Jaaaa duidelijk peetje! Gefeliciteerd! Msi ik duim voor je! Hier is ongi aan heg doorzetten geloof ik
Sorry dames voor mijn afwezigheid! Had even geen zin meer in zp. Voelde me zo klote toen ik ongi werd. Had even nergens behoefte aan en heb 2 dagen flink gebaald en huilbuien gehad. Ben t zo beu om steeds teleurgesteld te worden. Dat gedoe van hoop en teleurstelling. Ben t zat. Tis zo moeilijk op positief te blijven denken. Maar goed genoeg over mij. BOESJE en PEETJE: GEFELICITEERD!!!! Beide hele duidelijke testen!! Maar Boesje, vertel! Ik las een paar weken geleden over een barslecht pp enzo? Zie je nou wel! Hoeveel dagen voor je ei heb je nou pp gehad? Of voor je positieve ovu test? Waarom ik dat vraag? Wil positieve verhalen horen want de komende 2 maanden zal ons pp ook niet optimaal gaan ivm ploegendienst van ml en hij gaat ook nog een aantal dagen naar t buitenland tijdens mijn piek dagen zeg maar. Nou beide lekker van genieten! @msi: jij al een test gewaagd of wacht je tot NOD?
ow mamasmeisje ik begrijp je helemaal hoor! Duurt allemaal veeeel te lang! Vooral als ik er over nadenk dat ik tegelijk met een vriendin startte voor een 2e... en die van haar is inmiddels al 1 maand oud!!!! Is wel verstandig van je om dan even afstand te nemen van zp. En die huilbuien zijn ook goed voor je op z'n tijd. Ik heb nog niet getest. Mijn normale cyclus is 29 dagen. Maar omdat ik IUI al op dag 13 had is mijn cyclus nu waarschijnlijk 27 dagen. dwz dat ik vrijdag zou kunnen testen, dan vind ik vandaag een beetje te vroeg. Ik denk dat ik gewoon tot zaterdag wacht...
Yeaaaaah boesje en Peetje! Gefeliciteerd 😄😄!!! Enjoy! Andere dames dikke knuffel!! Wanneer is je NOD msi?
Jaaaaah!!! Peeeeetje, joeoeoeoeoehoeoeoeoe! Goed seg Schism, zwaar kl*te van toch bruinverlies en doorzetten menstruatie Mamasmeisje, ik weet soooo goed hoe je je voelt wat een nare overheersende emotie hè?! Ik liep me hier al die tijd druk te maken over een goed PP en idd de maand dat deze waardeloos was word ik zwanger. Kan ik nog niet bij. Eerst was de laatste x p 4 dagen voor ei maar uiteindelijk aangepast dus dit nu 2 dgn voor ei. Ik heb geen idee of het er iets mee te maken heeft hoor maar ik telde deze ronde niet mee. Niet gelet op symptomen, nauwelijks getempt, niet gestrest rond nod (had ook een tempdip tot onder coverline). En dan ineens zwanger. Gelijk beetje schuldgevoel want toenhet 's middags op koningsdag niet lukte heb ik die dag echt veel gedronken en ook gerookt kan mezelf wel voor mijn kop slaan maar goed, niets meer aan te doen... Raar gebeuren dat zwanger worden. Genoeg geluld.... MSI, shit van je gevoel van nu. Hoop toch nog voor je en ik vind het nog geen tijd om met de pakken neer te zitten (Ned. zin??!) Wat een heen en weer geslinger zo voor NOD, nog maar daagjes meis. Stina, veeel gezelliger zo hè Roos, vind dat je steeds zo lief tegen iedereen reageert maar volgens mij niet over jezelf geklets toch? Of gemist.... Tja, alleen dat er weinig bijzonders valt te melden. Hier had ik afgelopen woensdag een brief vd gyn dat ik vrijdag komen moest. Handig!!! Was op kamp dus gemist. Jij al bericht van de doorverwijzing? Peetje, voelde jij iets? En hoe was jouw PP ook alweer?
