Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Cool!

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @peetje: leuk pinkpop!!! Wij waren/zijn ook echte festivalgangers. Lowlands en Werchter waren favoriet maar pinkpop zijn we ook een paar keer geweest! Laatste festival was Lowlands, toen was ik 18 weken zwanger.

@mfs: ja bed is van marktplaats, 10 euro incl bodem en matras :)
    Ben ook heel blij met t resultaat!

@stina: pb! Leuke naam!!

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    @ Mamasmeisje, Dat is niet duur! Ik vond de 20 euro die wij betaald hadden al goedkoop, moet er alleen een nieuw matras bij halen want er zat een 1 persoons bij en geen meegroei matras.

@ Stina, Leuke naam, maar daar past Ryan niet echt bij haha:p

Vanmiddag liep een oud buurvrouwtje langs, vraagt ze of ik in verwachting ben?:$(had net gegeten, nou dan lijk ik wel 20 weken zwanger)
    dus ik zeg ehhhhh neuh heb net gegeten;)
    Dit weekend gaan we het mijn moeder vertellen, althans, R gaat dat doen.
    Ze komt morgenavond oppassen en blijft dan slapen, dus R krijgt zondag een heel cool t-shirt aan, zal zo ff de foto uploaden, die staat op de telefoon.

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    Tadaa

5. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamasmeisje weet niet of ik het al had gezegd maar super leuk bedje!! Waar is hij van?! Dan kan ik het ook in gaten houden voor mijn meisje!! Thanks voor de input btw :)!!

@boesje dacht dat het voor iedereen was afgeschaft!! Vandaar, maar dan zou ik het ook doen! Echo is leuk!!!

@peetje minder :(, zijn je darmen!! Ik heb nu echt een groeispurt niet normaal ;)!!! Leuk shirtje :)!!!

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    luek shirtje peetje!!! leuke manier hoor!!

nou mij werd laatst ook gevraagd of ik zwanger was, door een ouder bij mij op school... :( fijn is dat! Ben verder best slank maar mn buik kan zo enorm opzetten na het eten of als ik ongesteld word of ben (wat toen beide het geval was).

Super mooi bed mamameisje!!! ik heb bijna die kleur in de kamer van mijn dochter, alleen meer mintgroen en iets lichter,maar erg leuk hoor!

boesje en peetje, zijn er al wat symptomen bij jullie???

msi, hoe is het nu met jou..... hoop dat je het een beetje trekt!

schism, en hoe is het bij jou??

leuk stina dat je buik zo begint te groeien!!! mooi hoor! en zo fijn dat je zl zo goed voelt!
    leuke naam voor je dochter zeg!

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    oeps, lees nu net dat er toch wel wat symptomen zijn gestart bij peetje en boesje ;) ook wel fijn denk ik, heb je tenminste meer het gevoel zwanger te zijn!

goed dat je moeders voor moeders gaat doen boesje! heb ik bij dl ook gedaan.

ik heb misschien wel interesse in de ovutesten! heb er voor deze cyclus genoeg, maar ik hoop het natuurlijk niet nodig te hebben voor een volgende maaranders hou ik me aanbevolen!

wat krijg je die echo al vroeg boesje! duurt natuurlijk nog wel een tijd maar bij mijn vk is de 12 wk echo ook de eerste pas..... ( ik heb alleen ivm de mk vaker en eerder een echo gehad toen)

en peetje ook in ieder geval al een afspraak staan bij de vk!
    (lastig al dat wachten he?!)

hier zijn we net weer begonnen met ppen (het verplichte dan zeg maar). wel beetje op tijd, maar heb toch ook weleens mn ei op dag 12 of 13 gehad en wil m niet missen. maar tot nu toe zit hij er nog niet aan te komen, merk nog niks. begin morgen maar weer met de ovutesten. Ben nog wel bezig met opladen om dit weer aan t kunnen. Vind het nu wel even fijn dat ik weet hoe het zit en even geen stress. maar om nou deze maand even over te slaan zie ik ook net weer niet zitten.
    Heb vandaag bericht gehad dat ik 13 juni bij de gyn terecht kan. Balen want dan kan ml niet mee en is net op een tijd dat dl op bed ligt (half 2...). Dus maandag ga ik bellen om t te verzetten. hoop zo dat het niet veel later nog is, want nu zit er ook 6 weken tussen vanaf dat ik bij de ha ben geweest..... duurt allemaal zo lang dan weer.... bah. maar t is niet anders...

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @stina: bed heb ik gekocht op marktplaats. Geen idee waar hij vandaan komt. ( weet jij t Boesje?) Ben er ook helemaal weg van. Rest vd kamer is ook deze kleur blauw, mintgroen, roze en wit. S is helemaal blij en trots op d'r grote meisjes kamer.

