Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo dames hier druk gekletst!!!

@mamasmeisje fijn dat je uitslagen zijn :)!! Leuk dat het slapen zo goed gaat!!

@boesje fijn dat de symptomen aan de lage kant zijn.. Komt vanzelf goed, hier ook ondervonden ;)!!!

@roos 13 juni is ook al best snel, nog 2 weekjes :)!! Hopelijk leidt het ergens toe of nog beter is het niet meer nodig...

@schism bah... Hopelijk is het goed gekomen met je kat.

@peetje moe zijn is niet leuk, maar waar je kan aan toegeven..

@mfs jeuk is echt verschrikkelijk! Hopelijk werken de medicijnen goed.

@msi hoe gaat het met je?!

Ik ga met 34 weken stoppen... Vorige keer ook gedaan, beviel prima. Ik denk dat ik de weken ook wel nodig heb, om een beetje te relaxen voordat onze boy komt.. Ik neem daarna mijn vakantie op. Hier begint het toch wel wat zwaarder te worden. Heb een flinke groeispurt gehad van mijn buik en merk meteen dat al mijn energie daarin gaat zitten. Dus als ik wat minder reageer, dan weten jullie dat ik voor Pampus lig :)!!!

2. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Schism, hoe gaat het met de kat? Wat was/is er precies aan de hand?

MSI, knuf! Hoe gaat het meis... Mag ik je al weer bijna een MP geven?!:cool:

Roos, zelfde afspraak bij gyn dus nu maar dan kon je man toch niet mee?
    Edit: lees nu dat je man niet persé mee hoeft maar voel je je daar wel oké bij? ( wil bijna! mezelf aanbieden:p)

MFS, hoe ist met de jeuk? Nog nooit van gehoord, is dit nu door de zwangerschap? Of staat dat er los van.

Mamasmeisje, fijn dat semenanalyse goed was. Heb je ze nog aan de tand gevoeld over het termijn voor het tweede onderzoek? Vooralsnog is het niet zo dat het nu aan jou ligt hè? Heel vaak is het onverklaarbaar....
    Misschien dat een HSG bij jou ook wel wonderen verricht. Wordt jou cyclus nu al bekeken of wachten ze op het tweede zaadonderzoek?

Kussen , heb ik over getwijfeld om te doen. Waarom heb jij er wel voor gekozen? Hier slaapt ze prima zonder, maar tussen ons in ligt ze altijd bij één van ons op het kussen. En welke heb je?

Stina, lekker met 34 wkn stoppen. Vooral omdat je nu merkt dat het zwaarder gaat worden.

Peetje, nieuwe bed al opgezet? En rustig aan hè met moe enzo

Hier, vandaag intake vk. Tja, zonder echo durf ik toch nog niet zo goed verder te denken. Mocht alles goed zijn dat ga ik vanaf wk 36 naar de gyn vanwege te veel bloedverlies en transfusie vorige keer. Heb jij dat ook MFS? Dat je op een gegeven moment naar de gyn gaat?

Verder niets aan symptomen, voel me eigenlijk niet zwanger en dat maakt onzeker en zorgelijk... Brrrr eng!;)

Heb de formatie vandaag gehoord. Krijg volgend jaar weer groep 8. Echt heel leuk want dat had ik niet verwacht nu ik zwanger ben.

Liefs

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    O jee!! Precies zoals verwacht een knal positief ovutest en smiley op cb vandaag!! Alleen of t gaat lukken om t bed op te maken vandaag...????? Ml ligt te slapen ivm nachtdiensten. Straks ga ik met dochter maar een klein muziek festival in de stad hier. Ml komt ook nog daarheen en gaat daarna weer slapen. Zie geen kans om hem nog t bed in te sleuren..maar ga mn best doen.

Laatste PP was gisterenochtend. Zou moeten kunnen toch maar ben meer gerust als t nog 1x extra gebeurd vandaag...

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    @ Stina, doe maar lekker rustig aan dan!

