Wachtbankje Juli {7} Mamasmeisje - 13-01-2012 - 30 jaar - Ronde 14 {10} Roos1978 - 02-03-2013 - 35 jaar - Ronde 7 {10} MSI - 01-01-2012 - 32 jaar - Ronde 18 {30} Schism - 08-2011 - 30 jaar ZWANGER lijstje {03-10-2014} Stina83 - 16-05-2013 - 30 jaar {02-12-2014} MFS - 01-2013 - 34 jaar {..-..-2015} Boesje - 04-01-2012 - 37 jaar - jongen/meisje {30-01-2015} Peetje - 22-02-2012 - 31 jaar - jongen/meisje
Uhm bevalling Ik ben net als Roos uiteindelijk naar het zkh gegaan omdat het erg lang duurde en een nacht overgeslagen. Weeën begonnen woensdagavond lichtjes, donderdagavond nog redelijk geslapen maar ja vol spanning dus echt lang heb ik toen niet geslapen. Vrijdags werd het door de dag heen wat heviger. De nacht van vrijdag op zaterdag totaal niet geslapen. Vanaf zaterdagochtend echte heftige weeën maar ontsluiting kwam maar niet. Zaterdagavond (31 decemder) om 23 uur naar zkh gestuurd omdat ik het anders niet vol zou houden. Uiteindelijk half 6 's ochtends bevallen. Ik heb goede ervaringen met het zkh en zou het niet erg vinden om weer naar het zkh te moeten (als het zover mag komen). Thuis bevallen lijkt me juist helemaal niet fijn aangezien thuis dan alles vies wordt hahaha. En tegenwoordig hebben we hier een hele nieuwe kraamafdeling met heuse kraamsuites dus laat mij maar lekker in zkh bevallen hahaha. Is maar 5 minuten van huis dus ben dan toch zo thuis
Waardeloos, Schism!! Niet de fijnste manier om je vakantie in te gaan. @Bevalling: ik ben thuis bevallen, dat wilde ik ook graag. Ik heb twee dagen vantevoren voorweeen gehad, maar deze eigenlijk genegeerd want ik had nog van alles te doen en het hoeft helemaal niet te betekenen dat de bevalling snel doorzet... maar na 2 dagen dus wel! In 3 uur van 2cm (door de voorweeen) naar volledige ontsluiting gegaan. Ben in bad gaan liggen en dat vond ik erg fijn want door de warmte kon ik ontspannen en kon ik ook de zware weeen precies aan. Tot ik persdrang kreeg! Toen raakte ik even in paniek omdat de VK pas over 2 uur zou terugkomen en ik dus dacht dat het veel te vroeg was. Dan zou ik die persdrang weg moeten puffen en dat ging écht totaal niet!! De VK kwam meteen, gelukkig bleek ik te mogen persen en was in drie kwartier DL er. Vervolgens begon de pret: placenta kwam niet, bloedverlies, met ambulance naar ZH. Op OK placenta verwijderd en veel bloed verloren (2,7ltr). Daardoor ook problemen met BV en een zéér zware kraamtijd! Nu dus met gyn afgesproken dat ik in het ZH met mijn eigen VK beval, maar dat zij het overnemen zodra placenta weer niet snel lijkt te komen. Zo winnen we veel tijd. Ik vind het wel erg jammer dat ik niet meer thuis kan bevallen, vond dat zó fijn!! Ik hoop dat ik in het ZH ook goed kan ontspannen...maar die kraamtijd wil ik niet meer overdoen!
Bedankt dames voor de verhalen!!! @roos nee nog niet gebeld.. Ben altijd van het aankijken, moet over 2 weken naar de verloskundige. Dan maar even mijn vraag stellen..
Bedankt voor t vragen maar dikke vette kakzooi weer... Nog maar op 10 dpo en nu al paar draadjes bloedslijm verloren (sorry voor de details). Morgen zal wel ergens de echte spotting beginnen en dan denk ik dat m'n ongesteldheid ietsje eerder is dan normaal. Wel korte cyclus dan. Ben op 1 of andere manier laconiek zo van 'zie je wel dat het me toch niet meer spontaan lukt'. Maar wellicht komen ds tranen nog hoor... Pfff soms denk ik wel, waarom doe ik dit?? De wens voor een beeb is echt te groot mAr jemig wat haat ik die teleurstellingen en onzekerheid vooraf... Voor zover mijn klaagzang Msi, jij al wat gespot dan?? Mamameisje, bij jou? Stina, al wel ietsje minder moe nu dan?
Heavy trouwens mfs met die placenta.. Snap dat je baalt dat je nu moet bevallen in het zh, nu natuurlijk medische indicatie. Maar fijn dat het dan wel met je vk mag!
Nee hier nog geen nieuws, nog steeds in afwachting. Roos zou t geen innesteling kunnen zijn aangezien t nu zo vroeg is?
Is natuuuurlijk ook door m'n hoofd gegaan, maar nee hoor, nu dag 11 en spotting en dat is elke mnd zo.... Spannend voor je msi!! Je geduld wordt nog even op de proef gesteld...
Ooohh shit! Niet eerlijk hè! De stiekeme hoop houd jou nu natuurlijk nog op de been, denk idd dat t verdriet nog gaat komen stomme teleurstelling ook telkens... Ik loop nu telkens met 2 gedachten : 1. Ik BEN gewoon zwanger! 2. Pff zal wel weer niet gelukt zijn, waarom wel, is andere keren ook niet gelukt. HHeb echt zo'n engeltje en duveltje op mn schouders haha
Ja klote is dat he?! Dat stomme heen en weer geslinger tussen hoop en vrees. Denk dat ds tranen ook nog wel komen, maar ik probeer er nu maar 1 leuk positief punt uit te halen, ik ga over 2 wk op vakantie en kan dan lekker wijntjes drinken Is dan alleen wel rond en na m'n eisprong, houden jullie ee dan rekening mee? Ik tot nu toe nog niet. Denk dat ik als t de volgende ronde niet lukt, de ronde daarna maar eens alcoholvrij ga proberen.
