Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, nog even een laatste dingetje: is het naast een lijstje anders niet handig om die info in je handtekening te zetten of zoiets? Een lijstje raakt ook weer achterop natuurlijk....wat denken jullie?

2. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @msi fijn dat het bloeden gestopt is!!

@mfs bevallen appeltje eitje :p!! haha.. Ik heb dat trauma een beetje met bv geven. Vond ik pijnlijker dan de bevalling en dat kwam dat er na vijf uur een einde kwam aan de bevalling.. pfff. haha..

3. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh zie dat ik het er een beetje onduidelijk neerzet.. De pijn vd bevalling was weg na vijf uur. De pijn aan mijn boobies niet...

4. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stina: herkenbaar! Ik had geen pijn maar het lukte voor geen meter. En dat duurde veeeel langer dan de bevalling, heb er ook zoiets over gedaan.
    Voel je je nou al zwanger?

5. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werkt wel toch zo, mijn handtekening?

6. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mfs nee ik voel me niet zwanger. Ik merk het wel aan mijn rug, die is pijnlijk.. verder voel ik me prima.. Beetje moe na een drukke dag, maar niet anders dan anders :D!!

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    NOD lijstje
    Roos1978, 35 jaar, 2e kindje, ronde ?, NOD ???
    Schism, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD ???
    Mamasmeisje, 30 jaar, 2ekindje, ronde 9, NOD 20 feb
    MSI, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK, NOD ???
    Peetje83, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 NOD 23 feb
    MFS, 34 jaar, 2e kindje, ronde 0, NOD ???

ZWANGER lijstje
    Stina83, 2e kindje, 1e echo 26 feb, uitgerekend op 4-10-2014 jongen/meisje

Meiden is dit wat? Wel graag zelf meehelpen met bijhouden en degene die ik ben vergeten, zelf aanvullen waar nodig :)
    Heb de leeftijden van onze kids er niet in gezet want die veranderen natuurlijk ook iedere maand en dan kunnen we blijven aanpassen.
    @MFS: in handtekening is ook duidelijk idd

8. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamasmeisje ziet er goed uit!!!

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Prima lijstje!

10. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mijn nod is 10 februari :)

11. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn lijstje! Dank!

Bij mij is 'Pasen' inmiddels begonnen (ovulatietesten). Nu 3 dagen getest maar nog niks gevonden. Is niet raar, de eerste keer duurde mijn eerste cyclus na de pil ook langer dan alle andere cycli, om uiteindelijk 31 dagen te blijven. Ik hoop mijn ovulatie wel te vinden, is toch een opluchting als de apparatuur weer op gang is gekomen ;)

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Msi, pfff krijg tranen in m'n ogen als ik je verhaal lees.... Gatver wat ken ik dat onbeschrijfelijke rotgevoel.... Eerst een goede echo, te horen krijgend dat de kansdat het misgaat maar 2% is en dan hoor je daar toch gewoon bij...
    Toch kon ik bij de zwangerschap van dl wel vertrouwen krijgen. Mijn voorgevoel was goed, ondanks dat ik in week 7 (weer!!! Net zoals bij de mk) bloedverlies had.
    Ik was tegelijk zwanger met 1 van mijn beste vriendinnen... Toen dst kindje geboren werd voelde het heel erg dubbel. Besef dat mijn kleintje ook geboren had kunnen worden maar ook blijdschap voor haar.

Ik duim voor je dat je snel het geluk mag vinden!

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Handig lijstje mamameisje!! Goed bezig!
    Ik zit in ronde 2 en Nod is 16 feb (als ik van 31 dg uitga wat de laatste tijd gemiddeld is)

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Mfs temperatuur je ook?

15. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roos: nee, ik test alleen. Ik heb een hekel aan rectaal Tempen en we hebben alleen een slechte oorthermometer die steeds aangeeft dat ik onderkoeld ben (35gr). Moet nog even een goede kopen... Maar Tempen had afgelopen week iig geen zin met dat virus in huis :p

16. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of de paaseitjes snel gevonden worden :D!!! En dat er snel mooie testen komen..