@peetje: leuk shirt! Denk dat als ik dat aan zou doen bij S, dat m'n moeder niet eens iets merkt, haha.

Iemand vroeg nog wanneer we de uitslag horen van t zaadonderzoek. Ik ga maandagochtend bellen. Daarna wil ik ook direct een doorverwijzing. Volgens mijn HA moet het zaadonderzoek na 2 weken worden herhaald maar lees overal dat dat wel heel snel is. Dus wil weten hoe t zit en wil gewoon zelf ook graag onderzocht worden.

@roos: hier beginnen we dit weekend met het ppen. Ml moet volgende week nachtdienst draaien en ik heb 2 middagdiensten dus we zien elkaar niet heel veel. Dus wordt weinig pp en hopelijk goede timing.

9. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @roos nou wat fijn als iemand dat vraagt!! Zou het zelf nooit vragen als ik het zou denken... Heb zelf wel de opmerking gehad of ik zwanger was of gewoon dikker geworden.. Toen was ik 25 weken zw van dl! Zag er niet dikker uit, want van achter zag je niet dat ik zwanger was. Beetje vreemde opmerking... Hopelijk kun je je afspraak verzetten..

@mamasmeisje ben benieuwd maandag!! Je hoeft ook niet vaak te seksen.. Dus lekker gaan genieten :)!! Duim voor je...

Hoop dat iedereen zich deze ronde de zwangere voegt!!! Zou zo fijn zijn... Knuffel

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoop t ook stina!! Zou mooi zijn iedereen nu in 1 keer net zoals peetje en boesje samen!

Mamameisje, snap helemaal dat je nu verder wilt! Want het duurt nu gewoon te lang bij jou! En natuurlijk hopen dat t toch wel nog spontaan gebeurt maar anders is t ook fijn om aan de slag te gaan met iets!
    Als ml nachtdienst heeft doen wij het gewoon in de avond. Hebben we gisteren ook gedaan. Als dl op bed ligt maken we het even gezellig. Ml heeft nu ook nachtdiensten alleen hebben we zowel vnvd als morgenavond bezoek, zou niet weten wanneer we nu pp kunnen doen. Misschien maar als hij de ochtend thuis komt even want wil niets missen!!
    Hoop dat t zaad iig goed is, dat zou wel heel fijn zijn!!

11. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    #1731 boesje, 24 mei 2014
    Laatst bewerkt: 24 mei 2014
    Hoop ik ook, vanaf nu iedereen in één keer zwanger!

Roos, gil maar een PB met je adres wanneer je de ovu's hebben wilt. Dan stuur ik ze naar je op, al hoop ik echt echt echt dat dit niet nodig is.
    Enne, over die vraag of je zwanger bent... DAT vraag je toch niet:$. Ik zou het echt never nooit niet in mijn hoofd halen zoiets aan iemand te vragen.

Ik heb nu idd vroege echo vanwege eerdere mk en blijvend onzeker gevoel daarbij. Maar volgens mij is dit al wel een termijn echo.... Maar als ik wel de combinatie test ga doen heb ik met 12 weken weer één.

Jij dus weer vol in de P. Hoop dat je het beetje kunt combineren met je ml zijn werk.

Hier mvm vorige keer met dl ook al. Ik ken inmiddels ook teveel mensen die pregnyl gebruiken. En ik vind het geen moeite.

Mijn symptomen zijn weer nihil buiten mijn nachtelijke avontuurtje van laatst. Ik heb hooguit wat gevoelige borsten en ze lijken misschien wat voller maar thats it;)

MSI, je even teruggetrokken van zp? Dikke knuffel meis, ik hoop echt voor je dat de volgende IUI wel weer zijn werk doet. Dikke knuf

Stina, ik weet eigenlijk niet zeker of ik het nu vergoed krijg. Volgende week intake bij vk. Ik dacht vanaf 35 wel maar jij dacht dat dit eruit was? Hoe voel jij je verder? Lukken de maaltijden weer?
    Prachtige naam! Leuk dat je hem op deze manier toch nog met ons gedeeld hebt.

Peetje, wat een ontzettend leuk shirt. Mijn ouders zouden dit nooit zien geloof ik dus ik hoop bij jou meer resultaat. Ben je al geweest inmiddels? Benieuwd of ze het ontdekt hebben. Hoe voel jij je verder?

Mamasmeisje, wij hebben het bed van een collega van ml gekocht. Wel voor iets meer dan jij maar dan wel met een lading speelgoed en alle moltons enzo erbij. Ik wil hem ook nog pimpen. Hij is wel van dat bekende boxen merk bo nogwat ofzo? (Lekker duidelijk)
    Ik bedacht me ook nog dat ik deze ronde voor het eerst conceive plus heb gebruikt.... Ik zei nog gekscherend dat die mij zwanger zou maken.;) had jij dit nou ook? Hoe sta je in de uitslag van t zaad? Nerveus? Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen.

