Ahhhh shit msi! Had zo gehoopt dat het raak zou zijn bij jou! Mfs: fijn om wat van je te horen Stina: nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de naam van je meisje. Pm me maar Ongesteldheid is doorgezet hier, dus deze ronde wat beter ons best doen haha
Ah nee....!!!!! Wat een kakzooi zeg msi.... Had t zooooo gehoopt voor je en je had nog wel een goed voorgevoel. Shit shit shit!! Ah shit ook bij schism.... Op zich niet een mnd met veel kans wat je dacht maar toch wel erg balen! Mfs. Wat fijn om wat van je te horen en gelukkig goed nieuws!!!
Ah gatver MSI en Schism!! Balen zeg!! Vandaag de uitslag van de combitest gehad: down 1 op 1200. Rest 1 op 5000. Ik schrok eerst een beetje dat Down nu een hogere kans is dan bij DL. Maar toen ik zag dat de kans op Down zonder combitest bij een vrouw van 35 jaar 1 op 350 is... Dan zijn we er flink op vooruit gegaan ten opzichte daarvan! Zegt nooit alles maar wel fijn idee. Hebben jullie voorheen ook de combitest gedaan of bewust niet? Zouden jullie het weer doen?
@schism je hebt mail !!!! @mfs geen combitest bij allebei niet! We wisten niet zo goed wat we met de uitslag moesten een kansberekening!! Bij een kans op 1:10.000 kun je ook die ene zijn en wilde me niet druk maken over een kans op.. Daarbij vind ik de keus ook heel zwaar, wat doe je met je uitslag.. Maar goed kans op 1:1200 - 0,08% is toch prima !! Heel erg klein iig gefeliciteerd mfs... Op naar de 20 weken echo ...
Shit man msi en schism!! Ik weet hoe jullie je voelen! Neem even een paar dagen de tijd om je goed klote te voelen en daarna weer proberen om positief te kijken! Gisteren heeft ml een potje zaad weg gebracht. Krijg later op de dag een whatsapp bericht: wel lekker romantisch hoor, in het potje ejaculeren, haha. Geloof dat tie t stiekem best spannend vind maar daar laat hij zich niet echt over uit. Hier ligt dochter voor t eerst te slapen in dr peuterbed! En ze slaapt! Denk dat ze binnen 15 min vertrokken was! *trots* Zal zo ff een foto plaatsen, peuterkamer is nog lang niet af maar dit is alleen t begin. Vind t geweldig om de kamer opnieuw in te richten, ben al maanden spullen aan t verzamelen en t zit al maanden in mn hoofd hoe t gaat worden! T bed is dus t begin, de komende dagen lekker los gaan @mfs: ben blij dat alles goed gaat! Neem lekker je rust! Kan best begrijpen dat t zwaar is!
Wachtbankje Juni {10} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 13 {12} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 6 {18} Schism - 08-2011 - 30 jaar {19} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 17 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {..-..-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {..-..-2015} Peetje - 04-01-2012 - 30 jaar - jongen/meisje
@ Schism, Bij jou ook al doorgezet, wat een shitzooi zeg @ Mamasmeisje, Ooh wat leuk gepimpt. Ze ziet er heel trots uit zo bij haar grote bed. R. zijn peuterbedje is ook in "de maak". Bed is geschuurd, moet alleen nog wat beits oid overheen. @ Msi, sinds wanneer heb ik boesjes dochter?? @ Stina, ik ben ook wel nieuwsgierig naar de naam van je meisje @ Mfs, Ik heb geen combinatie test gedaan en dat wil ik nu ook weer niet. Beetje om dezelfde redenen als Stina. We hebben zelf zoiets, mocht het kind een handicap hebben, dan is het ook welkom. Daarbij kom je met zo'n test niet te weten hoe zwaar een evt. handicap is, want het ene kind met down gaat naar de gewone basisschool en leeft een normaal leven, terwijl het andere kind met down weinig zou kunnen. @ Roos en Boesje, hoe gaat het bij jullie? Boesje al wat symptomen?