@ Boesje, wanneer had je nou ook alweer je eerste echo? (sorry te lui om terug te lezen;) )
    Het bed van R. staat nog niet, gaan we morgen doen. We hebben dinsdag het matras gehaald bij Ikea en tot mijn verbazing zijn ze daar opgerold en moet die dus eerst 72 uur liggen tot die is uitgepoft (om het zo maar even te noemen ;)) tot het een heus matras is.
    We gaan het ook samen met R opzetten, ledikantje laten we nog staan en dan mag hij zelf kiezen waar hij in wil slapen.

@ Mamasmeisje, gisterochtend zou inderdaad genoeg moeten zijn, maar kan me voorstellen dat je voor de zekerheid nog wel een keertje erbij wil hebben.
    Ligt dl niet nu in bed? Kun je je man even met een sexy muziekje en outfit wakker maken :p

5. MFS

MFS Actief lid

4 jan 2013
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peetje: doe je rustig aan? Het is fijn dat je een rustiger weekje hebt. Maar wat ik wel merk: als ik moe ben dan zou ik er eigenlijk acuut aan toe moeten kunnen geven. Het signaal komt natuurlijk niet voor niets op dat moment denk ik dan. Heel moeilijk als dat niet lukt. ML was dinsdag jarig. Vandaag is zijn familie lamgsgeweest (3 kinderen, 4 volwassenen). Op zich kan ik prima met ze door een deur, maar: ze blijven zo ontzettend lang!!! De hele dag! Ze wonen op 70 min rijden maar bezoekjes van 7-8 uur lang zijn geen uitzondering. ML vindt dat normaal. Zelf stond ik net te janken in de keuken van vermoeidheid. Mijn fam blijft nooit zo lang! Ik ga er steeds meer tegenop zien daardoor. Hoe is dat bij jullie?

@Boes: ik blijf gewoon bij de VK. Het hangt van je woonplaats/VK praktijk/ziekenhuis af. Mijn VK zei dat et gyn zijn die vinden dat je in zo'n geval moet worden overgedragen. Bij ons niet, al wil de gyn afhankelijk van welk ZH ik kies me wel een keer zien van tevoren. Ik wil niet overgedragen worden als het niet hoeft. Ik vind bevallen in mijn geval totaal geen medisch proces. Wel wil ik goede afspraken maken dat ik zsm naar de OK ga als de placenta niet meteen komt.

6. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Mamasmeisje, geen zorgen! Gisterochtend was prima op tijd. Heb ik je trouwens al eens verteld dat jou S E haar tweede naam is? ( snap je 'm nog?)

Peetje, ik 10 juni de eerste echo. Jij de 12e toch? Na eigen berekening kom ik nu op 17 januari uitgerekende datum. Jij?

MFS, bij mij was er geen discussie mogelijk;)
    Maar misschien in mijn geval ook anders omdat ik bij de mk dezelfde ervaring had dus nu 90% kans heb op wederom teveel bloedverlies. Bij mij zover van te voren zodat ik het team daar ook een beetje kennen kan. Ach, ik vind het prima. Hoe gaat t met de jeuk nu?

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    @ Mfs, hier blijft familie ook wel eens langer, zelfs overnachten, maar wij hebben dan ook familie wat zo'n 2 uur rijden van ons af woont. Als het een keer voor zou komen dat ik overdag kapot moe ben en zij zijn er, dan ga ik gewoon naar boven hoor. Maar dat begrijpen ze dan ook wel denk ik.

@ Boesje, ik heb de 12e de eerste echo ja, gelukkig al lekker vroeg, om 09:15:D
    Ik denk zo rond 21/22 januari uitgerekende datum maar omdat ik natuurlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong precies is geweest kan ik het niet precies zeggen.

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @Boesje: ja dat heb je wel eens verteld! Leuk! Maar jullie noemen haar E toch?
    Hoop dat gisterochtend genoeg was..krijg ml met geen mogelijkheid zover. Hij is moe en slaapt. Over een uur vertrekt hij naar z'n werk. :(
    Dan maar hopen op morgenochtend. Tis zo echt niet leuk, die gedwongen sfeer. Hoop zo dat dit snel voorbij is. Geen moetjes meer zeg maar...

9. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Dat hoop ik ook voor jullie meis....

Het breekt op een gegeven moment een beetje op hè?!

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Denk dat ik nu echt neerplof op t wachtbankje. Alleen rare temp vanmorgen, ineens zo omlaag. Ik denk m'n ei vannacht of vanmorgen vroeg gehad te hebben. Straks nog even ovutestje doen. Vanmorgen toch nog even t bed opgemaakt dus we hebben ons best weer gedaan...

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    Nou, R. heeft heeeeeeeerlijk geslapen.....in zijn ledikant......:D

Gisteren met R het bed opgezet. Althans, mijn man heeft het opgezet en R. liep in de weg:D
    Fijn opgemaakt, samen wat knuffels uitgezocht om aan het voeteneind te zetten, wel zo gezellig natuurlijk.
    En toen mocht hij met naar bed gaan kiezen, of in het grotejongensbed, of het ledikantje. Het werd het grote jongens bed, totdat hij doorkreeg dat hij ook daadwerkelijk moest gaan slapen (ipv ravotten, want dat doe je volgens R dus in een groot bed), nou toen wilde hij toch heel graag in zijn ledikantje.
    Nu met middagdutje laten kiezen en hij ligt weer in het ledikantje haha.
    Ach, hij heeft nog ruim de tijd om te wennen gelukkig:)

Hoe is het hier verder met iedereen?

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @Peetje: Ah wat jammer zeg! Hopelijk went R snel aan zijn nieuwe bed. Ik had het ledikant gelijk weggehaald. S is nogsteeds apetrots op haar grote meisjes bed.

Ben gisteren bij de Toppers geweest. Wat een geweldig feest is dat. Toppers is eigenlijk totaal niet mijn ding maar dacht ga gewoon mee en geweldige avond gehad! Maar wat ben ik gaar nu zeg! Lag om 3 uur op bed ofzo. Die late stapavondjes ben ik niet meer zo gewend denk ik...:)

13. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @boesje hopelijk krijg je hem vergoed! Anders zou ik een pretecho doen, is net wat goedkoper :)!!!

@peetje haha!! Vind het wel grappig dat R lekker zijn vertrouwde bedje pakt!! Tip voor mij ook als mijn kleine meid moet gaan wennen!! Is pas over een jaartje! Baby boy past hopelijk wel een half jaar in de wieg!! Weet iemand dat?!

@mfs zou ook gewoon lekker zijn gaan liggen en anders minder doen. Doe ik nu ook. Als ik teveel doe heb ik meteen past van mijn buik!

@schism @msi hoe gaat het?!

@mamasmeisje fijn dat het toch nog gelukt is :)!!

@roos heb je een positief gevoel over deze ronde?!

Hoop op een mooie maand Juni :)!!! Zou toch leuk zijn, goede echo's en mooie testen!!

Hier heb ik een drukte maker in mijn buik! Wordt al flink getrapt niet zo erg gewend van mijn dame.. Wel weer een fijn gevoel!! Soms best onzeker en bang dat het mis gaat.. Waarom weet ik niet..

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ahhh leuk Stina, zooooo heerlijk om de kleine beeb in je buik te voelen :)
    Snap je onzekerheid, als je eenmaal zwanger bent kan je nooit meer onbezorgd zijn. Probeer vertrouwen te hebben!!

Fijn mamameisje dat je het bed goed op hebt kunnen maken :) heb je nu trouwens al een afspraak bij de fert arts?
    Haha lachen de toppers, ook mijn ding eigenlijk helemaal niet, maar 1 keer geweest en was echt super leuk feest!

Peetje, komt vast vanzelf goed, bij zal z'n nieuwe bed als vertrouwd moeten gaan zien. Je zou kunnen overwegen om z'n ledikant weg te halen, want nu heb je de kans dat hij alleen het ledikant blijft kiezen.

