@ Schism, hopelijk is dat stukje geluk je heel snel gegund. Het is begrijpelijk dat je er veel mee bezig bent, je wil toch graag een lichtpuntje in deze moeilijke periode. @ Msi, Pfff spannend, nu een saaie wachtweek en dan is het weer duimen draaien!! @ Roos, ah wat zielig (en lomp van ze!!) dat ze 2 keer mis prikken zeg! Prikken ze altijd in de arm trouwens? R heeft de prikjes nog altijd in zijn been gekregen. Hij is trouwens behoorlijk ziek geworden van de bmr prik, een dag of 12 daarna, komt volgens mij geregeld voor. @ Konijn, We houden hem buiten in een hok, maar nemen hem wel regelmatig binnen, uiteindelijk is het de bedoeling dat hij gewoon rond kan rennen. Deed ons vorige konijn ook en dat ging goed. Alleen hadden we toen een andere hond. Minky is geen konijnen gewend, maar hij gedraagt zich netjes. Flink snuffelen, dat wel, en zo nu en dan een beetje wassen. Het is een thrianta. Mijn neef fokt deze en we mochten er 1 hebben Zijn naam is Meneer Knien geworden (K(e)nien is limburgs voor konijn) Een naam uit laten zoeken door R was niet echt te doen haha. Ik deed samen met hem zeggen hoe mama heet en hoe papa heet en daarna hoe heet het konijn? Maar dat was dus of de naam van mijn man, of de naam van mij. Dus we hebben er maar Meneer Knien van gemaakt Hoe is het met de rest? Mfs heeft ondertussen wel een gigantische mp!!
@ roos: wat onwijs slecht dat ze 2 keer mis geprikt hebben, ik geloof dat ik daar toch ergens een klacht over in zou dienen, of er in ieder geval melding van zou maken. Maar daar ben ik dan wel een kneus in haha, als ze mijn kind onnodig pijn doen. @ peetje: leuk een konijn, ik zit altijd te twijfelen of ik ook een konijn wil, maar onze tuin is niet dicht dus kan hij niet lekker rennen. Plus het onderhoud van dag hok enzo, geloof nooit dat ik dat braaf blijf doen. @ mfs: zie dat je gister online geweest bent, laat je even wat weten? @ all: hier al wat bruinverlies gespot, dus alle hoop voor deze ronde is vervlogen. Ach wel weer wat rust in m'n hoofd nu en in ieder geval een nette cyclus weer. Hopelijk volgende ronde er vol tegenaan.
haha peetje, meneer knien, goeie naam ow schism bah wel fijn dat je niet lang in onzekerheid hebt hoeven zitten en dat alles 'normaal' is! Dat bruinverlies is wel zeker? Of zit er nog ergens een kans? Roos hoe kunnen ze dat nou mis prikken???? Dat is toch gewoon in het been? Inderdaad slecht als ze zelfs dat niet voor elkaar krijgen!? Wij hebben vorig jaar ook een knijn gehad. Pfff dat ding werd echt veeeeeel te groot. Scheet hopen stront en at ons arm haha. Dus die hebben we maar weer weg gedaan, nu misschien ooit een minikonijntje maar ik wil ook graag een kip eigenlijk haha
Hoi dames, Even paar dagen afwezig geweest.. Druk druk met van alles!! Iedereen een fijne Moederdag gehad?! @roos waren zouden ze je niet geloven! Denk dat timing niet uit mag maken, ook al was je meteen weer begonnen na de geboorte is jullie keus.. Dus lekker gaan. Net of het op die maand aankomt. Is je ongie al helemaal doorgebroken?! @peetje wat leuk een knien !!! @schism zeker dubbel allemaal voor je geweest !! Knuffel en jammer van je aankomende ongie! @msi jij nog een weekje wachten?! @mamasmeisje fijn dat jouw uitslagen al goed waren?! Wanneer hoor je meer?! Jij zat ook op het wachtbankje toch?! Hoe is het met boesje en mfs?!
Voelt als een maandje haha Het relaxte is er al weer af, denk vanalles te voelen en te zien terwijl ik weet dat het daar nog veel te vroeg voor is haha.
Wachtbankje Mei {12} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 5 {13} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - Ronde 10 {14} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 12 {15} Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - Ronde 4 {17} Schism - 08-2011 - 30 jaar {22} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 16 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar - 1e echo 16 april - jongen/meisje
Inderdaad! Hier overigens beland op cyclusdag 26, tot nu toe nog geen bloed en een hagelwitte test, kan dus nog alle kanten op...
Spannend! Hier nog beetje bruin gehad maar nu weer gestopt. Vandaag erge ongi buikpijn gehad dus zal binnen een paar dagen wel doorzetten
Peetje spannend! Maar Schism bij jou vind ik het toch ook wel spannend. Heb van de week bij iemand zitten lezen die dat ook had, bleek innestelingsbloeding te zijn terwijl ze zelf al dagen dacht dat het ongi was hahaha was ze gewoon zwanger!
Even snel... Nog niets hier, morgen zal temp wel dalen en rood... Als morgen hoog test ik. Ben op kamp met mijn kids dus niet erg relaxed zo. Het kamp overigens wel Later reageer ik effe, nu geen tijd.
Neuh Schism! BALEN!! En Peetje ook nog afwachten! Wat een gedoe hè, zwanger worden! Roos al ha nieuws? Ik nog niets gehoord van gyn. Als ik eind deze week niets heb maar es bellen. MFS??!
Heey!! Ben dr ook nog hoor!! Morgen NOD-1, dan 11dpo. Mn tempkaartje ziet er mooi uit maar ik ik durf nergens op de hopen eigenlijk. Als ongi weg blijft, dan test ik vrijdagochtend (NOD-3 dus)! Verder even weinig te melden. Hopelijk morgen tijd om wat uitgebreider te zijn. Allemaal succes de komende NOD's!!
Ja Mamasmeisje! We zijn je niet vergeten maar jij kwam morgen pas aan de beurt aangezien dan je nod pas is hihi Vrijdag pas testen Ja? Das knap Ik duim voor je! (zou toch een stunt zijn, net nu je naar de ha bent gestapt hihi)
Jij kent je lichaam goed zie ik. Ennuh op kamp gewoon tempen! Discipline hoor, heel knap Fijn dat je kamp zo relaxed is. Is dat groep 8 ofzo?