MFS, hoop voor je dat de vermoeidheid snel minder wordt...

Schism, hoe gaat het met jou meis... Je had al verwacht dat deze ronde het niets zou worden maar is de teleurstelling toch groot? Ook voor jou dikke knuf.

12. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tanx, Boesje! Vermoeidheid lijkt al beter te gaan, maar heb nu iets nieuws: behoorlijke jeuk over mijn hele lijf. Rode jeukende bultjes... Vrijdag naar de HA geweest en kreeg pilletjes mee. Volgens hem en de apotheek mocht ik dat gewoon hebben, staat er in de bijsluiter van niet! Lekker dan! Vannacht wakker gelegen door de jeuk...heel internet afgezocht en het mag inderdaad wel en er is veel posi ervaring mee. Gedoe dus.

@bedje: ik denk er nu toch over om een groot bed voor DL te kopen. Haar nieuwe kamer is nl. behoorlijk groot. En dan verzuipen die meubeltjes zo in de ruimte... Ga binnenkort naar een grote zaak waar ze veel brocante grenen klassieke bedden hebben. Lekker meisjesachtig!

Succes met de echo's ladies! Ik had hem ook vroeg hoor, met 8 WK dus al. Is hier standaard net als vroege intake bij de VK, zodat ze je zo vroeg mogelijk al onder controle hebben denk ik.

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hier is het per vk praktijk verschillend hoe vaak je een echo krijgt, mijn vk doet het helaas pas rond 12 wk, meteen de termijnecho, maar vorige keer ivm mk ook toch wel met 8 wk (en hoe toen ook ineens bloedverlies). Hoop als ik nu weer zwanger zou zijn dat ik er wel nog eentje mag. Geloof dat t dan alleen niet vergoed wordt?!

Fijn dat de symptomen nog niet erg zijn boesje!
    Fijn mfs dat je niet meer zo moe bent, war kun je daar last van hebben he?!
    Stina, tot hoelang ga jij doorwerken (of had je dat al gezegd?! ).

Msi, hoe is het met jou meis, beetje bijgekomen van die ellendige rot teleurstelling....?!

Schism, hoe is het daar? Ongi alweer voorbij?!

Peetje, hoe is het met jouw symptomen?!

Mamameisje, vndg de uitslag toch?! Spannend...!!! Ppen lukt nog met jullie wisselende diensten?

Hier niks bijzonders, druk met ppen, gelukkig is ml nu klaar met nachtdiensten en m'n ei is nog niet geweest. Zit we wel aan te komen!

14. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    @ Roos, Pfff dat duurt idd nog lang voordat je bij de gyn terecht kan zeg. Hopelijk heb je gewoon een vruchtbaar pp en is het niet meer nodig.

@ Mamasmeisje, hoe gaat het met dl in het grote meiden bed?
    Heb je de uitslag van het zaadonderzoek al?

@ Mfs, fijn dat je vermoeidheid wat minder is, maar die jeuk is vast ook geen pretje! hopelijk is dat snel over.

Hoe gaat het met de rest?

Hier is de vermoeidheid toch echt toegeslagen. Ben op het moment echt kapot, maar omdat R al bij de gastouder geslapen heeft (was vroeg op en hij stond daar om 9 uur alweer aan de trap omdat hij naar bed wilde) is hij nu klaarwakker en ik val nog net niet in slaap haha.

Nou ik had R het t-shirt aangedaan en het heeft een uur geduurd voordat mijn moeder het zag. En toen ze het eenmaal doorhad begon ze (zoals ik had verwacht) te huilen. Ze is in elk geval heeeeel blij, stiefvader ook en mijn zus ook. Mijn zus had het ook niet meteen gezien op het shirt, maar ze gaf de beweeglijkheid van R de schuld ;)
    Nou moet ik het alleen nog mijn vader vertellen en dan wacht ik verder gewoon tot de 12 weken.

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Vanmorgen gebeld voor het zaadonderzoek. Was best zenuwachtig en zat constant met een gevoel dat t niet goed zou zijn en wat dan. MAAR: zaad valt binnen de normaalwaardes, geen afwijkingen en geen verminderde vruchtbaarheid dus dat is goed nieuws. Over 2 weken nog eens herhalen.
    Dus ik was blij en opgelucht :):) Maar ergens ook weer bang want zou t dan aan mij liggen? Probeer hier niet teveel over na de denken dus wachten de volgende onderzoeken gewoon af.