MSi, hoe is het nu bij jou? Kan je weer een beetje opladen voor een nieuwe poging? Ga je deze mnd ook meteen weer starten met iui?

Boesje, hoe is het daar?

Schism, jij druk met het bed opmaken?

Hier net terug van kamperen, was echt heerlijk! Super mooie camping, hadden gelukkig houtkachel dus was lekker warm, hadden erg warme kleding ed mee dus ook met slapen niet koud gehad, en afgelopen dagen was het heerlijk weer, dus echt genoten!

Verder wel echt goed PP gehad maar durf nergens op te hopen en gelukkig afgelopen dagen totaal niet aan gedacht. Hoop dat komende dg ook beetje voorbij vliegen, op de werkdagen lukt dat meestal wel.

15. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.065
    2.557
    113
    Limburg
    Ach, het heeft wat mij betreft nog geen haast hoor, hij hoeft nog niet per se in het grote bed te slapen. Ik merk dat hij het best eng vindt. Vandaag had ml het ledikantje weggehaald (in onze slaapkamer gezet) en hij was best in paniek toen we hem in het peuterbedje legde. Heb er zelf ook nog in liggen knorren maar dat hielp niet.
    Aangezien hij toch lichtelijk paniekerig reageert, ga ik hem niet dwingen, dus ledikantje staat weer in de kamer ;)
    Hij heeft nog een hele tijd om er aan te wennen en uk nr. 2 kan altijd nog in een wiegje beginnen ;)

16. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Even snel op m'n telefoon dus kan niet bijlezen.

Kat is gelukkig weer thuis en opgeknapt.

Mijn lijf doet weer vreemd. Alweer 3 dagen bloedverlies. Nog geen ei gehad

17. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    MSI, hoop dat t goed met je gaat, je bent stil!!! Mocht t goed met je gaan dan hierbij MP

Roos, klinkt als een lekker weekendje. Mooi van goede PP en gelukkig geen vakantie;)
    Werk is een goede afleider:D
    Ik duim voor je meis!!!

Schism, fijn dat t goed gaat met de kat

Peetje, hier ook het ledikantje gesloopt en t bedje neergezet. Geen keuze dus maar ik ben er van overtuigd dat dat bij elk kindje verschillend is en je altijd goed doet aan tegemoet te komen aan je gevoel. Hier een hoop gebla bla over dat ze nu echt een grote meid is al in zo'n groot bed en dat gevoel is nog steeds. Beetje vergelijkbaar als bij mamasmeisje zeg maar

Mamasmeisje, hoe daar bij jou? Nog nieuws? Had je mijn kussenvraag nog gespot?

Stina, heeeerlijk, dat getrappel in je buik! Het zal nu wel snel gaat qua groei. Is de zwangerschap nog heel anders dan bij dl?

MFS, MP:p

18. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ow, en hier verder goed. Nog geen symptoom te ontdekken en kan niet wachten tot ik wat meer zekerheid heb volgende week:)

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Peetje, heeft r al een keer al in z'n bedje gelegen??

Schism, fijn van je kat, gelukkig!
    Je ei ondertussen al gehad? Raar van dat bloedverlies dan zeg!

Msi, hoop je snel weer te lezen! Em hoop helemaal dat het een beetje met je gaat!

Mfs, hoe gaat het daar?

Mamameisje, ook op t wachtbankje.... Trek je het een beetje?

Boesje, wel fijn geen symptomene eigenlijk maar snap helemaal dst je dus nu juist bevestiging wil! Pfff nog ff wachten nog...

Hier niks bijzonders, nog een week wachtten tot Nod, maar op zich altijd op dg 12 na ei begint m'n spotting, dus wat dat betreft nog 4 dg wachten (tel ik vndg niet meer mee) maar toch blehhhh.... Maar gelukkig nog genoeg afleiding, erg druk op werk dus dat scheelt!

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Even voor jullie: hier alles ok, niks bijzonders te melden. Zal later op de rest reageren :)

Deel Deze Pagina