Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Volgens mij iedereen voor een 2e ja. En als we van de eerste nou de geboortedatum in het lijstje zetten? Die hoef je dan niet steeds te veranderen ;)
    Ben geen lijstjeskenner maar is een idee :)

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Goed idee! Als iedereen m ff doorgeeft :D en zoon/dochter

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Zoontje 22-02-2012
    Pfff niet te geloven dat hij al bijna 2 is!

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ik vind het ook wel fijn dat de groep niet zo groot is, dat onthoudt makkelijker :)

Dochter 02-03-2013

Msi, het erge van dat bloedverlies was, dat het ook nog eens in zuid Frankrijk was.... Waren echt net 3 dagen daar. Wilde het liefst meteen naar NL rijden voor een echo... In Frankrijk wilde ik dat niet. Maar goed, heb toen de kv gebeld en die zei dat als t een mk werd je er toch niks tegen kon doen. Alleen als er evt een curettage had moeten komen was het handiger om naar NL te komen. Maar goed, na 3 dagen stopte het bloedverlies gelukkig. Ik was ook niet helemaal gerust toen hoor en terug in NL dus de echo. Volgens mij nog nooit zo zenuwachtig geweest....

Wat heerlijk even een avond en dag met z'n tweetjes genieten!
    Erg mooie film THE butler! Leuk! Ben benieuwd wat jullie morgen uiteindelijk gaan doen.

Veel plezier vndg peetje!

Haha Stina, goeie smoes, maar kom je ermee weg denk je? Als ik miet dronk voelde eidereend e bui al hangen (niet dst ik nou een enorm drankorgel ben hoor maar vind het wel altijd heerlijk om een wijntje te drinken!)

5. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Shit ik had een heel verhaal getypt en nu is het ineens weg! Dat is zo irritant van dit forum!

Nou kort even dan: in Frankrijk pff.....de uitspraak van: als het een miskraam is kun je er toch niks aan doen. Dan denk ik ja klopt maar je zit wel met de onzekerheid!! Verschrikkelijk!

Ik Peetje had ook nog een heel verhaal over 2jarigen en praten maar ja haha misschien dat ik later nog eens zin heb om dat nog eens te typen. ;)

Nou laat mij maar gewoon zwanger worden, ik hoef geen smoesjes te verzinnen haha. Ik rook niet en ik drink niet :D (vroeger al teveel gedaan haha)

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ook dat heb ik ook regelmatig... :(

Handig, geen smoesjes nodig :)

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Dag dames! Allemaal een fijn weekend!!

Goed idee om het lijstje met z'n allen wat up to date te houden. Mijn dochter is van 13 januari 2012 maar dat staat ook in m'n handtekening.

@stina: dat is volgens mij de meest gebruikte smoes :) Ik gebruikte de smoes van een slijmvliesontsteking in m'n heup. Daar had ik toen regelmatig last van en gebruikt sterke pijnstillers dus dat was wel geloofwaardig. Of zorgen dat jullie met de auto gaan en jij rijden. Veel plezier in ieder geval!!

@peetje: ja gaat snel he? 2 jaar alweer! Alle leeftijden en fase zijn leuk, vind 2 jaar ook heel leuk! Onze meid is echt een wijsneusje en kletst de oren van je hoofd! Eind maart gaat ze naar de peuterspeelzaal voor 2 ochtenden.

@ovutesten: ga de komende week ook weer mee beginnen. Altijd weer spannend! Moet wel lachen om het paaseieren zoeken. Onze dochter is met Pasen verwekt, haha. Letterlijk eitjes gezocht en gelukkig gevonden 😄 al hoop ik toch stiekem dat ik dit jaar met Pasen al een beetje een buikje heb...*duim duim*

Zo gaan weer ff verder hier! Lekker pizza eten, zelfgemaakt uiteraard :)

8. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @roos bloedverlies is inderdaad echt rot! Dit heb ik ook gehad bij mijn dochtertje. Ze kunnen inderdaad niks doen, heb toen tot de acht weken nog wel moeten wachten. Begon in week 4 tot 6 helderrood bloedverlies.

Dochtertje 16 mei 2013!

Aan mijn smoes had ik niet veel. Was het toetje aan het eten en toen vertelde ze wat erin zat! Rauwe eieren dus meteen aan de kant geschoven.. Haha! Nou geen idee wat ik toen moest zeggen dus maar de waarheid...

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Haha, Stina, verzin daar dan idd maar eens smoes voor ;)

Pffff zit nu op dag 17 van m'n cyclus en m'n temp blijft maar laag. Bah, wanneer komt die eisprong nou :( En stel dst het niet lukt deze mnd dan duurt m'n cyclus dus ook langer, baal ik altijd van. Eerst had ik nog wel eens een cyclus van 27/28 dg maar helaas haast nooit meer. Dacht ook aan m'n afscheiding te zien dat de eisprong nu wel zou zijn geweest maar vooralsnog dus niet.
    Wat zouden jullie doen: hoor altijd dat om de dag klussen het beste is, gisteravond nog geklust maar natuurlijk grote kans dat morgen m'n temp wel omhoog gaat. Zouden jullie vnvd nog een keer klussen?
    Blijf dat lastig vinden.

10. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Kwaliteit van het zaad schijnt beter te zijn als je om de dag seks hebt, maar kan vast geen kwaad om het soms vaker te doen ;)

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    In principe doen we dat dus ook, maar omdat m'n eisprong nu toch echt elk moment komt of geweest is dacht ik vnd ook nog maar ff aan de bak te gaan ;)

Ooit gehoord " het eitje moet landen in een bedje van zaad' . Was m'n huisarts ;)

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja maar aan de andere kant. Zaad blijft tot 4 dagen leven in de vrouw. dus op zich zou de sex van gisteren goed genoeg moeten zijn voor eventuele eisprong van vandaag of morgen. Dus ik zou voor het kwaliteit van het zaad het om de dag blijven doen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk :)

Oooohh haha Stina! Ja als je er ff tijd voor had gehad had je natuurlijk een leuke smoes kunnen verzinnen maar zo abrupt is wel moeilijk. Ik had het denk ik ook gezegd. Ze moesten wel lachen zeker? :D

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    #173 MSI, 2 feb 2014
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014
    NOD lijstje
    Ronde 1
    Schism - 08-2011 - 30 jaar - NOD 10 feb
    MSI - 01-01-2012 - 31 jaar - ronde 1 na MK - NOD ???
    Peetje83 - 22-02-2012 - 30 jaar - NOD 23 feb
    MFS - 34 jaar - zoekt ei

Ronde 2
    Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - NOD 16 feb

Ronde 9
    Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - NOD 20 feb

ZWANGER lijstje
    Stina83 - 16-05-2013 - 1e echo 26 feb - uitgerekend op 4-10-2014 - jongen/meisje

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Roos hoeveel dagen was je cyclus de vorige keer dan? En klopt dat tempen altijd? Gaat die tijdens eisprong omhoog ofzo?

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij klopte het tempen ook!! Rond ei sprong hier ook wat vaker gedaan dan om de dag. Wel geprobeerd in de ochtend en dan in de avond geen idee of het geholpen heeft, haha. Altijd goed rond mijn ei gesekst.. Piek in temp kan in 1x komen trouwens.. @roos wat is je lf?!

@msi ja was echt grappig achteraf. Ze hadden het allang door ivm niet drinken maar vroegen express niet door. Dat is dan wel weer aardig :D. Maar goed bij het toetje kon ik er dus biet meer omheen. Ga jniey door eten ben daar zelf heel strikt in. Weet dat de kans klein isdan e ziek wordt maar wil het niet op mijn geweten hebben.. Ach ja ze houden hun mond wel.. Maar goed wil nu wel heel graag een echo nog 3 weken en 3 dagen!! Nou ja gelukkig vliegen de dagen.. Op een of andere manier nu toch wel heel zenuwachtig.. Raar..

16. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @msi na je ei temp stijging

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ow NA je ei......dus kan je ook zomaar te laat zijn hihi.

Haha ik zou dat ook echt niet gegeten hebben hoor!!! Wel fijn dat ze het er ff bij verteld hebben :D

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Msi, mijn dochter is van 2013!

Ben idd van om de dag, maar wil zo graag op de eisprong dag precies het doen... Maar ja, met tempen weet je dat dus nooit. Wat Stina zegt, na je eisprong gaat je temp omhoog en blijft hoog tot je menstruatie. Dan weer omlaag, als je zwanger bent blijft je temp hoog!

Lf is hier tussen de 14 en 16 dagen. Dus heb nu iig al een cyclus van 31 dagen als het niet langer is.... :( maar ja, wie weet is het natuurlijk raak! Zou zo bizar zijn als het zo snel raak zou zijn! :)

Snap dat je zenuwachtig bent Stina, je beseft des te meer nu hoe bijzonder een kindje is!!

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ow sorry heb het aangepast :)

Ok....dan lijken die ovutesten mij handiger dan tempen. Maar goed...ieder zn ding hihi

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Is zeker handiger mits je ze kan lezen en dat vond ik dus een probleem... Maar wat ik zo lees op het forum heeft dat te maken met welke ovutest je gebruikt. Maar goed, degene die ik heb gebruikt vond ik zo onduidelijk dat hielp me dus niet.
    Met tempen weet je het pas achteraf, maar als je om de dag klust zit je goed. Als je temp omhoog en 3dg hoog blijft weet je zeker dat je ie geweest is. Dus doorklussen nog eerste dagen met hoge temp.
    Geeft heel veel inzicht in je cyclus!
    Wat ik ook vaak lees hier dat mensen beide doen, dus ovutesten en tempen. Dat is een hele goede combi denk ik! Als het bij mij langer gaat duren ga ik dat denk ik doen.

Deel Deze Pagina