Hebben jullie al besloten hoeveel iui pogingen jullie nog zouden doen als deze poging mislukt?? Ohw lief engeltje op de schouder van msi..... Zullen we afspreken dat jij gelijk hebt???!!! en gooi die stomme duivel er maar af
Sorry voor de lange tijd van afwezigheid. Roos: wat enorm balen weer meid. Ik ken het gevoel van steeds die teleurstelling en dat weer hoop. Als ik roze verlies heb speur ik het hele internet af om iets te vinden over een innestelingsbloeding terwijl ik ergens wel weet dat t niet zo is en dat ik gewoon ongi wordt. Het is echt een achtbaan van verschillende emoties. Erg zwaar maar opgeven die ik niet. Ooit krijgen wij die langverwachte posi test en kunnen wij genieten! En dat weet ik zeker dat t het waard was! Vandaag 9 Dpo, ik voel me net als normaal. Dus ik verwacht gewoon de komende dagen ongi te worden. Woensdag naar de gyn. Vind het reuze spannend... @bevallen: de eerste was de bedoeling poli klinisch maar werd klinische omdat het begin heel langzaam ging en ik uitgeput was en niet meer kon. Met 5 cm ontsluiting kwam in het zkh, ik moest een half uur wachten eer ik een ruggeprik kreeg maar belandde in een weeeenstorm en ging in een half uur tijd van 5 naar 10 cm ontsluiting en paar keer persen en ze was erg. Helemaal op eigen kracht uiteindelijk maar was blij dat ik in t ziekenhuis was want kon niet meer. Toch niet geslapen daarna maar goed, wel in de watten gelegd door de collega's van mn schoonmoeder want zij is verloskundige in het ziekenhuis. Achteraf is alles altijd gemakkelijker en nu denk ik, t viel best mee dus ik wil bij de volgende graag thuis bevallen.
Fijn om wat van je te horen mamameisje!!! Poe dag 9.... Spannend.... Hoop t zo voor je!!!!!!! Dat t lange wachten eens beloond wordt (want mijn god wat zullen wij blij zijn als er dan eifenlijk die posi test is!!! Had ik met dl ook, kon de hele wereld aan en alle klachten ed vond ik zoooo de moeite waard!) Haha, Zoooo herkenbaar, heb gisteren nog gegoogled op innestlingssbloeding Zeker spannend woe!!! Zou mooi zijn als t gewoon niet meer nodig is!! Toi toi toi!
Bij mij is de bevalling behoorlijk hetzelfde gegaan, ook naar t zh VOO uitputting daar vliezen breken en binnen half uur van 3 naar 10 cm en dl was we daarna zo! Vond het qua hulp ook goed daar hoor, wel net op een wisselmoment dus veel mensen gezien maar ik vond t allemaal prima
Ja ik beviel ook net rond het wisselen van de diensten, gelukkig maar want de verloskundige van de nachtdienst had onze camera gepakt uit onze tas want anders waren wij de foto's gewoon vergeten. Ben om 23.09 bevallen op vrijdag de 13e begon bij mij met vliezen die spontaan braken om 0.30 die dag. Donderdag de 12e gewoon de hele bezig en wakker geweest dus had er een lange ruk opzitten want slapen na gebroken vliezen zat er niet in, ookal kwam de eerste wee/kraampjes pas om 15.30 ofzo... Hier heeft de kleine meid de laatste dagen enorme moeilijk dagen. Geloof dat ze dat de peuterpuberteit noemen? Ze is 2,5 jaar...Driftbuien, huilen, jammeren, zeuren.. Pffff Gelukkig heeft ze ook wel dr kroel momenten hoor. Ze is snot en snot verkouden en heeft een flinke oogontsteking dus ga zo een zalfje halen bij de apotheek. Pus blijft eruit komen, ben de hele dag bezig met oogjes poetsen. Arm meisje...
Zooo dames in spanning.. Duim mee voor jullie... @roos wat een kkkkkkzooi... Hoop nog steeds op mooi nieuws voor jullie.. Mag onderhand ook wel lekker raak zijn voor jullie allen... Roos dronk wel gewoon een wijntje rond mijn ei...
Poe pittig die peuterpuberteit/sprong!! Het is een fase fase fase en gaat een keer voorbij.... En misschien nu wat erger doordat ze niet fit is?? Idd maar proberen te negeren en zoveel mogelijk te laten.... Weet niet of je het al doet maar altijd een keuze geven kan helpen. Ah bah wat sneu van haar oogje.... Zalf nog gelukt? Stina al ietsje minder moe?? Hihi. Idd van die wijntjes gaat m'n ei vast goed zwemmen 😊
Ik ben nog steeds heel moe!! Slaap gewoon maar Max 2 uur achter elkaar en dan moet ik weer in slaap vallen... Af en toe weet ik niet wat ik met mezelf aan moet... Even huilen en dan gaat het vaak wel weer. Stomme hormonen, vind het moeilijk om er toe aan te geven... En ook kun je dit niet altijd... Nog 7 weken en dan verlof kan niet wachten of een keer 8 uur slapen zou ook fijn zijn !!! Nou genoeg geklaagd...