Dankjulliewel! Ik snap nu wel wat Boesje bedoelde met dat ze zich een beetje naar voelt. Ik gun het jullie allemaal zoooo erg om zwanger te worden, zeker omdat jullie al zo lang bezig zijn en dan kom ik ff aankakken met een positest in ronde 4 (meteen je vraag beantwoord roos ) Ik hoop dus dat jullie snel zullen volgen, ik ga heel hard voor jullie duimen! @ Roos, Niet fijn, hoofdpijn! (hm, dat rijmt en het was niet eens bewust ) Hopelijk is dat ondertussen weer weg. Gelukkig heb je nog een paar dagen voor de boeg om van het zonnetje te genieten, want voorlopig blijft het wel goed weer. @ Msi, Jammer dat je gevoel weg is! Het begint wel heel spannend voor je te worden, zeker omdat je je nod niet zeker weet. Mijn duimen draaien voor je. @ Schism, Bah, wat een kakzooi. @ Mamasmeisje, kan me best voorstellen dat je even zp-moe was. Lijkt me ook moeilijk om positief te blijven als je al een jaar bezig bent. En dan is een paar keer goed huilen zeker niet erg, zal ergens ook wel even opluchten. @ Stina, woooo je zit al op de helft! Jeetje dat gaat snel, wanneer heb je de 20-weken echo? @ Boesje, toen ik zwanger was van R en het toen ook nog niet wist, ben ik ook op stap geweest en gezopen als een bezetene en gerookt als een ketter (1 avond he, was niet elke week zo'n feestbeest) Gelijk aangegeven aan de vk bij de eerste afspraak maar daar werd me verteld dat het in zo'n vroeg stadium nog niet schadelijk is (als het niet te vaak gebeurt natuurlijk) hoe en wat weet ik niet meer. Heb je ondertussen al symptomen? @ Mfs, ben ook wel benieuwd of we nog wat van je horen, ik zie je wel soms meelezen begin me wel een beetje zorgen te maken hoor! Ik ga bijna denken dat je radiostilte wellicht te maken heeft met slecht nieuws? Hoop het in elk geval niet... Mijn pp was dit keer aardig uitgebreid, ruim op tijd begonnen en lang doorgegaan, om de dag. Ik heb verder niks noppes gevoeld, al had ik donderdag wel al iets kunnen weten... Ik had namelijk zo'n zin in pasta met zalm! En ik hou helemaal niet van vis... Toen ik net zwanger was van R (wist ik op dat moment nog niet) had ik zo'n zin in haring en dat lust ik niet eens haha. Dus, ik heb zin in vis als ik zwanger ben
Ohw boesje, je hoeft dus niet eens meer naar de gyn, geen mmm, superdepuper wel heel fijn ook dat je deze mnd er niet echt mee bezig was, heb je mooi al die stomme stress wachtdagen gemist. Dat zuipen is echt niet erg zo een keertje hoor. Geloof dat je verbinding met je kind ook pas in week5 of 6 ofzo wordt aangemaakt. En denk dat heeeel veel vrouwen vast wel gerookt of gedronken heeft in de eerste paar weken. Ik hou me overigens ook echt niet in hoor, niet dat ik me klemzuip, maar drink zeker wel een lekker wijntje. Ga niet aaaaaal die mnden dat niet doen. Pas als ik weet als ik zwanger ben. Kan nl nog zolang duren. Mamameisje, bah bah bah, snap je helemaal! Dat wachten en die k* teleurstellingen zijn zo killing. Ik haat het ook echt. Ik ben 'nog' maar 5 mnd bezig maar doordat t bij dl ook zo enorm lang duurde zijn de teleurstellingen nu ook steeds erger. Wat is je plan? Toch binnenkort naar de fertiliteitsarts? Want ik zou dat in jouw geval wel echt doen. Peetje, wat heerlijk toch zo snel?! En tuurlijk gunnen jullie het ons ook maar jezelf ook gunnen hoor!! Hoofdpijn zakte vanmiddag gelukkig dus nog lekker kunnen genieten. Net ff gesport. Morgen helaas werken met t mooie weer maar ga lekker op de fiets, dan maak ik t nog een beetje mee Schism,is t nog doorgezet nu? Dan idd maar beter doorzetten dan, dan dat vage gedoe en daardoor onzekerheid... Msi, pfff die stomme rot wachtdagen nu voor je. Kon je de tijd nu maar ff vooruit zetten he?! Jemig Stina, gaat echt zo hard bij jou. Hoe voel je je? Voel je de beeb al bewegen? Ga je tot 34 of z36 wk doorwerken? Boesje, nog geen bericht van gyn, verwacht het deze week wel. Ben benieuwd of ik 'n beetje snel terecht kan!