@Roos: Ja t PP-en gaat lukken met onze wisselende diensten, probeer ieder moment te benutten. Vanavond zijn we beide thuis, morgenoverdag is ml thuis dus hebben we de middag of late avond als S. slaapt want ik werk tot 23.15 en woensdagavond gaat hij de nacht in en ik avonddienst dus hebben we de ochtend (dl op psz) en middag tot onze beschikking, hahaha :D Dus er zijn toch kansen deze keer. Donderdag en vrijdag zal niks worden want ik ben op een festival en vrijdag ga ik naar de toppers :D Daarna zijn we zaterdag weer bij elkaar maar dat is te laat.
    Verwacht mn ei vroeger. Gebruikt tarwekiemolie en daarmee krijg ik altijd iets eerder mn ei en nu ws ook. Test van goed donker en eiwitachtig slijm dus zit goed. Vorige rond ei op dag 19 en nu verwacht ik dag 15 of 16.

@ boesje: fijn dat je nog zo weinig symptomen hebt. Ik kan het bij dl niet meer zo goed herinneren, begon pas met week 6 ofzo. En kan me vaag iets herinneren van moeheid, duizelig en hoofdpijn maar verder heb ik geen idee meer.

@mfs: wat heb je gehad voor de jeuk? cetirizine?

@msi: hoe ist meid? Beetje bekomen van de teleurstelling en leuke dingen gedaan afgelopen weekend??

16. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @ peetje: slapen in het grote bed gaat heel goed. Ze is zo trots als een pauw! Iedereen moet weten wat ze in een groot meisjes bed slaapt MET kussen, haha. Ben blij dat t zo goed gaat want bij vrienden van ons was het echt een groot drama. Ik heb het ledikant in bijzijn van S weggehaald en ze heeft meegekeken hoe ik het nieuwe bed in elkaar zette en ze vond het helemaal mooi. Ze zo was ze al iets voorbereid en was niet ineens haar eigen bedje weg.
    Tip van iemand van hier geloof ik en werkt top!

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ohw peetje, weet ook nog dat ik Zooooo moe was (en echt kots misselijk...). Tja aan toegeven als t kan is t enige, lastig alleen met r...!
    Wat een fijne reacties he??! Word je zelf ook helemaal weer blij van :)

Mfs idd hoe is het met je jeuk?? Brrr jeuk is zo naar!!

Fijn mamameisje dat je tijd hebt nu voor goed pp!!!! En jeeeeeujjjj zaad is goed!! Zo belangrijk!!!!! Heb je al een afspraak bij fertiliteitsarts voor jezelf??!
    Dat tarwekiemolie moet ik denk ik ook maar gaan gebruiken?! Sneller e ei betekent ook een kortere cyclus, scheelt weer iets!! Is het verder nog ergens goed voor??

Afspraak verzetten werd alleen maar later. Heb nu ook op 13 juni maar dan later zodat dl wel even kan slapen. Ml hoefde niet perse mee!

18. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Kom binnenkort weer even lezen en reageren, maar onze kat is al vanaf woensdag erg ziek en vanaf zaterdag bij de dierenarts opgenomen. Ging nog niet echt beter. Rond 3 uur kan ik bellen voor een update. Gaat ff gewoon kut hier.

19. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè gatver, Schism! Hopelijk komt het goed met je kat!

@Mamasm: ik heb Loratadine. Is samen met Ce-nogwat voorkeursmiddel bij zwangerschap. Dat staat alleen niet in de bijsluiter. Jeuk lijkt overdag minder maar is s avonds nog wel lastig. Ik heb gisteren pilletje genomen maar toch nog niet helemaal jeukvrij. Ik twijfel wat ik vanavond doe... Goede tip van dat bed! Ik ga dat voor alle stappen op haar kamer maar doen geloof ik ;)

@Peetje: leef met je mee! Idd zoveel mogelijk aan toegeven, het is een signaal dat je lijf energie nodig heeft voor iets anders: met 12 wkn is het mensje al af hè! Dat moet ergens vandaan komen... Sterkte, is best pittig!

20. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    @ Mamasmeisje, Gelukkig waren de uitslagen goed.
    Fijn dat het zo goed gaat in het grote bed! Wij gaan vandaag een nieuw matras halen en dan zullen we R. zijn nieuwe bed ook snel gaan opzetten, ben benieuwd!

@ Roos, wat fijn dat je de afspraak gewoon op de zelfde dag kan laten.

@ Schism, he bah! Hopelijk gaat het snel beter, weet je al meer?

@ Mfs, het is inderdaad best pittig soms, vooral gisteren. Moest er zelf om 05:00 uit voor werk en kon smiddags niet bijslapen omdat R. bij de gastouder al had geslapen en ml was nog aan het werk. Gelukkig hoef ik weinig te werken deze week dus genoeg tijd om bij te tanken :)

Deel Deze Pagina