch ook wel graag naar Ik ben het met jullie echt eens over Ian Oja en ik had vroeger m'n hele kamer volhangen met Leo di Caprio Cam Gigandet In Burlesque is ie geweldig maar die heeft net als Taylor Lautnor ook echt slechte dagen helaas Ik kan zo nog wel even door gaan
@roos groot gelijk !!! Zou ook voor de hsg gaan.. Je bent gewoon een half jaar bezig punt. @msi haha... Ook weer mooie mannen!!!
Gezellig hier! Had gister al een reactie getypt maar toen was alles ineens weg en had ik geen zin t opnieuw te doe. @roos:balen meid! Zou idd ook naar de HA gaan al en evt zeggen dat jullie al 6 maanden proberen, klein leugentje op eigen bestwil toch? Vandaag de uitslag van uitstrijkje gehad, was gelukkig allemaal goed. Volgende week zaadjes naar lab brengen. Vandaag geloof ik 7 dagen na ei. Hele dag al hoofdpijn, moe en beetje gevoelige borsten (als ik ze aanraak). Temp is wel mooi maar vanmorgen niet getempd. Kwam beetje lastig uit met werken en dochter die iets vroeger als normaal wakker was en een man met een kater naast me Ben zooooo aan het hopen maar hou mezelf voor dat t niet zo is. Pffff nog even volhouden met wachten. Pffff en vanmorgen wat misselijk geweest maar dat is toch veel te vroeg?? Bij S was ik met 6 weken pas misselijk...
@ Roos, Gelijk heb je, 5 maanden is min of meer een half jaar dus die ene maand zou ik ook niet meer wachten. @ Mamasmeisje, gelukkig al 1 goede uitslag! En ik hoop met je mee, geen idee hoe snel je misselijk kan worden bij een zwangerschap trouwens, maar zou fijn zijn als het bij jou gewoon een 'zwangerschapsmisselijkheid' is We hebben met z'n alle toch best een goede smaak in mannen dacht ik zo Wij hebben een nieuw huisdier! Zie album. R vindt m geweldig. Nu nog een naam bedenken. Had R gevraagd hoe we hem moeten noemen, maar hij wil hem naar mijn man vernoemen haha.
Nou mamameisje, zo logisch dat je het enorm hoopt! Wat betreft die misselijkheid, geen idee. Zou vast kunnen! Alle symptomen kunnen zowel een zwangerschap als menstruatie betekenen. Het is denk ik vooral of je het normaal ook hebt en zo niet dan zou het wat kunnen zeggen? Lastig he dat je toch elke d weer met die stomme symptomen bezig gaat. Zou zo super fijn zijn da je de mmm toch niet nodig hebt! Fijn iig dst al 1 uitslag goed is! Ahhhh schattig peetje! Hoe vindt de hond m?? Heb je hem binnen of buiten staan? Mooi mannenlijstje hoor msi
Idd ja! De afspraak was de vorige x dat ik na 3 x proberen na de HSG aan IUI zou beginnen. Dat zou dan nu wel weer zo zijn. Geeft me overigens wel een fijn gevoel om nu deze stap te gaan maken. Idd 5 mnd is bijna 6 mnd, en ik ga gewoon 6 mnd zeggen hoor.... Alhoewel ze trouwens toen zeiden dat ik na maximaal 6 mnd kon komen, dus daar voldoe ik dan aan
Pfff heb al 2 dagen ongi gevoel terwijl ik dat voorlopig nog niet hoor te worden. Echt je zou denken dat ik er nu helemaal niet mee bezig zou zijn na een ronde die amper meetelt. Ik denk dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een stukje geluk ofzo in deze moeilijke tijden. Geen idee wat het is, maar ben er veel te veel mee bezig. Bah.
Nou mamamsmeisje, das toch fijn dat de uitslag goed was he Ik ben benieuwd naar de uitslag van je ml. Maar zou toch gaaf zijn als dat allemaal niet meer nodig is! Peetje wat leuk een konijntje! Is het een dwergkonijntje ofzo? Ik zou graag kippen willen, lekker verse eitjes hihi. En hoe heet het konijntje nou? Wat een eer voor je ml zeg haha Roos jullie meisje is al ouder dan 1 jaar dus ze geloven echt wel dat je langer bezig bent dan een half jaar. Als jullie meisje pas 7 maanden zou zijn zou het een ander verhaal zijn hahaha. Schism toen ik 'fijne moederdag' typte moest ik al meteen aan jou denken en toen dacht ik pff en dan binnenkort vaderdag, wat zo'n dag dan ineens een andere betekenis kan krijgen he. M'n beste vriendin haar moeder is enkele weken geleden overleden. Gisteren hebben ze alle lievelingsdingen gekocht die haar moeder zo lekker vond. Dus eten en drinken. En dat hebben ze met zn allen gegeten. Vond ik een mooi idee En hoe liever je zwanger wilt zijn hoe moeilijker die laatste week is. Ik denk dat ik nog wel symptomen ga zoeken als ik de gehele rond geen PP heb gehad hahaha zo'n oen zou ik wel zijn. Bij mij is het soms zo erg dat ik denk iets te voelen en dan ineens denk 'onee dat kan helemaal niet want ik ben ongesteld' hahaha hoe erg is dat Maar het is toch mooi om dat stukje geluk te zoeken? Eindelijk weer een lichtpuntje! Moet je alleen wel uitkijken dat wanneer het niet zo mocht zijn dat je dan niet ontzettend verdrietig enzo wordt. Maar het gezegde hoop doet leven klopt echt wel, dat kan je zo goed op de been houden.
Hier al een paar dagen last van m'n linkerzij. Heb geen idee wat het is. Heb de ballen verstand van anatomie haha. Ik dacht eerst m'n milt maar zie op google dat die wat hoger zit (ofja, hoger hoort te zitten hihi) Verder ben ik deze week nog kalm. Ik denk zo t/m volgende week maandag. Daarna zal mijn kop ook wel weer op hol slaan en gaat het symptomen zoeken weer beginnen haha.
Boesje hoe gaat het bij jou????? MFS laat je nog wat van je horen? Hoeft geen hele lap tekst te zijn hoor Je hoeft ook niet op ons allemaal te reageren, als we maar een berichtje van je krijgen
Schism, idd hoe weinig of veel kans je ook hebt, je bent nu toch bezig met zwanger worden en ik herken het dat je dan overal op let. Helemaal loslaten lukt toch niet. Zou zo'n mooi kado voor je zijn, een klein beebje!! Poe msi, die wachtweken zijn echt killing he, zeker nu na de iui.... Wat spannend voor je!! En herken het zo wat je zegt, nu ik spotting heb en ongesteld ga worden (zou in principe vndg moeten zijn) ga ik toch nog weer op dingen letten en hoop kweken. Heel irritant want als ik dan ongesteld word is het weeeer een teleurstelling. Stom Net bij cb geweest, dl moest de mbr prik. Prikken ze gewoon 2 x mis in haar arm.... Zooooo zielig! Enorm huilen en ze heeft al zo'n hekel sinds zh opname aan mensen die aan haar zitten. Bah.... Verder gelukkig goed, ze was heel keurig gegroeid en ze is een lekkere vlotte meid