Nog wat plannen voor het weekend?! Hier rustig aan, wel lekker.. Vanavond eten bij vrienden, dus moet even een smoesje bedenken waarom ik niet drink.. Denk dat het een blaasontsteking wordt ;)!!

17. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Haha dat was mijn smoes ook toen ik zwanger was, maar men geloofde het niet zo ;)
    Wij zijn dit weekend op bezoek bij schoonzus, vriend en neefje. We zouden eigenlijk vandaag gaan maar zijn stiekem gisteren al gegaan en stonden dus onverwacht op de stoep. (we wonen 2 uur bij elkaar vandaan.
    Schoonzus en ik gaan lekker koekjes bakken, de kinderen samen spelen (die hebben geen geduld om mee te helpen haha) en de mannen die vermaken zich ook wel:)

Fijn weekend!

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Allereerst bedankt voor het medeleven meiden! Fijn om te zien dat mensen mijn verdriet serieus nemen (hoop dat jullie begrijpen wat ik hier mee bedoel hihi)

Lekker overzichtelijk lijstje mamasmeisje! Daar kunnen we wat mee. Als we m geregeld kopiëren/bijhouden dan hoeft ie niet ver achterop te blijven. En als iemand m telkens opslaat op z’n computer dan hoeven we ook niet telkens ver terug te zoeken. Oh en idd slim om de leeftijden er niet in te vermelden hihi.

MFS voel je je al wat beter? Lijkt me best heftig om allebei tegelijk ziek te zijn terwijl er nog een kleine rondloopt die aandacht enzo nodig heeft. Is vandaag het feestje of morgen? Ben benieuwd hoe het gaat!
    Spannend jij bent een ei aan ’t zoeken. Kei leuk! :D

Ooohh roos1978 wat eng dat je toen weer bloedverlies kreeg! :$ Ik zou me echt de rambam verschieten!! Ik denk dat ik meteen in paniek raak. Dat had ik deze keer overigens niet maar volgende keer zeker wel! Bedankt voor je reactie :)
    Stina ik vind de smoes van de blaasontsteking een hele goede hoor! :D
    Klinkt erg gezellig peetje!

Wij gaan vanavond bij vrienden eten en gezellig avondje. Kleine man gaat gezellig bij opa en oma logeren. Morgen willen we wel wat leuks gaan doen maar weten nog niet wat. Zwemmen of schaatsen of wandelen en ergens lunchen…ben er nog niet uit haha. Wilden eigenlijk voor de lol naar luxemburg rijden en daar kastelen kijken en lekker eten. Maar ga ’s avonds naar de film (The Butler) met m’n moeder dus dat is niet handig (moeten we zo haasten) dus de volgende keer dan maar.
    Ik zit nog erg te twijfelen of ik ook ovulatietesten zal aanschaffen en het gewoon allemaal weer eens zelf te proberen (zonder zkh) maar ben bang dat dat verspilde moeite, geld en tijd is….

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    NOD lijstje
    Ronde 1
    Schism - 30 jaar - 2e kindje - NOD 10 feb
    MSI - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK, NOD ???
    Peetje83 - 30 jaar - 2e kindje - NOD 23 feb
    MFS - 34 jaar - 2e kindje - zoekt ei

Ronde 2
    Roos1978 - 35 jaar - 2e kindje - NOD 16 feb

Ronde 9
    Mamasmeisje - 30 jaar - 2e kindje - NOD 20 feb

ZWANGER lijstje
    Stina83, 2e kindje, 1e echo 26 feb, uitgerekend op 4-10-2014 jongen/meisje

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Of is het leuker om op NOD datum een splitsing te maken? Denk het wel he?

Iedereen trouwens bezig voor 2e kindje??? Want dan hoeft het niet apart vermeld te worden hihi. Tja de titel van het topic is wel 'we gaan voor een 2e' hihi

Deel Deze Pagina