Wachtbankje Juni {10} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 13 {12} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 6 {18} Schism - 08-2011 - 30 jaar {19} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 17 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {..-..-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {..-..-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {..-..-2015} Peetje - 22-02-2012 - 30 jaar - jongen/meisje
@Stina en Peetje: ik kan heel goed begrijpen dat je geen combitest wilt hoor. De eerste keer had ik zo'n lage kans dat ik me totaal geen zorgen maakte. Maar toen ze op de 20 weken echo grapte over de naar buiten staande grote teen van ons kind en ik een dag later in een blad las dat je dat vaak ziet bij Down besefte ik eens te meer dat je nóóit zekerheid hebt. Wij hadden totaal nog niet beslist wat te doen, het gaat ons er vooral om dat we het (voor zover mogelijk)willen weten voordat de kleine er is. @Mamasmeisje, wat een ontzettend leuk bed zeg! Die wil ik ook wel! Had je hem 2e hands?
Wachtbankje Juni {10} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 13 {12} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 6 {18} Schism - 08-2011 - 30 jaar {19} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 17 ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {..-..-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {..-..-2015} Peetje - 22-02-2012 - 30 jaar - jongen/meisje
12 juni heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, pfff dat duurt nog lang!! Dat de tijd maar lekker snel gaat. Ik ga eerst nog naar pinkpop dus dat zijn in elk geval al 4 dagen (ga er werken van vrij t/m maandag) die lekker snel voorbij gaan haha.
Mamasmeisje, ik heb idd hetzelfde bedje maar deze kleur is veel beter. Ik had eigenlijk geen zin in pimpen, denk dat dat pas komt als we een ander huis hebben. De rest is ook nog een bij elkaar geraapt zooitje. Wanneer krijg je nu de uitslag van t zaad? Fijn dat het nog gelukt is met zijn werk... MSI en Schism, dikke knuffel. Menstruatie is k*t en helemaal wanneer je zwanger probeert te worden Stina, ik nu ook nieuwsgierig. Kun je niet stiekem naar ons allemaal pb-en? ( of ga ik nu te ver) MFS, vorige x geen combitest gedaan. Omdat wij ongeacht welk syndroom het kindje toch zouden houden. Nu zit ik te twijfelen om het wel te doen enkel en alleen voor nog een echo. Heeel egoïstisch dus en i Wij zijn er ook nog niet helemaal uit. Beetje verkeerde reden hè? Want het kindje houden we toch wel. Roos, hoe gaat het met jou? In de saaie fase hè? Peetje, leuk! Pinkpop, wij gingen vroeger altijd. Nu niet meer, maar nog altijd wel weekend weg met vrienden. Zo'n 20 mensen. Ik vond het altijd fantastisch maar echt een pokkeneind rijden. Hoe voel jij je? Hier vannacht om 3 uur klaarwakker voelde me niet lekker en terwijl ik naar beneden liep dacht ik dat ik flauw zou vallen. Heel naar. Had geeeen idee wat het was tot ik bedacht dat het wel eens een zw. symptoom kon zijn. Banaan gegeten en toen ging het weer goed. Idioot gevoel en bij E nooit misselijk geweest. Verder beginnen mijn borsten wat gevoelig te worden. Moeders voor moeders ook geweest, blij dat de test nog steeds positief is. Blijft eng.... Is er iemand van jullie die nog belang heeft bij dipsticks ovu's en een paar van cb? Ik wacht 10 juni nog even af maar gil maar vast als je ze wilt 10 juni echo en volgende week vk intake
Pinkpop is voor ons maar een half uurtje rijden, dat scheelt al een hoop Ik voel me wel goed, heb alleen vandaag de hele dag een beetje buikpijn en ben al een paar dagen behoorlijk moe. Borsten iets gevoeliger en dat was het wel.
Haha @boesje al night cravings !! Of hoe schrijf je dat?! Hopelijk is het een kwestie van op tijd eten!!! Misschien nu een jongetje !! Zou trouwens dan voor een pretecho kiezen ipv combitest! Die is toch veel duurder? @peetje 12 juni is het zo !!! Aftellen... Nog ., dagen
Voor wie nieuwsgierig is naar de naam van mijn moppie zie fotoalbum foto in badje! Staat de naam bij !!!