@msi hahaha!! Dus za testen?! @boesje zou me er niet druk overmaken!!! Aan die ene keer ligt het niet!! Dan moet je echt veel drinken en roken!!! @peetje ja ik heb de 20 weken echo vandaag gehad!!! Alles was goed met onze baby boy!! Kan nu ook losgaan voor de babykamer etc.. Dus helemaal top! Alleen een jongensnaam wat een ellende !!! Willen graag een korte niet te veel voorkomende naam, maar ook niet te vreemd.. Hahaha...
Stina: super leuk nu een knul erbij! Ik weeg niet hoe je meisje heet, anders had ik mee kunnen denken Ongi zet wel Door geloof ik, is nog niet zo veel maar zal morgen wel losbarsten als het 26 graden wordt
@roos had jouw post niet gezien... Voel de baby al goed trappen, had het eigenlijk niet verwacht want de placenta ligt aan de voorkant! Maar goed was al een gespierde boy zeiden ze. Haha... Hopelijk kun je snel terecht bij de gyn!!! Tijd voor actie. @schism onze meisjesnaam is ook kort en niet veel voorkomend.. Weet je nog niks, maar goed.. Haha wil hem je best pb en @peetje zeker leuke naam !!
JEEEEEMIGG!! Wat ben ik een muts, heb ik iedereen ongerust gemaakt met mijn wel heel lange radiostilte! Sorry sorry sorry!! Allereerst: wauw, ik ben er 'even' niet en wie zijn er zomaar zwanger!? Boes en Peetje!!!! Wat een fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerd meiden! Heerlijk zeg! Yes!! Met mij gaat alles heel goed hoor. Ik ben alleen zó moe geweest de afgelopen tijd... DL gaat echt vol door haar 15 maanden sprong nu. Ik kan geen moment iets voor mezelf doen, ze jammert en hangt aan me als ik al naar iets anders kíjk. En daarnaast nog fulltime werken, huishouden doen en zwanger zijn vind ik momenteel wel behoorlijk pittig. Dus als ik eindelijk in bed lig lees ik af en toe wel mee maar ik kom er simpelweg niet meer aan toe om te posten. Nogmaals sorry. Nu maar even op mijn werk omdat ik het gewoon niet langer kon maken om niks te laten horen... De echo was prachtig! Voor het eerst echt een poppetje in beeld! Vandaag ben ik precies 12 weken en heb de nekplooimeting voor de combinatietest gehad. Wat een enorme groeispurt in die paar weken zeg! Het is een echte stuiterbeeb, lag geen moment stil maar gelukkig wel perfect gepositioneerd voor de meting. Mijn dochter bewoog op echo's wel een beetje maar niet zoals deze... De nekplooi was 1,7 mm (grens ligt bij 3,5mm) dus dat is alvast positief. Morgen kan ik bellen voor de uitslag. @Stina: wat leuk een jongetje! ML heeft het gevoel dat dit ook een jongetje is. Ik kreeg datzelfde idee, maar het hoeft totaal niet te kloppen want een meisje kan ook heel goed stuiteren natuurlijk . Wel ben ik minder misselijk dan bij de eerste... Ladies, ik doe mijn best om vanaf nu bij te blijven, maar ik zit nu ook alweer met koppijn niet productief te zijn op het werk...
Mfs!! (of maken we er MutsFS van... Fijn om eindelijk van je te horen en dat het goed met je gaat! Op de vermoeidheid na dan, hoop dat je gauw wat meer puf krijgt
Hier nog niet ongi maar helaas wel hagelwitte test Ben deze ochtend wel ZO ontzettend duizelig!!! Durf bijna niet op te staan nu haha. Ik denk dat ik een beetje te lage bloeddruk heb op dit moment ofzo. Toen ik in bed lag ging het nog goed maar vanaf dat ik opstond ben ik echt zo dol!